Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=анімації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.
   004.92
   С 72


    Співак, Світлана Михайлівна.
    Теоретичні основи комп’ютерної графіки та дизайну : навчальний посібник / С. М. Співак ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 160 с. - Библиогр.: с. 157-158. - 28.54 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерний дизайн--Навчальні видання

   Комп’ютерна графіка--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
сканування -- зображення -- об'єктів -- векторної -- форматів -- растрової -- фільтрів -- анімації -- основи
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: Д090011/2014/6
   Газета

Дефектолог [Текст] : всеукраїнське видання для фахівців. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 6
В содерж.:
Маркова, Л. День открытых дверей в Горской областной СОШИ : Здоровьезберегающие технологии в работе с детьми / Л. Маркова. - С.6-8
Кузичкина, Т. Гармония души и тела : Практические рекомендации / Т. Кузичкина. - С.17-19
Кл.слова: КОРРЕКЦИОННАЯ ШКОЛА, РИТМИКА, ДЕТИ С ОСОБЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ
Чуищева, И. Здоровьесберегающие технологии в логопедической работе / И. Чуищева. - С.20-24
Кл.слова: ЛОГОПЕДИЧЕСКИЙ МАССАЖ, СЕНСОРНОЕ ВОСПИТАНИЕ, АРТ-ТЕРАПИЯ
Устінова, О. Оздоровчий ефект бойових мистецтв / О. Устінова. - С.25-26
Кл.слова: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Цюрмаста, Т. Думаю, міркую, розумію : Вправи на розвиток концентрації та стійкості уваги для дітей молодшого шкільного віку / Т. Цюрмаста. - С.39-43
Кл.слова: ДІТИ З ВАДАМИ ЗОРУ
Боровик, Л. Застосування пісочної анімації : Профілактика порушень психоемоційного та психофізичного стану дітей з особливими потребами дошкільного віку / Л. Боровик. - С.42-43
Кл.слова: СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК, КОРЕКЦІЙНА РОБОТА
П’ята, М. Сенсорна стимуляція різних органів відчуття у житті дитини з порушенням розвитку / М. П’ята. - С.44-46
Кл.слова: СТИМУЛЯЦІЯ ЗАПАХАМИ, СТИМУЛЯЦІЯ ЗВУКАМИ, СТИМУЛЯЦІЯ СМАКОВИМИ ВІДЧУТТЯМИ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: Т530468/2016/2
   Журнал

Теорія та методика фізичного виховання і спорту [Текст] : науково-теоретичний журнал/ Національний університет фізичного виховання і спорту України. - Київ : Олімпійська література, 2000 - . - ISSN 1992-7908. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2
Зміст:
Євпак, Наталя. Спеціальна працездатність кваліфікованих спортсменок-ватерполісток на передзмагальному етапі підготовки / Н. Євпак. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: водне поло, спортсменки, ватерполістки
Ніколаєнко, Валерій. Теоретичне обґрунтування ефективності індивідуального підходу до побудови тренувального процесу зі спеціальної фізичної підготовки футбольних арбітрів / В. Ніколаєнко, Т. Чопілко. - С.7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: арбітр, індивідуалізація, підготовка футбольних арбітрів
Пясківська, Оксана. Фізична підготовка спортсменів, які спеціалізуються у вітрильному спорті / О. Пясківська. - С.11-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вітрильний спорт, фізична підготовка, яхтсмен
Афанасьєв, Сергій. Адаптаційні можливості вегетативної нервової системи у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями постави / С. Афанасьєв. - С.14-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: школярі молодших класів, порушення опорно-рухової системи, порушення постави
Ведерніков, Владислав. Ставлення професорсько-викладацького складу ВНЗ МВС України до необхідності вдосконалення системи фізичної та спеціальної підготовки майбутніх правоохоронців / В. Ведерніков. - С.19-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: базові види спорту, майбутні правоохоронці, спеціальна підготовка
Джевага, Володимир. Методичні підходи до корекції порушень координаційних здатностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання / В. Джевага. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптивне фізичне виховання, технології, школярі з порушенням слуху
Кенсицька, Ірина. Компоненти здорового способу життя студенток вищих навчальних закладів / І. Кенсицька, М. Пальчук. - С.29-33. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: фізичне виховання, студентки ВНЗ, здоровий спосіб життя
Альальван, Раад Абдул Хади Мохаммад. Современные представления о физической реабилитации спортсменов командных видов спорта с повреждением ахиллова сухожилия / Р. А. Х. М. Альальван, А. Никаноров. - С.34-37. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: реабілітація, ахілловий сухожилок, малоінвазивний метод відновлення
Ольховий, Олег. Оптимізація системи фізичної підготовки курсантів / О. Ольховий, В. Климович, Сергій Романчук. - С.38-42. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: курсант, фізична підготовка, система
Сергієнко, Костянтин. Особливості опорно-ресорної властивості стопи хлопчиків старшого дошкільного віку, які займаються футболом / К. Сергієнко, І. Жарова, П. Чередніченко. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: опорно-ресорні властивості стопи, хлопчики старшого дошкільного віку, плоскостопість
Пасічняк, Любомир. Стимулюючі та стримуючі чинники впливу на залучення населення до спортивної анімації у міських парках / Л. Пасічняк. - С.48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спортивна анімація, дозвілля, рекреаційна діяльність
Футорний, Сергій. Формування здорового способу життя молодого покоління у процесі фізичного виховання / С. Футорний, Ю. Шкребтій. - С.54-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, збереження здоров'я, фізичне виховання
Виноградов, Валерій. Умови комплексного застосування позатренувальних і тренувальних засобів стимуляції працездатності та відновлювальних реакцій кваліфікованих спортсменів у процесі спортивної діяльності / В. Виноградов, Р. Рибачок. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кваліфіковані спортсмени, стимуляція відновлення, стимуляція працездатності
Бардіна, Людмила. Умотивований переклад іншомовних номінацій як один із способів поповнення спортивної термінології / Л. Бардіна, Н. Назаренко. - С.64-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адекватність перекладу, конотація, еквівалентна лексика
Дев’ятаєва, Ольга. Організація та управління пляжним волейболом у світі та Україні / О. Дев’ятаєва, Т. Кропивницька. - С.70-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пляжний волейбол, Міжнародна Федерація волейболу, управління пляжним волейболом
Лях-Породько, Олексій. Всесокільський зліт 1948 року: особливості підготовки та проведення і його вплив на розвиток сокільського руху / О. Лях-Породько. - С.76-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Всесокільський зліт 1948 р., сокільство, сокільський рух
Породько-Лях, Ольга. Етапи розвитку української спортивної термінології / О. Породько-Лях, М. Кудря. - С.82-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спортивний термін, термінологічна система, українська спортивна термінологія
Толкунова, Інна. Освітні аспекти навчального курсу "Психологія здоров’я і здорового способу життя" / І. Толкунова. - С.86-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологія здоров'я, здоровий спосіб життя, психологічний захист особистості
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (26.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
371.383.1(477)
А 65


