Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=якість вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.
Шифр: Н057263/2012/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2012р. Вип. 3/4
Зміст:
Дзвінчук, Дмитро Іванович. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СПАРТАНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, АФІНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, ЛІБЕРАЛЬНА ОСВІТА
Александрова, Олена Станіславівна. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти / О. С. Александрова. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ, СЕРЕДНІЙ КЛАС
Логуш, Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, МЕДИЧНА ОСВІТА
Конох, Анатолій Петрович. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів / А. П. Конох. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ОРГАНІЗАТОРИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ
Батечко, Ніна Григорівна. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ, АКМЕСИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД, МАГІСТЕРСЬКІ ПРОГРАМИ
Заскалєта, Світлана Григорівна. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, АГРАРНА ГАЛУЗЬ
Сергеєва, Ольга Степанівна. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТА ДОРОСЛИХ, РИМСЬКИЙ ДОГОВІР, ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ
Соколова, Ірина Володимирівна. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ
Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта" / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА
Мачинська, Наталія Ігорівна. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ДІАГНОСТИЧНІ ВМІННЯ, ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Притула, Олександр Леонтійович. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання / О. Л. Притула. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БОЙОВІ МИСТЕЦТВА, УКРАЇНСЬКИЙ РУКОПАШ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Корнят, Віра Степанівна. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С.61-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча, Катерина Павлівна. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ, ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР, КОМП'ЮТЕРНІ ТРЕНАЖЕРИ
Омельяненко, Галина Анатоліївна. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект / Г. А. Омельяненко. - С.76-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В., В'ячеслав Володимирович. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід / В. Осадчий В. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук. - С.87-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин, Лілія Володимирівна. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.94-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ОСВІТА ВИХОВАТЕЛІВ, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук. - С.101-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВІДКРИТА ОСВІТА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко, Натялія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ОСВІТА РЕСПУБЛІКИ КІПР
Біницька, Катерина Миколаївна. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.) / К. М. Біницька. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩІ ПЕДАГОГІЧНІ ШКОЛИ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, НАУКОВА РОБОТА
Побірченко, Неоніла Антонівна. Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко. - С.118-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ОСВІТОЛОГІЇ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Яремчук, Наталія Володимирівна. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація / Н. В. Яремчук. - С.124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНЄ МАТЕРИНСТВО, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Університет і суспільство / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .14-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, трансформація вузькопрофільних університетів, академічна свобода
Андрущенко, В. П. Любити дитину — плекати духовність / В. П. Андрущенко. - С .27-35
Кл.слова: людина, культура, освіта
Глузман, Олександр Володимирович. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. - С .35-41
Кл.слова: класичний університет, університетська педагогічна освіта , системний підхід
Гонюкова, Лілія Василівна. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції / Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кевишас, И. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. - С .49-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовність виховання, виховання духовності, становлення особистості
Кондратене, Р. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе / Р. Кондратене. - С .64-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, естетичний досвід, художній досвід
Кочурко, В. И. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет") / В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. - С .75-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, дистанційні форми навчання, електронний навчально-методичний комплекс
Морзе, Наталія Вікторівна. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві? / Н. В. Морзе. - С .87-98
Кл.слова: відкритий інформаційний простір, цифрові технології, університетська освіта
Хоружа, Людмила Леонідівна. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. - С .99-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова школа, дослідницький університет, науково-дослідна робота
Василишина, Н. М. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів / Н. М. Василишина. - С .106-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародне співробітництво, вищий навчальний заклад, інтеграція
Гаврилюк, А. В. Німецький класичний університет: сучасний стан / А. В. Гаврилюк. - С .112-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідея університету, класичний університет, міф "Гумбольдта"
Грекова, Н. В. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості / Н. В. Грекова. - С .117-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна освіта, світосприйняття, культура
Жильцов, Олексій Борисович. Портрет першокурсника сучасного університету / О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. - С .122-127
Кл.слова: анкетування, першокурсник, студент
Заяць, Людмила Іванівна. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі / Л. І. Заяць. - С .128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, реформування вищої освіти, автономія університетів
