Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклад освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
Шифр: У070290/2017/4
   Газета

Управління освітою [Текст] : часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 4
Зміст:
Харченко, Наталія. Книжки, які ми читаємо / Н. Харченко. - С.4-5
Кл.слова: книга, читання
Косенчук, Олена. 9 вимог до управлінських рішень. Чому важливо бути гнучким, ефективним і завбачливим / О. Косенчук. - С.6-9
Кл.слова: прийняття рішення, управлінське рішення, вимоги до рішеня
Тарантук, Олег. Переваги й недоліки групових рішень. Порівнюємо групові та індивідуальні рішення / О. Тарантук. - С.10-12
Кл.слова: прийняття рішення, групове рішення, індивідуальне рішення
Шукаємо альтернативи. Творчі методи розробки управлінських рішень. - С.13-20
Кл.слова: управлінське рішення, методи прийняття рішень, прийняття рішення
Доброчесність в освіті. Черги в дитсадках, репетиторство, непрозорий вступ на магістерські програми та ще 5 недоліків освітньої системи України, що впливають на розвиток недоброчесності, - в МОН презентовано звіт ОЕСР . - С.21-23
Кл.слова: доброчесність, освітня система
Права дитини в Україні. Про Рекомендації парламентських слухань на тему "Права дитини в Україні: забезпечення, дотримання, захист". - С.24-25
Кл.слова: права дитини, захист прав дітей, парламентські слухання
Постанова. Рекомендації парламентських слухань на тему "Права дитини в Україні: забезпечення, дотримання, захист" : постанова від 22 лютого 2017 р. - С.25-38
Кл.слова: права дитини, підтримка дітей, прикладний менеджмент
Гірний, Олег. Стипендія, рівний доступ та безплатна освіта. Термінологія міфів і методологія маніпуляцій / О. Гірний. - С.39-49
Кл.слова: вища освіта, стипендія, безплатна освіта
Про умови розірвання контракту. Умови припинення дії контракту з науково-педагогічними працівниками встановлюються угодою сторін. - С.50-51
Кл.слова: трудовий договор, науково-педагогічний працівник, розірвання договору
Про електронні декларації. Директори шкіл звільнені від зобов’язання заповнювати електронні декларації. - С.52
Кл.слова: електронна декларація, керівники установ, заклад освіти
Сташук, Ксенія. 17 кроків у конфлікті. Способи управління конфліктною ситуацією / К. Сташук. - С.53-56
Кл.слова: конфлікт, управління конфліктною ситуацією, вирішення конфлікту
Кириченко, Наталія. Генератор, дослідник, гравець. 9 типів особистості людей, які мають бути включені в успішну й ефективну команду / Н. Кириченко. - С.57-59
Кл.слова: команда, типи людей, синергетичний ефект
Кириченко, Наталія. Коли емоції "зашкалюють". Культура професійної поведінки керівника в конфлікті / Н. Кириченко. - С.60-63
Кл.слова: культура професійної поведінки, конфлікт, поведінка керівника
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: У070290/2017/10
   Газета

