Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зацікавленість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.
Шифр: Д402894/2016/8/9
   Журнал

Дніпро [Текст] : літературно-художній журнал. - Київ : ТОВ Редакція журналу "Дніпро", 1927 - . - ISSN 0130-321X. - Виходить щомісячно
2016р. № 8/9
Зміст:
Сайко, Оксана. Повернення / О. Сайко. - С.7-13
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Матузок, Любов. Кінець літа / Л. Матузок. - С.14
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Чорновіл, Тетяна. Коли ніч засіє зорі / Т. Чорновіл. - С.14
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Божко, Ірина. Дистонія / І. Божко. - С.14
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Лукаш, Оксана. На місто вкотре впало спрагле літо / О. Лукаш. - С.14
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Самара, Оксана. Свинцеве небо в прорізах очей / О. Самара. - С.15
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шувалова, Ірина. Час тече - ось і речі вже начеб густішають / І. Шувалова. - С.15
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Білецька, Наталія. І знову дні - від тебе і до тебе / Н. Білецька. - С.15
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Лазуткін, Дмитро. Тривожні пальці ловлять вітер / Д. Лазуткін. - С.15
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Гласенко, Симор. Юкі : детективне оповідання / С. Гласенко. - С.17-25
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Таран, Людмила. Пейзаж / Л. Таран. - С.26
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шмигельська, Леся. Три дороги / Л. Шмигельська. - С.26
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Татчин, Сергій. Густо забита космічним тату / С. Татчин. - С.26
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Литвинюк, Таня-Марія. Дні такі - ніби дівчина на виданні / Т-М. Литвинюк. - С.26
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Пасічник, Наталя. Дунай / Н. Пасічник. - С.27
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Деяк, Томаш. Янгол вдягає ніч / Т. Деяк. - С.27
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Рапп, Богдан. Місто стискає дедалі сильніше / Б. Рапп. - С.27
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Василенко, Вадим. Камінний дім на вигоні схиливсь / В. Василенко. - С.27
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Кульчицька-Вовчко, Вікторія. Право вибору / В. Кульчицька-Вовчко. - С.28-35
Кл.слова: художня література, оповідання, текст
Балла, Карой. Карпатська осінь / К. Балла. - С.36
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Кесеґі, Елемир. Мукачівська ідилія / Е. Кесеґі. - С.36
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Желіцкі, Йожеф. Дороги / Й. Желіцкі. - С.37
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Горват, Шандор. Найвірогідніше - із поцілунку / Ш. Горват. - С.37
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Сотник, Яна. Яся / Я. Сотник. - С.38-39
Кл.слова: художня література, оповідання, текст
Імена, події, дати. - С.40-41
Кл.слова: знаменні дати, вересень, 2016 р., крилаті вислови
Домонтович, В. Емальована миска / В. Домонтович. - С.42-48
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Сахнюк, Владислава. Моя осінь / В. Сахнюк. - С.49
Кл.слова: проза, шкіц, текст
Лиман, Леонід. Ніч / Л. Лиман. - С.50
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Світличний, Іван. Осінь у Пущі-Водиці / І. Світличний. - С.50
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Будний, Степан. Спалахни, моє серце / С. Будний. - С.50
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Загул, Дмитро. Грай, легкокрилий вітре, на полі / Д. Загул. - С.50
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Мельничук, Тарас. Дрімає всесвіт на травині / Т. Мельничук. - С.51
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Драй-Хмара, Михайло. Наставила шовкових кросен / М. Драй-Хмара. - С.51
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Ольжич, Олег. Дні зводяться і падають за кін / О. Ольжич. - С.51
