Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ігровий дизайн<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лугова, Тетяна Анатоліївна.
    Серйозні ігри у підготовці фахівців за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» = Serious games for professional training at the information, library, and archive affairs / Т. А. Лугова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 13. - С. 32-52, DOI 10.28925/2414-0325.2022.133 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
ігрове навчання -- вища освіта -- компетенції -- ціннісно орієнтована освіта -- ігровий дизайн
Анотація: Метою дослідження є оцінка досвіду впровадження серйозних ігор у навчальний процес українського університету через вплив Міжнародного проєкту «GameHub: співпраця між університетами та підприємствами ігрової індустрії в Україні». Виходячи з цього, обґрунтовується доцільність використання серйозних ігор для навчання за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» як елемента ціннісно орієнтованого навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Luhova Tetiana


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Зінов’єва, Тетяна Анатоліївна .
    Емоційний інтелект в елементах ігри для формування вищих почуттів в активному та глибинному навчанні [Електронний ресурс] / Е. А. Зінов’єва. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 22-34, DOI 10.28925/2414-0325.2024.162. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
модель емоційного інтелекту -- навчальні комп’ютерні ігри -- ігровий дизайн -- серйозні ігри -- гуманізація комп’ютерних ігор -- емоції -- вищі почуття
Анотація: Метою цього дослідження було дослідити модель емоційного інтелекту та її потенційне застосування в комп’ютерних іграх для формування вищих почутів у навчанні. Стверджується, що ігри мають бути не лише засобом розваги, а й способом розвитку емоційного інтелекту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)