Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=chemistry<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
54(075.3)
П 57


    Попель, Павло Петрович.
    Хімія. 11 клас : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти : рівень стандарту / П. П. Попель, Л. С. Крикля. - Київ : Академія, 2019. - 244 с. - ISBN 978-966-580-576-2 : 37.86 грн., 170.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Хімія--11 клас--Рівень стандарт--Підручники для старшої школи

Кл.слова (ненормовані):
періодичний закон -- атом -- електронна будова атома -- хімічний зв’язок -- хімічні реакції -- неорганічні речовини -- chemistry -- school textbook -- 11 клас -- шкільні підручники
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Крикля, Людмила Сергіївна


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

2.
546:001.4(477)](083.9)
В 46


   Вільшенко, Андрій

    Модерна українська номенклятура неорганічної хемії: (проєкт) [Текст] = Modern Ukrainian Nomenclature of Inorganic Chemistry (a proposal) / А. Вільшенко ; Наукове товариство ім. Шевченка, Товариство українських інженерів Америки. - New York : Shevchenko Scientific Society, 1962 - 196?.
   Перша частина : Бюлетень термінологічної комісії. - 1962. - 21 с. - ). - 500.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Неорганічна хімія--Наукова номенклатура--Україна

Кл.слова (ненормовані):
національні назви елементів -- етимологія назв -- закінчення назв -- стандартизація
Дод.точки доступу:
Наукове товариство ім. Шевченка
Товариство українських інженерів Америки


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2023/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мельниченко, О. Перспективи розвитку сучасної науки: освітологічний аспект / О. Мельниченко. - С.1-10
Тадеуш, О. Освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів (наукові ідеї доктора філософських наук, професора,академіка НАПН України В. Огнев’юка)]{ / О. Тадеуш. - С.11-23
Сисоєв, О. Спрямованість на виконання цілей сталого розвитку як провідна тенденція професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки / О. Сисоєв. - С.24-35
Крохмаль, Н. Класифікація технологій управління закладами освіти / Н. Крохмаль, С. Мирошниченко. - С.36-50
Eshete, Mekie M. Efl teachers’ continuous professional development: reflections on and target needs / Mekie M. Eshete, G. Gezahegn. - С.51-67
Різак, Г. Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії / Г. Різак. - С.68-75
Ayşegül, Sağlam Arslan. Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices / Sağlam Arslan Ayşegül [и др.]. - С.76-89
Інші автори: Canan Cengiz, Faik Özgür Karatas, Suat Ünal
Гулько, О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти: судження науково-педагогічних працівників / О. Гулько, О. Ярошенко. - С.90-104
Ващенко, Л. Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів / Л. Ващенко. - С.105-113
Debych, M. Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries / M. Debych. - С.114-127
Акіліна, О. Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії / О. Акіліна, А. Панченко. - С.128-136
Стойка, О. Особливості підвищення цифрової компетентності / О. Стойка. - С.137-143
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices [Електронний ресурс] / Sağlam Arslan Ayşegül [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P76-89, 10.28925/1609-8595.2023.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
менторські практики -- рефлексивна педагогічна практика -- рефлексивний щоденник -- вчителі хімії
Анотація: Метою дослідження є визначення впливу програми менторства на професійний розвиток підопічних. Дослідження ґрунтується на прикладі чотирьох учителів хімії, які брали участь у програмі наставництва як підопічні, щоб краще зрозуміти програму наставництва. Інструмент збору даних, використаний у цьому дослідженні – це рефлексивні щоденники, які підопічні вели протягом усієї менторської практики (протягом восьми тижнів). Учасники заповнювали рефлексивні щоденники після завершення уроків (матеріал, план уроку тощо), які вони готували під час групових наставницьких сесій, що проводилися щотижня. Форми для оцінювання містять п’ять запитань, які можуть спонукати підопічних до роздумів над реалізацією планів і професійним розвитком під час програми наставництва. Отримані дані свідчать про те, що підопічні мали кваліфіковані роздуми щодо своїх поточних, а також майбутніх практик. У статті зосереджено увагу на різних категоріях рефлексії: рефлексії в дії і рефлексії для дії. Категорія «рефлексія в дії» охоплює заяви підопічних про рішення, які вони знайшли під час уроку (в дії) для несподіваних випадків, з якими вони зіткнулися під час навчання. Категорія «рефлексія для дії» охоплює погляди підопічних щодо навчання, яке вони проводили на своїх уроках після завершення навчання. Наставники часто зазначали у своїх щотижневих рефлексивних щоденниках, що програма наставництва має позитивний вплив на їхні компетентності щодо методів навчання під час виконання спільно розроблених планів уроків. З іншого боку, найважливішою проблемою, яку назвали підопічні, є необхідність додаткового часу, оскільки вони не можуть завершити діяльність у запланований термін. У світлі отриманих даних можна зробити висновок, що програма наставництва покращила професійну практику підопічних.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ayşegül, Sağlam Arslan
Canan, Cengiz
Faik, Özgür Karatas
Suat


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)