Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=academic staff<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бульвінська, О.
    Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів / О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 53-59, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.5359. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
academic staff -- академічний персонал -- continuing professional development -- безперервний професійний розвиток -- training -- навчання
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників Київського університету імені Бориса Грінченка щодо визначення актуальних тем для підвищення кваліфікації в рамках дидактичного, дослідницького, лідерського модулів і модулю з ІКТ. Перелік тем тренінгів був сформований відповідно до визначених сучасних тенденцій безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, а також з урахуванням європейського досвіду організації курсів підвищення кваліфікації викладачів в університетах. Опитування показало, що вибір викладачами тренінгів для безперервного професійного розвитку цілком узгоджується із загальноєвропейськими тенденціями. Найбільшу кількість виборів отримали тренінги, пов’язані з інноваційними методами викладання, а також з інтернаціоналізацією в освіті. Ці результати можуть стати основою для модернізації програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників університетів для набуття нових та/або вдосконалення раніше набутих компетентностей у межах професійної діяльності. Перспективами подальших досліджень стане обґрунтування компетентнісних профілів у рамках модулів програми підвищення кваліфікації викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Паламарчук, О.
    Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції / О. Паламарчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 80-87, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.8087. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
academic staff -- академічний персонал -- effective governance -- ефективне управління -- higher education in France -- вища освіта Франції
Анотація: Стаття присвячена аналізу участі академічного персоналу в ефективному врядуванні університетів Франції. Проаналізовано моделі врядування університетів Франції. Виявлено, що у Франції існує дуальна (асиметрична) модель врядування. Встановлено, що у «асиметричній» дуальній структурі один з органів врядування може розглядатися як головний орган, що приймає рішення, а інший орган має більш обмежені повноваження. У статті проаналізовано систему врядування та участь академічного персоналу в таких закладах вищої освіти, як Університет Париж-Дофін, Інститут Луї-Башельє, Інститут Кюрі, Університет Сорбонна. Виявлено, що загалом основними органами врядування університету є три центральні органи: Рада директорів, Наукова рада та Рада академічного та студентського життя. Встановлено, що до усіх органів врядування університетів Франції входить академічний персонал, кількість яких налічується від 8 до 13 осіб, в залежності від Ради, до якої вони входять. Проаналізовано, що основними функціями академічного персоналу є прийняття рішень на рівні керівних органів університету, участь у обговореннях фінансових, стратегічних питань, прийняття рішень щодо діяльності студентських об’єднань, студентського життя, питань щодо дослідження, викладання. Виявлено, що діяльність академічного персоналу в ефективному врядуванні університетів Франції носить консультативний та рекомендаційний характер. Зазначено, що академічний персонал може бути залучений як зовнішній експерт до інших університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)