    Андреєва, Лілія.
    Анімація як засіб організації активного дозвілля дітей / Л. Андреєва, М. Ковальчук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 76–79. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інсценування--виховний захід--проведення--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
анімація -- анімаційна діяльність -- сценарії -- соціально-педагогічна анімація -- виховний захід -- сценарій виховного заходу -- дозвілля -- середня школа -- 5 клас
Анотація: У статті на основі наявних підходів науковців до визначення поняття анімації розглянуто роль анімації в організації змістовного і цікавого дозвілля школярів. Аналізуються основні функції анімації, а також можливості, які відкриває ця технологія для сучасного педагога. Запропоновано розробку виховного заходу з елементами анімації для учнів середньої школи.
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Майя


Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.
Шифр: К484478478/2016/2
   Журнал

Культура і сучасність [Текст] : альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 1999 - . - ISSN 2226-0285. - Виходить двічі на рік
2016р. № 2
Зміст:
Денисюк, Жанна Захарівна. Сучасні комунікативні практики у формуванні й поширенні постфольклору / Ж. 3. Денисюк. - С.3-9
Кл.слова: комунікативні практики, інтернет-середовище, постфольклор
Владыковська, Любовь Николаевна. Основные особенности культурной трансформации современного белорусского общества / Л. М. Владыковська. - С.10-15
Кл.слова: сучасна соціокультурна трансформація, глобалізація, білоруська національна культура
Довгань, Олексій Валентинович. Явище чернецтва у контексті сакрального смислу / О. В. Довгань, Т. М. Шубенкова. - С.16-21
Кл.слова: смисл, сакральний смисл, чернецтво
Дячук, Валентина Павлівна. Міжнародний досвід побудови іміджу держави і українські перспективи / В. П. Дячук. - С.21-27
Кл.слова: імідж, іміджетворення, держава
Холодинська, Світлана Миколаївна. Літературне оточення Михайля Семенка: досвід персоналізованого аналізу / С. М. Холодинська. - С.28-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український футуризм, культурологічний аналіз, літературне оточення
Шевченко, Наталія Олександрівна. Актуалізація архаїчних місячно-сонячних циклів у сучасному українському обрядовому календарі / Н. О. Шевченко. - С.37-41
Кл.слова: обрядовий календар, місячно-сонячні цикли, прикмети
Барнич, Михайло Михайлович. Особливості акторського сприйняття у ролі / М. М. Барнич. - С.42-46
Кл.слова: обернене сприйняття, особа актора, виконання ролі
Батовська, Олена Миколаївна. Сучасна хорова музика а cappella: толерантність стильових напрямів / О. М. Батовська. - С.47-52
Кл.слова: хорова музика а cappella, діалог, стиль
Кравченко, Анастасія Ігорівна. Від компаративістики до ості в аналізі музичного мистецтва : на матеріалі камерно-інструментальної музики України кінця XX - початку XXI століття / А. І. Кравченко. - С.53-59
Кл.слова: теорія інтермедіальності, інтермедіальна синергія, інтермедіальний аналіз
Лисенко, Ольга Всеволодівна. Основні принципи системно-функціонального і структурно-функціонального дослідження процесів музично-виконавської діяльності / О. В. Лисенко. - С.60-67
Кл.слова: музичне виконання, процес, система
Цугорка, Олександр Петрович. Закарпатська школа живопису: основні етапи становлення / О. П. Цугорка. - С.67-71
Кл.слова: Закарпатська школа живопису, Арделі Адальберт, про нього, Бокшай Йосип, про нього
Чупріна, Наталія Владиславівна. Визначення критеріїв взаємовпливу високої та вуличної моди у формуванні актуального модного образу в індустрії моди / П. В. Чупріна. - С.72, 85-89
Кл.слова: суспільство споживання, масова мода, індустрія моди
Барандій, Артем Юрійович. Архітектура Львова в мистецькому сегменті культурної політики Австро-Угорщини: кінець XIX - початок XX століття / А. Ю. Барандій. - С.90-95
Кл.слова: Львів, Лемберг, архітектура Львова
Воронік, Дмитро Сергійович. У пошуках універсального символу національної ідентичності: образ Козака Мамая в українській культурній пам’яті початку XXI ст 96 / Д. С. Воронік. - С.96-100
Кл.слова: Козак Мамай, символ, образ
Дмитрук, Людмила Ігорівна. Сакралізація народного одягу в Україні як приклад сучасного міфотворення / Л. І. Дмитрук. - С.101-105
Кл.слова: Україна, сакралізація народного одягу, національний міф
Казимирів, Христина Тарасівна. Метафізичний сенс міфологеми землі у музичній шевченкіані ("Прощай, світе, прощай, земле...") / X. Т. Казимирів. - С.106-109
Кл.слова: музична шевченкіана, міфологема Землі, мікропарадигма лексеми "свята земля"
Килимистий, Сергій Михайлович. Рекреаційні аспекти анімації у туризмі / С. М. Килимистий. - С.110-114
Кл.слова: рекреація, анімація в туризмі, аніматизація туризму
Павленко, Леся Олександрівна. Теоретичні дослідження та розвиток бандурного виконавства: XIX - початок XX століття / Л. О. Павленко. - С.115-120
Кл.слова: козарство, бандурне виконавство, фольклористика
Руденко, Олександра Олександрівна. Вироби дибинецьких гончарів у музейних колекціях України / О. О. Руденко. - С.121-125
Кл.слова: Дибинці, кераміка, майстри
Стаценко, Олена Олексндрівна. Інтерпретація жанрів латинської літургічної традиції сучасними одеськими композиторами / О. О. Стаценко. - С.126-131
Кл.слова: одеська композиторська школа, католицькі богослужбові жанри, меса
Чумаченко, Марія Олександрівна. Роль світла і темряви у формуванні акеіологічного простору молитви / М. О. Чумаченко. - С.132-137
Кл.слова: світло і темрява, християнська духовна традиція, молитовні практики
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Вусик, Світлана
    Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи / Світлана Вусик // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- образотворчість -- природознавче виховання
Анотація: Пропонується цикл літніх міні-занять художнього змісту, мета яких - закріплювати знання дітей про морських мешканців: рибу, малюска, черепаху; формувати сенсорні еталони, вміння сприймати інформацію на слух, відповідати на запитання; збагачувати активний словник дітей; закріплювати вміння працювати в різних техніках образотворчості: пісочної анімації, малювання за трафаретом та тонування паперу з восковим малюнком; розвивати дрібну моторику, мислення, уяву; виховувати любов до природи та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Пасічняк, Любомир.
    Стимулюючі та стримуючі чинники впливу на залучення населення до спортивної анімації у міських парках [Текст] / Л. Пасічняк // Теорія та методика фізичного виховання і спорту. - Київ : Олімпійська література, 2016. - № 2. - С. 48-53. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
спортивна анімація -- дозвілля -- рекреаційна діяльність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (26.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Килимистий, Сергій Михайлович.
    Рекреаційні аспекти анімації у туризмі [Текст] / С. М. Килимистий // Культура і сучасність. - Київ : Міленіум, 2016. - № 2. - С. 110-114

