Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ігровий осередок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: В353859/2018/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 10
Зміст:
Гавриш, Наталія. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку / Н. Гавриш. - С.4-10
Кл.слова: раннє дитинство, ранній вік, розвиток дітей
Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя. - С.11
Кл.слова: ранній вік, види діяльності дітей
Лохвицька, Любов. Розвивальне предметне середовище чим наповнювати осередки / Л. Лохвицька. - С.12-20
Кл.слова: ігровий осередок, осередок рухової активності, будівельний осередок
Іграшки-монстри - мода проти психічного здоров'я дитини. - С.21
Кл.слова: іграшка, вибір іграшки, іграшки-страшилки
Проводимо пальчикові ігри. Рекомендації для батьків та педагогів. - С.22
Половіна, Олена. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьквські амбіції / Олена Половіна. - С.23-30
Кл.слова: емоційний інтелект, емоційна обдарованість, ранній розвиток
10 заборон для дорослих. - С.31
Біла, Ірина. Уроки батьківства - шлях до ефективної сімейної взаємодії / І. Біла. - С.32-37
Кл.слова: молоді батьки, сімейна взаємодія, виховання дітей
Стаєнна, Олена. Ігрова діяльність дошкільників: сучасний формат / О. Стаєнна. - С.38-42
Кл.слова: ігрове середовище, організація ігор, ігровий досвід
Терещенко, Ірина. Як розвивати моторику в дошкільників / І. Терещенко. - С.43-48
Кл.слова: крупна моторика, дрібна моторика, кінезіологічні вправи
Календар ключових дат атестації. Пам'ятка. - С.49
Атестація у числовому вимірі. Пам'ятка. - С.50
Моніторинг майстерності педагогів, яких атестують. - С.51
Кіндрат, Інна. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / І. Кіндрат. - С.52-61
Кл.слова: самоосвіта, професійний розвиток
Святкові подарунки, або Магія в простих речах. - С.62-63
Левченко, Тетяна. Навчи мене дарувати подарунки. Конспект інтегрованого заняття з пріоритетом інтелектуально-мовних завдань / Т. Левченко, Л. Клименко. - С.64-67
Кл.слова: зимові свята, подарунок
Гусак, Ольга. На порятунок Снігуроньки. Конспект комплексного заняття / О. Гусак. - С.68-71
Кл.слова: ігри, аплікація
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Панчак, О.
    Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 14–17. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- навчальні осередки -- навчально-пізнавальна діяльність -- змінний тематичний осередок -- ігровий осередок -- художньо-творча діяльність -- осередок читача -- інтегративний підхід -- предметна інтеграція -- педагогіка партнерства -- ключові компетентності -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено початкову освіту в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)