Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=advertising<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Курбан, С. О.
    Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / С. О. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 31-36

Кл.слова (ненормовані):
рекламна комунікація -- реклама -- рекламний простір -- Україна

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

3.


    Чекалюк, В. В.
    Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / В. В. Чекалюк // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 37-42

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- спілкування -- медіа -- дипломатія -- політика -- аудиторія

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

4.
811.111’24:659(075.8)
Г 87


    Громова, Н. М.
    Professional reading and Vocabulary. Advertising and Public Relations [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н. М. Громова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет ім Б. Грінченка, 2018. - 180 с. - ISBN 978-617-658-044-7 : 51.26 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова

   Журналістика


Кл.слова (ненормовані):
реклама -- зв’язки з громадскістю -- PR
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

5.


    Курбан, С. О.
    Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / С. О. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 31-36


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

6.


    Чекалюк, В. В.
    Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / В. В. Чекалюк // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 37-42


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

7.
Шифр: T107715917/2018/16/5
   Журнал

The Ukrainian Journal of Business Law [Текст]. - Kiev. - Виходить щомісячно
2018р. Vol. 16 № 5
Зміст:
Molotal, Alexander. Use of third party trademarks in search advertising / A. Molotal. - P.14-16
Nikolayenko, Andrey. Framework for "Notice-and-Takedown" Procedure: UA vs US / A. Nikolayenko. - P.18-20
Kharebava, Tatiana. The Games as an IP asset / T. Kharebava, V. Zbryzka. - P.22-23
Savenko, Maryana. Innovation and Technology in tne Modern Business Law of Ukraine / M. Savenko, A. Kuksenko. - P.30-32
Lytovchenko, Taras. Employing foreign specialiats sn Ukraine - have tne Rules of the Game Been Simplified? / T. Lytovchenko, A. Kozak. - P.34-35
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
659.1+658.512.2(038)
Р 36


   
    Реклама і дизайн. Тлумачний словник = Advertising & desing : [600 термінів з тлумаченнями і поясненнями : іншомовні терміни реклами і дизайну : персоналії реклами і дизайну] / ред. Л. В. Ремізовський. - Киев : Альтерпрес, 2012. - 285 с. - (Бібліотека дизайнера). - ISBN 978-966-542-513-7 : 143.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Дизайн--Словники

Кл.слова (ненормовані):
тлумачний словник -- україномовні терміни -- іншомовні терміни -- персоналії
Дод.точки доступу:
Ремізовський, Л. В. \ред.\


Примірників всього: 17
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (14)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (14)

Знайти схожі

9.
   659(075)
   У 98


    Уэллс, У.
    Реклама: принципы и практика [Текст] = Advertising: principes and practice : учебник / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти ; перекладач: М. Артюх [и др.]. - Издание второе, исправленное. - Снкт-Петербург : Питер, 1999. - 736 с. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-8046-0153-9 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- планування реклами -- стратегія реклами -- росповсюдження реклами -- друковані засоби масової інформації -- створення реклами -- види реклами -- міжнародна реклама
Анотація: Разносторонняя книга о рекламе, насыщенной массой жизненных примеров, она может стать замечательным помощником любого специалиста, занятого в рекламном и любом другом бизнесе.
Дод.точки доступу:
Бернет, Дж.
Мориарти, С.
Артюх, М. \перекладач.\
Бугаев, М. \перекладач.\
Бугаева, Е. \перекладач.\
Гусейнова, И. \перекладач.\
Писаренок, Ю. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: І254815328/2019/1(7)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 1(7)
Зміст:
Ozolina, Z. European Union’s contribution to civilian security sector reform in Ukraine after 2014 / Z. Ozolina, I. Reinholde. - С.8-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Ivanov, D. The superhuman being manipulated: the digital and the real personality on social networks / D. Ivanov. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Vernyhora, S. The book as an object of advertising / S. Vernyhora. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет / О. В. Курбан. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Александрович, М. В. Практичні засади редагування перекладів / М. В. Александрович. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Zhenchenko, M. Specificity of editorial and publishing training of electronic textbooks for the New Ukrainian School / M. Zhenchenko. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Автоматизація системи управління видавництвом / В. І. Шпак. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Гандзюк, В. О. Програмна продукція радіостанції "Львівська хвиля": жанрово-тематична характеристика / В. О. Гандзюк. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів / А. К. Досенко. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісневська, А. Л. Екранне видовище як інструмент пропаганди (на прикладі кінострічки Івана Кавалерідзе "Коліївщина", 1933) / А. Л. Лісневська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Науково-дослідні центри України з проблем бібліотекознавства / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісаєнко, О. О. Наповнення Краєзнавчого електронного мультиресурсу "Київ: відомий та невідомий" на платформі Wiki / О. О. Ісаєнко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців. Монографія. Покажчик змісту / Н. М. Вернигора. - С.87-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Дмитренко, Т. Р. Бібліотекознавство та інформологія у системі вищої освіти США. Монографія. Покажчик змісту / Т. Р. Дмитренко, С. О. Чуканова. - С.93-94
Куліш, Я. О. Неформальна освіта студентів журналістських спеціальностей (на прикладі фестивальної діяльності Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка) / Я. О. Куліш. - С.97-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Напрацювання практичних шляхів професійної комунікації як результат роботи круглого столу "Видавнича справа: виклики сучасності" / Л. Г. Масімова. - С.107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
659.1
О-11


