Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цінова конкуренція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: М855626032/2018/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2018р. № 2
Зміст:
Сколько стоит фронт-лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7
Кл.слова: маркетингові послуги, мерчендайзери, супервайзери
Мельник, Тетяна. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25
Кл.слова: види відео, ефекти у відеорекламі, ринок відеореклами
Ангелова, Сусанна. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова, О. Давліканова. - С.26-31
Кл.слова: маркетингові дослідження, вплив реклами, нестереотипна реклама
Лилик, Ірина. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик, А. Губернюк. - С.32-36
Кл.слова: кавовий бізнес, Київські Канцтовари, компанія, аналіз споживачів кави
Романовская, Алена. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.37-45
Кл.слова: фармацевтичний ринок, підвищення рівня продаж, залучення покупців
Зозульов, Олександр. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов, Є. Домашева. - С.46-54
Кл.слова: маркетинг, кіберсередовище, електронна комерція, стратегія збуту, кіберсередовище
Яцишина, Лариса. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина, Ю. Ющук. - С.55-62
Кл.слова: пивоварна галузь, стратегії підприємств, виробництво пива
Зубковський, Юрій. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68
Кл.слова: автомобільний ринок, орієнтація на споживача, цінова конкуренція
Лук’янихін, Вадим. Формування ефективних комунікацій у системі «університет-студент-роботодавець» через призму дуальної освіти / В. Лук’янихін, І. Тесленко. - С.69-71
Кл.слова: ринок праці, дуальна модель навчання, підготовка кадрів
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Зубковський, Юрій.
    Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України [Текст] / Ю. Зубковський // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 63-68 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
автомобільний ринок -- орієнтація на споживача -- цінова конкуренція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: М772184/2018/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
ВидеоЖара для брендов - 2018: инсайты и секреты. - С.6-9
Кл.слова: відеомаркетинг, фестиваль відеокультури, конкурентоспроможність
Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаемых проблем! (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-18
Кл.слова: інструменти маркетинга, неплатоспроможність населення, неплатоспроможність ринку
Коршевнюк, Лев. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности / Л. Коршевнюк. - С.20-21
Кл.слова: неплатоспроможність населення, неплатоспроможність ринку, цінова конкуренція
Ромат, Є. В. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління / Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко. - С.22-30
Кл.слова: бренд-менеджмент, фірмові ідентифікаційні маркетингові комунікації, формування брендів
Зозульов, О. В. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку / О. В. Зозульов, К. І. Менькова. - С.32-37
Кл.слова: бренд компаніїї, стратегія ребрендингу, причини репозиціонування
Білявська, Юлія. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? / Ю. Білявська. - С.38-40
Кл.слова: персональний бренд, бренд особистості, брендинг
Современные модели поведения покупателя. - С.42-44
Кл.слова: поведінка споживача, ноомаркетинг, організація продажу
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Коршевнюк, Лев.
    Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности / Л. Коршевнюк // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 6. - С. 20-21

Кл.слова (ненормовані):
неплатоспроможність населення -- неплатоспроможність ринку -- цінова конкуренція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)