Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=видавничий бізнес<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
655.4/5
Т 35


    Теремко, Василь Іванович.
    Основні засади видавничого бізнесу : навчальний посібник / В. І. Теремко. - Київ : Академвидав, 2010. - 135 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-76-2 : 25.00 грн., 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Книжкова справа--книгознавство--видавнича справа--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- видавничий бізнес -- бізнес-план

Примірників всього: 28
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Фаховий коледж «Універсум» (7),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (16),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Фаховий коледж «Універсум» (7),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (16),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

2.
316.776(082)
С 69


   
    Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 343 с. - 78.58 грн., 20.00 грн., 75.00 грн.
    Зміст:
Березенко, В. В. Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні / В. В. Березенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: PR, проблеми, дослідження
Voren, Robert. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. - С .16-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, права людини, протест
Гандзюк, В. О. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. - С .23-29
Кл.слова: Україна, Євромайдан, акції протесту
Гулай, В. В. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи / В. В. Гулай. - С .30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, політична криза, символ
Колєчкіна, Л. М. Перспективи розвитку соціальних комунікацій / Л. М. Колєчкіна. - С .40-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, моделі комунікації, розвиток
Ковальчик, Р. В. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. - С .48-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журналістика, інформація, геополітична ситуація
Макарова, М. В. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. - С .55-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, електронне врядування, місцеві органи влади
Масімова, Лариса Гагіківна. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С .65-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуальний медіа-текст, інтермедіальність, інтертекстуальність
Раренко, Л. А. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу / Л. А. Раренко. - С .72-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗD-реклама, ЗD-друк, брендинг
Сошинська, Вікторія Євгенівна. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. - С .78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна комунікація, комунікаційні процеси, документно-інформаційна сфера
Спрінсян, В. Г. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень / В. Г. Спрінсян. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документаційний менеджмент, управлінські рішення, документознавець-менеджер
Фруктова, Яна Станіславівна. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект / Я. С. Фруктова. - С .88-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, соціальний простір, соціальний смисл
Шафаренко, Ю. М. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. - С .96-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандартизація, рентабельність, PR ROI
Швецова-Водка, Галина Миколаївна. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. - С .106-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна інформація, ноокомунікологія, комунікаційний центр
Шевченко, В. Е. Способи візуалізації журналістської інформації / В. Е. Шевченко. - С .114-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуалізація, інфографіка, інформація
Шевченко, О. В. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України / О. В. Шевченко. - С .124-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лізингові угоди, комерційна діяльність, договір лізингу
Шиян, В. О. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. - С .131-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, Болонський процес, підготовка фахівців
Градюшко, О. О. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі / О. О. Градюшко. - С .138-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-журналістика, інтернет- ЗМІ, нові медіа
Гранчак, Т. Ю. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління / Т. Ю. Гранчак. - С .147-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, управлінська діяльність, комунікація
Грінченко, М. С. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді / М. С. Грінченко. - С .157-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальний простір, мережевий етикет, віртуальне спілкування
Дем'янова, Ю. О. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора / Ю. О. Дем'янова. - С .163-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкритий доступ, наукометричні показники, цитованість
Єжижанська, Т. С. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. - С .170-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративні комунікації, цільова аудиторія, громадкість
Іщук, C. M. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях / C. M. Іщук. - С .179-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, семіотична система, код
Кияниця, Євгенія Олегівна. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації / Є. О. Кияниця. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кодування, культура, менталітет
Лисиця, Н. М. Крос-культурні особливості рекламної комунікації / Н. М. Лисиця. - С .193-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод картування, культура сегмента споживачів, національна культура
Ольховик, М. В. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-текст, мовна девіація, оказіоналізми
Прищепко, С. В. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. - С .207-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламні комунікації, постмодернізм, візуальна мова
Удріс, Н. С. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. - С .216-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламний образ, принцип Парето (80/20), рекламна комунікація
Романова, А. О. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід / А. О. Романова. - С .222-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламна галузь, державне управління, саморегулювання рекламного бізнесу
Владімірська, Р. Л. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. - С .229-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книговидавнича справа, книговидання, соціальні комунікації
Зеленська, Л. М. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.) / Л. М. Зеленська. - С .237-247. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні періодичні видання, музична преса України, типологія періодичних видань
Лойко, P. P. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі / P. P. Лойко. - С .247-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: процесне управління, інформаційні технології, бізнес-процеси
Озеранська, М. Р. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. - С .254-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: видавництво, навчальна література, серіальна література
Пикалюк, Р. В. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань / Р. В. Пикалюк. - С .260-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колективна монографія, дискурсивні практики, змістова культура видання
Полковенко, Т. В. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід / Т. В. Полковенко. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книга, видавнича діяльність, видавничий бізнес
Бондар, С. К. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, коледж, студенти
Веретеннікова, Н. В. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті / Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. - С .278-284. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, користувач, інтерфейси комунікування
Давидова, І. О. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. - С .284-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, комунікації, суспільство знань
Дроздовська, О. Є. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. - С .293-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, нові функції, електронні інновації
Зотова, Вікторія Анатоліївна. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С .300-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна діяльність, вузівська бібліотека, бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка
Макарова, Марія Володимирівна. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, інформаційно-бібліотечні системи, інформаційно-комунікативні технології
Прокопенко, Л. С. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі / Л. С. Прокопенко. - С .316-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародні бібліотечні організації, професіійна бібліотечна комунікація, міжнародне бібліотечне співробітництво
Салата, Г. В. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. - С .322-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, соціальна комунікація, когнітивний аспект
Чуканова, C. O. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова. - С .329-335
Кл.слова: вищі навчальні заклади, США, бібліотекознавство
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки--Соціологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
3D-друк -- герменевтика -- інтернет-видання -- комунікації
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.


