Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=громадянська позиція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.
Шифр: У172688/2012/5
   Журнал

Український історичний журнал [Текст] : науковий журнал. - Київ : УІЖ, 1957 - . - ISSN 0130-5247. - Виходит раз на два місяця
2012р. № 5
Зміст:
Ясь, Олексій Васильович. Традиції великих історичних наративів у світлі культурних епох кінця XVIII-ХХ ст. / О. В. Ясь. - С.6 - 38
Кл.слова: УКРАЇНСЬКИЙ ҐРАНД-НАРАТИВ XVIII-ХХ СТ., АКСІОЛОГІЧНІ НАСТАНОВИ, ТРАНСФОРМАЦІЇ НАРАТИВУ
Козубовський, Георгій Анатолійович. Шляхи надходження празьких грошів до Східної Європи (XIV -XV ст.) / Г. А. Козубовський. - С.39-51
Кл.слова: СХІДНА ЄВРОПА XIV -XV СТ., ПРАЗЬКІ ГРОШІ, ТОРГОВЕЛЬНІ ЗВ'ЯЗКИ
Федорук, Ярослав Олександрович. Українська проблематика на Віленських переговорах між Річчю Посполитою та Росією восени 1656 р. / Я. О. Федорук. - С.52- 64
Кл.слова: ВІЛЕНСЬКІ ПЕРЕГОВОРИ 1656 Р., УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКИЙ КОРДОН, ПОДІЛ УКРАЇНИ
Моця, Олександр Петрович. Зрада й донос у контексті дослідження діяльності І. Мазепи / О. П. Моця. - С.65-76
Кл.слова: ПОЛІТИКА ПЕТРА I, КОНФЕДЕРАТИВНА ДЕРЖАВА, ПОЛТАВСЬКА БИТВА
Андрєєв, Віталій Миколайович. Діяльність В. Петрова в етнографічній комісії при ВУАН (1921 - 1933рр.) / В. М. Андрєєв. - С.77-93
Кл.слова: УКРАЇНСЬКИЙ ВЧЕНИЙ, ЕТНОГРАФІЧНА КОМІСІЯ ПРИ ВУАН, ЧУМАЦТВО ТА КОБЗАРСТВО
Євсєєва, Тетяна Миколаївна. Особливості збереження/порушення православним священством вірності парстирському служінню в контексті історії повсякдення (УСРР, 1930-ті рр.) / Т. М. Євсєєва. - С.94-108
Кл.слова: УКРАЇНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО 1930-Х РР., КОМУНІСТИЧНА МОДЕРНІЗАЦІЯ СОЦІУМУ, ЗРЕЧЕННЯ ДУХОВНОГО САНУ
Верменич, Ярослава Володимирівна. Теоретичні засади дослідження політичних репресій у Радянській Україні: соціальні, етнічні, регіональні аспекти / Я. В. Верменич. - С.109-119
Кл.слова: ДЕРЖАВНИЙ ТЕРОР У СРСР, РЕПРЕСИВНА ПОЛІТИКА, ЕТНІЧНА СЕЛЕКЦІЯ
Калакура, Ярослав Степанович. Зарубіжний світ як предмет дослідження новітньої української історіографії / Я. С. Калакура
Кл.слова: УКРАЇНСЬКА ІСТОРІОГРАФІЯ, ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ІСТОРІЇ, УКРАЇНОЗНАВЧИЙ ВИМІР ІСТОРІЇ
Колесник, Ірина Іванівна. Ментальне картографування та професія історика: між раціональним й уявленим / І. І. Колесник. - С.135-156
Кл.слова: КОҐНІТИВНІ МАПИ, МАПИ ОСОБИСТОСТІ, МЕНТАЛЬНІ МАПИ