Кл.слова (ненормовані):
рекреація -- анімація в туризмі -- аніматизація туризму

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: В353859/2018/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 8
Зміст:
Лисенко, Наталія. Комплімент вихователю-методисту / Н. Лисенко, Н. Савінова. - С.4-5
Кл.слова: фаховий журнал, періодичне видання, автор-практик
Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.6-10
Кл.слова: професійний досвід, професійна мастерність, методист-початківець
Кононко, Олена. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / О. Кононко. - С.11-17
Кл.слова: наставництво, тренінг, коучинг
Три етапи роботи з педагогом-початківцем. Пам'ятка. - С.18-19
Чуприна, Наталія. Самоменеджмент вихователя-методиста - запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Н. Чуприна. - С.20-25
Кл.слова: фрустрація, функції самоменеджменту, управлінська компетентність
Окерешко, Олена. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / О. Окерешко. - С.26-31
Кл.слова: самоменеджмент, саморозвиток, організація часу
Матвійчук, Оксана. Покоління Х, Y, Z - чому ми різні та як порозумітися один з одним / О. Матвійчук. - С.32-37
Кл.слова: особливості покоління, життєві цінності, основні характеристики
Як допомогти педагогу-початківцю. Пам'ятка. - С.38
Формуємо соціальний простір початківця
Кл.слова: наставник, метод наставництва, тест
Кіндрат, Інна. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / І. Кіндрат. - С.42-51
Кл.слова: методика Наталії Гавриш, старший дошкільник , освітній процес
Курка чи яйце? До дня народження мультика / 1. - С.52-53
Палайда, Тетяна. Дорогою добра. Сценарій дитячої вистави за мотивами казкової повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Т. Палайда, О. Момот. - С.54-60
Кл.слова: міжнародний день анімації
Безсонова, Ольга. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / О. Безсонова. - С.61-70
Кл.слова: досвідчений педагог, молодий фахівець
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Палайда, Тетяна.
    Дорогою добра. Сценарій дитячої вистави за мотивами казкової повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Т. Палайда, О. Момот // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 8. - С. 54-60

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний день анімації
Дод.точки доступу:
Момот, Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: П860805/2018/11
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. № 11
Зміст:
Фалько, Я. Нові іноземні слова і терміни: мовна практика та їх українські відповідники / Я. Фалько. - С.61–62.
Войналович, Т. Конкурс знавців української мови / Т. Войналович. - С.60.
Бойко, М. Вивчення якості води річки Дніпро у м. Києві / М. Бойко. - С.59.
Гурова, О. До доброї справи долучаємось разом / О. Гурова [и др.]. - С.57–58.
Інші автори: Вербіна О., Суржук Г., Шепотіленко Г.
Постовітенко, Н. Здоров’язбережувальний аспект – важливий напрям педагогічної діяльності / Н. Постовітенко. - С.54–56. - Бібліогр.: 10 назв.
Городна, О. Фізичне виховання дітей у сім’ї / О. Городна. - С.53.
Ґолибарт, Є. Суперечлива суть логічного ряду / Є. Ґолибарт. - С.51–52.
Лобанчук, О. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі : (з досвіду роботи) / О. Лобанчук, Н. Чембержі. - С.47–50. - Бібліогр.: 15 назв.
Чупріна, І. Урок з трудового навчання та музичного мистецтва у 3 класі / І. Чупріна. - С.46.
Жолудь, Н. Інтегрований математичний день у 1 класі / Н. Жолудь, І. Серьоженко. - С.42–45.
Маротчак, В. Подорож до Країни чистоти і здоров’я : (година спілкування у 4 класі) / В. Маротчак. - С.40–42.
Овлах, В. Урок-конференція з природознавства у 3 класі / В. Овлах. - С.37–40.
Діхтяренко, Л. Урок природознавства у 1 класі / Л. Діхтяренко. - С.32–34.
Петрова, Н. Урок з природознавства та основ здоров’я у 2 класі / Н. Петрова. - С.34–37.
Новик, Л. Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування задач : (урок з математики у 4 класі) / Л. Новик. - С.31–32.
Собковська, О. Формування дослідницьких і пошукових навичок у процесі виконання курсових робіт з методики навчання математики : (з досвіду роботи) / О. Собковська, О. Захарко. - С.23–30. - Бібліогр.: 16 назв.
Приходько, А. Вивчаємо словникові слова / А. Приходько. - С.22–23.
Балютіна, К. Засоби превенції та коригування графічних відхилень у першокласників / К. Балютіна. - С.13–17. - Бібліогр.: 5 назв.
Якимець, Л. Тематичний день у 1 класі. Зима-чарівниця / Л. Якимець. - С.18–22. - Бібліогр.: 4 назви.
Прищепа, О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти / О. Прищепа. - С.5–12.
Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / О. Митник. - С.1–4. - Бібліогр.: 3 назви.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
373.3.015.31:111.852:7](477)
Л 68


