Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ігрові вправи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.015.3
Б 73


    Богініч, Ольга Любомирівна.
    Природа і рух. Сім’я – територія дружня до дитини : посібник для батьків дошкільнят та соціальних педагогів / О. Л. Богініч, Г. В. Бєлєнька ; редактор С. Чередниченко ; Інститут розвитку інтелекту дитини, Дитячій Фонд Об'єднаних Націй . - Київ : Кобза, 2003. - 192 с. - (Вчитися ніколи не рано). - ISBN 966-8024-32-Х : 20.00 грн., 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Родинне виховання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
світ рослин -- світ тварин -- світ неживої природи -- ігрові вправи -- фізкультурні забави -- танцювальні вправи -- загальнорозвивальні вправи
Дод.точки доступу:
Бєлєнька, Г. В.
Чередниченко, С. \редактор.\
Інститут розвитку інтелекту дитини
Дитячій Фонд Об'єднаних Націй


Примірників всього: 11
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
   373.2.091.33-027.22:796
   Т 41


    Тимофеева, Евдокия Андреевна.
    Подвижные игры с детьми младшего дошкольного возраста : книга для воспитателя детского сада / Тимофеева Е.А. - 2-е изд., испр. и доп. - Москва : Просвещение, 1986. - 79 с. : ил. - 0.45 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: фізичне виховання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
рухливі ігри -- ігрові вправи -- методика проведення

Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)

Знайти схожі

4.
373.213.15.025/.026:793.7](477)
Д 11


    Дідич, М.
    Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 46–51. - Зміст: Структура ігрової діяльності з піском ; Організація ігор з дітьми різного віку ; Ігри математичного змісту ; Конструювання ; Соціально-ігрове моделювання ; Додаток : Ігрові вправи математичного змісту з піском.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--ігри з піском--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- методи -- дидактичні ігри -- ігри з піском -- пісок -- ігрова діяльність -- структура -- організація -- вікові особливості -- ігри математичного змісту -- конструювання -- соціально-ігрове моделювання -- ігрові вправи -- математичний зміст
Анотація: У статті йдеться про позитивний вплив ігор з піском на загальний розвиток дітей. Подано деякі правила щодо організації ігрової діяльності з піском.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
373.2.016:003-028.31](477)
К 20


    Каплуновська, О.
    Гра і навчання грамоти: досягаємо гармонії / Олена Каплуновська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 4. - С. 22–31. - Зміст: Особливості використання ігрового методу ; Компоненти та етапи дидактичних ігор ; Рекомендації щодо проведення ігрових вправ ; Дод. 1 : Ігрові вправи на розвиток слухової уваги ; Дод. 2 : Ігрові вправи на розвиток мовленнєвого слуху ; Дод. 3 : Ігрові вправи на розвиток фонематичного слуху ; Дод 4 : Молоточки стукотять – звуки [д] і [д’] до нас летять : конспект заняття з навчання основ грамоти для дітей дошк. віку.
УДК

Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--грамота--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- грамота -- ігрові методи -- дидактичні ігри -- ігрові вправи -- слухова увага -- фонематичний слух -- конспекти занять -- середній дошкільний вік

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
373.2.037.1(477)
А 72


    Антоненко, А.
    Лікувальне плавання для дошкільників / Алла Антоненко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 4. - С. 58–65. - Зміст: Завдання ; Календарне планування ; Методика навчання ; Лікувальна дія плавальних вправ ; Ігри й ігрові вправи на заняттях ; Діагностика рівня розвитку плавальних навичок ; Дод. : Ігри для занять з лікувального плавання.
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- фізичне виховання -- плавання -- лікувальне плавання -- завдання -- календарне планування -- методика навчання -- ігри -- ігрові вправи -- плавальні навички -- діагностика -- плавальні вправи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: Д623782/2018/3
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Кіяшко, А. А. Позитивні емоції - запорука успішної адаптації дітей / А. А. Кіяшко. - С.2-9
Кл.слова: дошкільне дитинство, корекційна педагогіка
Стадник, О. Е. Перші кроки. Корекційно-розвивальна програма з адаптації дітей молодшого дошкільного віку / О. Е. Стадник. - С.10-22
Кл.слова: дошкільнята, емоційний стан
Олексійовець, Н. А. Маленьким українцям - про державні символи. Заняття для дітей молодшого дошкільного віку / Н. А. Олексійовець. - С.23-25
Кл.слова: прапор, герб, гімн
Сєдак, Т. М. Весняні свята. Заняття з дітьми 5-го року життя / Т. М. Сєдак. - С.26-27
Кл.слова: українські традиції, Вербна неділя, Великдень
Харченко, В. В. / В. В. Харченко. - С.28-29
Кл.слова: бедпритульні тварини
Гуліцка, С. Г. Подорож за фарбами весни. Інтегроване заняття / С. Г. Гуліцка. - С.30-32
Кл.слова: природа, ігрові вправи
Устиченко, В. А. Хто чемним зростає, той багато друзів має! Розваги для дітей старшої групи / В. А. Устиченко. - С.33-40
Кл.слова: культурна поведінка, мовленнєвий етикет
Шпак, Т. В. Калейдоскоп оригінальних ігрових впрв з образотворчої діяльності / Т. В. Шпак. - С.41-47
Кл.слова: дитяча творчість
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Гуліцка, С. Г.
    Подорож за фарбами весни. Інтегроване заняття [Текст] / С. Г. Гуліцка // Дошкільний навчальний заклад. - Київ : Основа, 2018. - № 3. - С. 30-32

