Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=адаптування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: П875300957/2016/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 4
Зміст:
Шрамко, Оксана. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти / О. Шрамко. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецтво, мистецька освіта, світоглядна парадигма
Кареліна, Олена. Концепція інтердіяльнісного навчання / О. Кареліна. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, педагогічна технологія, інтердіяльнісне навчання
Фамілярська, Лариса. Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект / Л. Фамілярська. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптування, освіта, особистість
Загородня, Алла. Проблема якості та змісту підготовки фахівців економічної галузі в Україні / А. Загородня. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна галузь, економічна освіта, професійна підготовка
Клопов, Роман. До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах / Р. Клопов, Л. Безкоровайна. - С.25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні фахівці з туризмознавства, вища освіта, професійна компетентність
Ковальський, Роман. Критерії та рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування шкільним естрадно-інструментальним колективом / Р. Ковальський. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, учитель музики, естрадно-інструментальний колектив
Сліпчук, Валентина. Тенденції підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Сліпчук. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фармацевтична освіта, фахівці фармацевтичної галузі
Діденко, Ірина. Особливості роботи педагогічних з'їздів під час революції 1905-1907 років / І. Діденко. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безкоштовна освіта, викладання рідної мови, демократизація освіти
Сисоєва, Світлана. Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) в галузі освіти у США / С. Сисоєва. - С.44-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науковий ступінь, доктор в галузі освіти, освіта в США
Батечко, Ніна. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сполучених Штатах Америки / Н. Батечко. - С.51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в США, магістратура, викладач вищої школи
Mospam, Natalia. Students training tendency in the European Union: legal aspect / N. Mospam. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейський Союз, вища освіта, законодавчі акти
Когут, Світлана. Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять / С. Когут. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка праці, професійна освіта, освіта в Польщі
Євтушенко, Наталія. Перспективи використання польського досвiду в створеннi нацiональної концепції професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв / Н. Євтушенко. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів у Польщі, педагогічна освіта в Україні, учитель
Тригуб, Ілона. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов'янських східно-європейських країнах / І. Тригуб. - С.72-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експерт у галузі освіти, країни Східної Європи, якість освіти
Линьов, Всеволод. Організація освітнього процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання: досвід роботи міжнародних шкіл якості (QSI) / В. Линьов. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська міжнародна школа (KIS), Міжнародна Школа Якості (QSI), таксономія Б. Блума
Карпенко, Ореста. Опіка і виховання дітей у притулках Німеччини / О. Карпенко. - С.83-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: притулки у Німеччині, діти, притулок
Мартиненко, Світлана. Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми / С. Мартиненко, Л. Шкарбан. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійна підготовка, ліворукі діти
Овчаренко, Наталія. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. Овчаренко. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-педагогічна діяльність, професійна підготовка, учитель музичного мистецтва
Лисенко, Олександра. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів / О. Лисенко. - С.99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрові комп’ютерні платформи, Інформаційно-комунікативні технології, контроль
Петрова, Світлана. Обгрунтування моделі інноваційного дитячого будинку / С. Петрова. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина-сирота, інноваційна модель, самореалізація
Olishevych, Violetta. Working specificity of foreign languages teacher with students of different ages / V. Olishevych. - С.109-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, інтерактив, методи роботи вчителя
Кульбашна, Ярослава. Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів / Я. Кульбашна, О. Ткачук. - С.113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища медична освіта, здоров’язбереження, підготовка майбутніх лікарів
Манюк, Любов. Технологія врахування лінгвістичних особливостей фахової комунікації майбутніх лікарів / Л. Манюк. - С.119-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лікар, лікар-пацієнт, студент-медик
Скиба, Марія. Формування умінь еколого-педагогічної діяльності майбутніх учителів біології у процесі тренінгу / М. Скиба. - С.124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні учителі біології , тренінг, структура тренінгу
Майєр, Наталія. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи / Н. Майєр. - С.129-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов, магістрант, методична рефлексія
Ржевська, Наталія. Основи правової компетентності бакалавра з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / Н. Ржевська. - С.135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бакалавр з підприємництва, бакалавр з торгівлі, бакалавр з біржової діяльності
Ван, Яцзюнь. Зміст і структура комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Я. Ван. - С.141-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна культура, майбутній вчитель музичного мистецтва, диригентно-хорове навчання
Веремчук, Олена. Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект / О. Веремчук. - С.145-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна культура, підготовка майбутніх документознавців, професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 3 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 4 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 5 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 6 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 7 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 8 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Фамілярська, Лариса.
    Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект [Текст] / Л. Фамілярська // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 16-20, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.1620. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Теорія педагогічного процесу

Кл.слова (ненормовані):
адаптування -- мобільність педагога -- особистість

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Фамілярська, Л.
    Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті / Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 169-180, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна взаємодія -- підвищення кваліфікації -- онлайн навчання -- розвиток -- цифрові технології
Анотація: Оновлення способів взаємодії між суб’єктами освітнього простору, зміна форматів професійної діяльності фахівця потребує пошуку вдосконалення освітніх практик спрямованих на розвиток цифрової компетентності науково-педагогічних та педагогічних працівників у післядипломній педагогічній освіті. У статті досліджено основні виклики реалізації дистанційної освітньої взаємодії в умовах карантинних обмежень на курсах підвищення кваліфікації у закладі післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано підходи, які реалізують навчальну комунікацію з використанням можливостей цифрових технологій у післядипломній педагогічній освіті. Виокремлено переваги та обмеження віддаленої освітньої взаємодії в процесі навчання дорослих. Систематизовано цифрові засоби та технології організації навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогів. Охарактеризовано особливості проєктування сучасного освітнього середовища в закладі післядипломної педагогічної освіти, що дозволяє створити і впровадити комплекс освітніх стратегій для реалізації віддаленої освітньої взаємодії. Розглянуто зміст поняття «дистанційне навчання», «онлайн навчання» та охарактеризовано моделі організації підвищення кваліфікації педагогів на платформі дистанційного навчання Комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради. Результати дослідження досвіду організації підвищення кваліфікації педагогів Житомирської області отримано з використанням емпіричних методів: спостереження, опитування, анкетування, бесіди. Проведене опитування науковопедагогічних працівників та педагогів курсів підвищення кваліфікації виявило необхідність адаптування змісту, форм та засобів навчання до вимог суспільних запитів, змін у роботі науково-педагогічних працівників закладів післядипломної педагогічної освіти та вдосконалення цифрової компетентності вчителів-предметників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Єсікова, І. В.
    Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти / І. В. Єсікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 62-70, DOI 10.28925/2414-0325.2021.115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне освітнє середовище -- інформаційно-комунікаційні технології -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- дистанційна освіта
Анотація: У статті висвітлено поняття інклюзивного освітнього середовища, описано його особливості та актуальність активного використання дистанційного навчання в інклюзивному освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти. Виділено основними дидактичними умовами для впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивний освітній процес є використання різноманітних навчальних підходів з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, їх темпераменту, змоги засвоювати навчальний матеріал та наявності матеріально-технічного забезпечення. На основі вивчення передового педагогічного досвіду й узагальнення науково-педагогічних праць виділено основні актуальні ІКТ, для організації навчального процесу в інклюзивному середовищі. Охарактеризовано застосування ІКТ як засобу підтримки інклюзивного навчання в компенсаційних, комунікаційних та дидактичних цілях. Розкрито основні типи ІКТ котрі доцільно використовувати в якості засобу підтримки інклюзивного навчання. Здійснено огляд сучасних засобів ІКТ котрі доцільно використовувати в інклюзивному середовищі в дидактичних цілях та описано їх функціональні можливості як спеціально розроблених програмних засобів, для застосування в освітніх цілях. Зосереджено увагу на дистанційній освіті дітей з особливими освітніми потребами, інтерактивному освітньому середовищі - «Віртуальний клас», безкоштовному проєкті Міністерства освіти і науки України «Всеукраїнська школа онлайн» та Всеукраїнська безкоштовна шкільна освітня мережа «Щоденник.ua». Встановлено, що впровадження ІКТ в інклюзивне освітнє середовище як дидактичного засобу урізноманітнює та розширює спектр традиційних засобів і ресурсів, надає можливість дітям з особливими освітніми потребами мати вільний доступ до якісної освіти, соціально адаптуватись та відчувати впевненість у своїх можливостях, що особливо актуально в епоху пандемії та карантинних обмежень. Вказано, що перспективним напрямом продовження дослідження з окресленої проблеми є створення та адаптування програмно-методичних комплексів дистанційного навчання для осіб з інвалідністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Нуралієва, Л.
    Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач [Електронний ресурс] / Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 57-75, DOI 10.28925/2312-5829.2022.344. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотивація успіху -- становлення особистості -- мотивація -- самореалізація -- саморозвиток -- негативний стан -- адаптування -- академічна неуспішність
Анотація: У статті розглядається характеристика мотивації успіху та аналіз впливу невдач на самореалізацію особистості в процесі її становлення. Актуальність цього дослідження полягає в тому, що в останні роки проблема впливу успіху та невдач стає більш гострою та набуває дедалі більшого розповсюдження. У статті було виділено такі поняття, як «мотивація успіху», «становлення особистості», «мотивація», «самореалізація», «саморозвиток», «негативний стан», «адаптування», «академічна неуспішність», а також розглянуто, як успіхи та невдачі позначаються на академічній успішності. Наведена стаття висвітлює результати опитування серед учасників різного віку, які мали можливість описати та проаналізувати свій досвід у навчальній діяльності та подальшому житті, в якому вони відповіли на дванадцять питань, які стосувалися їхнього успіху, внутрішніх переживань і психологічних труднощів, пов’язаних з невдачами, з якими вони зіштовхнулися. Респонденти поділилися своїми враженнями та виразили свою думку щодо впливу успіхів та невдач на самореалізацію особистості на її життєвому шляху. Спираючись на результати опитування, автори дослідження виділили найважливіші моменти, на які слід звернути увагу та детально проаналізувати.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сиволоцька, Л.
Наливайко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О283150799/2023/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 4 (43) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Воротникова, Ірина . Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні / І. Воротникова. - С.7-20
Пищик, Олена. Розвиток комунікативної культури вчителя в умовах воєнного стану: виклики та можливості / О. Пищик. - С.21-38
Бабушко, Світлана. Підвищення кваліфікації викладачів університетів з медіа та інформаційної грамотності: український контекст / С. Бабушко, М. Соловей, Л. Соловей. - С.39-54
Михалюк, Алла. Критеріально-рівнева характеристика сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано / А. Михалюк
Круглик, Владислав. Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності з адаптивними системами навчання: аналіз концептуальних моделей / В. Круглик. - С.69-82
Руденко, Юлія. Використання методу аналізу ієрархій при виборі онлайн-курсу з інформаційної гігієни / Ю. Руденко. - С.83-95
Франчук-Крива, Любов. Цифровий сторітелінг у позакласній роботі з біології / Л. Франчук-Крива, С. Гвоздій. - С.96-109
Кушнір, Наталія. Можливості метавсесвіту для освіти: ретроспективний аналіз розвитку технологій / Н. Кушнір. - С.110-129
Батюк, Лілія. Цифровізація освіти в медичному університеті: фактори трансформації / Л. Батюк, О. Жерновнікова. - С.130-153
Заболотний, Сергій. Методика підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників стрільбі з використанням моделювання психологічних факторів бою / С. Заболотний, О. Олицький. - С.154-168
Шумков, Ігор. Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ / І. Шумков. - С.169-179
Шліхта, Ганна. Змістовне наповнення структурних елементів ціннісно-деонтологічних компетенцій майбутніх фахівців з інформаційних технологій / Г. Шліхта. - С.180-199
Даценко, Ірина. Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення / І. Даценко, Р. Павлюк. - С.200-217
Чихаріна, Карина. Специфіка підготовки інтелектуальної еліти у Республіці Сингапур / К. Чихаріна. - С.218-233
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Павлюк, Роман.
    Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення [Електронний ресурс] / І. Даценко, Р. Павлюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 200-217, DOI 10.28925/2312-5829.2023.414 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням мовлення -- українська мова -- учні -- середній шкільний вік
Анотація: Стаття присвячена проблемам адаптування навчальних матеріалів з української мови для дітей середнього шкільного віку з порушенням мовлення. Акцентовано увагу на важливості використання адаптованих матеріалів з української мови для дітей середнього шкільного віку з порушеннями мовлення, що уможливлює покращення навчальних досягнень дітей та розвитку їхньої мовленнєвої діяльності. Визначено важливість застосування технології диференційованого викладання, завдяки якій педагог отримує можливість враховувати відмінності між дітьми та забезпечувати оптимальний і результативний освітній процес.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Даценко, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)