    Лобанчук, О.
    Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 47–50. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Естетичне виховання--художньо-естетичний розвиток--міжпредметна інтеграція--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- художньо-естетичний розвиток -- компетентнісне навчання -- емоційно-образна діяльність -- засоби емоційно-образної діяльності -- види художньої діяльності -- креативний підхід -- анімація -- міжпредметна інтеграція -- початкова школа
Анотація: Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі.
Дод.точки доступу:
Чембержі, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: Д510959/2019/1
   Газета

Дитячий садок. Управління [Текст] : всеукраїнська газета для керівників із дошкільної освіти різних рівнів. - Київ, 2007 - . - Виходит раз на два місяця. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2019р. № 1 (95)
Зміст:
Кирилова, Марина. Здоров’я і не тільки. Як рухова діяльність розвиває креативність / М. Кирилова. - С.6-9
Кл.слова: креативність, фізична діяльність, фізкультурно-оздоровча робота
Організація харчування. Пам’ятка. - С.10-13
Кл.слова: харчування дітей, норми харчування, режим харчування
"Clever Never Goes" Новий підхід до безпеки з Британії. - С.14-15
Кл.слова: діти, незнайомець, небезпека
Кравцова, Світлана. Живий пісок. Психологічна корекція та розвиток засобами піскової анімації / С. Кравцова. - С.16-22. - дошкільне дитинство
Кл.слова: малювання піском, арт-терапія
Запам’ятай і повтори. Вправи, що вчать безпеки. - С.24-26
Кл.слова: правила безпеки, небезпечні ситуації
Бірюкова, Наталія. Дбаємо разом. Здоров’язбережувальні технології та співпраця з батьками / Н. Бірюкова. - С.28-31. - фізичне здоров'я
Кл.слова: психічне здоров'я, духовне здоров'я
Скуйбіда, Валентина. Основи безпеки життєдіяльності. Тематичне планування / В. Скуйбіда. - С.32-37
Кл.слова: збудники хвороб, правила дорожнього руху, стихійні явища
Скуйбіда, Валентина. Тиждень безпеки дитини. Підготовка та проведення / В. Скуйбіда. - С.38-40
Кл.слова: заклад дошкільної освіти, план підготовки заходу
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: В925416057/2019/1
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Дихотомія Схід-Захід: історико-культурологфчний аспект / П. Е. Герчанівська. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Бахов, Іван Степанович. Роль масової культури в полікультурній освіті Канади / І. С. Бахов, М. Ф. Головатий. - С.9-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Вільчинська, Ірина Юріївна. Традиції крізь методологічне скло форсайту / І. Ю. Вільчинська, Т. І. Биркович. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, Т. К. Рецепція "Perola Barocca" (дивовижна перлина) в сучасному художньому просторі України / Т. К. Гуменюк, Т. О. Кривошея. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Денисюк, Жанна Захарівна. Репрезентація героїки в умовах інформаційного середовища та актуалізації етнокультурних цінностей / Ж. 3. Денисюк. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кислюк, Костянтин Володимирович. Особливості візуальних репрезентацій української культури в соціальних мережах / К. В. Кислюк. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Копієвська, Ольга Рафаїлівна. Тематизація культурних практик у науковому дискурсі / О. Р. Копієвська. - С.64-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Ломачинська, Ірина Миколаївна. Світоглядна сутність феномену інформаційної культури в контексті глобалізаційних викликів сучасності / І. М. Ломачинська, Т. І. Бондар. - С.81-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазепа, Тереса Лешеківна. Роль анімації культури в збереженні духовних цінностей глобалізованого суспільства / Т. Л. Мазепа. - С.85-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабадаш, Юлія Сергіївна. Культурницька парадигма у творчій спадщині Миколи Реріха / Ю. С. Сабадаш, Ю. М. Нікольченко. - С.91-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Баган, Мирослава Петрівна. Символіка заперечення в українській лінгвокультурі / М. П. Баган. - С.102-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Пелещишин, Андрій Миколайович. Особливості створення культурологічного довідкового консолідованого інформаційного ресурсу / А. М. Пелещишин, В. В. Добровольська, О. Ю. Тимовчак-Максимець. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Трощинський, Володимир Павлович. Світове українство як соціальна система / В. П. Трощинський, В. М. Купрійчук. - С.129-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Галина Павлівна. Культурна особистість: концептуальні ідеї П. Шафера / Г. Шевченко, Т. Л. Антоненко, М. В. Безугла. - С.134-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Шуст, Наталія Борисівна. Інновації в освіті: соціокультурний вимір / Н. Б. Шуст, Н. В. Філик. - С.144-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Бензюк, Олександр Олексійович. Творчість Олександра Михеда в контексті проектів постмодернізму / О. О. Бензюк. - С.149-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Єлена Ярославівна. Адміністративна культура менеджменту в епоху індустріального суспільства / Є. Я. Коваленко. - С.155-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Тамара Вікторівна. Законодавство у сфері охорони культурної спадщини в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / Т. В. Мазур, І. М. Мищак. - С.166-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Муляр, Галина Володимирівна. Авторські права на твори мистецтва в інформаційно-мережевому просторі сучасності / Г. В. Муляр, О. С. Ховпун. - С.173-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Парфенюк, Ігор Миколайович. Трансформація культурних цінностей в епоху інформаційних війн / І. М. Парфенюк. - С.181-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Петров, Валентин Володимирович. Культурна дипломатія як інструмент протидії гібридним загрозам / В. В. Петров. - С.186-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипів, Володимир Іванович. Архетипні культурні символи та формування культурної ідентичності українців Канади: до постановки проблем / В. І. Пилипів. - С.190-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Сергій Борисович. Критика і перевірки теорії екомузею / С. Б. Руденко. - С.195-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Андросова, Дарія Володимирівна. Культура Франції на зламі XIX і XX століть у формуванні концепції фортепіанних концертів К. Сен-Санса / Д. В. Андросова. - С.210-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Брацка, Марія