Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 1(13). - 2010. - 98 с. - 40.00 грн., 28.04 грн.
    Зміст:
Коженьовський, Л. Ф. Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко / Л. Ф. Коженьовський. - С .4-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНЕ ВІДРОДЖЕННЯ, сек'юритологія, Європейська асоціація безпеки
Олексюк, Ольга Миколаївна. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект / О. М. Олексюк. - С .8-13
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, КОНЦЕПЦІЯ
Дороніна, Т. О. Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти / Т. О. Дороніна. - С .13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГЕНДЕРНИЙ, ОСВІТА, ПАРИТЕТ
Лозова, Ольга Миколаївна. Міф як первинна метамова суспільної свідомості / О. М. Лозова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МІФ, СВІДОМІСТЬ, МОДЕЛЬ світу
Ольшанський, Дмитро Валентинович. Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи / Д. В. Ольшанський. - С .22-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОМАШНЄ читання, ТВОРЧА РОБОТА, МЕТОДИЧНИЙ супровід
Цюман, Тетяна Петрівна. Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості / Т. П. Цюман. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: САМОВИЗНАЧЕННЯ, ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ, КОНСТРУЮВАННЯ
ГОНЧАРЕНКО, Алла Миколаївна. Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві / А. М. ГОНЧАРЕНКО
Кл.слова: МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ, ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ
Паламарчук, Лариса Борисівна. Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії / Л. Б. Паламарчук. - С .38-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК, соціокультурні знання, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ РОЗВИТОК
Добренко, І. А. Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів / І. А. Добренко. - С .44-46
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНЕ становлення, МОНІТОРИНГ, СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
ДЗЮБЕНКО, А. С. Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей / А. С. ДЗЮБЕНКО. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕТОД , ПІДХІД, КОНЦЕПЦІЯ
Михайлик, Ольга Петрівна. Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей / О. П. Михайлик. - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екстесивне читання, інтенсивне читання, професійно орієнтоване читання
ОНУФРІЄНКО, Н. О. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності / Н. О. ОНУФРІЄНКО. - С .58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ
Чернігівська, Наталія Станіславівна. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики / Н. С. Чернігівська. - С .63-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА, ІНОЗЕМНА МОВА, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ
Калашнікова, Світлана Андріївна. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення / С. А. Калашнікова. - С .67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, ПОВЕДІНКОВІ індикатори
Остапченко, Л. І. Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку / Л. І. ОСТАПЧЕНКО [и др.]. - С .72-75. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дробінська О. В., Філімонова Н. Б., Павлович С. А., Пелюх Л. І.
Кл.слова: ЕМОЦІЙНІСТЬ, РЕПРЕСИВНІСТЬ, ПРІОРИТЕТИ
Васильєв, Олексій Олександрович. Психічні стани студентів та їх прояви у навчальній діяльності під час екзаменаційної сесії / О. О. ВАСИЛЬЄВ. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нервово-психічний стан, ЕКЗАМЕНАЦІЙНА сесія, нервово-психічне напруження
КОРМАН, О. А. Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості / О. А. КОРМАН. - С .79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БАТЬКІВСЬКА поведінка, БАТЬКІВСЬКЕ ставлення, БАТЬКІВСЬКА установка
Сорокіна, Олена Анатоліївна. Психологія мотивації студентської зайнятості / О. А. Сорокіна. - С .84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОЛОДІЖНА зайнятість, БЕЗРОБІТТЯ, ПРОФЕСІЙНИЙ досвід
СТЕПАНОВА, Т. М. Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти / Т. М. СТЕПАНОВА. - С .89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАВЧАННЯ у школі, МИСЛЕННЯ, ПІЗНАВАЛЬНА СФЕРА
НОВІКОВА, І. М. Навчання дитини з урахуванням її нейропсихологічних особливостей / І. М. НОВІКОВА. - С .95-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжпівкульна взаємодія, АДАПТАЦІЯ, ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірник наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
ґендерна рівність -- педагогічний такт -- компетентнісно орієнтований підхід -- студентська зайнятість
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Павлович, С. А.
Пелюх, Л. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
   159.925-027.22-057.45
   П 24


   
    Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку / Л. І. Остапченко [та ін.] // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 72-75. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Афективна сфера особистості

Кл.слова (ненормовані):
емоційність -- репресивність -- депресивність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Остапченко, Л. І.
Дробінська, О. В.
Філімонова, Н. Б.
Павлович, С. А.
Пелюх, Л. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Палинський, Віктор.
    Ностальгія за справжнім. Роман Яців: живопис, графіка (літературні інтерпретації) [Текст] / В. Палинський // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2015. - № 9. - С. 68-71 . - ISSN 0236-1477
ДРНТІ