Качуріна, Л. Є. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. - С .134-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноетика, теорія про ноосферу, теорія про глобальні проблем
Кузьменко, О. М. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. - С .139-141
Кл.слова: цілі та цінності освіти, ідеали освіченості, ліберальна освіта
Марчук, Алла Володимирівна. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації / А. В. Марчук. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість вищої освіти, стандарти якості, контроль якості
Процька, Світлана Миколаївна. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету / C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, ключова компетенція
Ситник, О. І. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи / О. І. Ситник. - С .154-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих, тенденції розвитку, андрагоніка
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи / Н. О. Терентьєва. - С .160-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікаційне суспільство, інформаційне суспільство, К-суспільство
Фруктова, Яна Станіславівна. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні / Я. С. Фруктова. - С .168-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна освіта, модернізація
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. - С .177-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неформальна освіта, рівні неформальної освіти, структура неформальної освіти
Левітас, Фелікс Львович. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії / Ф. Л. Левітас. - С .183-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична наука, чинники навчального процесу
Митник, Олександр Якович. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки / О. Я. Митник. - С .188-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурентоздатнІсть вчителя, рольовий тренінг, лекції проблемного характеру
Брусенко, Олена Леонідівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими / О. Л. Брусенко. - С .194-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні педагоги, ВІЛ / СНІД, ВІЛ-інфіковані
Венгловська, Олена Анатоліївна. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С .202-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, семінари підвищення кваліфікації, педагогічні класи
Волинець, Катерина Іванівна. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті / К. І. Волинець. - С .212-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна практика, непереревність педагогічної освіти
Коваленко, Любов Володимирівна. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання / Л. В. Коваленко. - С .221-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, іншомовна компетенція, лексична компетенція
Козак, Людмила Василівна. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. - С .227-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, педагогічні інновації, класифікація інновацій
Корнят, Віра Степанівна. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії / В. С. Корнят. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові дослідження, професійна підготовка, соціальний педагог
Мазур, Наталія Петрівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .241-250. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, освітній моніторинг, навчальні досягнення учнів
Машталір, Володимир Іванович. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури / В. І. Машталір. - С .251-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні якості, педагогічні уміння, діагностика
Москальова, А. С. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку / А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. - С .259-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадянська активність старшокласників, когнітивний, мотиваційний
Новик, І. М. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності / І. М. Новик. - С .268-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка вчителя, педагогічна діагностика, діагностична діяльність
Осадча, І. В. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.) / І. В. Осадча. - С .274-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель, особистість учителя, закон
Панасенко, Е. А. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.) / Е. А. Панасенко. - С .281-289. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експеримент, педагогічний експеримент, виховний експеримент
Першко, Галина Олексіївна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти" / Г. О. Першко. - С .290-295. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, інклюзивний навчальний заклад, діти з особливостями психофізичного розвитку
Рижкова, С. В. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків / С. В. Рижкова. - С .295-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральне виховання, взаємовідношення, загальнолюдські цінності
Сітцева, М. В. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації / М. В. Сітцева. - С .301-305. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіаосвіта, мультиплікація, аудіовізуальна інформація
Снітко, Марина Аркадіївна. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі / М. А. Снітко. - С .306-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівці соціальної сфери, інтернет-мережа, підлітки
Хорунжа, О. В. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі / О. В. Хорунжа. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, моральні якості, майбутні вчителі
Цвєткова, Г. Г. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект / Г. Г. Цвєткова. - С .317-325. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самовдосконалення особистості, особистісні смисли, саморозвиток
Юрченко, М. П. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії / М. П. Юрченко. - С .325-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель початкових класів, Закон про освіту, педагогічна освіта
Яненко, О. А. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття / О. А. Яненко. - С .330-337. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мобільність, професійна мобільність, майбутній вчитель
Караман, Станіслав Олександрович. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .338-346. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтенсивна технологія, лінгводидактична програма дій, стратегія співдіяльності
Альошина, Марина Дмитрівна. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. - С .346-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переклад, рецепція, твори світової літератури
