Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=statistics<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
070:004.738.5
П 68


    Прімбс, Штефан.
    Соціальні медіа для журналістів. Редакційна робота з Gacebook, Twitter & Co / Штефан Прімбс ; редактор В. Ф. Іванов ; перекладач В. Климченко. - Київ : Академія вільної преси, 2018. - 198 с. - (Журналістська практика). - ISBN 978-966-2123-97-5 : 50.00 грн.
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії Української Преси
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--ЗМІ

   Соціальні медіа--Соціальна комунікація--Соціальні мережі


Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа -- social media -- соціальні мережі -- social networks -- блоги -- blogs -- публікації -- publications -- спільноти -- community -- авторське право -- Copyright -- аналітика -- analytics -- статистика -- statistics -- Facebook -- Twitter -- YouTube -- Instagram -- Tumblr -- WhatsApp
Дод.точки доступу:
Іванов, В. Ф. \редактор.\
Климченко, В. \перекладач.\


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
311(075.8)
С 78


   
    Статистика : навчальний посібник / С. О. Матковський [та ін.]. - Львів : Новий Світ - 2000, 2019. - 430 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-418-089-1 : 240.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Статистика--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
статистичні методи -- statistical methods -- статистичні показники -- statistical indicators -- статистичне вимірювання -- statistical measurement -- статистичні дані -- statistics
Дод.точки доступу:
Матковський, С. О.
Гальків, Л. І.
Гринькевич, О. С.
Сорочак, О. З.


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.


    Староста, В. І.
    Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 216-230, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- пандемія Covid-19 -- студенти бакалаврату -- студенти магістратури -- опитування студентів -- Moodle -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання е-навчання, зокрема системи Moodle, під час пандемії Covid-19. Система Moodle має широке поширення у вищій школі і є ефективним засобом інтеграції традиційного та дистанційного навчання. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів студентів бакалаврату та магістратури щодо використання системи Moodle в умовах класичного університету до, під час та після пандемії Covid-19. Автор розробив анкету, долучив до онлайн опитування 1071 студентів університету різних років навчання, серед них: 800 студентів бакалаврату та 271 студент магістратури. Для обробки результатів опитування використано комп’ютерну програму IBM SPSS Statistics 23. Перед початком навчання в системі Moodle студенти проходили реєстрацію переважно легко (разом відповіді «дуже легко» і «скоріше легко») – 63-78% студентів різних років навчання. Певні утруднення під час реєстрації (разом відповіді «дуже важко» і «скоріше важко») фіксують біля 9-16% студентів різних курсів. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно χ 2 -критерію (p ≤0,05), в показниках реєстрації студентів за різними ознаками: освітньопрофесійний рівень (бакалаврат/магістратура), форма навчання (очна/заочна), стать (чоловіки/жінки), спеціальність (педагогічна/інша). Встановлено, що серед усіх студентів, які проходили реєстрацію в системі Moodle «дуже важко» і «важко», відповідно 81,4% і 58,9% не мали навчальних дисциплін у системі Moodle або мали їх дуже мало до пандемії Covid-19. Відсутність відповідного досвіду е-навчання, ймовірно, призвела до подальших труднощів під час реєстрації в системі Moodle. Встановлено обмежене використання системи Moodle для навчання студентів до пандемії Covid-19, оскільки лише 25% студентів бакалаврату та біля 30% студентів магістратури вивчали більшість навчальних дисциплін на цій платформі. Під час пандемії Covid-19 в умовах дистанційного навчання ці показники використання системи Moodle зросли майже до 84% та 88% відповідно. У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 72% студентів бакалаврату та 78% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін у системі Moodle. Якщо до карантину існувала статистично значуща відмінність (p≤0,05) між порівнюваними групами студентів (бакалаврат/магістратура) щодо використання Moodle, то під час пандемії Covid-19 і у випадку її завершення цієї відмінності немає.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Волощенко, Юрій.
    Якість життя молодих людей. Перевірка адаптації української версії короткого опитувальника якості життя (whoqol-brefUKR) серед студентів першого курсу Київського університету імені Бориса Грінченка / Ю. Волощенко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 2. - С. 48-67, DOI 10.28925/2664-2069.2023.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
валідація -- українська мова -- якість життя
Анотація: Вивчаючи якість життя, відомі вчені в галузі Somatic Movement Education (соматичної рухової освіти) в основному використовують Короткий опитувальник якості життя (WHOQOL-BREF) Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ). Огляд доступних інтернет-джерел показує, що таке дослідження в Україні відбувається вперше. Мета дослідження — перевірити надійність української версії Короткого опитувальника якості життя (WHOQOL-BREFukr) у молодих людей та порівняти з іншими дослідженнями щодо його валідності. Матеріал та методи. Досліджено 391 молоду людину за їх згоди, які були студентами першого курсу гуманітарного університету. Вік обстежених 17–18 років, жінок було 80,3%, чоловіків – 19,7%. Опитування проведено з використання української версії Короткого опитувальника якості життя (WHOQOL-BREFukr), переклад і попередні дослідження його адекватності україномовному середовищу власні. Для статистичної обробки даних використовувалось програмне забезпечення IBM SPSS Statistics. Результати. Досліджено зв'язки елементів кореляційної матриці, які мають високу статистичну значущість (визначник/детермінант матриці = 4,069E5). Додаткові тести вказують на достатню адекватність (тест Кайзера-МайєраОлкіна = 0,920) і високу сферичність (критерій Барлетта = 3846,6, p<0,001) вибірки. Альфа Кронбаха, який є коефіцієнтом надійності та мірою внутрішньої узгодженості пунктів, для шкали «психічне здоров'я» є добрим і становить 0,82, для шкал «фізичне здоров'я» та «довкілля» – є прийнятним і становіть відповідно 079 і 0,77, а для шкали «соціальні відносини» є сумнівним – 0,65. Висновки. Встановлені значення критеріїв надійності та структурної валідності української версії Короткого опитувальника якості життя (WHOQOLBREFukr) вказують на його добрі психометричні властивості для випадку дослідження молодих людей. Україномовну версію опитувальника WHOQOLBREFukr можна рекомендувати до застосування в україномовному соціальному середовищі для вивчення якості життя молодих людей