Рубрики: Культура--Образотворче мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
барвозвуччя -- грація -- безколір'я -- чуттєвість -- емоційність
Дод.точки доступу:
Яців, Роман Миронович (Заслужений працівник культури України, художник, мистецтвознавець, менеджер вищої мистецької освіти та науки ; 1956) \про нього\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.10.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: Д357007/2016/1
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 1
Зміст:
Криворотенко, Ольга. Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці літератури / О. Криворотенко. - С.2-7
Кл.слова: план-конспект уроку, акмеосвіта, Косинка Григорій, В житах, про твір
Павлів, Ірина. Чайна симфонія (Урок узагальнення й систематизації вивченого з теми "Прикметник") / І. Павлів. - С.8-11
Кл.слова: план-конспект уроку, прикметник, чай
Дубина, Наталія. Не перевелися й лицарі на нашій землі...(Урок позакласного читання за оповіданням "Ніч перед боєм" / Н. Дубина. - С.16-20
Кл.слова: план-конспект уроку, звитяга і велич народу, Довженко Олександр, Ніч перед боєм, про твір
Ковальчук, Інна. Сніг / І. Ковальчук. - С.20
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Крук, Галина. Наприкінці / Г. Крук. - С.20
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Видашенко, Наталія. Концепт України й українців у щоденникових записах Олександра Довженка та Аркадія Любченка / Н. Видашенко. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Дем'яненко, Світлана. Мова – життя духовного основа / С. Дем'яненко, С. Гаєвська. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Опановуємо методику створення дослідницьких завдань / підготувала Ю. Романенко. - С.33-34
Кл.слова: дослідження-відновлення, критерії порівняння завдань, традиційне завдання
Демська, Орися. До початків лексикографування омонімів у європейській традиції / О. Демська. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: омоніми, словник омонімів, історія лексикології
Омельчук, Сергій. Граматична структура умови тестових завдань з української мови у форматі ЗНО / С. Омельчук. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умова тестового завдання, синтаксична модель, граматична структура
Редька, Олег. Синтаксичні параметри науково-навчального юридичного тексту / О. Редька. - С.44-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: законодавчий стиль, науково-навчальний підстиль, мова права
Ющук, Іван. Правда і кривда / І. Ющук. - С.47
Кл.слова: походження слів, тлумачення слів, українська мова
Ющук, Іван. Початок і кінець / І. Ющук. - С.47
Кл.слова: походження слів, тлумачення слів, українська мова
Вздульська, Валентина. Українська підліткова література 2000-2015 років : cтислий огляд художньої прози / В. Вздульська. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підліткова література, проблемний роман, повість
Григорчук, Юлія. Мандрівник (Homo viator) - герой повістей Віри Вовк / Ю. Григорчук. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Людмила. Слова, що можуть гриміти, як грім, і світити, як зорі : експресіонізм у системі літературної освіти / Л. Нежива. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: експресіонізм, експресія, емоційність
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (25.01.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (26.01.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Нежива, Людмила.
    Слова, що можуть гриміти, як грім, і світити, як зорі : експресіонізм у системі літературної освіти [Текст] / Л. Нежива // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 1. - С. 58-64. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
експресіонізм -- експресія -- емоційність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (25.01.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (26.01.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.
Шифр: П464336/2018/5
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 5
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-5
Організовуєм роботу методкабінету за новим положенням. - С.6-8
Кл.слова: дошкільна освіта, методична робота
Іскрижицька, Фаїна. Отримали фінансову автономію - сформуйте облікову політику / Ф. Іскрижицька. - С.9-17
Кл.слова: Положення про облікову політику, бухгалтерський облік
Приклад оформлення наказу про затвердження Положення про облікову політику та тексту положення. - С.18-23
Онищенко, Тетяна. Документальний супровід створення інклюзивно-ресурсного центру / Т. Онищенко, Ю. Попова. - С.24-31
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивно-ресурсний уентр, кадрове забезпечення
Реалізовуємо особистий потенціал: законодавчі шляхи. - С.32-33
Кл.слова: академічна свобода, індивідуальна освітня траєкторія, освітня програма
Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти: вивчаємо документ за 5 хвилин. - С.34-37
Кл.слова: принципи взаємодії, державні стандарти, освітній процес
Відповіді на найчастіші запитання працівників про щорічну основну відпустку. - С.38-39
Кл.слова: робота з кадрами
Клименко, Антоніна. Щорічна основна відпустка: рішення робочих ситуацій / А. Клименко. - С.40-43
Кл.слова: працівники дошкільної освіти, керівник гуртка, помічник вихователя
Працівник - чернобилець. Пільги у сфері праці. Шпаргалка для керівника. - С.44
Приклад оформлення наказу про надання "чорнобильської" відпустки. - С.45
Морєва, Олена. Доплати помічнику вихователя: які враховувати до мінімального розміру зарплати / О. Морєва. - С.46-48
Кл.слова: надурочна робота, використання дезінфекційних засобів
Мозирко, Ганна. Тренуємо голос за допомогою вправ / Г. Мозирко. - С.49-53
Кл.слова: властивості голосу, чіткість мовлення, емоційність
7 властивостей голосу: тренувати не треба ігнорувати. - С.54-55
13 запитань про посадові (робочі) інструкції. Тест. - С.56-57
Ільєнко, Валентина. Не дивує альпінарій? Створіть алярій / В. Ільєнко. - С.59-64. - цибулевий сад
Кл.слова: сорти цибулі
Дралюк, Яна. Як підготуватися до ремонту в закладі освіти, щоб вчасно його закінчити / Я. Дралюк. - С.64-66
Кл.слова: огляд приміщення, підготовка приміщення, вибір підрядника
Гурак, Руслан. Державна служба якості освіти України: завдання, повноваження, права / Р. Гурак. - С.67-69
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Мозирко, Ганна.
    Тренуємо голос за допомогою вправ / Г. Мозирко // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 5. - С. 49-53