Валентинівна. Танець у культурі: антропологічний контекст українського народного танцю в польському письменстві XIX століття / М. В. Брацка. - С.216-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванов, Сергій Віталійович. Прикладне мистецтвознавство як результат диференціації сучасної науки про мистецтво / С. В. Іванов, О. Б. Циганок. - С.220-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Кияновська, Любов Олександрівна. Музична антропологія і її перспективи в сучасній гуманітарній науці / Л. О. Кияновська. - С.231-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Олена Миколаївна. Герменевтичний зріз музичної культурної соціології / О. М. Маркова. - С.235-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Муравська, Ольга Вікторівна. Східнохристиянські (візантійські) стимули проторенесансних позицій європейської культури й музики Середньовіччя та Відродження / О. В. Муравська. - С.242-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Поплавський, Михайло Михайлович. Мистецький проект: дискурс художньої культури початку нового тисячоліття(у точці перетину - Crossover Point) / М. М. Поплавський. - С.248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Роготченко, Олексій Олексійович. Мистецький синтез в архітектурній формі: від тоталітарного до індиферентного / О. О. Роготченко. - С.255-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Рой, Євгеній Євгенійович. Жанрово-стильова панорама хореографічно-постановчого доробку П. Вірського на оперній сцені в 1930-х роках / Є. Є. Рой. - С.259-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Храмова-Баранова, Олена Леонідівна. Репрезентація національного стилю в творчості українських митців на початку XX ст. / О. Л. Храмова-Баранова, Н. О. Горбатова. - С.268-272. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковлев, Олександр Вікторович. Цифрові виміри трансформації музичної культури кінця XX - початку XXI століття / О. В. Яковлев. - С.272-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоролець, Лариса іванівна. Про вплив способу дії на інтонаційний хід сценічного мовлення актора / Л. І. Хоролець. - С.277-281. - Бібліогр. в кінці ст.
Донченко, Наталія Петрівна. Емоційна пам’ять як складова вдосконалення творчого процесу артиста театру в його професійній діяльності / Н. П. Донченко, О. Б. Винар. - С.281-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Батанов, Віктор Юрійович. Універсалізм творчої діяльності П. Хіндеміта / В. Ю. Батанов. - С.290-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, Ольга Степанівна. Хореографія у номері естрадного вокаліста / О. С. Бойко. - С.300-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Вей, Лімін. Вокальна культура викладачів музичного мистецтва: інтеграція досвіду Китаю та України / Лімін Вей. - С.304-307. - Бібліогр. в кінці ст.
Жуковін, Олександр В’ячеславович. Каскадер як невід’ємна складова видовищно-трюкового дійства / О. В. Жуковін. - С.308-312. - Бібліогр. в кінці ст.
Каплун, Тетяна Михайлівна. Жіночі персонажі опер М. Мусоргського І. М. Римського-Корсакова в контексті православної антропології / Т. М. Каплун. - С.323-327. - Бібліогр. в кінці ст.
Катрич, Ольга Тарасівна. До питання національно-стильових детермінант мистецтва Стефана Турчака / О. Т. Катрич, І. М. Пилатюк. - С.327-333. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириленко, Яна Олексіївна. "Концерт" (пам’яті Миколи Леонтовича) В. Степурка як втілення меморіально-неорелігійної моделі українського хорового концерту / Я. О. Кириленко. - С.337-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Коменда, Ольга Іванівна. Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму / О. І. Коменда. - С.342-346. - Бібліогр. в кінці ст.
Луговенко, Тетяна Георгіївна. Прояви естетики скомороства в балетних образах / Т. Г. Луговенко. - С.347-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Вікторія Павлівна. Царські врата з іконостаса церкви Зішестя Святого Духа у селі Шкарівка: іконографія та різьблення / В. П. Мазур. - С.350-353. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Юлія Валеріївна. творча спадщина українських композиторів кінця XIX - початку XX ст.: вокально-виконавський аспект / Ю. В. Мережко, О. П. Петрикова. - С.354-358. - Бібліогр. в кінці ст.
Оборська, Світлана Валентинівна. Клубна хореографія: імпровізація як засіб творчого дозвілля / С. В. Оборська. - С.365-368. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, Олександр Леонідович. Відтворення виразових прийомів мандолінного інструменталізму в творах А. Вівальді та В. А. Моцарта / О. Л. Олійник. - С.369-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Оляніна, Світлана Валеріївна. Український іконостас: від функціональної конструкції до архітектурної рами / С. В. Оляніна. - С.374-379. - Бібліогр. в кінці ст.
Підлипська, Аліна Миколаївна. Художня критика та мистецтвознавство в сучасних умовах / А. М. Підлипська. - С.379-383. - Бібліогр. в кінці ст.
Пічкур, Микола Олександрович. Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері / М. О. Пічкур, Г. І. Сотська. - С.384-389. - Бібліогр. в кінці ст.
Прищенко, Світлана Валеріївна. Сучасна методологія та перспективи розвитку рекламного дизайну / С. В. Прищенко. - С.389-394. - Бібліогр. в кінці ст.
Смоляк, Павло Олегович. Лесь Курбас у театрознавчих дослідженнях Петра Медведика / П. О. Смоляк, О. С. Смоляк. - С.402-407. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернета, Тетяна Олександрівна. Фольклористичні розвідки в етнографічній спадщині Д. І. Яворницького / Т. О. Чернета. - С.407-411. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Лілія Михайлівна. Ансамблева культура виконання квартету-концерту F-DUR KV 370 В. Моцарта / Л. М. Шевченко. - С.416-420. - Бібліогр. в кінці ст.
Юдова-Романова, Катерина Володимирівна. Архітектурно-дизайнерські протосценічні форми простору традиційних українських обрядів / К. В. Юдова-Романова. - С.421-424. - Бібліогр. в кінці ст.
Москаленко-Висоцька, Олена Миколаївна. Жанрово-тематичні особливості фільмів "Укркінохроніки" 2011-2013 років / О. М. Москаленко-Висоцька. - С.425-428. - Бібліогр. в кінці ст.
Жадейко, Олексій Миколайович. Етнічні образи у творчості Валерія Гегамяна / О. М. Жадейко. - С.429-434. - Бібліогр. в кінці ст.
Походзей, Павло Іванович. Еволюція київської вокальної школи в другій половинні XX століття: проблеми і творчі здобутки / П. І. Походзей. - С.435-440. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: М469087930/2018/33
   Журнал

