Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=авторська концепція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Черниш, Наталія.
    Дві українські енциклопедії (До історії видань "Українська мала енциклопедія" Є. Онацького та "Азбуковик. Енциклопедія української літератури" Б. Романенчука) [Текст] / Н. Черниш // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
українська діаспора -- енциклопедія -- авторська концепція -- фактичні відомості -- особливості змісту й структури

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Прищенко, Світлана Валеріївна.
    Візуальна мова кольору: авторська концепція комплексного дослідження / С. В. Прищенко // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 37. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
семіотика кольору -- естетика -- візуальна культура -- авторська концепція -- комплексне дослідження кольору

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Мусій, Валентина.
    Мотив двійництва у творах сучасної літератури (Ю. Вайнонен «Німий бог», Л. Дереш «Спустошення», Ґ. Трибусон «Віденські гриби») / В. Мусій // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 2. - С. 102–107, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- двійництво -- авторська концепція -- самоідентифікація -- художній світ -- топос -- позасвідоме -- рефлексія -- постмодернізм -- перформативність
Анотація: Об’єктом аналізу в статті є твори сучасних авторів, герої яких конфліктують або з власним «Я» («Спустошення» Любка Дереша), або зі світоустроєм (як скрипаль в оповіданні Ґорана Трибусона, який відчуває, що насправді не він володіє звуками музики, а музика опанувала ним як іграшкою), або відчувають неможливість повноти власного буття, бо не знають свого коріння (як герой роману Юркі Вайнонена «Німий бог»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)