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Калинець, Ігор. Літо / І. Калинець. - С.51
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Марчук, Надія. Попередження : Драма на чотири картини / Н. Марчук. - С.52-77
Кл.слова: драма, п’єса, текст
Старицький, Михайло. Прихильність і зацікавленість : уривок із драми "Не судилось" / М. Старицький. - С.78
Кл.слова: драма, п’єса, текст
Стельмах, Ярослав. Розслабленість та веселощі : уривок із п’єси "Привіт, синичко!" / Я. Стельмах. - С.78
Кл.слова: драма, п’єса, текст
Кочерга, Іван. Різкість та відвертість міркувань : уривок із сатиричної комедії "Майстри часу" / І. Кочерга. - С.79
Кл.слова: п’єса, комедія, текст
Брехт, Бертольд. Награність : уривок із п’єси "Тригрошова опера" / Б. Брехт. - С.49
Кл.слова: драма, п’єса, текст
Симоненко, Василь. Загравання : уривок зі студентської п’єси "Там, де вишня біла..." / В. Симоненко. - С.80
Кл.слова: драма, п’єса, текст
Афіша найновіших п'єс сучасних українських драматургів / 81
Кл.слова: афіша найновіших п'єс
Карп’юк, Марія. Солдатику / М. Карп’юк ; М. Карп'юк. - С.82-85
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Максименко, Олена. Повстануть зі сплячки австралопітеки / О. Максименко. - С.86
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Михайлів, Любомир. Я з того краю, де цвітуть смереки / Л. Михайлів. - С.86
Кл.слова: художня література, поезія, текст
П’ятаченко, Сергій. Каштани і гільзи / С. П’ятаченко ; С. П'ятаченко. - С.86
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Єщенко, Марина. Геройська сага / М. Єщенко. - С.86
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Тимочко, Іолана. Щоб лиш голос і галас, крики у голові... / І. Тимочко. - С.87
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Дідух-Романенко, Світлана. Прийдуть уранці, скажуть: "Війна" / С. Дідух-Романенко. - С.87
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шушняк-Федоришин, Ірина. Миротворець / І. Шушняк-Федоришин. - С.87
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Багрянцева, Олена. А колись ця війна неодмінно зійде нанівець / О. Багрянцева. - С.87
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Косян, Марія. Спрага / М. Косян. - С.88-90
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Піддубняк, Василь. Уманська "Софіївка" / В. Піддубняк. - С.91
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Павленко, Марина. Я - капітан кульбабових морів! / М. Павленко. - С.91
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Баклицький, Іван. В степу, де ковила й густий курай / І. Баклицький. - С.91
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Петрова, Людмила. Осінні чари / (Селена) Л. Петрова. - С.92
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Залізняк, Світлана-Майя. Сіножать / С. - М. Залізняк. - С.92
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Герасименко, Олена. Дозріває жарою полуденна сонячна магма / О. Герасименко. - С.92
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Степула, Надія . Пора винограду і динь / Н. Степула. - С.92
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Чорновіл, Тетяна. Осені магічні руни / Т. Чорновіл. - С.93
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Барбак, Оксана. Сонце-корж / О. Барбак. - С.93
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Савка, Марія. Жовтень / М. Савка. - С.93
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Журавка, Зоя. Дощем дихнуло літечко / З. Журавка. - С.93
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Хащівський, Андрій. Обов'язок : фантастичне оповідання / А. Хащівський. - С.94-97
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Янушевич, Наталка. Продавці краси : фантастичне оповідання / Н. Янушевич. - С.98-101
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Еміров, Айдер. Бажання / А. Еміров. - С.102
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Чілачава, Рауль. Саповнела / Р. Чілачава. - С.103
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Кримовська, Софія. Ще сонце не котилося з гори / (Кисельова) С. Кримовська. - С.103