Управління освітою [Текст] : часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Харченко, Наталія. Вітер змін / Н. Харченко. - С.4
Кл.слова: нововведення, зміни, лідерство
Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах : Постанова №588 від 9 серпня 2017 р. - С.5-9
Кл.слова: інклюзивне навчання, загальноосвітній навчальний заклад, індивідуальна програма розвитку
Кирилишин, Віктор. Гнучкість, глибина, оптимізм. Значення людського чинника в процесі розробки і прийняття управлінських рішень / В. Кирилишин. - С.10-16
Кл.слова: управлінське рішення, управління, прийняття рішень
Тарантук, Олег. Крос-культурний менеджмент. Що варто знати в умовах глобалізації / О. Тарантук. - С.17-22
Кл.слова: управління, ділова культура, пріоритети різних культур
Дмитрук, Олександр. 16 запитань, на які варто відповісти при прийнятті управлінського рішення / О. Дмитрук. - С.23-24
Кл.слова: управлінське рішення, прийняття рішень, управління
Гарантії працівникам шкіл в оплаті праці та в разі надання щорічної відпустки. - С.25-28
Кл.слова: оплата праці, щорічна відпустка, заклад освіти
Порядок взаємодії Держпраці з іншими держорганами з метою виявлення порушень. - С.29-30
Кл.слова: Державна служба з питань праці, неоформлений працівник, законодавство про працю
Про Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю : Постанова №11-1 від 29.05.2017. - С.31-36
Кл.слова: неоформлений працівник, законодавство про працю, Пенсійний фонд України
Особливості роботи студентів. Робота студентів за трудовим договором оплачується на загальних підставах. - С.37-38
Кл.слова: робота студентів, трудовий договір, робота за сумісництвом
Косенчук, Олена. Команда-мрія керівника. Права й обов’язки членів команди / О. Косенчук. - С.39-47
Кл.слова: робота з командою, командна робота, організація команди
Омелянчик, Євген. Метод Кіплінга. Активація творчого мислення / Є. Омелянчик. - С.48-49
Кл.слова: творче мислення, метод Кіплінга, робота з командою
Каланчин, Олесь. Правила етикету на співбесіді. Загальні правила та корисні дрібниці / О. Каланчин. - С.50-52
Кл.слова: професійна етика, правила етикету, співбесіда
Каланчин, Олесь. 31 типова помилка під час співбесіди. Що необхідно знати і чого варто уникати під час співбесіди / О. Каланчин. - С.53-57
Кл.слова: співбесіда, професійна етика, типові помилки під час співбесіди
Кругленко, Олена. Просторова психологія. Просторові зони спілкування і специфіка дотиків / О. Кругленко. - С.58-61
Кл.слова: професійна етика, основні види дотиків, зони спілкування
Соціально-економічний розвиток України за січень-травень 2017 року. - С.62-65
Кл.слова: соціально-економічний розвиток, 2017 рік, заробітна плата, статистика, 2017 рік
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Про електронні декларації. Директори шкіл звільнені від зобов’язання заповнювати електронні декларації [Текст] // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 4. - С. 52

Кл.слова (ненормовані):
електронна декларація -- керівники установ -- заклад освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


   
    Гарантії працівникам шкіл в оплаті праці та в разі надання щорічної відпустки [Текст] // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 10. - С. 25-28

Кл.слова (ненормовані):
оплата праці -- щорічна відпустка -- заклад освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    МОН, України
    Порядок зарахування в 1-й клас [Текст] : основні положення / України МОН // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 6. - С. 48-55

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- спроможність закладу освіти -- територія обслуговування -- вільні місця -- першочергове зарахування -- жеребкування -- необхідні документи

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: П464336/2018/6
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
Омельяненко, Ніна. Ліцензування освітньої діяльності: порядок і документальний супровід / Н. Омельяненко. - С.7-9
Кл.слова: порядок ліцензування, перелік документів, оформлення документів
Форма заяви про отримання ліцензії на продовження освітньої діяльності за рівнем дошкільної освіти. - С.10
Романюк, Ірина. Улітку дбаєте - узимку маєте, або Як якісно скласти план роботи на рік / І. Романюк. - С.11-15
Кл.слова: річний план, принципи планування
6 норм, які слід знати при складанні штатного розпису. - С.16
Приклад оформлення наказу про затвердження штатного розпису. - С.17
Приклад оформлення наказу про внесення змін до штатного розпису. - С.17
Іскрижицька, Фаїна. І вівці ситі, і сіно ціле, або Альтернативний шлях запровадження фінансової автономії / Ф. Іскрижицька. - С.18-22
Кл.слова: автономізація фінансів, заклад освіти, бухгалтерська служба
Кравченко, Людмила. Робота за суміцництвом: на чому акцентують увагу ревізори / Л. Кравченко. - С.23-27
Кл.слова: умови роботи, трудовий договір, оплата праці сумісника
Ви приймаєте працівників на роботу відповідно до законодавства? Тест. - С.28-29
Приклад оформлення посадової інструкції вихователя. - С.30-35
Догадіна, Ольга. Смерть працівника: як припинити трудові відносини / О. Догадіна. - С.36-44
Кл.слова: трудовий договір, грошові виплати, трудова книжка
Дуброва, Наталія. Переглядаємо інструкції з охорони праці / Н. Дуброва. - С.45-46
Кл.слова: заклади освіти, законодавство, охорона праці
Як організувати роботу двірника під час спеки. - С.47
Кл.слова: робота, безпечні умови
Приклад оформлення інструкції з охорони праці двірника. - С.48-55
Кл.слова: занальні положення, вимоги безпеки
Чого хочуть батьки. Опановуємо сервіс для опитування. - С.56-59
Кл.слова: освітні послуги, інтерактивні анкети
Яких вимог безпеки дотримуватися під час роботи з електронними пристроями. Пам'ятка. - С.60-61
Кл.слова: робоче місце, електронні пристрої
Клименко, Антоніна. Чи встановлювати доплату за науковий ступінь музкерівнику / А. Клименко. - С.62-63
Кл.слова: дошкільний заклад, музкерівник, науковий ступінь
Гурак, Руслан. Забезпечити якість освіти - основа діяльності Державної служби якості освіти України / Р. Гурак. - С.64-65
Кл.слова: управління, якість освіти
Ільєнко, Валентина. Створюємо рутарій, або сад коренів / В. Ільєнко. - С.66-69
Кл.слова: види рутаріїв, композиції, матеріали для рутаріїв
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Іскрижицька, Фаїна.
    І вівці ситі, і сіно ціле, або Альтернативний шлях запровадження фінансової автономії / Ф. Іскрижицька // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 6. - С. 18-22