Кл.слова (ненормовані):
властивості голосу -- чіткість мовлення -- емоційність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Сімон, Лариса.
    Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів / Л. Сімон // Зарубіжна література : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури. - 2018. - N 8. - С. 26-28

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література -- оригінал -- переклад -- переспів -- мовлення учнів -- послідовність -- емоційність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: Д357007/2019/5
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Криворотенко, Ольга. Сучасні підходи до організації навчальної діяльності на уроці літератури / О. Криворотенко. - С.2-10
Кецмур, Ольга. Повість Валентина Чемериса «Аравійська пустеля»: гармонія людини і природи. Поєднання у творі минулого й сучасного (5 клас) / О. Кецмур. - С.11-16
Голень, Марія. Виступ, дискусія, полеміка, диспут, дебати (11 клас) / М. Голень. - С.17-19
Грицишин, Олександра. Історія життя Марусі Чурай у її піснях (Інтерактивний урок позакласного читання у 8 класі) / О. Грицишин. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Ющук, Іван. Реконструйований словник української мови VІ століття / І. Ющук. - С.27-29
Задорожний, В. Народнопісенна творчість як джерело для вивчення сучасної української мови / В. Задорожний. - С.30-34
Калита, Оксана. Емоційність і емоції в художній прозі (На прикладі роману Михайла Стельмаха «Хліб і сіль») / О. Калита. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Лебідь-Гребенюк, Євгенія. Щоденники Аполлона Мокрицького і Тараса Шевченка: текст і контекст / Є. Лебідь-Гребенюк. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Антипчук, Надія. Поетичний світ журналу «Молода Україна» / Н. Антипчук. - С.46-51
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Калита, Оксана.
    Емоційність і емоції в художній прозі (На прикладі роману Михайла Стельмаха «Хліб і сіль») [Текст] / О. Калита // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 5. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мовна експлікація -- експресивність -- емотивність -- Стельмах -- емоційний стан

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Тарасенко, Галина
    Ведемо до природи стежинами поезії / Галина Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Екологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- художня література -- розвиток мовлення -- бесіда за поезією -- Д. Павличко -- М. Познанська -- виховання засобами літератури
Анотація: "Поетичне слово має могутню силу. Воно здатне надихати, підтримувати, облагороджувати душу. Через емоційність художніх образів діти сприймають світ, вчаться помічати красу довкола, співпереживати всьому живому. Завдання педагога - не лише читати дітям вірші, а й допомагати зрозуміти і відчути їх, провести стежинами поезії до природи..." Як це робити з мудрістю і любов'ю, розповідає Галина Тарасенко, д-р пед. наук, професор кафедри екології, природничих та математичних наук Вінницької академії неперервної освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
81’42:811.111:821.111
В 61


    Вовк, Олена Валеріївна.
    Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук : 10.02.04 / О. В. Вовк ; науковий керівник С. Г. Шурма ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2019. - 19 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Германські мови--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
мультимодальний дискурс -- вербаліка -- емоційність -- емотивність -- мотив жаху -- жанр горор -- інформаційний канал
Дод.точки доступу:
Шурма, Світлана Григорівна \науковий керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