Борисенко, В. В. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей / В. В. Борисенко. - С .353-360. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, мовний компонент, фахова комунікація
Волох, С. В. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини / С. В. Волох, О. С. Рибко. - С .361-370
Кл.слова: назви та титули посадових осіб, ректор, європейська система переведення кредитів
Дерба, С. М. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі / С. М. Дерба. - С .371-376. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва діяльність, комунікативна спрямованість, розмовне мовлення
Дика, Наталя Михайлівна. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. - С .376-383. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва підготовка, мовленнєва компетенція, професійна мовнокомунікативна компетенція
Єсипович, К. П. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту / К. П. Єсипович. - С .383-386. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, текстова категорія, текст-кліше
Койдан, В. М. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій / В. М. Койдан. - С .387-391. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вищий навчальний заклад, інтернет- технології, навчально-дослідна робота студентів
Кухарчук, І. О. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника / І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник
Кл.слова: Когнітивно-комунікативний підхід, когнітивна діяльність, концепт
Мельник, Валентина Іванівна. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу / В. І. Мельник. - С .401-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контрастивна лінгвістика, типологічні дослідження, діахронний вимір
Мельник, Валентина Іванівна. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колискова пісня, фольклорний жанр, семантичний аналіз
Настенко, С. В. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст. / С. В. Настенко. - С .409-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поетичний текст, художній образ, оксиморон
Ольшанський, Дмитро Валентинович. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки / Д. В. Ольшанський. - С .413-420. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання іноземної мови, професійна підготовка вчителя, комунікативний метод навчання
Перевознюк, Н. М. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування / Н. М. Перевознюк. - С .420-425. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовне ділове спілкування, уміння іншомовного ділового спілкування , культура ділового спілкування
Разорьонова, М. В. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. - С .426-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна культура школяра, діагностика рівня комунікативної культури, корекція рівня комунікативної культури
Романишина, Н. В. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози / Н. В. Романишина. - С .434-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня мала проза, системний підхід, диференціація наук
Соколовська, Світлана Володимирівна. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. - С .441-448. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістична прагматика, теорія мовленнєвої діяльності, мовленнєвий акт
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови / А. В. Соломаха. - С .449-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: філологічна підготовка, вчитель іноземної мови, когнітивний аспект
Тільняк, Н. В. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей / Н. В. Тільняк. - С .458-466. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовнокомунікативна підготовка студентів, технічні спеціальності, педагогічний аспект
Федорова, Л. О. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро / Л. О. Федорова. - С .467-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовний знак, перекладацький відповідник, Перро Шарль
Ясак, Т. М. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі / Т. М. Ясак. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, комп'ютерно зорієнтовані засоби навчання, інформаційно-навчальне середовище
Абдуллин, Э. Б. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. - С .477-485
Кл.слова: музична освіта, уроки мистецтва, наукові дослідження
Майковская, Л. С. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. - С .486-493
Кл.слова: етнокультурна толерантність, музичне мистецтво, педагогічні умови
Олексюк, Ольга Миколаївна. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .494-501. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, вища мистецька освіта, модернізація
Растригіна, А. М. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва / А. М. Растригіна. - С .501-508. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістерська підготовка, компетентність, професійні компетенції
Сверлюк, Я. В. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .509-515. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна рефлексія, оркестровий колектив, професійне самовизначення
Стороженко, А. М. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств / А. М. Стороженко. - С .516-521. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-виконавська компетентність, модель, оціночні засоби
Черкасов, В. Ф. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст. / В. Ф. Черкасов. - С .521-530. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна освіта, тенденції, учителі музики
Андрощук, Л. М. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії / Л. М. Андрощук. - С .531-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальний стиль діяльності, творчість, самоактуалізація
Байгушова, А. Н. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя / А. Н. Байгушова. - С .538-546. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня культура, музикант-виконавець, виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. А. Бондаренко. - С .547-553. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, модель, моделювання
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .554-560. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічні редактори Adobe Photoshop, Corel Painter, растрові програми та формати
Васильківська, Олена Іванівна. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах / О. І. Васильківська. - С .560-566. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, дизайн-освіта, педагогічні технології