Кл.слова (ненормовані):
автономізація фінансів -- заклад освіти -- бухгалтерська служба

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Горбенко, Г.
    Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект [Електронний ресурс] / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 73-79, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)7379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- імідж -- інтерактивні засоби -- заклад освіти
Анотація: У статті на практичному прикладі визначено роль застосування інтерактивних засобів у формуванні бренду освітньої установи. Особливу увагу приділено використанню методу опитування та моніторингу для з’ясування рівня освіченості з поданого питання цільових груп. Проведено PR-аудит іміджу Київського університету імені Бориса Грінченка з метою визначення найефективніших засобів формування бренду освітньої установи. Посилаючись на проведене дослідження та потреби цільових груп, розроблено концепцію та програму Форуму «Бренд освітньої установи: від задуму до популярності». Завдяки реалізації Форуму та дослідженню вражень учасників від заходу, обґрунтовано необхідність навчання представників сфери освіти базовим навичкам формування та просування бренду освітньої установи
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Борзаківська, К.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Аналіз базових засад управління опорним закладом освітнього округу [Текст] / Л. М. Калініна, М. О. Топузов // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 21-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
управління -- заклад освіти -- освітній округ -- електронні освітні ресурси
Дод.точки доступу:
Топузов, Михайло Олегович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Кравець, В.
    До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 15-21, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.1521 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ґендерний підхід -- заклад освіти
Анотація: У статті зазначено актуальність проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи через формування у навчальному закладі ґендерно-справедливого середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кікінежді, О.
Шульга, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.
Шифр: П447988/2019/6
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2019р. № 6
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-5
Як по-новому розслідувати нещасні випадки, профзахворювання, аварії: вивчаємо порядок за 5 хвилин. - С.11
Кл.слова: заява, тимчасове замісництво, наказ
Обставини , за яких нещасний випадок пов'язаний з виробництвом. - С.11
Омельяненко, Ніна. У відпустку зі спокійним серцем: що проконтролювати напередодні / Н. Омельяненко. - С.12-15
Житкова, Ірина. Як відкликати працівника з відпустки / І. Житкова. - С.16-20
Кл.слова: згода працівника, доповідна записка, картка П-2
Житкова, Ірина. Звільнити декретницю, у якої закінчується строковий договір: місія нездійсненна? / І. Житкова. - С.21-25
Кл.слова: обов'язкове працевлаштування, подвійний декрет
Святенко, Олена. Готуємо бібліотеку до нового навчального року: що перевірити / О. Святенко. - С.26-31
Кл.слова: вимоги до приміщення, кадрове забезпечення, комплектування
І чужого научайтеся: сучасні шкільні бібліотеки світу. - С.32-33
Кл.слова: бібліотеки Англії, бібліотека Данії, бібліотека США
Морєва, Олена. Доплата, надбавка, матеріальна допомога: працівники бібліотеки мають право / О. Морєва. - С.34-36
Кл.слова: завідувач бібліотеки, стаж бібліотекаря, матеріальна допомога
Мельник, Андрій. Як скласти план роботи на рік: перевірений рецепт / А. Мельник. - С.37-41
Кл.слова: структура плану, додатки до плану, загальні батьківські збори
Догадіна, Ольга. Як оформити трудову книжку "з нуля": алгоритм із 12 кроків / О. Догадіна. - С.42-47
А чи знаєте ви нюанси організації групи продовженого дня. - С.48-49
Гуменюк, Віра. Кадрова політика: перший крок до запровадження / В. Гуменюк. - С.50-53
Кл.слова: кадрова стратегія, принципи кадрової політики, заклад освіти
Діяльність закладу освіти: які сторони сильні?. - С.54-55
5 типів кадрової політики. Який ваш?. - С.56
Дяченко, Марина. Філософія управління Кейдзен, або Як малими кроками досягти великої мети / М. Дяченко, К. Залєвська. - С.57-61
Кл.слова: японська філософія, постійне удосконалення, 10 інструментів Кайдзен
Звертання у службових листах. - С.62-65
Кл.слова: обов'язкові звертання, етикетні форми звертання, форми кличного відмінка
Ганжа, Юлія. Щеплення по-новому: про що розповісти батькам / Ю. Ганжа. - С.66-67
Сідорська, Олена. Як привести себе в форму за відпустку: вправи для трьох локацій на природі / О. Сідорська. - С.68-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Гуменюк, Віра.
    Кадрова політика: перший крок до запровадження [Текст] / В. Гуменюк // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2019. - № 6. - С. 50-53