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Волощенко, Юрій.
    Академічна стійкість здобувачів вищої освіти. Перевірка адаптації української версії шкали академічної стійкості (ars-30ukr) серед студентів першого курсу Київського столичного університету імені Бориса Грінченка / Ю. Волощенко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 58-80, DOI 10.28925/2664-2069.2024.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
академічна стійкість -- валідація -- здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня -- оцінка -- українська мова -- Шкала академічної стійкості
Анотація: Актуальність. Вивчаючи академічну стійкість студентів, відомі науковці в основному використовують Шкалу академічної стійкості (the Academic Resilience Scale, ARS-30). Огляд доступних інтернет-джерел показує, що таке дослідження в Україні відбувається вперше. Мета дослідження — перевірити надійність української версії Шкали академічної стійкості (ARS-30ukr) для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня та порівняти її з іншими дослідженнями щодо її валідності. Матеріал і методи. Досліджено 400 здобувачів вищої освіти за їх згоди, які були студентами першого курсу Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Вік обстежених 17-18 років, 80,3% жінок, 19,7% чоловіків. Опитування проведено з використанням української версії Шкали академічної стійкості (ARS-30ukr), переклад та попередні дослідження щодо її адекватності україномовному середовищу є власними. Для статистичної обробки даних використовувалось програмне забезпечення IBM SPSS Statistics. Результати. Досліджено зв'язки елементів кореляційної матриці, що мають високу статистичну значущість (визначник/детермінант матриці = 2,187E-11). Додаткові тести вказують на достатню адекватність (критерій Кайзера-Майєра-Олкіна = 0,972) і високу сферичність (критерій Барлетта = 9527,9, p ˂ 0,001) вибірки. Альфа Кронбаха, який є коефіцієнтом надійності та мірою внутрішньої узгодженості елементів – для підшкали «наполегливість» є відмінним (excellent) і становить 0,95, для підшкал «рефлексія та адаптивний пошук допомоги» та «негативний вплив та емоційна реакція» є добрим і становить 0,90 та 0,85 відповідно. Висновки. Встановлені значення критеріїв надійності та структурної валідності української версії Шкали академічної стійкості (ARS-30ukr) свідчать про її добрі психометричні властивості для випадку дослідження студентів. Українськомовну версію анкети ARS-30ukr можна рекомендувати для використання в україномовному соціальному середовищі для вивчення академічної стійкості здобувачів вищої освіти.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)