Волкова, Людмила Миколаївна. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки / Л. М. Волкова. - С .567-569. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поведінкові компетенції, арт-педагогіка, особистісно-орієнтоване навчання
Гаркуша, Людмила Іванівна. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики / Л. І. Гаркуша. - С .569-573. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, музично-просвітницька діяльність, інтегративні методи
Гмиріна, С. В. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання / С. В. Гмиріна. - С .574-581. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний естрадний вокал, виконавське мистецтво, вокальні навички
Грозан, С. В. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект / С. В. Грозан. - С .582-588. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчий потенціал, педагогічна імпровізація, майбутній вчитель музики
Економова, Ольга Серафимівна. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта / О. С. Економова. - С .588-597. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Іваниш, О. Б. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять / О. Б. Іваниш. - С .598-603. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова компетентність, вчитель музики, індивідуально-диференційований підхід
Карташова, Ж. Ю. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін / Ж. Ю. Карташова. - С .604-611. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, інструментально-виконавська діяльність, професійна підготовка
Кондратенко, Г. Г. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності / Г. Г. Кондратенко. - С .612-617. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, вчитель музики, музично-театралізована діяльність
Коновалова, Ольга Володимирівна. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну / О. В. Коновалова. - С .618-622. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний дизайн, українська народна орнаментика, коммунікація
Коночкіна, О. І. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін / О. І. Коночкіна. - С .623-628. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна технологія, професійна підготовка, компетентність
Король, А. М. Теоретичні аспекти поняття "дизайн" / А. М. Король. - С .629-635. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, художнє проектування, проектна діяльність
Куценко, С. В. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. - С .636-644. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, творча особистість, потенціал
Лабунець, В. М. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти / В. М. Лабунець. - С .645-652. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова підготовка, музично-виконавська діяльність, мотивація
Лісневська, А. Л. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів / А. Л. Лісневська. - С .652-659. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість вищої професійної освіти, звуко-зоровість мислення, міждисциплінарні зв'язки
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору / О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. - С .660-667. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна музична освіта, інтерпретація, музичний твір
Макарова, Емма Вікторівна. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики / Е. В. Макарова. - С .668-673. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, інтегративне навчання, навчальна взаємодія
Максимова, А. Б. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера / А. Б. Максимова. - С .674-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дипломне проектування, системний підхід, фірмовий стиль
Маринін, І. Г. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу / І. Г. Маринін. - С .683-688. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна діяльність, шкільний народно-інструментальний колектив, музичні здібності
Михальчук, В. В. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури / В. В. Михальчук. - С .688-693. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: галерея, інфосфера, арт-об'єкт
Музика, О. Я. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .694-701. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахові дисципліни, професійна підготовка, майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Негребецька, О. М. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики / О. М. Негребецька. - С .702-708. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні технології, майбутній вчитель музики, музична культура
Олексюк, Ольга Миколаївна. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. - С .708-715. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальна діяльність, квазіпрофесійна діяльність, навчально-професійна діяльність
Петрикова, Оксана Петрівна. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів / О. П. Петрикова. - С .716-721. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керування регістрами, вокальна підготовка студентів, постановка голосу
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. - С .722-729. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, компетентнісна модель, фахова підготовка
Поліщук, Алла Анатоліївна. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей / А. А. Поліщук. - С .730-735. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графіка, закони здорового прийняття, образне мислення
Пономарьова, Г. Я. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу / Г. Я. Пономарьова. - С .736-741. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальні особливості, вокально-технічні навички, музичні здібності
Попович, Н. М. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. - С .742-747. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблемне навчання, проблемна ситуація, проблемне завдання
Прищенко, С. В. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. - С .747-754. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн реклами, графічний дизайн, маркетинг
Прядко, О. М. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів / О. М. Прядко. - С .755-759. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-виконавські уміння, артистизм учителя музики, вокальна підготовка
Рибніков, Олександр Михайлович. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. - С .760-768. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цифровий електронний музичний інструментарій, медійний музичний проект, цифрова музично-інструментальна компетентність