    Ярошенко, Роман.
    Партнерська співпраця як складник розвитку видавничого бізнесу [Текст] / Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2076-9326

Рубрики: Видавнича справа--видавництво--видавничий бізнес--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
партнерство -- видавнича організація -- співпраця -- видавничий бізнес -- розвиток -- партнерський договір

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ярошенко, Роман.
    Поняття "клієнт" у формуванні стратегії розвитку сучасного видавничого бізнесу [Текст] / Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2017. - N 11. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326
ДРНТІ

Рубрики: Книгознавство--видавнича справа--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
клієнт -- замовник -- стратегія -- покупець -- видавничий бізнес -- розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: І254815328/2018/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 1 (5)
Зміст:
Осмоловська, О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації / О. Осмоловська. - С.23-27
Кл.слова: проектне навчання, видавничий бізнес, журналістика
Тадеуш, В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін / В. Тадеуш. - С.6-8
Кл.слова: суспільні науки, суспільна комунікація
Бічікашвілі, І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії / І. Бічікашвілі. - С.10-13
Кл.слова: світосприйняття, діалог, консенсус
Єжижанська, Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко, Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці / Т. Полковенко. - С.28-32
Кл.слова: читацька аудиторія, журналістський матеріал, медіа платформи
Литвинова, А. Медіатека у світових та українських реаліях / А. Литвинова. - С.33-38
Кл.слова: інформаційний простір, користувачі, комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.39-40
Дмитренко, Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту. / Т. Дмитренко. - С.41-42
Вернигора, Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова) / Н. М. Вернигора. - С.43-45
Вернигора, С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту / С. М. Вернигора. - С.46-47
Доронцева, Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг / Є. Д. Доронцева. - С.48-56
Кл.слова: інтелектуальні послуги, видавнича справа, медіа-консалтинг
Карпета, С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи" / С. Я. Карпета. - С.57-59
Кл.слова: PR, бренд, комунікаційні основи
Горбенко, Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. Горбенко. - С.60-68
Кл.слова: онлайн-бібліотека, соціальний захист, волнтерська діяльність
Масімова, Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування / Л. Г. Масімова. - С.69-70
Кл.слова: фахова підготовка
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі

6.


    Булах, Тетяна.
    Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 7. - С. 11-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- інноваційна реклама -- рекламна комунікація -- видавничий бізнес -- книготорговельна галузь

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Вернигора, Н. М.
    Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців. Монографія. Покажчик змісту [Текст] / Н. М. Вернигора // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 87-88. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
видавнича діяльність -- видавничий бізнес -- видавнича справа -- книговидавничий ринок -- видавничі інновації -- медіа-консалтинг -- копірайтинг у книговиданні
Анотація: У монографії висвітлено сучасний стан видавничої діяльності в Україні, шляхи інноваційного поступу галузі. Детально розглянуто досвід стартап-індустрії, інновацій у проєктуванні та художньому оформленні книги, впровадження нових напрямів видавничої діяльності та розвитку галузей, що завжди матимуть попит і будуть прибутковими. Досліджено тенденції та перспективи розвитку видавничої діяльності в аспекті фахових вимог до майбутнього фахівця з видавничої справи та редагування.Для дослідників видавничої справи, соціальних комунікацій, видавців і редакторів, а також усіх, хто цікавиться перспективами розвитку видавничої діяльності в Україні.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)