Жданович, Олеся Петрівна. Візантійське посольство 568 р. до тюрків за твором Менендра Протектора / О. П. Жданович. - С.157-164
Кл.слова: ДИПЛОМАТИЧНІ ЦЕРЕМОНІЇ, МІЖЦИВІЛІЗАЦІЙНІ ВЗАЄМОДІЇ, ВІЗАНТІЙСЬКА ІМПЕРІЯ VIСТ.
Вілкун, Тетяна Леонідівна. "Старьци" та "старъишины" в "Повісті временних літ" і давньослов'янському Восьмикнижжі / Т. Л. Вілкун. - С.165-176
Кл.слова: КНЯЗЮВАННЯ ВОЛОДИМИРА СВЯТОСЛАВИЧА, БІБЛІЙНІ НАРАЦІЇ, СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ
Ададуров, Вадим Валентинович. Запорозький козак Твердовський проти Наполеона: відображення вірнопідданих настроїв малоросійського дворянства в україномовному памфлеті 1807 р. з національного архіву Франції / В. В. Ададуров. - С.177-186
Кл.слова: ГРОМАДЯНСЬКА ПОЗИЦІЯ, СОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА, ГЛУЗУВАННЯ НАД НАПОЛЕОНОМ
Шевчук, Тетяна Миколаївна. Чи були герої зрадниками, або ще раз про проблематику історизму фольклору (з приводу статті О. І. Галенка "Зрадники-герої або український ідеал потурченця", опублікованої в альманаху "Соціум" (2006р., вип. 6) / Т. М. Шевчук, В. Г. Балушок
Кл.слова: ІСТОРИЗМ ФОЛЬКЛОРУ, ТЕКСТИ УСНОЇ СЛОВЕСНОСТІ, МІФОЛОГІЗАЦІЯ У ФОЛЬКЛОРІ
Галенко, Олександр Іванович. Уроки історії не роблять висновку й для фольклористики / О. І. Галенко. - С.196-198
Кл.слова: ІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛА, СЮЖЕТИ ДУМ, ТЛУМАЧЕННЯ ФОЛЬКЛОРУ
Ясь, О. В. [рецензія] / О. В. Ясь. - С.199-201
Кл.слова: МЕМУАРНИЙ ТЕКСТ, ЕМОЦІЙНО-ЕКСПРЕСИВНИЙ ФРАГМЕНТ, КИЇВСЬКА ПАЛІТРА
Гейда, О. С. [рецензія] / О. С. Гейда, Т. П. Демченко. - С.202 - 207
Кл.слова: ІСТОРИКО-ПРАВОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЦЕРКОВНА ІСТОРІЯ, СОВІСНІ СУДИ
Гогун, О. С. [рецензія] / О. С. Гогун. - С.208-213
Кл.слова: ПОЛЬСЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ КОНФЛІКТ 1943-1947 РР., ВОЛИНСЬКА РІЗАНИНА, ДЕПОРТАЦІЯ УКРАЇНЦІВ
Кот, Сергій Іванович. [рецензія] / С. І. Кот. - С.214-221
Кл.слова: СПІВПРАЦЯ ПОЛЬЩІ І УКРАЇНИ, КУЛЬТУРНІ ЦІННОСТІ, ОХОРОНА ПАМ'ЯТОК
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (24.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ададуров, Вадим Валентинович.
    Запорозький козак Твердовський проти Наполеона: відображення вірнопідданих настроїв малоросійського дворянства в україномовному памфлеті 1807 р. з національного архіву Франції / В. В. Ададуров // Український історичний журнал : науковий журнал. - 2012. - № 5. - С. 177-186 . - ISSN 0130-5247
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--памфлет--тема--контекст