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Прудченки, брати. На підборах : детективне оповідання / брати Прудченки. - С.104-119
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Романюк, Павло. Вітровий опришок / П. Романюк. - С.120
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Білоцвіт, Олеся. Дощі з України / О. Білоцвіт. - С.120
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Корнищан, Микола. Заосеніли наших років кручі / М. Корнищан. - С.120
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Гаврилюк, Юрій. В осінньому небі / Ю. Гаврилюк. - С.121
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Забарченко, Сільвія. У тіні гарячій моста / С. Забарченко. - С.121
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Ковач, Іван. Паперовий місяць / І. Ковач. - С.121
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Трайста, Михайло Гафія. Симфонія шовкових трав / М-Г. Трайста. - С.121
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Палій, Ліда. Гуцульська ніч / Л. Палій. - С.122
Кл.слова: поезія, вірш, поезія
Черінь, Ганна. В небі / Г. Черінь. - С.122
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Килина, Патриція. Берег / П. Килина. - С.122
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Кіяшко, Віктор. Напівсон у швидкому потязі / В. Кіяшко. - С.123
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Коломиєць, Юрій. Гранчасте сонце / Ю. Коломиєць. - С.123
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Тарнавський, Юрій. Вечірня пісня / Ю. Тарнавський. - С.123
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Приходько, Марина. Пам’ятаєш? – пахли трави / М. Приходько. - С.123
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Пуї, Жан-Бернар. Братство золотого теляти : детективний роман / Ж. -Б. Пуї. - С.124-141
Кл.слова: проза, роман, текст
Бортник, Юлія. Кнут Гамсун. Щасливий той, хто зміг пізнати істину речей / Ю. Бортник. - С.148-149
Кл.слова: Гамсун Кнут, про нього, Нобелівська премія з л-ри, 1920 р., Гамсун Кнут
Шубін, Борис. Тревелог: література завзятих мандрівників / Б. Шубін. - С.150-154
Кл.слова: літературознавство, описання подорожей, стаття
Самара, Ірина. Літературні містифікації / І. Самара. - С.156-163
Кл.слова: літературознавство, містифікація, стаття
Безверхній, Дмитро. Поезія сучасного життя, або розповіді з мораллю / Д. Безверхній. - С.164-169
Кл.слова: літературознавство, літературна критиКА, стаття
Мовою серця заговорив Івано-Франківськ : Інформація. - С.172-173
Кл.слова: Всеукраїнський фестиваль любовної лірики, Івано-Франківськ, 2016 р., переможці номінацій, стаття
Дудок, Уляна. Провесінь / У. Дудок. - С.174
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Шевців-Мазур, Оксана. Сон Данаї / О. Шевців-Мазур. - С.174
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Гордієнко, Русана. По-осінньому / Р. Гордієнко. - С.174
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Тисяк, Мар’яна. Десь там / М. Тисяк. - С.175
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Лінник, Людмила. Вкрий мене / Л. Лінник. - С.175
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Капінос, Надія. Сонячним... / Н. Капінос. - С.175
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Артемчук, Ігор. Бувальщини / І. Артемчук. - С.176
Кл.слова: бувальщина, текст, Петрарка Ф., про нього
Артемчук, Ігор. А вона ж існує / І. Артемчук. - С.176
Кл.слова: бувальщина, текст, Пікассо П., про нього
Артемчук, Ігор. Гете прогулювався... / І. Артемчук. - С.176
Кл.слова: бувальщина, текст, Гете Й-В., про нього
Артемчук, Ігор. Король запитав Мольєра / І. Артемчук. - С.176
Кл.слова: бувальщина, текст, Мольєр Ж.-Б., про нього
Артемчук, Ігор. Розібрався / І. Артемчук. - С.176
Кл.слова: бувальщина, текст, Хемінгуей Е., про нього
Артемчук, Ігор. Важкі перешкоди / І. Артемчук. - С.176
Кл.слова: бувальщина, текст, Лафонтен, про нього
Артемчук, Ігор. За адресою не дійде / І. Артемчук. - С.177
Кл.слова: бувальщина, текст, Вольтер, про нього
Кременецький, Сергій. Анекдоти з життя музикантів / С. Кременецький. - С.177