    Оґілві, Девід.
    Про рекламу [Текст] / Д. Оґілві ; перекладач Д. Шостак. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. - 288 с. : іл. - ISBN 978-617-12-5423-7 : 440.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- advertising -- телереклама -- TV commercials -- друкована реклама -- print advertising -- В2В-реклама -- реклама корпорацій -- advertising of corporations -- маркетинг -- marketing
Дод.точки доступу:
Шостак, Д. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

12.
659.13/.16
Щ 61


    Щербаков, С. А.
    Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram [Текст] / С. А. Щербаков. - Харьков : Фолио , 2019. - 252 с. : ил. - ISBN 978-966-03-8004-2 : 182.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама в соціальних мережах--Таргетована реклама--Таргетинг

Кл.слова (ненормовані):
таргет -- target -- оффер -- offer -- ремаркетинг -- remarketing -- бриф -- brief -- формати реклами -- ad formats -- реклама в Інстаграм -- advertising on Instagram -- просування в соціальних мережах -- promotion on social networks -- аналітика -- analytics

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.
821.111(73):334.722
Л 91


    Льюри, Джайлс.
    Как Coca-Cola завоевала мир. 101 успешный кейс от брендов с мировым именем [Текст] / дж. Льюри. - Київ : Бомбора, 2020. - 384 с. - (Лучший мировой опыт). - ISBN 978-617-7808-33-5 : 426.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сучасна американська література

   Економічне управління


Кл.слова (ненормовані):
Coca-Cola -- створення бренда -- brand creation -- маркетинг -- marketing -- реклама -- advertising -- renovation

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

14.
659.1
Я 47


    Яковлев, Алексей.
    Контекстная реклама. Основы, секреты, трюки / А. Яковлев, А. Довжиков. - 2-е издание. - Санкт-Петербург : БВХ-Петербург, 2012. - 256 с. - ISBN 978-5-9775-0737-0 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Контекстна реклама

Кл.слова (ненормовані):
контекстна реклама -- contextual advertising -- рекламне оголошення -- blurb -- рекламний текст -- advertising text -- рекламна кампанія -- advertising campaign -- спліт-тестування -- графічна реклама -- graphic advertising -- мобільна реклама -- mobile advertising -- клікфорд
Дод.точки доступу:
Довжиков, Алексей