   історія--війна 1812 р.


Кл.слова (ненормовані):
громадянська позиція -- соціальна підтримка -- глузування над Наполеоном
Дод.точки доступу:
Твердовський \про твір\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (24.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Гуменюк, O. A.
    Київ у житті та творчості художниці Людмили Морозової / O. A. Гуменюк // Київ і кияни у соціокультурному просторі ХІХ - ХХІ століть: європейський цивілізаційний вимір : матеріали V щорічнної Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 травня 2015 р., м. Київ. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 250-259
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Києвознавство--Соціологія--Культура

Кл.слова (ненормовані):
творчий шлях -- українська діаспора -- громадянська позиція -- фонд відновлення святинь Києва
Дод.точки доступу:
Морозова, Людмила Костянтинівна (українська художниця-імпресіоністка, громадська діячка, меценат ; 1907-1997) \про неї\

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Яковенко, Олена.
    І. О. Сікорський: життя, діяльність, бібліофільська спадщина [Текст] / О. Яковенко, О. Вискірко // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково -теоретичний та практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 43-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1029-7200
ДРНТІ

Рубрики: Наука--персоналія--медицина

Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях -- наукова діяльність -- дослідницька робота -- громадянська позиція -- колекційне зібрання книг
Дод.точки доступу:
Вискірко, О.
Сікорський, Іван Олексійович (видатний вчений в галузі медицини, педагогіки, психології ; 1842-1919) \про нього\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.
Шифр: П186607/2015/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 3
Зміст:
Бех, Іван Дмитрович. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: духовна цінність, виховна технологія, духовне життя
Пустовіт, Григорій Петрович. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти / Г. П. Пустовіт. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, соціальна активність, громадянська позиція
Петренко, О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми / О. Б. Петренко. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерний підхід, громадянське виховання, ґендерна освіта
Гуржій, Андрій Миколайович. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [и др.]. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Волинський В. П., Чорноус О. В., О. С. Красовський, Л. П. Ткачова
Кл.слова: аудіовізуальні електронні засоби, засоби навчання, навчальна діяльність
Коновалов, Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті XXI ст / Ю. В. Коновалов. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітянська періодика, зарубіжний досвід, медіапростір
Татенко, В. О. Феномен соціалізації в контексті суб’єктно-вчинкового підходу / В. О. Татенко. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: процес соціалізації, суб'єкт, учинок
Загірняк, М. В. Громадянськість студентської молоді в Україні: стан і перспективи / М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ціннісні орієнтації, основні проблеми молоді, шляхи вдосконалення освіти
Вербицька, П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик / П. В. Вербицька. - С.58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянське виховання, громадянська культура, громадянська компетентність
Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) / О. П. Міхно. - С.64-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психолого-педагогічна характеристика, диференціація, індивідуальний підхід
Литовченко, О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю / О. В. Литовченко, Н. Г. Несин. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта Китаю, освітні послуги, реформа вищої освіти
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (28.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Д357007/2016/2
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 2
Зміст:
Варзацька, Лариса. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Варзацька. - С.2-5
Кл.слова: функції тексту, трансформація змісту, етапи експериментального навчання
Биконь, Тетяна. Світ який - мереживо казкове!.Світ який - ні краю, ні кінця! (6 клас) / Т. Биконь. - С.5-7
Кл.слова: план-конспект уроку, займенник, синтаксична роль займенника
Павлів, Ірина. Сканворд "Леся Українка" / І. Павлів. - С.7
Кл.слова: літературознавчий сканворд
Майнаєва, Олена. Формування громадянської позиції школярів на уроках української літератури / О. Майнаєва. - С.8-10
Кл.слова: план-конспект уроку, громадянська позиція, уроки української літератури
Слюсар, Антон. Цікаві завдання для контролю знань учнів за повістю Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" / А. Слюсар. - С.11-13
Кл.слова: контроль знань, тестові завдання, Гаврош О., Неймовірні пригоди Івана Сили, тести
Пересунько, Тетяна. Завдання для самостійних робіт з теми "Дієприслівник" / Т. Пересунько. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дієприслівник, контроль знань, завдання для самостійної роботи
Прокіп, Валентина. Лісова пісня" Лесі Українки: у пошуках джерел і прототипів / В. Прокіп. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Українка Л., Лісова пісня, про твір, прототип головного героя, джерело
бібліографічні знадоби. - С.21, 24
Кл.слова: Українка Л., про неї, перелік публікацій, бібліографічний список літератури
Сіденко, Вікторія. Поезія Лесі Українки (Урок у 10 класі) / В. Сіденко. - С.22-24
Кл.слова: план-конспект уроку, Українка Л., про неї, поезія Л. Українки
Ісаєва, Олена. Формування читача-інтерпретатора у сучасній українській школі / О. Ісаєва. - С.25-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: характеристика учня-інтерпретатора, інтерпретаційна діяльність учня, методика роботи з текстом
Селігей, Пилип . Логічність і гармонія: як композиція допомагає розуміти текст / П. Селігей. - С.28-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композиція, текст, структура тексту
Петрів, Христина. Ефект палімпсестного накладання як домінанта ідіостилю Оксани Пахльовської. На прикладі міфонімічних і теонімічних метафор / Х. Петрів. - С.32-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефект палімпсестного накладання, міфонім, теонім
Ющук, Іван. На сторожі рідної мови / І. Ющук. - С.35-37
Кл.слова: Рибалко О., про нього, проскрибована літера, український правопис
Омельчук, Сергій. Національна мовна традиція в мовознавчій спадщині Олександра Рибалка / С. Омельчук. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рибалко О., про нього, український правопис, українська термінологія
Космина, К. Основні аспекти творчої спадщини Олександра Рибалка крізь призму суспільно-культурної ситуації в Україні : Інформація / К. Космина. - С.43
Кл.слова: наукова конференція, смт. Клавдієве, Бородянського району, Київської області, 2016 р., Рибалко О., про нього, Творчий доробок О. Рибалка
Вздульська, Валентина. Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози : Продовження. Початок у 1-му числі за 2016 р. / В. Вздульська. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підліткова література, детектив, пригодницька повість
Мовчан, Раїса. Світе мій, вишиваний з тривог! / Р. Мовчан. - С.50-52
Кл.слова: Коломієць В. Р., про нього, поезія В. Коломійця, література для дітей
Шульга-Пасічник, Ольга. Події 1914-1920 років у творчості Богдана Лепкого / О. Шульга-Пасічник. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лепкий Б., про нього, Перша світова війна 1914-1918 рр., естетика композиції
Єременко, Олена Володимирівна. Літературознавчі пошуки в царині гуцульщинознавства : [рецензія] / О. В. Єременко. - С.58
Кл.слова: гуцульський текст, гуцульська тематика, українська література
Токмань, Ганна. Майдан: сторінка живої історії (Уривок із книжки) / Г. Токмань. - С.59-64
Кл.слова: історична література, текст
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
373.549(477)
Т 58