13.
Шифр: Т893832/2020/3/4
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2020р. № 3/4
Зміст:
Воїтелева, Г. О. Виивчення етнодизайну старшокласниками / Г. О. Воїтелева. - С.2-10
Кл.слова: етнодизайн, старшокласники, національна спрямованість
Конарєва, О. М. Навчання через милосердя / О. М. Конарєва. - С.10-11
Кл.слова: милосердя, емоційність, урок трудового навчання
Касьянова, С. В. Навчання в школі + онлайн-навчання = змішане навчання / С. В. Касьянова. - С.12-18
Кл.слова: змішане навчання, онлайн-навчання, демонстраційне відео
Медвєдєва, А. М. Столик для випилювання лобзиком / А. М. Медвєдєва. - С.16-19
Кл.слова: столик для випилювання, лобзик, учасник виробництва
Медведєва, А. М. Підхват для штор / А. М. Медведєва. - С.20-24
Кл.слова: підхват для штор, ексклюзивна обстановка, класичний стиль
Костилєва, Ю. Ю. Брошки "Бохо" / Ю. Ю. Костилєва. - С.24-28
Кл.слова: брошка, оригінальність, імідж
Костилєва, Ю. Ю. Сувенір-магніт "Квіти" / Ю. Ю. Костилєва. - С.28-36
Кл.слова: сувкнір-магніт, квіти, полікультурне виховання
Читак, О. М. Технологія приготування фруктових салатів : 6 клас / О. М. Читак. - С.36-39
Кл.слова: фруктовий салат, технологія приготування, 6 клас
ещерякова, М. Ю. Проста картиназ вовни / М. Ю. ещерякова, І. В. Коростильова. - С.40-45
Кл.слова: картина, вовна, техніка виготовлення
Остапенко, Т. М. Техніка "Пернамент крафт" / Т. М. Остапенко. - С.46-52
Кл.слова: поєднання кількох технік, пергаменткраіт, витончене мистецтво
Оріховська, Л. М. Виготовлення декоративного віночка / Л. М. Оріховська. - С.52-57. - Бібліогр.: 6 назв, декоративний віночок, методика виготовлення
Федотова, О. М. Венеціанська штукатурка як інноваційний вид декорування виробів / О. М. Федотова, Н. Ю. Пальшина, Я. М. Левандовська-Черноус. - С.58-64
Кл.слова: венеціанська штукатурка, інноваційний вид, декорування виробів
Чумаченко, Т. М. Безпечні ножиці / Т. М. Чумаченко, В. Попелишко. - С.65-58
Кл.слова: ножиці, проєктна діяльність, технологічна послідовність виготовлення
Бобровник, О. М. Підставки під гаряче / О. М. Бобровник. - С.68-79
Кл.слова: підставка під гаряче, виріб, 5-11 класи
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Конарєва, О. М.
    Навчання через милосердя / О. М. Конарєва // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 3/4. - С. 10-11

Рубрики: Трудове навчання--методика виховання--моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
милосердя -- емоційність -- урок трудового навчання -- формування маеринства -- професіоналізм викладачів -- людська взаємодія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

15.
81’42:811.111:821.111
В 61


    Вовк, Олена Валеріївна.
    Вербаліка емоції жаху в англомовному мультимодальному дискурсі : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук : 10.02.04 / О. В. Вовк ; науковий керівник С. Г. Шурма ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2019. - 219 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Германські мови--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мультимодальний дискурс -- вербаліка -- емоційність -- емотивність -- емотив жаху -- жанр горор -- інформаційний канал
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Шурма, Світлана Григорівна \науковий керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

16.


    Грицай, Яра.
    Синтаксичні засоби експресивізації в поезіях Ліни Костенко на матеріалі збірки "Річка Геракліта" / Я. Грицай // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2021. - № 1. - С. 15-22. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
експресивний синтаксис -- експресивізація -- емоційність -- синтаксичні засоби