Кл.слова (ненормовані):
природа -- ігрові вправи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: Д623782/2018/5
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 5
Зміст:
Савченко, М. В. Система роботи ДНЗ з формування здорового способу життя дошкільників : Методичні рекомендації / М. В. Савченко, С. О. Половецька. - С.2-13
Кл.слова: здоров’я, здоров’язбережувальне середовище
Лавріненко, Л. І. Окремі аспекти формування культури здоров’я в дітей дошкільного віку. Альтернативний підхід до реалізації дослідно-експерементальної роботи в ДНЗ / Л. І. Лавріненко, М. В. Савченко, С. О. Половецька. - С.14-23
Кл.слова: здоров’язбережувальні технології, культура здоров’я, фізкультурно-оздоровчі заходи
Половецька, С. О. Здоров’я - мудрих гонорар. Ділова гра для педагогів / С. О. Половецька. - С.24-29
Кл.слова: культура здоров’я, здоров’язбережувальні технології
Половецька, С. О. Тиждень педагогічної майстерності. Розробки інтегрованих занять здоров'язбережувального характеру / С. О. Половецька. - С.30-44
Кл.слова: оздоровчі технології, сенсорно-пізнавальні здібності
Мироненко, М. М. Відпочивайте на здоров’я! Психогімнастика - метод оздоровлення дітей дошкільного віку в літній період / М. М. Мироненко. - С.45-55
Кл.слова: емоційний стан, психологічне здоров'я, ігрові вправи
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Мироненко, М. М.
    Відпочивайте на здоров'я! Психогімнастика - метод оздоровлення дітей дошкільного віку в літній період [Текст] / М. М. Мироненко // Дошкільний навчальний заклад : [для ДНЗ та батьків]. - 2018. - № 5. - С. 45-55

Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- психологічне здоров'я -- ігрові вправи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
373.3.015.312:159.947](477)
Т 56


    Томаржевська, І.
    Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 54–56. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вольові якості--ігри--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
вольові якості -- ігрова діяльність -- емоційно-вольові якості -- вольова регуляція -- ігрові вправи -- молодші школярі
Анотація: Наведено приклади ігрових вправ, спрямованих на розвиток вольових якостей, які можна пропонувати учням 1–2-их класів під час виховних годин.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
   373.2.091
   П 25


    Пензулаева, Л. И.
    Подвижные игры и игровые упражнения для детей 3 - 5 лет : пособие для педагогов дошкольных учреждений / Л. И. Пензулаева. - Москва : ВЛАДОС, 2003. - 109 с. - ISBN 5-691-00510-3 : 3.95 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Організація ігрової діяльності--Навчальні видання

   Фізична культура--Рухливі ігри--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
дитячий садок -- рухливі ігри -- ігрові вправи

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

13.


    Дорошенко, Едуард.
    Профілактико-реабілітаційні технології первинних функціональних порушень склепіння стопи у дітей 3 –5 років на основі ігрових вправ з елементами футболу / Е. Дорошенко, Є. Михалюк, О. Алипова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 81-96, DOI 10.28925/2664-2069.2024.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
профілактика -- реабілітація -- технологія -- функціональні порушення -- склепіння стопи -- ігрові вправи -- елементи футболу
Анотація: Актуальність. За сучасними даними науковців, склепіння стопи людини формуються та змінюються протягом онтогенетичного розвитку її організму, але найбільш інтенсивний період припадає на віковий діапазон від перших років життя до 6–7 років. Саме тому, порушення та деформації склепіння стопи займають одне з провідних місць серед донозологічних і преморбідних станів опорно-рухового апарату дітей дошкільного віку. Мета дослідження – обґрунтування та розроблення профілактико-реабілітаційних технологій первинних функціональних порушень склепіння стопи у дітей 3-5 років на основі ігрових вправ з елементами футболу. Матеріал і методи: аналіз, узагальнення та систематизація даних науково-методичної літератури; клініко-педагогічні спостереження; подометрія; тестування фізичної підготовленості дітей 3–5 років, які займаються ігровими вправами з елементами футболу; експертна оцінка засвоєння різних способів ведення м’яча дітей 3–5 років, які займаються ігровими вправами з елементами футболу з первинними проявами функціональних порушень склепіння стопи; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Експериментальні дослідження проведено у період з лютого 2022 по квітень 2023 року протягом. Контингент учасників – 38 дітей 3–5 років, які займаються ігровими вправами з елементами футболу. База проведення досліджень – дитячо-юнацька футбольна «Козак Ліга», асоційований член Запорізької обласної асоціації футболу. Результати. Профілактико-реабілітаційна технологія первинних функціональних порушень склепіння стопи у дітей 3–5 років, які займаються ігровими вправами з елементами футболу розрахована на річний макроцикл підготовки і була впроваджена на базі дитячо-юнацької футбольної «Козак Ліги», яка є асоційованим членом Запорізької обласної асоціації футболу. Впровадження комплексної програми профілактики первинних функціональних порушень склепіння юних футболістів 3–5 років здійснено протягом підготовчого, основного і заключного етапів річного макроциклу підготовки. Експериментальні дослідження свідчать про ефективність розробленої технології. Висновки. У якості основних засобів профілактико-реабілітаційної технології первинних функціональних порушень склепіння стопи у дітей 3–5 років, які займаються ігровими вправами з елементами футболу використано різновиди ранкової гігієнічної гімнастики, лікувальної гімнастики із застосуванням систематичних фізичних вправ, тренувальні заняття з використанням спеціальних терапевтичних вправ оздоровчої та корекційної спрямованості; масажні процедури та ортопедичні заходи.
Дод.точки доступу:
Михалюк, Євген
Алипова, Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)