Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=brand<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
339.138:658.8
С 88


    Студинская, Г. Я.
    Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [Текст] / Г. Я. Студинская. - Киев : Феникс, 2011. - 136 с. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Бізнес-планування

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-план -- business plan -- продажі -- sales -- маркетинг -- marketing -- конкуренція -- competition -- бренд -- brand

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
   339.138
   К 93


    Курбан, О. В.
    Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навчальний посібник / О. В. Курбан, С. О. Курбан. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 148 с. - ISBN 978-617-7616-06-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нейромаркетингові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Реклама--PR--Брендинг


   Digital-marketing (цифровий маркетинг)--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аудіомаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аромамаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Тактильний та смаковий маркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
когнітивна психологія -- cognitive psychology -- візуальний нейромаркетинг -- visual neuromarketing -- аудіомаркетинг -- audio marketing -- аромамаркетинг -- aromarketing -- смаковий маркетинг -- taste marketing -- неймінг -- naming -- контент -- content -- бренд -- brand
Дод.точки доступу:
Курбан, С. О.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
821.111(73):334.722
Л 91


    Льюри, Джайлс.
    Как Coca-Cola завоевала мир. 101 успешный кейс от брендов с мировым именем [Текст] / дж. Льюри. - Київ : Бомбора, 2020. - 384 с. - (Лучший мировой опыт). - ISBN 978-617-7808-33-5 : 426.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сучасна американська література

   Економічне управління


Кл.слова (ненормовані):
Coca-Cola -- створення бренда -- brand creation -- маркетинг -- marketing -- реклама -- advertising -- renovation

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
7.071(477)Нарбут
M92


    Mudrak, Myroslava.
    The Imaginative World of Heorhii Narbut and the Making of a Ukrainian Brand [Текст] / M. Mudrak ; Ukrainian Institute of Modern Art, Ukrainian Cultural Fund. - Kyiv : RODOVID Press, 2020. - 160 p. - ISBN 978-617-7482-42-9 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія українського мистецтва--Видатні митці

Дод.точки доступу:
Нарбут, Геогргій Іванович (український художник-графік, ілюстратор, автор перших українських державних знаків (банкнот і поштових марок). Один із засновників і ректор Української Академії Мистецтв ; 1886-1920) \про нього\
Ukrainian Institute of Modern Art
Ukrainian Cultural Fund


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: У676441407/2021/5
   Журнал

Управление персоналом [Текст] : практический журнал/ ООО "МедиаПро". - Київ : ООО "МедиаПро", 2005 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 5
Зміст:
Ковалевская, Екатерина. Профессиональное признание как мотивационный фактор / Е. Ковалевская. - С.4-12
Исследование привлекательности работодателя "Randstad Employer Brand Research Украина - 2021". - С.13-20
Международное исследование Deloitte 2021 Global Human Capital Trends. - С.21-25
Деревянко, Анна. Почему компаниям выгодны трудовые отношения? / А. Деревянко, С. Савчук, А. Гундер. - С.26-37
Тороп, Виктор. Финансы для нефинансиста: что полезно знать HR-менеджеру / В. Тороп. - С.38-45
Ламах, Алевтина. Ошибка в рекрутинге, или Как не упустить кандидата для производственной компании? / А. Ламах. - С.46-51
Сундалов, Максим. Как превратить ваших рекрутеров в продающих HR-менеджеров? / М. Сундалов. - С.52-59
Билык, Анна. Как наладить работу с персоналом интернет-магазина, чтобы клиентам стало удобно покупать онлайн? / А. Билык. - С.60-68
Куценко, Светлана. Разговоры по душам в корпоративной среде: инструмент управления или миф? / С. Куценко. - С.70-79
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Исследование привлекательности работодателя "Randstad Employer Brand Research Украина - 2021" // Управление персоналом : практический журнал. - 2021. - № 5. - С. 13-20


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
659.126
В 44


    Вілер, Аліна.
    Ідентичність бренду : базові рекомендації щодо створення фірмового стилю / А. Вілер ; перекладач О. Лобастова. - П’яте видання. - Київ : КМ-БУКС, 2021. - 334 с. - ISBN 978-966-948-244-0 : 495.00 грн.
Переклад назви: Designong Brand Identy. An Essential Guide for the Entire Branding Team
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- основи бренду -- елементи бренду -- динаміка бренду -- ідеали бренду -- процес -- управління активами
Дод.точки доступу:
Лобастова, О. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

8.
659.126
М 91


    Муті, Ідріс.
    Брендинг за 60 хвилин [Текст] : Brand Book з маркетингу / І. Муті ; перекладач О. Чупа. - Харків : Фабула #PRO, 2019. - 255 с. : кольор. іл. - (#PROBUSINESS). - Пер. вид. : 60-minute Brand Strategist : The Essential Brand Book for Marketing Professionals / Idris Mootee. - 2013. - 2000 прим.. - ISBN 978-617-09-5265-3 : 320.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бізнес -- культура брендингу -- маркетинг лакшері-брендів -- стратегічний брендинг -- оцінка бренда -- аудит бренда -- ідеологія і бренд
Дод.точки доступу:
Чупа, О. \перекладач.\
Mootee, Idris


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)