Мистецтвознавчі записки [Текст] : збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014 - . - ISSN 2226-2180. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 33
Зміст:
Степанова, Олена Анатоліївна. Католицькі санктуарії в Україні: перспективи використання в туризмі / О. А. Степанова. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Аманмурадов, Нурберди. Аксіологічні аспекти процесів культуротворення у Туркменістані / Н. Аманмурадов. - С.11-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Єлена Ярославівна. Культура менеджменту Раннього Середньовіччя / Є. Я. Коваленко. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Сергій Борисович. Музейна філософія М. Федорова і проблема наукової релевантності авангардної музеології А. Жиляєва / С. Б. Руденко. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Стрельчук, Вікторія Олександрівна. До розуміння поняття "народності" у святковій культурі України / В. О. Стрельчук, І. В. Іващенко. - С.37-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Килимистий, Сергій Михайлович. Становлення анімації як напряму туристичного дозвілля / С. М. Килимистий. - С.47-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабкін, Віктор Олексійович. Глобалізаційні культурні процеси та їх вплив на функціональне призначення національної культури / В. О. Бабкін. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, Галина Викторовна. Ритуаловедение Эмиля Дюркгейма в формировании герменевтики культуры / Г. В. Волкова. - С.63-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Юрій Володимирович. Системогтнезис сучасних арт-практик / Ю. В. Пономаренко. - С.72-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Порхун, Тетяна Сергіївна. Модні тексти в субкультурі хіпі / Т. С. Порхун. - С.80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Жердев, Виталий Викторович. Петр Степанович Шарварок и византийские реминисценции в его росписях в церкви Рождества Хрис това во Флоренции / В. В. Жердев. - С.87-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвєєва, Юлія Геннадіївна. Завіси та деталі стафажу в портретах єпископів у вівтарній апсиді Сант-Аполлінаре-ін-Классе / Ю. Г. Матвєєва. - С.95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижова, Ольга Олегівна. Дослідження памְ’яток XVIII століття із сюжетом "Баликінська ікона Божої Матері" з колекцій НКПІКЗ та НХМУ / О. О. Рижова. - С.102-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Удріс, Ірина Миколаївна. Українське мистецтвознавство кінця XIX - початку XX століття у контексті тогочасної європейської науки про мистецтво: ідеї, теорії, методи / І. М. Удріс. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Баталкіна, Валентина Іллівна. Скульптура і пластика Малих форм в Музейній експозиції / В. І. Баталкіна. - С.117-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Гула, Євген Петрович. Урбанізація в дизайні / Є. П. Гула, В. Н. Бистрякова, А. М. Осадча. - С.127-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Залевська, Марія Миколаївна. Еволюція літургійного шитва: традиції українського церковного гаптування / М. М. Залевська. - С.135-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Лопухова, Світлана Олександрівна. Викладання рисунку майбутнім дизайнерам в сучасних умовах / С. О. Лопухова. - С.145-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, Ольга Олегівна. Творча діяльність Миколи Самокиша в контексті культурно-мистецького життя Полтавщини та Харківщини кінця XIX - початку XX ст. / О. О. Петренко. - С.151-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткач, Анна Андріївна. Модифікація трисутності образу жінці в сучасних умовах / А. А. Ткач. - С.159-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Чембержі, Дар’я Андріївна. Інсталяційні проекти в Україні: витоки, ідеї, персоналії / Д. А. Чембержі. - С.167-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Чуднівець, Анастасія. Презентація петриківського розпису у творах виставкового та масового характеру в сучасному культурному просторі / А. Чуднівець. - С.176-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбатова, Надія Олександрівна. Сучасна хореографічна освіта у вищих навчальних закладах Великобританії / Н. О. Горбатова. - С.184-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусарчук, Тетяна Володимирівна. Особливості музичної інтерпретації псалмового тексту у двох концертах "Доколі, Господи, забудеши мя" / Т. В. Гусарчук. - С.192-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Гутник, Ірина Миколаївна. Основні тенденції у творчості молодих балетмейстерів-постановників українського народно-сценічного танцю / І. М. Гутник. - С.201-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінський, Іван Юрійович. Нові документи з історії театрального та музичного мистецтва Волині (кінець XVI - початок XVII століть) / І. Ю. Кузьмінський, М. В. Довбищенко. - С.209-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, Мирослава Миколаївна. Технології використання трюку як ефективного прийому високого професіоналізму артиста естради / М. М. Мельник. - С.216-222. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Тетяна Сергіївна. Тенденції сучасної бальної хореографії в США / Т. С. Павлюк. - С.223-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Прядко, Олександр Михайлович. Новаторський підхід в екзанізації п’єси "За двома зайцями" / О. М. Прядко, М. М. Гончаренко. - С.233-242. - Бібліогр. в кінці ст.
Романчишин, Василь Григорович. Концертна діяльність як соціокультурна практика: до проблеми організації / В. Г. Романчишин. - С.243-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярова, Віра Сергіївна. Ліногравюра в мистецтві екслібриса Харкова 1960-1970-х років / В. С. Ярова. - С.251-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, Зоя Михайлівна. Диско як популярний танцювальний стиль другої половини XX століття: особливості хореографічної стилістики / З. М. Макарова. - С.259-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Перова, Ганна Олексіївна. Формування та розвиток техніки виконання на пуантах у класичному танці / Г. О. Перова. - С.266-272. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумілова, Вікторія Віталіївна. Сценографічні звершення художника А. Г. Петрицького у балетному театрі / В. В. Шумілова. - С.273-281. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербаков, Віктор Вікторович. Хореографічні рефлексії творів українських композиторів (В. Губаренка, М. Шекери та Р. Поклітару) / В. В. Щербаков. - С.282-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковчук, Олександр Миколайович. Хорові обробки українських народних пісень Олександра Яковчука: рівень генетичної ментальності нації / О. М. Яковчук. - С.288-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Єрьоменко, Андрій Юрійович. Сонати А. Гайденка для баяна соло в контексті тенденцій розвитку жанру в Україні / А. Ю. Єрьоменко. - С.296-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Кеба, Мирослав Євгенович. Особливості техніки виконання конкурсного бального танцю американського стилю / М. Є. Кеба. - С.306-313. - Бібліогр. в кінці ст.
Король, Анастасія Миколаївна. Художня образність та символічність жіночих партій у балетах української тематики середини XX століття / А. М. Король. - С.314-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, Олександр Вікторович. Стилістика балету Михайла скорульського "Лісова пісня" як джерело творчості в українській балетній музиці / О. В. Мельниченко, І. В. Горчинська. - С.321-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Моженко, Микола Володимирович. Титри та анімована графіка в кіно та на телебаченні / М. В. Моженко. - С.330-337. - Бібліогр. в кінці ст.
Морозов, Артем Ігорович. Взаємодія мистецтва і спорту як чинник розвитку віртуозних рухів в українському народно-сценічному танці / А. І. Морозов. - С.338-345. - Бібліогр. в кінці ст.
Небесник, Анжеліка Володимирівна. Студії сучасного танцю в Україні кінця XX - початку XXI століття / А. В. Небесник. - С.346-351. - Бібліогр. в кінці ст.
Підлипський, Андрій Ігорович. Внесок Ігоря Николишина у розвиток народно-сценічної хорелграфії України / А. І. Підлипський. - С.352-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Тодорюк, Юліана Іванівна. Балети для дітей в Україні кінця XX - початку XXI століття / Ю. І. Тодорюк. - С.360-367. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоцяновська, Людмила Францівна. Взаєпроникнення українського та європейського хореографічного мистецтва у період незалежності України / Л. Ф. Хоцяновська. - С.368-374. - Бібліогр. в кінці ст.
Данилець, Вікторія Володимирівна. Гуцульська тематика і фольклор у творчості Миколи Колесси / В. В. Данилець. - С.375-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Собалєвська, Світлана Олександрівна. Значення репертуару театру у розвитку культури (на матеріалі народних аматорськихтеатрів Житомирщини 1990-2000-х років) / С. О. Собалєвська. - С.382-389. - Бібліогр. в кінці ст.
Башмакова, Наталія Вікторівна. Формуваннячкультури оркестрового виконавства на народних інструментах: досвід дам ім. М. Глінки / Н. В. Башмакова, В. П. Кікас, Ю. П. Федотов. - С.390-397. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, Віктор Олексійович. Опера І. Дзержинського "Тихий Дон" у сценічному рішенні Д. Гнатюка / В. О. Бондарчук. - С.398-406. - Бібліогр. в кінці ст.
Заверуха, Олена Леонідівна. Хорове письмо в системі категорій музикології XXI ст. / О. Л. Заверуха. - С.407-412. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, Анастасія Ігорівна. Макроцикли як локуси інтертексуального смислоутворення (на матеріалах ансамблевої творчості України останньої третини XX - початку XXI століть) / А. І. Кравченко. - С.413-420. - Бібліогр. в кінці ст.
Швец, Наталья Александровна. Творчество С. Рахманинова в контексте музыкальной критики начала XX века / Н. А. Швец. - С.421-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Перцова, Наталія Олександрівна. Риси хорової творчості українських композиторів - піснярів 50-70-х років XX століття / Н. О. Перцова, В. Ю. Дорофєєва. - С.428-434. - Бібліогр. в кінці ст.
Овсяннікова, Наталія Юріївна. Основні тенденції розвитку вокальних фестивалів-конкурсів у сучасній Україні / Н. Ю. Овсяннікова. - С.435-441. - Бібліогр. в кінці ст.
Остапчук, Надія Миколаївна. Баянно-акордеонне виконавство в сучасному музичному просторі України / Н. М. Остапчук. - С.442-448. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, Анна Миколаївна. Китайське естрадно-вокальне мистецтво початку третього тисячоліття / А. М. Бойко. - С.449-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Дроздова, Елена Олеговна. Духовно-творческая составляющая технологии гитарного исполнительства / Е. О. Дроздова. - С.457-464. - Бібліогр. в кінці ст.
Климбус, Ірина Михайлівна. Українські народні пісні для трьох скрипок в опрацюванні Бориса Кудрика як прояв естетики бідермаєру / І. М. Климбус. - С.465-473. - Бібліогр. в кінці ст.
Лапко, Володимир Вікторович. "Масова пісня" в культурному полі США в першій половині XX ст. / В. В. Лапко. - С.474-481. - Бібліогр. в кінці ст.
Чэнь, Шань. Образ Чио-Чио-Сан в опере Джакомо Пуччини "Мадам Баттерфляй" / Шань Чэнь. - С.482-487. - Бібліогр. в кінці ст.
Ли, Мин. Стиль шинуарзи в контексте развития ориентализма в европейском оперном искусстве XVIII века (на примере оперы К. В. Глюка "Китаянки") / Мин Ли. - С.488-495. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікітюк, Оксана Павлівна. Капела "Думка" в контексті національного хорового руху 1917-1920-х років / О. П. Нікітюк. - С.496-503. - Бібліогр. в кінці ст.
Романець, Дар’я Олександрівна. Сучасна інтерпретація "Червоної шапочки" в опері українського композитора Романа Смоляра / Д. О. Романець. - С.504-514. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкурєєв, Кирило Іванович. Культурно-тематичні витоки дитячих балетів українських композиторів на вітчизняній сцені 9друга половина XX ст.) / К. І. Шкурєєв. - С.515-521. - Бібліогр. в кінці ст.
Чабаненко, Наталія Анатоліївна. Бандурний репертуар як чинник розвитку концертного виконавства / Н. А. Чабаненко. - С.522-528. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Мазепа, Тереса Лешеківна.
    Роль анімації культури в збереженні духовних цінностей глобалізованого суспільства [Текст] / Т. Л. Мазепа // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 85-90. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
анімація культури -- культура -- соціокультурне середовище -- дієва культура -- активізація -- концепції -- модель