Руденко, Людмила Степанівна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності / Л. С. Руденко. - С .768-774. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, педагогічна творчість, творчі здібності
Салан, Н. М. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми / Н. М. Салан. - С .775-780. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна самоорганізація, компетентність, майбутній вчитель музики
Світайло, Світлана Валеріївна. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти / С. В. Світайло. - С .781-786. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова компетентність, учитель музики, мистецька освіта
Сирота, В. М. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти / В. М. Сирота, З. М. Сирота. - С .787-794. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, предметно-пластичні образи, емоційно-образні ситуації
Скляр, О.О. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. - С .794-800. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, фахові дисципліни, майбутній вчитель музики
Ткачов, К. В. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів / К. В. Ткачов. - С .800-806. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній дизайнер, творча активність, педагогічні умови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта) / І. М. Ходоровська. - С .806-813. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: скрипковий концерт, Моцарт Вольфганг Амадей, аналітичний аналіз
Ходоровський, Володимир Ісаакович. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша / В. І. Ходоровський. - С .813-822. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання нот з аркуша, аплікатура, розбір твору
Шимова, Ольга Василівна. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики / О. В. Шимова. - С .822-827. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, майбутній вчитель музики, професійна культура
Шубенко, Наталія Олександрівна. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти / Н. О. Шубенко. - С .828-835. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екранні мистецтва, синестезія, аудіовізуальний медіатекст
Яковенко, Віра Григорівна. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. - С .836-842. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні відчуття, імпеданс, вчитель музики
Мальцене, 3. М. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике / 3. М. Мальцене. - С .843-852. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна діяльність, професійна зрілість, рефлексія
Василевич, Леонід Федорович. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників / Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. - С .853-863. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегія, збалансована система показників, лінгвістична змінна
Горохова, Тетяна Олександрівна. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки / Т. О. Горохова. - С .864-869. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Жигірь, В. І. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. - С .870-875. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, функції менеджера освіти, управлінська компетентність
Кайріс, Олена Дмитрівна. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів / О. Д. Кайріс. - С .875-884. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, рефлексія, сенс життя
Каменєва, К. Л. Основні елементи структури лідерства в академічній групі / К. Л. Каменєва. - С .884-889. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лідерство, педагог, академічна група
Касярум, Я. О. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки / Я. О. Касярум. - С .890-895. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівець економічного профілю, інформаційна безпека, система захисту інформації
Когут, С. Я. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. - С .896-903. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ліценціат, магістратура, анімація культури
Колумбет, Олександр Миколайович. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів / О. М. Колумбет. - С .903-907. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, формування рухів, навчання
Люріна, Таніта Іванівна. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. - С .907-913. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель, організаційно-педагогічні умови, особистісно орієнтоване навчання
Мартинчук, Олена Валеріївна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. - С .914-919. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта
Москаленко, Алла Миколаївна. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. - С .919-924. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управління, підготовка управлінців навчальними закладами, підготовка майбутніх управлінців
Наконечна, Н. В. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного / Н. В. Наконечна. - С .925-929. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість освітніх послуг, теорія управління, TQM
Олексюк, О. А. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики / О. А. Олексюк. - С .930-936. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації учителів математики
Парамоненко, Л. М. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема / Л. М. Парамоненко. - С .937-943. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний імідж, самопрезентація, стратегії самоподання
Пащенко, С. Ю. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. - С .944-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: академічна мобільність, університет, професорсько-викладацький склад
Полтавська, Н. Є. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. - С .954-959. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактив, кооперативне навчання, група
Радченко, Сергій Петрович. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій / С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. - С .960-967. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефективність, компетентність, ергономіка
Хитра, Зоя Михайлівна. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу / З. М. Хитра. - С .968-974. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цілісна картина світу, професійна освіта, синергетичний підхід
Шанскова, Т. І. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .974-979. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: креативність, педагогічна креативність, соціальна креативність
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
74.20
К 63