Кл.слова (ненормовані):
кадрова стратегія -- принципи кадрової політики -- заклад освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Сікорський, Петро.
    Формування нових технологій навчання у закладах вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 2. - С. 68-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
технологія -- навчальна технологія -- технологія навчання -- освіта -- заклад освіти
Дод.точки доступу:
Колодій, Ігор


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Чижевський, Б. Г.
    Методологічні засади демократичного управління закладом освіти / Б. Г. Чижевський // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 1. - С. 5-20. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- філософія освіти -- методологія -- педагогіка -- засади -- демократія -- заклад освіти

Є примірники у відділах: всього 3 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Крохмаль, Н.
    Класифікація технологій управління закладами освіти [Електронний ресурс] / Н. Крохмаль, С. Мирошниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 36-50, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- класифікація -- технології управління -- управління
Анотація: У статті на основі системного аналізу, методів класифікації та систематизації запропонована класифікація технологій управління закладами освіти на основі п’яти груп функціональних процесів, притаманних будь-якій організації: виробництво; маркетинг; фінанси; робота з кадрами (управління персоналом); облік і аналіз господарської діяльності. Зазначено, що класифікація технологій управління закладами освіти має враховувати сучасний стан, умови та процеси, що відбуваються в зовнішньому середовищі та впливають на функціонування внутрішнього середовища закладу освіти. Охарактеризовано кожну технологію управління закладом освіти, що входить до класифікації: функціональні процеси виробництва та управління ними (стратегічне планування, сценарне планування, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), процесно-орієнтоване управління, аутсорсинг, бізнес-інженіринг/інженіринг, реінженіринг); управління маркетингом (освітній маркетинг, сегментування ринку, система управління взаємодією з клієнтами (CRM), бренд-стратегія, технології «public relations», бенчмаркінг); управління фінансами (бюджетування, бенчмаркінг, фінансовий контролінг, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), фандрайзинг); робота з кадрами (управління персоналом) (управління знаннями/менеджмент знань, коучинг); управління обліком і аналізом господарської діяльності (бюджетування, ключові компетенції). Класифікація враховує технології управління внутрішньоорганізаційними процесами, що пронизують усі групи перерахованих технологій – інноваційні, інформаційні та SMART-технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Мирошниченко, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Акіліна, О.
    Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії [Електронний ресурс] / О. Акіліна, А. Панченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 128-136, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- здобувачі освіти -- трансформаційні компетентності -- соціально-емоційні навички
Анотація: У статті узагальнено та критично проаналізовано досвід окремих країн Балтії в галузі виховання миру, окреслено кращі миротворчі практики та миротворчі тенденцій у світлі сучасних українських реалій. Впроваджуючи миротворчу освіту, Україна має враховувати необхідність вирішення таких проблем: визнання та повага до мультикультуралізму, залучення місцевих громад до освітньої політики; примирення, боротьба з несправедливістю та наслідками конфлікту. У дослідженні використовується комплекс методів наукового пізнання, що застосовуються в гуманітарних і соціальних науках, зокрема, методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії та узагальнення. Значна частина інформаційної бази дослідження сформована під час стажування в університетах Латвії та Естонії. Узагальнюючи результати дослідження можна констатувати, що в освіті країн Балтійського регіону відбулися наступні основні події, що спрямовані на впровадження ефективних практик в галузі миротворення: наголос на трансформаційних компетенціях та соціально-емоційних навичках при формуванні освітніх програм; звернення уваги на метакогнітивні можливості здобувачів освіти; впровадження ефективних інтерактивних форм навчання здобувачів освіти; розвиток навчання миротворчим навичкам на різних освітніх рівнях; розвиток неформальної миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Панченко, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Линьова, І.
    Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва [Електронний ресурс] / І. Линьова, Т. Плешко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 141-155, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайт школи -- заклад освіти -- інформаційна відкритість -- прозорість -- Державна служба якості освіти
Анотація: У статті запропоновано розгляд результатів аналізу управлінням Державної служби якості освіти у м. Києві сайтів закладів освіти комунальної, державної та приватної форм власності міста Києва стосовно їх наявності та наповнюваності за 21 індикатором: статут закладу освіти; ліцензії на провадження освітньої діяльності; структура та органи управління закладу освіти; кадровий склад згідно з ліцензійними умовами; освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою; територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти); ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються; мова (мови) освітнього процесу; наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення); матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами); результати моніторингу якості освіти; річний звіт про діяльність закладу освіти; правила прийому; умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами; розмір плати за навчання для приватних шкіл); перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати; правила поведінки здобувача освіти; план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти; порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти, реагування та відповідальність осіб в закладі освіти, причетних до булінгу (цькування). Авторами статті опрацьовано 518 сайтів шкіл різних форм власності: державної та комунальної форми власності – 437, приватної – 81. В середньому за 21 показником 56% шкіл оприлюднюють необхідну інформацію на сайтах закладів загальної середньої освіти. Автори сподіваються, що зауваження та пропозиції, викладені у висновках до статті, допоможуть школам систематизувати інформацію щодо своєї життєдіяльності та перспектив розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Плешко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Akilina, O.
    Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- компетентності -- миротворча освіта -- цінності -- організаційні трансформації
Анотація: У статті розглядається питання впровадження миротворчої освіти у вітчизняних закладах освіти. Автори визначають, що ефективне впровадження миротворчої освіти вимагає певних організаційних трансформацій, які мають включати: зміну системи управління закладом освіти, що передбачає використання трансформаційного лідерства, а також залучення всіх учасників освітнього процесу до прийняття рішень; формування сприятливого та безпечного освітнього середовища, що ґрунтується на цінностях миротворчої освіти; створення «вирівняної структури» закладу освіти, яка сприятиме довірі та співпраці між учасниками освітнього процесу; правильне цілепокладання у виховній системі закладу освіти, яке має включати формування суспільно значущих цілей та перспектив спільної діяльності щодо запровадження миротворчої освіти. Автори статті також звертають увагу на важливу роль викладачів у впровадженні миротворчої освіти. В умовах російської агресії проти України роль викладача як захисника української культури та миротворця зростає. Він має протистояти російській пропаганді та формувати в дітей і молоді правильні цінності, зокрема цінності ненасильницького спілкування та взаєморозуміння. Окрему увагу автори приділили українській мові, яка має величезний потенціал для того, щоб стати ефективним інструментом миротворчої освіти. В рамках цього дослідження було використано анкету опитувальник, яка дозволила визначити думку освітян, що проходять навчання за освітньо-професійною програмою «Управління закладом освіти (за рівнями)» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, щодо значення української мови для миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Panchenko, A.
Horozhankina, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)