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Килимистий, Сергій Михайлович.
    Становлення анімації як напряму туристичного дозвілля / С. М. Килимистий // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 33. - С. 47-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
активне дозвілля -- культурне дозвілля -- рекреація -- анімація в туризмі -- культурна практика

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Друшляк, М. Г.
    Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів / М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 77-88, DOI 10.28925/2414-0325.2021.108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- підвищення кваліфікації вчителів -- організаційні форми підвищення кваліфікації -- види підвищення кваліфікації -- тренінг -- майстер-клас -- навчання протягом життя -- комп’ютерна анімація
Анотація: Останнім часом при виборі видів підвищення кваліфікації вчителів акцент зміщується у бік підвищення активності учасників освітнього процесу. Тому більш ефективними визнаються ті види, в основі яких лежить активна взаємодія та інтенсивне спілкування, що базується на унікальному життєвому і професійному досвіді та готовності ним поділитися. Серед таких видів підвищення кваліфікації вчителів автори виокремлюють участь у тренінгах, під час яких увага приділяється практичному відпрацюванню умінь через власний набутий освітній досвід, і майстер-класах, під час яких увага приділяється практичній демонстрації творчого вирішення певного завдання, нової методики, технології, авторської моделі. Кафедрою інформатики Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка розроблено короткі курси підвищення кваліфікації вчителів (інформатики, фізики, математики) Сумської області, які орієнтовані на формування\ розвиток умінь створювати комп’ютерні анімації для підтримки освітнього процесу і які було організовано як тренінги та майстер-класи. Педагогічний експеримент полягав у порівняльному дослідженні ефективності обраних організаційних форм (тренінг чи майстер-клас) для гетерогенних груп (групи вчителів з різним досвідом роботи). Поряд із цим визначалися: ступінь використання ІТ у професійній діяльності, бажання використовувати комп’ютерну анімацію на уроках, самооцінка вмінь розробляти комп’ютерні анімації з начальною метою. За результатами експерименту встановлено, що майстер-клас виявився більш ефективним для вчителів з досвідом роботи менше 10 років, а тренінг – для вчителів із досвідом роботи більше10 років.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Юрченко, А. О.
Розуменко, А. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.
376-056.26:7
І-65