    Морзе, Наталія Вікторівна.
    ІК-компетентність викладачів і студентів як шлях до формування інформаційного освітнього середовища університету / Н. Морзе, О. Буйницька, А. Кочарян // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : монографія / В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 151-195. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.20

Рубрики: освіта --наука--компетентністна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні компетентності -- корпоративні стандарти -- якість вищої освіти
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Сисоєва, Світлана Олександрівна
Чернуха, Надія Миколаївна
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Буйницька, Оксана
Кочарян, Артур
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
378(477)
Л 17


    Лазаренко, С.
    Підвищення якості навчальної діяльності в умовах євроінтеграції / С. Лазаренко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 10–14. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК

Рубрики: Вища освіта--сучасний стан--аналіз--Україна

   Якість освіти--вища--Україна


Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- сучасний стан -- розвиток -- якість вищої освіти
Анотація: В статтіт аналізуються аналіз сучасного стану і перспектив розвитку вищої освіти в Україні та виявлення шляхів підвищення якості навчальної діяльності в умовах інтеграції.

Всі примірники списані


Знайти схожі

5.
Шифр: Н057263/2015/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 4
Зміст:
Прошкін, Володимир Вадимович. Педагогічна система як предмет наукового дослідження / В. В. Прошкін. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукове дослідження, педагогічна система, системний підхід
Братко, Марія Василівна. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект / М. В. Братко. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підхід, методологія, освітнє середовище
Кульбашна, Ярослава Аркадіївна. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні / Я. А. Кульбашна. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, медична освіта, фахівці із стоматології
Грищук, Юлія Володимирівна. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти / Ю. В. Грищук. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доступність вищої освіти, ефективність вищої освіти, якість вищої освіти
Завгородня, Євгенія Євгенівна. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості / Є. Є. Завгородня. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, потенціал, творчість
Чернуха, Надія Миколаївна. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент, емоційно-оцінний компонент, когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова, Ганна Анатоліївна. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі / Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість навчання, результати навчання, самооцінка
Матвієнко, Ольга Василівна. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів, інформатизація шкільної освіти, засоби ІКТ
Загородня, Алла Анатоліївна. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади / А. А. Загородня. - С.46-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, порівняльна педагогіка
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії / О. Ю Лисенко. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Велика Британія, медичні школи, післядипломна освіта лікарів
Литвин, Лілія Володимирівна. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кваліфікація, кваліфікаційні галузі навчання, компетенції
Пономаренко, Наталя Григорівна. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини / Н. Г. Пономаренко. - С.60-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акредитація, акредитаційна агенція, експертиза
Горбенко, Галина Василівна. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю / Г. В. Горбенко. - С.64-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: прикладний балакаврат, бакалавр з реклами, практико-орієнтоване навчання
Проценко, Олена Борисівна. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи / О. Б. Проценко. - С.69-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: саморозвиток, акмелогічний тренінг, викладач вищої школи
Біницька, Катерина Миколаївна. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка" / К. М. Біницька. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: активні методи навчання, навчання, студенти
Волкова, Наталія Іванівна. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін / Н. І. Волкова. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, інтерактивні технології, фахова підготовка
Кифенко, Анна Миколаївна. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва / А. М. Кифенко. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна хорова музика, особистість, репертуар
Білоус, Ольга Олегівна. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О. О. Білоус. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
Іслам, Аліна Володимирівна. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження / А. В. Іслам. - С.90-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна культура, емпіричні методи дослідження, спостереження
Борисенко, Валентина Володимирівна. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи / В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна. - С.95-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, інформаційна компетентність, комп'ютерні технології
Решетілова, Оксана Михайлівна. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців / О. М. Решетілова. - С.99-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні методи навчання, класифікація вправ, класифікація методів навчання
Малецька, Інна Вячеславівна. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови / І. В. Малецька. - С.104-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діагностика рівня знань, інформаційні платформи, навчання іноземної мови
Диба, Тетяна Григорівна. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть / Т. Г. Диба. - С.108-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фізичне виховання, система фізичноЇ освіти
Петренко, Наталія Валеріївна. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз / Н. В. Петренко. - С.112-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, освіта, професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Левківський, Казимир.
    Реформування вищої освіти в контексті імплементації закону України "Про вищу освіту": нормативно-правові аспекти забезпечення якості / К. Левківський, Л. Івлєва // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 5. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назви . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Реформирование высшего образования в Украине

   Реформування вищої освіти в Україні


Кл.слова (ненормовані):
реформування вищої освіти в Україні -- реформирование высшего образования в Украине -- закон про вищу освіту -- закон о высшем образовании -- качество высшего образования -- якість вищої освіти
Анотація: Підкреслено важливість забезпечення якості вищої освіти, від якої залежить рівень конкурентоспроможності країни. Ухвалення нового законодавства про вищу освіту названо вирішальним інструментом запровадження інновацій у країнах Європи. Визначено основні засади і принципи управління вищою освітою та окреслено відповідні завдання. Розглянуто можливість створення незалежної установи з оцінювання якості вищої освіти.
Дод.точки доступу:
Івлєва, Людмила


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.07.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (05.07.2016р. Прим. 4 - ) (вільний)