    Топчій, І.
    Становлення Гімназії успішного українця / Ірина Топчій // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 21–23. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Багатопрофільні гімназії--модель інноваційного розвитку --Гімназія успішного українця

Кл.слова (ненормовані):
культура гідності -- багатопрофільні гімназії -- Гімназія успішного українця -- творча модель -- громадянська позиція -- модель розвитку інноваційного закладу -- освітній процес -- інноваційний розвиток
Анотація: У статті репрезентовано творчу модель навчального закладу "Гімназія успішного українця", яка базується на положенні про гідність як безумовну цінність, що є підґрунтям для утвердження людиною своєї громадянської позиції. Обґрунтовано мету та завдання діяльності гімназії, що полягають в оптимізації освітнього процесу з урахуванням сучасних світових тенденцій, у сприянні формуванню особистості учня, здатного до подальшої успішної життєвої самореалізації.
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Луговська, С. О.
    Школа ціннісного самовизначення / С. О. Луговська // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2017. - № 1/3. - С. 76–79.

Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Кіровоградська область--Новоукраїнський район--Рівне

Кл.слова (ненормовані):
виховна робота -- освітня діяльність школи -- виховні заходи -- громадянська позиція
Анотація: Про Рівнянську ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 Новоукраїнської райради Кіровоградської області.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3


Знайти схожі

9.


