Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=формування іміджу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
17(075.8)
Д 18


    Данильчук, Лариса Алексеевна.
    Основы имиджа и этикета [Текст] : учебное пособие / Л. А. Данильчук. - Київ : Кондор, 2004. - 234 с. - ISBN 966-8251-35-0 : 32.04 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Імідж--Етикет--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- формування іміджу -- етикет -- правила застільного етикету -- тонкощі кулінарії
Анотація: В пособии рассмотрены вопросы формирования стиля, создания образа успешного делового человека.

Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11)

Знайти схожі

2.
373.5(477)
Г 15


    Галітська, О. В.
    Імідж навчального закладу – конкурентоспроможність школи / О. В. Галітська // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2017. - № 1/3. - С. 22–27.
УДК

Рубрики: Навчальні заклади--імідж

Кл.слова (ненормовані):
якість іміджу -- конкуренція -- формування іміджу -- соціальні партнери -- батьки -- учні -- ЗМІ

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3


Знайти схожі

3.
Шифр: Е942005915/2018/1
   Журнал

Економіка розвитку [Текст] : науковий журнал/ Харківський національний економічний університет імені Сенена Кузнеця. - Харків : Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2002 - . - ISSN 1683-1942. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Сербов, М. Г. Methodological approaches to estimating the conditions of economic-ecological balance in the development of freshwater systems of water basins of Ukraine / М. Г. Сербов. - С.5-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: водні басейни, економіко-екологічні системи, збалансований і сталий розвиток
Зима, О. Г. Методичний підхід до оцінювання потенціалу екологічного туризму / О. Г. Зима, М. О. Голуб. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екотуристичний потенціал, об’єкти природно-заповідного фонду, антропогенні ландшафти
Боровик, М. В. Теоретичні засади інформаційно-комунікаційного забезпечення сталого розвитку закладів вищої освіти / М. В. Боровик. - С.22-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційне забезпечення, сталий розвиток, заклад вищої освіти
Татомир, І. Л. Формування та розвиток системи акредитаційних вимог до якості онлайн-навчання / І. Л. Татомир. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: програмна та інституційна акредитація, ярлик якості, агенства з акредитації
Черкас, Н. І. Особливості створення доданої вартості в умовах глобальної мережевізації виробництва / Н. І. Черкас. - С.37-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: додана вартість, глобальні ланцюги вартості, глобальні мережі виробництва
Меліхова, Т. О. Концептуальна модель розрахунку періоду повернення довгострокових інвестицій, авансованих у створення служби економічної безпеки підприємства / Т. О. Меліхова. - С.49-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: повернення інвестицій, заданий умовний грошовий потік, довгостроковий період
Пасько, М. И. Характеристика и особенности имиджа предприятия / М. И. Пасько. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж підприємства, формування іміджу
Колодізєв, О. М. Вирішення сучасних проблем управління фінансовими потоками підприємств: системний підхід у нових реаліях економіки / О. М. Колодізєв, О. В. Коцюба. - С.66-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: показники рівня капіталу, ліквідності, управління фінансовими потоками
Москаленко, Н. О. Методичний підхід до оцінювання експортної конкурентоспроможності підприємств машинобудування / Н. О. Москаленко, А. В. Зосімова. - С.75-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: експорт, підприємство, методичний підхід
Дмитрієв, І. А. Оцінювання ефективності антикризового управління на підприємстві / І. А. Дмитрієв, К. О. Горова, О. О. Мельниченко. - С.84-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: криза, промислове підприємство, ефективність управління
Сенчуков, В. Ф. Послідовнісна модель булевої алгебри та деякі її застосування / В. Ф. Сенчуков. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: булева алгебра, логічні операції, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Пасько, М. И.
    Характеристика и особенности имиджа предприятия [Текст] / М. И. Пасько // Економіка розвитку. - Харків : Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2018. - № 1. - С. 59-65. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
імідж підприємства -- формування іміджу

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Зацерківна, Марина Олександрівна.
    Застосування PR-технологій у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери [Текст] / М. О. Зацерківна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 72-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
PR-технології -- формування іміджу -- вищий навчальний заклад

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: М772184/2018/5
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 5
Зміст:
Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій. - С.6-8
Кл.слова: напрями розвитку економіки, вдосконалення маркетингу, економічна дискусія
Ромат, Евгений. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19
Кл.слова: маркетинг територій, рівні територіального маркетингу, маркетинг країни
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов). - С.20-27
Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, формування іміджу регіону
Васильева, Оксана. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-29
Кл.слова: бренд території, регіональний розвиток, Житомирська область, формування іміджу
Калиниченко, Леонид. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31
Кл.слова: брендинг території, рекламна кампанія, територіальний маркетинг, Херсонщина
Бондарев, Никита. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33
Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, імідж регіону
Ігнатьєва, Віра. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40
Кл.слова: бренд міста, Черкаси, маркетинг територій, територіальне стратегічне планування
Білявська, Юлія. Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська. - С.41-45
Кл.слова: територіальний маркетинг, брендинг території, оцінювання бренду міста
Бернович, Павел. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49
Кл.слова: бюджетний маркетинг територій, управління маркетингом територій, інструменти маркетингу територій
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Васильева, Оксана.
    Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 28-29

Кл.слова (ненормовані):
бренд території -- регіональний розвиток, Житомирська область -- формування іміджу

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
373.3/.5:17.022.1
Л 61


    Липко, С. П.
    Механізми та способи формування позитивного іміджу школи / С. П. Липко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 16/18. - С. 40–45. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК

Рубрики: Імідж навчального закладу--формування--Україна

Кл.слова (ненормовані):
імідж школи -- позитивний імідж -- імідж -- формування іміджу
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.


    Гугнин, А. М.
    Фидель Кастро - менеджер и маркетолог революции [Текст] / А. М. Гугнин, Ю. А. Лисневская // Аспекти публічного управління. - 2018. - Том 6, N 8. - С. 5-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
політичний лідер -- ректифікація суспільства -- політичні технології -- управління суспільством -- філософія особливого періоду -- політична пропаганда -- формування іміджу
Дод.точки доступу:
Лисневская, Ю. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)