Знайти схожі

7.
Шифр: В748746/2017/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Школа майбутнього для України і європейського простору / В. Андрущенко. - С.5-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, культура, освіта
Андрущенко, Віктор. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. П. Сергієнко, І. Войтович. - С.17-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, якість вищої освіти, оцінювання
Вознюк, Олександр Васильович. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" / О. В. Вознюк, Г. О. Козлакова. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дубасенюк Олександра, про неї, наукова школа, педагогічні дослідження
Кірик, Тамара. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик. - С.30-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, ноосфера, ноолексикон
Опанасюк, Юлія. Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, освіта, філософія освіти
Луговий, Володимир Іларіонович. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі / В. І. Луговий, Ж. Таланова. - С.42-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: світовий дослідницький простір, університетський сектор, дослідження
Щедрін, Анатолій. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри / А. Щедрін. - С.51-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позаземний розум, культурний універсум, концептуальний кластер
Силадій, Іван. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій. - С.59-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, освіта, модернізація освіти
Шовні, Катерина. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовні. - С.65-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, освіта, культура
Пасько, Катерина. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько. - С.72-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спілкування, психологічні аспекти, професійна діяльність
Nesterova, Maria. European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension / M. Nesterova. - С.77-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: когнітивні практики, освітній простір, соціальна згуртованість
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: В748746/2017/4
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі / В. Андрущенко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людина, освіта, культура
Бобало, Юрій. Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало. - С.12-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість вищої освіти, вищі навчальні заклади
Рубанець, Олександра. Когнітивні технології у вищій освіті / О. Рубанець. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні технології, когнітивні процеси, когнітивний розвиток
Верьовкін, Валентин. Особливості реалізації освітньої політики щодо переміщених університетів України / В. Верьовкін. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітня політика, гібридна війна, трансформація конфлікту
Похресник, Анатолій. Комунікологія Adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України / А. Похресник. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища школа, комунікологія, ноокомунікологія
Степаненко, Ірина. Навчання іноземних студентів в Україні: стан проблеми, перспективи / І. Степаненко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іноземні студенти, інтернаціоналізація вищої освіти, стратегія вищої освіти
Козлова, Галина. Actual problems of competence approach in ecological education for engineering studenta / Г. Козлова, Т. Саєнко. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологічна освіта, технічний університет, компетентісний підхід
Сергієнко, Тамара. Науково-теоретичні засади формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів / Т. Сергієнко. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна медична комунікація, українська мова, іноземні студенти
Лисак, Ольга. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності / О. Лисак. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна мобільність, рівень поінформованості, студентський маркетинг
Курбатов, Сергій. Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європеських країн / С. Курбатов. - С.74-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти, якість вищої освіти, європейський простір вищої освіти
Корсак, Олена. Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти / О. Корсак. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: обов’язкова освіта, педагогічні виміри, національні екзамени
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Батечко, Н.
    Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів / Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 12-19, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)1219 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
системний підхід -- якість вищої освіти -- якість освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
Шифр: Ф260071427/2017/2
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 2
Зміст:
Гебермас, Юрген. До реконструкції історичного матеріалізму / Ю. Гебермас. - С.6-28
Кл.слова: Габермас, легітимація, пізній капіталізм
Рогожа, Марія. Місія університету в західноєвропейській культурі (етичні та соціологічні аспекти) / М. Рогожа, С. Курбатов. - С.29-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська місія, корпорація, громадське служіння
Коделья, Зденко. Деякі думки щодо філософії освіти / З. Коделья. - С.46-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософія освіти, філософська педагогіка, теорія освіти
Буданов, Владимир. Третье рождение синергетики / В. Буданов. - С.57-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міждисциплінарність, синергетика, методологія науки
Горбунова, Людмила. Самість у просторі лімінальності: до обгрунтування трансформативних стратегій вищої освіти / Л. Горбунова. - С.71-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гетерогенна культура, множинна ідентичність, діалогічна самість
Гірний, Олег. На чому будувати теорію виховання для "нової української школи" / О. Гірний. - С.98-114
Кл.слова: етика, цінності, духовні цінності
Гжегорчик, Анджей. Спроба змістового опису світу цінностей та її етичні наслідки / А. Гжегорчик. - С.115-152
Кл.слова: оцінка, ієрархічний закон, класифікація
Штобрин, Славомір. Постійність помилок і мінливість долі. Чи вчимось ми на помилках? / С. Штобрин. - С.153-161
Кл.слова: педагогіка, інтроспекція, біографістика
Гончаренко, Ольга. Освітні контексти конструктивізму (огляд конференції 16-17 березня 2017 року, Щецинський університет, Польща) / О. Гончаренко. - С.162-168
Кл.слова: конференція, освіта, дидактика
Култаєва, Марія. Філософсько-педагогічні розвідки Яна Амоса Коменського і Григорія Сковороди: нагадування про сенс і призначення освіти / М. Култаєва. - С.169-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософська педагогіка, неформальна освіта, дидактика
Гомілко, Ольга. Філософія освіти Григорія Сковороди: відмінність модерної візії / О. Гомілко. - С.194-210
Кл.слова: мобільність освіти, модерна філософія, інтерстиціальність філософії
Корж, Ганна. Під знаком Григорія Сковороди. Зоряний час української культури / Г. Корж. - С.211-218
Кл.слова: Григорій Сковорода, альтруїз, демократія
Бойченко, Михайло. Між "напівосвітою" і "напівдією": у пошуках шляху до дієвої освіти / М. Бойченко. - С.219-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, самоосвіта, елітарна освіта
Тягло, Олександр. Досвід засвоєння критичного мислення в українській вищій школі / О. Тягло. - С.240-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: критичне мислення, мислення вищого порядку, вища школа України
Григорова, Надія. Сучасна школа в європейському філософсько-освітньому дискурсі / Н. Григорова. - С.258-261
Кл.слова: школа, модернізація, європейський досвід
Курбатов, Сергій. Курс на якість: нотатки з VI міжнародної науково-практичної конференції "Болонський процес: врядування у системі вищої освіти України в контексті забезпечення якості" 7 листопада 2017 р. / С. Курбатов. - С.262-265
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта в Україні, якість вищої освіти
Препотенская, Марина. От cafe-philo - к горизонтам практической философии / М. Препотенская. - С.276-288
Кл.слова: практична філософія, кафе-філо, комунікативний дискурс філософії
Власов, Володимир. Нова парадигма у дослідженнях та оцінці процесів і проблем глобалізації / В. Власов. - С.289-296
Кл.слова: глобалізація, системний аналіз, суспільний розвиток
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Марчук, Алла Володимирівна.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 101-105. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта -- ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