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Колядко, С.
    Эмотивность как элемент категории "стиль" в поэзии / С. Колядко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 2. - С. 59-67, DOI 10.28925/2311-259x.2019.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
поетична емоція -- емотивність -- стиль автора -- літературознавча емотіологія -- пафос -- емотивні засоби
Анотація: У статті розглядаються кілька підходів до інтерпретації емоції в поетичному тексті — лінгвістичний, традиційний літературознавчий і емотивний (з позицій сучасного міждисциплінарного тлумачення явища емоційності). Актуальність дослідження визначає переконання, що без урахування досягнень лінгвістичної емотіології та традиційного мовознавства аналіз стильової індивідуальності письменника буде неповним. Новизною дослідження є введення понять поетична емоція і емотивність до понятійного апарату стилістики тексту. Предмет дослідження — емотивність поетичного тексту — визначається як формально-стилістичний показник / фактор авторської індивідуальності, виражений через образи твору. Методологія дослідження визначається міждисциплінарним підходом, під час аналізу визначено, що серед лінгвістичних підходів найефективнішим для літературознавчого аналізу є метод заглибленого вивчення категорії емотивності в тексті О. Філімонової. У результаті дослідження емоційність компонентів форми і змісту інтерпретується як набір взаємозалежних стилістичних засобів у розпізнаванні ліричного твору. Доводиться, що експресивність і естетичний первінь поезії як виду художньої творчості зумовлюють емотивність усіх її компонентів. В основу теорії емотивності поетичного твору, що увібрала поняття традиційної поетики і віршознавства, покладено принцип розкриття поетичної емоції в тексті в трьох площинах: змісту, вираження і зображення. За результатами вивчення різних сторін прояву авторської емоційності в поетичному тексті плануються розробка літературознавчої теорії поетичної емоції і її опис в історичній перспективі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Васьків, Микола.
    Стандарти журналістики й «мова толерантності» в контексті законодавства й державно-національної безпеки [Текст] / М. Васьків // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 6-16DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.11. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
об’єктивність -- суб’єктивність журналістики -- мова толерантності -- державно-національна безпека -- українське й міжнародне право -- журналістські жанри -- стилістично забарвлена лексика
Анотація: У статті аналізуються настійливі пропозиції низки журналістів і журналістикознавців від 2014 року до-тримуватися «мови толерантності» й уникати «стилістично забарвленої лексики» для називання в журналістських творах членів незаконних збройних формувань, ідеологів і керівників квазі-державних утворень в ОРДЛО. За цими рекомендаціями, слова «терорист», «сепаратист», «бандит» вважалися небажаними, особливо в інформаційних жанрах, ще й тому, що вони нібито порушували стандарти журналістики, які вима-гають винятков об’єктивного, нейтрального висвітлення конфлікту на Донбасі й російсько-української війни. У 2022 році до «небажаних» в українській журналістиці потрапило слово «орки», хоча слова «рашизм» і «рашис-ти» були визнані прийнятними. Розмежування було винятково суб’єктивним. Основним критерієм визначення бажаних / небажаних слів було особисте лумачення стилістичної забарвленості слів, якої нібито необхідно повністю уникати.Автор статті пропонує в підборі відповідних лексем керуватися передусім вимогами вітчизняного й зару-біжного законодавства та державно-національної безпеки, які повинні бути домінантними і беззаперечними для журналістів. Відповідно до цих вимог лексеми «терористи», «сепаратисти», «бандити» до вояків і чинов-ників ОРДЛО є прийнятними й навіть обов’язковими до вживання. Крім того, спираючись на праці зарубіжних і вітчизняних дослідників, зокрема і тих, хто захищав «мову толерантності», автор статті доводить, що емоційність, емпатійність, суб’єктивність є припустимими і навіть іманентними рисами тих груп жанрів, які українські науковці називають аналітичними й публіцистичними. Так само ці риси є іманентними для таких інформаційних жанрів, як репортаж та інтерв’ю. Тому емоційність і суб’єктивність у відстоюванні національно-патріотичних цінностей і територіальної цілісності держави є цілком прийнятними. Окремі оказіональні поняття й терміни, які первісно мали метафоричний, стилістично забарвлений характер і перейшли у статус загальновідомих і загальноприйнятних яскравих окреслень подій, явищ, осіб і груп осіб, також прийнятні до вживання в замітках, звітах, повідомленнях та інших інформаційних жанрах.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Ланьюе, Чжен.
    Феномен художньо-виконавської емотивностімайбутніх викладачів фортепіано [Електронний ресурс] / Ч. Ланьюе, О. Новська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 17-23, DOI 10.28925/2518-766X.2023.83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційність -- емотивність -- музичне мистецтво
Анотація: У статті розкрито феноменологію емотивності майбутніх викладачів фортепіано. Обґрунтовано актуальність дослідження проблематики емоційності та емотивності в контексті фахової підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва. Визначено важливість дослідження емотивності як засобу трансляції художньо-образного змісту музичних творів. Мета статті – узагальнення відомостей про взаємозалежність емоцій, емоційності та емотивності майбутніх учителів музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Новська, Олена


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)