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: В925416057/2020/3
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Дичковський, Степан Іванович. Туристичне освоєння соціокультурного простору міста / С. І. Дичковський. - С.3-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Тормахова, Анастасія Миколаївна. Напрямок К-рор та його роль у контексті сучасної аудіовізуальної культури / А. М. Тормахова. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Турчак, Леся Іванівна. Творчість Василя Авраменка та його внесок в українську та світову культуру / Л. І. Турчак. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобюк, Світлна Володимирівна. Регіональні інституції інтеграції культури постряданського простору / С. В. Кобюк. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліфінцева, Олена Вікторівна. Творчість митця в комунікативному просторі кульутри: теоретико-методологічні засади дослідження / О. В. Ліфінцева. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Отрішко, Марина Анатоліївна. Використання культурних та креативних індустрій як шлях ревіталізації малого міста / М. А. Отрішко. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, Ярослава Віталіївна. Формування антиномічної концепції Бога в філософії та мистецтві християн II - VI століть / Я. В. Бондарчук. - С.46-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Gonchar, Olena. Generalization of arts:poetry and illustration / O. Gonchar, O. Soboliev, M. Tokar. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Алла Вікторівна. Сакрально-ритуальний аспект танцю в англійській придворній масці / А. В. Соколова. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Арт-ринки та арт-продукти у структурі маркетингу мистецтва / Д. І. Акімов. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, Марта Ярославівна. Концептуальні засади розвитку художніх прикрас в Європі 1960-1980-х років / М. Я. Кравченко. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Chernysh, Marianna. The problem of psychological impast of the advertising poster on society / M. Chernysh, H. Demchenko. - С.83-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярова, Віра Сергіївна. Ліногравюра у творчості Григорія Галкіна: особливості художньої мови / В. С. Ярова. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Рішняк, Олег Богданович. Патина в часових трансформаціях творів мистецтва як матеріальна ознака минулого / О. Б. Рішняк. - С.93-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайцева, Вікторія Олександрівна. Досвід реставрації монументального живопису інтер’єрів Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської лаври в період 1979-1991 рр. / В. О. Зайцева. - С.104-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумов, Олег Геннадійович. Зарубіжна історіографія емальєрного мистецтва / О. Г. Наумов. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Афоніна, Олена Сталівна. Музична основа сучасних українських балетів / О. С. Афоніна. - С.121-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Гутник, Ірина Миколаївна. Становлення творчої особистості Олександра Колоска як виконавця та балетмейстра / І. М. Гутник. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Підлипська, Аліна Миколаївна. Балет "Блазень" С. Прокоф’єва на київській сцені в оптиці художньої критики / А. М. Підлипська. - С.133-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, Марина Миколаївна. Професійні передумови реформування академічного балету та виникнення нових напрямів театрального танцю на початку XX ст. / М. М. Погребняк. - С.139-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Карандєєва, Олена Ігорівна. Педагогічна школа чоловічого балетного виконавства в Україні / О. І. Карандєєва. - С.145-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Підлипський, Андрій Ігорович. Викладачі теребовлянського культосвітнього училища - представники школи кафедри хореографії Київського державного інституту культури / А. І. Підлипський. - С.152-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Ботовська, Олена Миколаївна. "Хорові картини" В. Бібіка як втілення системи новітніх музично-художніх засобів / О. М. Ботовська. - С.160-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Ovcharenko, Nataliya. Vocal methodology: on the problem pf system research / N. Ovcharenko. - С.166-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Антоненко, Олександр Миколайович. Соціоестетичні портрети діячів хорової культури Запоріжжя другої половини XX століття / О. М. Антоненко. - С.171-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Антошко, Марина Олегівна. Вплив китайської філософії на музичну культуру країни / М. О. Антошко. - С.178-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Лариса Леонідівна. Особливості формування латиноамериканських національних композиторських шкіл у постколоніальний період / Л. Л. Васильєва. - С.183-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Васюта, Олег Павлович. Академічний симфонічний оскестр "Філармонія": комунікативний аспект симфонічного виконавства / О. П. Васюта. - С.189-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Вежневець, Ірина Леонідівна. Інтерпретація художніх текстів у інтермедіальному вимірі Франсіс Пуленк "Заручини Жартома" / І. Л. Вежневець. - С.193-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Гульцова, Діана Павлівна. Роль типології етюду в мистецтві та інтелектуальній діяльності / Д. П. Гульцова. - С.200-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Охманюк, Віталій Федорович. Особливості інтерпретації барокової музики у баянному виконавстві / В. Ф. Охманюк. - С.208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Палійчук, Ірина Степанівна. Жанрово-стильові та виконавські особливості етюдів для Саксофона Ж.-М. Лондейкса / І. С. Палійчук, А. Б. Яськів. - С.214-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Слупський, Віктор Володимирович. Твори Й. Пецеля для ансамблю мідних духових інструментів у контексті німецької традиції XVII ст. / В. В. Слупський. - С.220-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Тормахова, Вероніка Миколаївна. Еволюція куплетної форми в рок- та поп-музиці / В. М. Тормахова. - С.226-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Мустафаєв, Фемій Мансурович. Здібності до музичного мистецтва: ретросрективний погляд / Ф. М. Мустафаєв. - С.231-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестеренко, Наталія Миколаївна. Заходи забезпечення музичного виховання здобувачів початкової мистецької освіти / Н. М. Нестеренко. - С.237-242. - Бібліогр. в кінці ст.
Гловацька, Ірина Володимирівна. "Я ласк твоїх страшусь" Персі Біші Шеллі в перекладі Костянтина Бальмонта у вокальних творах Антона Аренського та Бориса Лятошинського: компаративний аналіз музичного тексту / І. В. Гловацька. - С.243-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кун, Цзівей. Музична інтепретація як прояв творчого самовираження / Ц. Кун. - С.250-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Чжан, Цзяохуа. Особливості фортепіанного виконання як інтонаційного явища / Ц. Чжан. - С.255-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Вовкун, Василь Володимирович. Теоретичні засади режисури (на прикладі Л. Курбаса, Ю. Іллєнка та В. Кісіна) / В. В. Вовкун. - С.260-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Батицька, Тетяна Степанівна. Сучасна актуальна драма на сцені Національного академічного українського драматичного театру ім. Марії Заньковецької в 1990-2010 рр. / Т. С. Батицька. - С.266-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Касьяненко, Андрій Сергійович. Креативний компонент як невід’ємна складова фахової підготовки майбутніх режисерів естради / А. С. Касьяненко. - С.274-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Никоненко, Руслан Миколайович. Тілесна виразність актора у теоретичних поглядах та сценічній практиці XX - початку XXI ст. / Р. М. Никоненко. - С.280-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Chernysh, Marianna.
    The problem of psychological impast of the advertising poster on society [Текст] / M. Chernysh, H. Demchenko // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 3. - С. 83-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
плакат -- рекламний плакат -- сучасний плакат -- вплив на суспільство -- психологічний вплив
Дод.точки доступу:
Demchenko, Hanna