12.


    Грищук, Юлія Володимирівна.
    До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти / Ю. В. Грищук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 22-25. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
доступність вищої освіти -- ефективність вищої освіти -- якість вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

13.


    Андрущенко, Віктор.
    Освітні вимірювання: наука і практична діяльність [Текст] / В. Андрущенко, В. П. Сергієнко, І. Войтович // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 1. - С. 17-24. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість вищої освіти -- оцінювання
Дод.точки доступу:
Сергієнко, Володимир Петрович
Войтович, Ігор


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Бобало, Юрій.
    Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у національному університеті "Львівська політехніка" [Текст] / Ю. Бобало // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 12-27. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- вищі навчальні заклади

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Курбатов, Сергій.
    Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європеських країн [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- якість вищої освіти -- європейський простір вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Курбатов, Сергій.
    Курс на якість: нотатки з VI міжнародної науково-практичної конференції "Болонський процес: врядування у системі вищої освіти України в контексті забезпечення якості" 7 листопада 2017 р. [Текст] / С. Курбатов // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education. - Київ, 2017. - N 2. - С. 262-265

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- вища освіта в Україні -- якість вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


   
    Основні критерії оцінювання якості освіти / Ю. Сафонов [та ін.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 49-57 . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- якість освітнього процесу -- стандарти вищої освіти -- освітня програма -- дуальна освіта
Дод.точки доступу:
Сафонов, Юрій
Дараган, Тетяна
Власюк, Оксана
Тимошенко, Н.


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Лисневская, Ю. А.
    Реформа высшего образования в Польше в контексте Болонского процесса [Текст] / Ю. А. Лисневская // Аспекти публічного управління. - 2018. - Том 6, N 9. - С. 23-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- польська модель вищої школи -- якість вищої освіти -- самооцінка викладача вузу

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Батечко, Н.
    Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик / Н. Батечко, М. Лут // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 133-138, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.133138 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- європейський досвід
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лут, М.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


   Україна. Кабінет Міністрів.

   
    Про утворення Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти : постанова ... від 15.04.2015 № 244 із змінами від 27.07.2016 № 532, від 27.12.2018 № 1130 // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2019. - № 3. - С. 37.

Рубрики: Освіта--Україна, 2018 р.--Правові джерела

   Якість вищої освіти--національне агенство--Україна


Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- Національне агенство -- правові джерела -- керівні органи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)