    Грошева, О.
    Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / Оксана Грошева // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 47–49. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Соціалізація особистості--соціальна компетентність--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- соціальна компетентність -- якості особистості -- громадянська позиція -- соціальні ролі -- лідерські якості -- молодші школярі
Анотація: Автор статті пропонує матеріал з власного досвіду щодо соціалізації молодших школярів. Проаналізовано поняття соціалізації молодших школярів, перешкоди, які виникають у процесі формування цієї компетентності. Матеріал має зацівити учителів початкових класів на етапі підготовки до педради, серпневих нарад, планування засідань методичних об’єднань.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Пустовіт, Григорій Петрович.
    Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти [Текст] / Г. П. Пустовіт // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- соціальна активність -- громадянська позиція

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (28.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Майнаєва, Олена.
    Формування громадянської позиції школярів на уроках української літератури [Текст] / О. Майнаєва // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 2. - С. 8-10

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- громадянська позиція -- уроки української літератури

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.
373.3.035:172.15](477)
О-58


    Онищенко, О.
    Урок мужності / Оксана Онищенко, Ірина Назарчук, Світлана Зеленська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 5–7. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Патріотичне виховання--уроки мужності--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання -- уроки мужності -- патріотизм -- громадянська позиція -- початкова кшола
Анотація: Автор статті подає методичну розробку уроку-мужності для учнів початкової школи на тему: "З Україною в серці".
Дод.точки доступу:
Назарчук, І.
Зеленська, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Левчик, Надія.
    Творчий шлях Бориса Грінченка [Текст] / Н. Левчик // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2018. - № 12. - С. 54-65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- просвітництво -- культурно-освітня програма -- педагогічна діяльність -- літературно-естетичний ідеал -- національна самосвідомість -- духовність -- подвижництво -- громадянська позиція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Нікітенко, Людмила.
    Зображення Другої світової війни у вірші Булата Окуджави "До побачення, хлопчики" / Л. Нікітенко // Зарубіжна література : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури. - 2019. - N 5. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Булат Окуджаві -- До побачення хлопчики, поезія -- Друга світова війна -- громадянська позиція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Удовиченко, Л.
    Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі [Електронний ресурс] / Л. Удовиченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 70-75, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3710. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- культура -- національність -- самоідентифікація -- культурна компетентність -- громадянська позиція -- культурно-національна ідентичність
Анотація: Російська збройна агресія проти України істотно підвищила рівень зацікавленості проблемами культурно-національної ідентичності в нашій державі. Перед педагогами постає важливе завдання розробки і втілення у шкільництво глибоко продуманих креативних підходів на основі новітніх методик і технологій з метою формування культурно-національної ідентичності молоді як передумови її культурної компетентності. У роботі висвітлено іманентні характеристики культурно-національної ідентичності та основні шляхи її формування на уроках літератури і сформульовано найважливіші, на думку авторки, методичні рекомендації щодо оптимізації освітнього процесу стосовно питань, які розглядаються. Перспектива подальших досліджень вбачається у вивченні різноманітних девіацій культурно-національної ідентичності, їх причин та шляхів подолання з метою усунути засобами шкільництва негативний вплив на молодь окремих середовищ та сумнівних ЗМІ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Цюман, Т.
    Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Рева. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 79-84, DOI 10.28925/2311-2409.2023.4012 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- психологічна культура -- особиста гідність -- безпека життя -- громадянська позиція
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз окремих наукових підходів до визначення психологічної культури у вітчизняній і зарубіжній психології, звернено увагу на концептуальні ідеї щодо обґрунтування психологічного змісту формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції. Розкрито зміст поняття психологічна культура як важливого інструмента адаптації людини в постійно мінливому соціальному середовищі та запоруки самореалізації особистості на різних етапах розвитку. Обґрунтовано авторські підходи до феномену психологічної культури особистості у питаннях формування особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції. Охарактеризовано особливості та рекомендації щодо використання системи виховної роботи через формування у молодших підлітків внутрішньо-мотиваційних ставлень, важливих життєвих навичок, розвитку особистих та громадянських компетентностей. Акцентовано увагу на тому, що педагог, який володіє психологічною культурою, може стати для молодших підлітків взірцем самодостатньої особистості у питаннях особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Рева, О.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)