   
    Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р. / Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти ; за загальною редакцією М. М. Бриль. - Київ : ДНМЦЗКМО, 2019. - 431 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бриль, М. М. Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті / М. М. Бриль. - С .12-18
Пахомова, Т. М. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Т. М. Пахомова. - С .19-21
Смоленцева, Г. А. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти / Г. А. Смоленцева. - С .22-28
БАЛА, Малгожата. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові / Малгожата БАЛА. - С .29-37
Барзишена, В. В. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання / В. В. Барзишена. - С .38-42
Колесник, А. Ю. Впровадження інклюзивної освіти в США / А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. - С .43-47
Крупська, І. В. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами / І. В. Крупська. - С .48-53
Нестеренко, Н. М. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні / Н. М. Нестеренко. - С .54-59
Панасенко, І. О. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США) / І. О. Панасенко. - С .60-64
Житнік, Т. С. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва») / Т. С. Житнік. - С .65-72
Безклинська, О. З. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі / О. З. Безклинська. - С .73-78
Білявська, О. Д. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми / О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. - С .85-91
Володіна, Ю. А. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Ю. А. Володіна. - С .92-97
Рибалова, О. В. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. - С .98-104
Сметаніна, Т. М. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва / Т. М. Сметаніна. - С .105-113
Сухобрусова, О. О. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано / О. О. Сухобрусова. - С .114-120
Фоміцька, Н. Ю. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти / Н. Ю. Фоміцька. - С .120-125
Полєвіков, І. О. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі / І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. - С .126-134
Андрухович, Л. М. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Андрухович. - С .135-3-138
Вандишева, О. М. Незвичайні діти в мистецькій школі / О. М. Вандишева. - С .139-145
Воропаєв, Є. П. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано / Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. - С .146-151
Кричковська, Т. Д. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті / Т. Д. Кричковська. - С .152-156
Маніва, Н. Д. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії / Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. - С .157-163
Мартинюк, В. В. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна / В. В. Мартинюк. - С .164-171
Моцак, Л. П. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін / Л. П. Моцак. - С .172-175
Назар, Л. Й. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Л. Й. Назар. - С .176-189
Орел, Л. О. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва / Л. О. Орел. - С .190-193
Погорєлова, О. В. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти / О. В. Погорєлова. - С .194-197
Таланчук, Л. Д. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України / Л. Д. Таланчук. - С .198-200
Чупін, І. М. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання / І. М. Чупін. - С .201-203
Штирбул, С. А. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації / С. А. Штирбул. - С .204-210
Андрєєва, О. В. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари / О. В. Андрєєва. - С .211-215
Бабалян, Ю. В. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами / Ю. В. Бабалян. - С .216-219
Бакшеєв, І. Г. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру / І. Г. Бакшеєв. - С .220-224
Велігура, О. О. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті / О. О. Велігура. - С .225-229
Вінокурова, О. В. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу / О. В. Вінокурова. - С .230-234
Задорожко, Сандуца В. Д. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва / Т. В. Задорожко. - С .235-239
Зоріна, П. Б. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору / П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. - С .240-244
Кравцевич, Г. В. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює» / Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. - С .245-248
Кравчук, О. В. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. - С .249-256
Крук, М. В. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки / М. В. Крук. - С .257-259
Кутняхова, Т. О. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва / Т. О. Кутняхова. - С .260-265
Любенко, Л. І. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті / Л. І. Любенко, І. В. Любенко. - С .266-269
Малаєва, Т. М. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями / Т. М. Малаєва. - С .270-276
Нікітюк, Л. С. Особливі учні в мистецькій освіті / Л. С. Нікітюк. - С .277-283
Павлова, Г. А. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі / Г. А. Павлова. - С .284-295
Патетюріна, Л. О. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії / Л. О. Патетюріна. - С .296-302
Переверзєва, О. Є. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу / О. Є. Переверзєва. - С .303-307
Петруніна, І. Г. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи / І. Г. Петруніна. - С .308-312
Прімакова, А. Н. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи / А. Н. Прімакова. - С .313-318
Рєзнік, О. С. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності / О. С. Рєзнік. - С .319-325
Руппа, Н. Г. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі / Н. Г. Руппа. - С .326-332
Рябченко, І. М. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. - С .333-338
Сакали, В. А. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами / В. А. Сакали. - С .339-345
Сергійчук, О. А. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами / О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. - С .346-351
Скрипак, К. Д. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні / К. Д. Скрипак. - С .352-357
Турська, М. В. З досвіду інклюзивного навчання / М. В. Турська. - С .358-363
Фокт, І. Е. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі / І. Е. Фокт. - С .364-368
Шугай, А. О. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва / А. О. Шугай. - С .369-373
Бауріна, І. В. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання / І. В. Бауріна. - С .374-377
Підгорнова, О. В. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору / О. В. Підгорнова. - С .378-388
Сагалова, Г. В. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні / Г. В. Сагалова. - С .388-392
Бондар, С. М. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи / С. М. Бондар. - С .393-398
Єсіна, А. Г. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін / А. Г. Єсіна. - С .399-404
Ковченко, Л. Є. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії / Л. Є. Ковченко. - С .405-409
Рябоконь, О. В. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення / О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова. - С .410-418
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Утримувачі документа:
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти

Дод.точки доступу:
Бриль, М. М. \за загальною редакцією.\
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)