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.
658.8
A95


    Avery, Jim.
    Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія

Кл.слова (ненормовані):
таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Bendinger, Bruce \editor.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

18.
   070(091)
   G37


    Georgiievska, Victoriia.
    History of Ukrainian Journalism: functioning of the Advertising and Reference Press in the Territory of Trancednieper Ukraine (XIX - early XX centuries) [Текст] : textbook / V. Georgiievska ; Borys Grinchenko Kyiv University, Faculty of Journalism. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - 161 p. - ISBN 978-611-01-2862-9 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія журналістики--Українська журналістика--Упраїнська преса--Підручники для вищих навчальних закладів

   Соціальне життя--Соціальна комунікація


   Реклама


Кл.слова (ненормовані):
періодика -- рекламні газети -- оголошення
Дод.точки доступу:
Borys Grinchenko Kyiv University
Faculty of Journalism


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

19.


    Vernyhora, S.
    The book as an object of advertising [Текст] = Книга як об’єкт реклами / S. Vernyhora // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
книговидання -- реклама в книжкових виданнях -- реклама у видавничій справі -- прихована реклама -- продакт плейсмент -- копірайтинг
Анотація: В умовах жорсткої конкуренції на книговидавничому ринку, яка зумовлена його перенасиченням друкованою вітчизняною та зарубіжною видавничою продукцією, зниженням запитів на друковану книгу з огляду на розвиток цифрових технологій, видавнича галузь зазнає змін та потребує впровадження інноваційних засобів для пошуку нових можливостей розвитку діяльності та просування видань до читача. Актуальність теми дослідження зумовлена потребою вивчення нових тенденцій використання реклами та PR у книговидавничій справі. Мета дослідження: вивчити жанри і види реклами, що застосовуються видавцями на сторінках книжкових видань та з’ясувати ефективність використання ними рекламних і PR-інструментів. Об’єкт дослідження – основний та службовий тексти книжкового видання. Предмет дослідження – ефективність застосування рекламних і PR-інструментів з метою отримання додаткових фінансових ресурсів та просування книги на видавничому ринку. За результатами дослідження з’ясовано, що рекламу в книжкових виданнях застосовують, по-перше, з метою рекламування товарів і послуг (продакт плейсмент), що дає змогу видавцеві отримати додатковий прибуток, по-друге, з метою рекламування книги (копірайтинг), що дає змогу значно розширити коло читацької аудиторії того чи того видання. В процесі дослідження авторка статті розкриває основні правила і принципи копірайтингу, наводить приклади їх ефективного застосування
Дод.точки доступу:
Вернигора С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)