Кл.слова: гуморески, анекдоти, текст
Ганзенко, Олексій. Жага свободи / О. Ганзенко. - С.177
Кл.слова: усмішка, текст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: Т893832/2017/4
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 4
Зміст:
Данілушкін, В. В. Можливості маловідходного виготовлення виробів із деревини / В. В. Данілушкін, Т. Д. Колікова. - С.2-8
Кл.слова: економне використання, фанера, деталь
Пономаренко, О. Д. Хороший учитель - завжди учень : інтерв"ю з Ганною Дудіч, півфіналісткою Global Teacher Prize / О. Д. Пономаренко. - С.9-14
Кл.слова: вчитель, новітня розробка, приз
Бойко, С. Л. Декоративне панно. Послідовність виготовлення виробів інтер"єрного призначення : 8 клас / С. Л. Бойко. - С.14-19
Кл.слова: проектований виріб, декоративне панно, технологічний процес
Уланович, Г. В. Міні-гобелени. Виготовлення виробу інтер"єрного призначення в техніці ручного ткацтва : 8 клас / Г. В. Уланович. - С.20-23
Кл.слова: сучасний побут, структура килима, гобелен
Бондаренко, О. Л. Текстильні волокна : урок-подорож. 5 клас / О. Л. Бондаренко. - С.24-29
Кл.слова: аплікація, матеріалознавство, сировина
Левицька, В. І. Соціалізація учнів із особливими потребами : уроки соціально-побутового орієнтування / В. І. Левицька. - С.30-33. - Бібліогр.: 7 назв
Кл.слова: дитина, адаптація в суспільстві, урок трудового навчання
Скрипек, Р. П. Застосування ігрових технологій навчання : уроки соціалльно-побутового орієнтування для особливих дітей / Р. П. Скрипек. - С.34-37. - Бібліогр.: 7 назв
Кл.слова: самостійне життя, урок, зацікавленість
Федорчук, Т. В. Сучасна текстильна інтер"єрна іграшка / Т. В. Федорчук. - С.38-46. - Бібліогр.: 3 назви
Кл.слова: янгол, казка, матеріал
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Скрипек, Р. П.
    Застосування ігрових технологій навчання : уроки соціалльно-побутового орієнтування для особливих дітей / Р. П. Скрипек // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--метод навчання--гра

Кл.слова (ненормовані):
самостійне життя -- урок -- зацікавленість -- навчальна ситуація -- художня література -- мотивація

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
371.383.2(477)
С 34


    Сидоренко, В.
    Ми закінчили перший клас. Чого навчив усіх він нас? : (родинне свято) / Вікторія Сидоренко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 56–57. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Родинне свято--прощання з першим класом--сценарії--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
свято -- сценарій свята -- родинне свято -- прощання з першим класом -- зацікавленість до навчання -- бажання вчитися -- знання -- початкова школа
Анотація: У статті подано сценарій родинного свята, присвяченого прощанню з першим класом. Мета якого дати уявлення про те, що знання – це найбільший скарб у світі, а основа знань закладається у школі; про необхідність постійного навчання і вдосконалення себе як особистості; розвивати зацікавленість до навчання; виховувати любов і повагу до вчителів, батьків, школи ; дружні стосунки в колективі, взаємодопомогу і повагу; бажання добре вчитися, щоб стати освіченою людиною.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
373.3.016:821.161.2]:371.383.1
Ш 24


    Шаповалова, І.
    "Поетична квітка України" : (поетичний ранок, присвячений Лесі Українці) / Ірина Шаповалова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 18–19. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська література--позакласні заняття--сценарії--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- методика викладання -- позакласні заняття -- сценарії -- поетичний ранок -- українська письменниця -- творчість письменниці -- образ природи -- поезія -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій літературного свята, присвяченого українській поетесі – Лесі Українці в почактовій школі. Мета: поглибити знання про Лесю Українку, викликати зацікавленість до її особистості та творчості; вчити розуміти художній образ природи у поезії; виховувати любов до природи рідної землі, повагу до світлого образу поетеси.
Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Саган, Галина Василівна.
    Навчання південних слов’ян у Київській духовній академії [Текст] / Г. В. Саган // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2017. - № 1(4). - С. 9-18, DOI 10.28925/2524-0754-0757.2017.1.918. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2524-0749
ДРНТІ

Рубрики: Історія--Всесвітня історія

Кл.слова (ненормовані):
південні слов’яни -- навчання -- Балкани -- Київська духовна академія
Анотація: У статті всебічно схарактеризовано навчання студентів південних слов’ян у Київській духовній академії на початку ХХ ст. Показано зацікавленість влади Російської імперії у підготовці духовенства для Балкан. Розкрито солідарність південнослов’янської молоді з українською громадськістю щодо неприйняття жандармсько-поліцейських методів управління в Україні, простежено долю випускників після здобуття освіти в Києві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Старицький, Михайло.
    Прихильність і зацікавленість [Текст] : уривок із драми "Не судилось" / М. Старицький // Дніпро. - Київ, 2016. - № 8/9. - С. 78

Кл.слова (ненормовані):
драма -- п’єса -- текст

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Скрипек, Р. П.
    Застосування ігрових технологій навчання [Текст] : уроки соціалльно-побутового орієнтування для особливих дітей / Р. П. Скрипек // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв

Кл.слова (ненормовані):
самостійне життя -- урок -- зацікавленість

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Тютюнник, Анастасія Володимирівна.
    Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів [Текст] / А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 134-143DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.134uc3. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
IKT -- Soft skills -- хмарні технології
Анотація: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в різних галузях професійної діяльності є одним з основних завдань сучасного суспільства. У статті представлено можливості використання хмарних технологій, коротко розкрито поняття soft skills. Здійснено аналіз дослідження Educause Center for Analysis and Research про зацікавленість в електронному навчанні та використанні в ньому хмарних технологій. Представлено огляд можливостей навчальної платформи LMS Moodle, наведено структуру її застосування в Київському університеті імені Бориса Грінченка, а також способи інтеграції хмарних сервісів в електронне навчальне середовище Університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Ратушинська, А.
    Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / А. Ратушинська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 30-37, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)3037. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- творчість -- самоаналіз -- самопізнання -- самовдосконалення
Анотація: У статті розглянуто особливості неперервної професійної самоосвіти сучасного вчителя початкових класів, засоби самоосвіти, які забезпечують досягнення особистісного і професійного зростання, вдосконалення педагогічної майстерності – вищого рівня педагогічної культури вчителя. Також дано обґрунтування процесу розвитку особистості вчителя початкових класів у системі неперервної професійної самоосвіти Показано, що самоосвіті властива індивідуальність, оригінальність і зацікавленість особистості вчителя початкових класів в своєму професійному зростанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


   
    8 питань, які потрібно ставити собі хоча б раз на рік // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 62-63.

Рубрики: Вчителі--поради психолога

Кл.слова (ненормовані):
плани на майбутнє -- кар'єрне зростання -- зацікавленість у роботі -- навчатись новому -- наближення до здійснення мрії -- зміна життєвих пріоритетів -- поради психолога
Анотація: В статті наведено поради психолога про те, які важливі запитання про власне життя повинна ставити перед собою кожна людина хоча б раз на рік та зробити висновки, щоб скоригувати подальший їх напрямок.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Tsyuk, O.
    Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P78-82, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7882. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імпліментація -- освіта Швеції -- рейтинги -- освітні послуги
Анотація: Важливим аспектом методології наукового дослідження, що передбачає вивчення зарубіжного досвіду, його співставлення та порівняння, виступає проблема – яким чином і в яких формах можливе використання / впровадження вивченого досвіду. Доцільність звернення до досвіду різних країн, у нашому дослідженні – шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти – не підлягає сумнівам. В умовах сьогодення жодна розвинута країна не може дозволити собі ізолюватися від світового співтовариства. Це повністю стосується і сфери освіти. Дослідження проблеми якості вищої освіти, аналіз нормативних документів, що врегульовують різні напрями категорії оцінювання якості; зарубіжний досвід означеної проблеми дають можливість констатувати, що якість освіти виступає актуальною проблемою у багатьох країнах. У статті запропоновано окремі напрями імплементації досвіду організації системи забезпечення якості у Швеції в практику роботи вітчизняних закладів вищої освіти. Якість освіти, як педагогічна категорія, відображає рівень підготовленості освітніх закладів до надання освітніх послуг різній категорії населення.Автором схарактеризовано напрями творчого застосування ідей шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти в Україні, зокрема: добровільність та мотиваційна зацікавленість кожного навчального закладу у проведенні незалежного експертного оцінювання якості; залучення студентів до оцінювання якості вищої освіти як обов’язкова складова мережі якості вищої освіти; створення незалежних агенцій з оцінювання якості вищої освіти; упровадження єдиного університетського тесту у заклади вищої освіти України; наявність необхідного практичного досвіду роботи (особливо для студентів, які навчаються за заочною чи дистанційною формами навчання); обов’язкове упровадження університетських рейтингів у систему зовнішнього незалежного оцінювання якості. Зазначено, що означені напрями імплементації досвіду Швеції можливі при умові реалізації низки завдань, які сформульовано автором у статті
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Олійник, Є. О.
    Врегулювання конфлікту інтересів на державній службі як важливий напрям адміністративної реформи в Україні / Є. О. Олійник, А. С. Олійник, Н. В. Волкова // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 20. - С. 91-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт інтересів -- реальний конфлікт -- потенційний конфлікт -- державна служба -- особиста зацікавленість -- приватний інтерес -- врегулювання конфлікту інтересів
Дод.точки доступу:
Олійник, А. С.
Волкова, Н. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Tsiuniak, O.
    Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities [Електронний ресурс] / O. Tsiuniak. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P44-48, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- професійна готовність -- мотиваційний компонент -- майбутні магістри
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Наголошено, що реалії сучасного світу, трансформаційні процеси в системі освіти спонукають переглянути певні сформовані погляди на цілі та завдання вищої освіти загалом та професійну підготовку майбутнього майстри початкової освіти зокрема. У зв’язку з цим існує потреба в організації системи, яка б забезпечувала цілеспрямований процес формування професійної готовності майстрів до інноваційної діяльності. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні компоненти професійної готовності магістрантів до означеної діяльності, а саме: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний. Здійснено аналіз рівня сформованості особистісно-мотиваційного критерію (мотиваційний компонент) професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності на констатувальному етапі експерименту. У контексті проведеного дослідження мотиваційний компонент визначає сформованість мотивів інноваційної діяльності як запоруки самореалізації і саморозвитку магістрантів; зацікавленість інноваційною діяльністю як важливим джерелом професійних потреб, особистісного росту, стійкий інтерес до творчості тощо. Показниками особистісно-мотиваційного критерію визначено: усвідомлене ставлення майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; сформованість мотивів до професійного самовдосконалення та саморозвитку; стійкі орієнтації на гуманістичні цінності у педагогічній інноваційній діяльності; сформованість професійно значущих якостей особистості; потреба в здійсненні інноваційної діяльності; сформованість творчого потенціалу; професійна мобільність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Козир, М.
    Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти [Електронний ресурс] / М. Козир, Т. Калініченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 64-71, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
НУШ (Нова українська школа) -- заклад дошкільної освіти -- портнерська взаємодія -- навички -- досвід
Анотація: Автори розкривають питання партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та школи у підготовці дітей до навчання в Новій українській школі. Головною умовою забезпечення наступності у вихованні й навчанні визначають спрямованість освітнього процесу закладу дошкільної освіти і Нової української школи на всебічний розвиток особистості дитини. Наголошено на тому, що здобуті в закладі дошкільної освіти та сім’ї знання, навички і досвід дітей будуть спрямовані на активне використання їх в освітньому процесі, адже зацікавленість закладів дошкільної освіти і Нової української школи зробить перехід з дошкільного закладу до школи безболісним для дитини. Акцентовано увагу на тому, що партнерство в стосунках між учасниками освітнього процесу є гарантом їх продуктивної взаємодії, одним зі способів вирішення освітніх проблем. Об’єктом дослідження є партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та школи в підготовці дітей до навчання в Новій українській школі; предметом дослідження – підготовка дітей до навчання в Новій українській школі; метою статті є теоретичне обґрунтування (на основі цілісного аналізу наукових джерел) і емпіричне дослідження проблеми впровадження партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та школи в підготовці дітей до навчання в Новій українській школі. Автори дійшли висновку, що відповідно до Закону України «Про освіту» аспект педагогіки партнерства між усіма учасниками освітнього процесу набуває великого значення у Концепції Нової української школи. Педагогіка партнерства ґрунтується на принципах гуманізму і творчого підходу до розвитку особистості. Її метою є розвиток гуманного суспільства, вільного від тоталітаризму. Нова українська школа передбачає, що учителі разом з батьками утворюють партнерство, у центрі якого перебуває дитина. Сучасний стан дошкільної та початкової освіти характеризується різнобічністю охоплення багатьох питань у взаємодії педагогічного процесу закладу дошкільної освіти і Нової української школи, а партнерська взаємодія суміжних ланок освіти, тобто закладу дошкільної освіти і Нової української школи, допоможуть об’єднати зусилля всіх педагогів і батьків у реалізації неперервності освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Калініченко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Мурзіна, О.
    Формування медіакомпетентності в процесі дистанційної освіти: фактори впливу. Якість [Електронний ресурс] / О. Мурзіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 60-65, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- медіакомпетентність -- медіасередовище -- інформаційні технології
Анотація: У статті розглянуто основні фактори, які впливають на якість дистанційного навчання в контексті формування медіакомпетентності. Некомпетентне використання інформаційних і медіатехнологій, відсутність сучасного програмного забезпечення, комп’ютерної техніки і медіазасобів, а також, несформованість медіакомпетнтності у викладачів-тьюторів та студентів негативним чином впливають на якість дистанційного навчання. Наше дослідження дозволило нам виявити основні фактори які впливають на ефективність формування медіакомпетентності викладачів та студентів в системі дистанційної освіти. Виявлені нами фактори безпосередньо впливають на якість дистанційного навчання. До таких факторів ми віднесли: підготовку контенту навчальної дисципліни; мотивацію та зацікавленість усіх учасників освітнього процесу; рівень медіакомпетентності викладача-тьютора та студентів; матеріально-технічна оснащеність як викладача-тьютора так і студента; медіасередовище закладу вищої освіти; фактори, які пов’язані з індивідуальними особливостями всіх учасників освітнього процесу. Обґрунтовано значимість та характер фактору, який суттєво впливає на ефективність дистанційного навчання у закладах вищої освіти. В нашому дослідженні виявлено, що для ефективного використання медіасередовища закладу вищої освіти необхідно мати: матеріально-технічну оснащеність, навчальний контент, компетентних викладачів-тьюторів, засоби контролю, технології використання хмарних технологій. Розглянуто критерії процесу оцінювання навчального контенту, ефективного використання засобів комунікації учасників освітнього процесу, професіоналізм викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Мартьянова, М.
    Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе [Електронний ресурс] / М. Мартьянова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 16-26, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1065. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
зацікавленість -- комфортне середовище -- педагогічна концепція -- працездатність -- принцип свободи -- самодисципліна
Анотація: У статті досліджується основні педагогічні концепції вчених ХХ століття М. Монтессорі, С. Френе та Алена (Еміля-Огюста Шартьє), які шукали нові педагогічні шляхи до вдосконалення освіти та вихованню нового покоління, здатного відповідати новим життєвим вимогам. Виявлені головні компоненти вчителя за М. Монтессорі, а саме: створення комфортного, творчого середовища; вміння зацікавлювати учнів та вміння спостерігати за роботою учнів. Проаналізовано основні елементи педагогічної моделі Френе, які стимулюють цікавість учнів до навчання. Розглянуто ідею двоякої функції виховання Алена, що полягає у підготовці до теперішніх та майбутніх труднощів. Шляхом порівняння педагогічних концепцій вчених виділено основні принципи навчання, такі як принципі свободи і дисципліни, принцип наставництва, принцип сприятливого середовища та принцип працездатності, які активно використовуються і сьогодні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Рижков, А.
    Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати" / А. Рижков // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 195-203, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
корейсько-український переклад -- корейська поезія -- Кім Мінджон -- перекладознавчий аналіз -- коментований переклад -- корейська література
Анотація: У розвідці запропоновано два варіанти перекладу вірша сучасної південнокореи ської поетеси Кім Мінджон украї нською мовою. Обидва – з відповідними коментарями, що дозволяють читачеві зазирнути у лабораторію перетворень, котрі відбуваються з оригінальним твором: и ого темпом, метрикою, стилістичними та виразовими засобами тощо. Отже, аналіз процесу прии няття рішень з відбору тих чи інших ресурсів, проведении на матеріалі перекладу твору «Вона вперше... почала відчувати» становить предмет дослідження. Мета статті – показати, чим зумовлені відповідні перекладацькі рішення. Водночас варто зазначити, що ця праця не ставить за мету провести вичерпнии аналіз усіх аспектів, що можуть становити труднощі під час опрацювання оригіналу, а зосереджується лише на деяких прикладах. З огляду на стабільнии розвиток кореєзнавчих студіи в Украї ні, а також на дедалі більшу зацікавленість кореи ською мовою, літературою та культурою, можна припустити, що робота стане в пригоді на заняттях з перекладу сучасної поезії Краї ни ранкової свіжості. Таким чином, актуальність розвідки пояснюється практичними потребами філологічної кореї стики, а новизна – відсутністю перекладених творів, які б супроводжувалися перекладознавчими коментарями. Тож є сподівання, що ця робота буде корисною як матеріал для зіставного аналізу з оригіналом для опрацювання форм і варіантів перетворень і трансформаціи . Інтерес до постаті Кім Мінджон зумовлении відвертістю, критичністю і безпосередністю стилю мисткині, а також ї ї увагою до зовсім неліричних і непростих тем. У результаті дослідження було продемонстровано, які механізми залучаються перекладачем під час застосування двох відмінних підходів. Зокрема, було показано, що відбувається з темпом, виразовими та стилістичними засобами тощо. Водночас дослідження виходить з того, що єдиного правильного способу перекладу не існує. Тому праця лише запрошує до діалогу стосовно доцільності та необхідності прии няття певних перекладацьких рішень і тим самим робить наголос на значущості самого процесу авторефлексії під час роботи над іншомовним твором.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Плющик, О.
    Роман Марини Гримич "Ти чуєш, Марго?." як художня репрезентація авторського наукового дискурсу / О. Плющик // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 7-13, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
автобіографізм -- біографія -- роман -- науковий досвід
Анотація: Автобіографізм як літературнии жанр почав увіходити в культурнии дискурс із середини ХХ століття. Й ого канони (форма, зміст тощо) донині не визначені, а гнучкість терміна дає широкі можливості для застосування індивідуальних підходів крізь призму власного досвіду автора. У контексті дослідження цього явища привертає увагу роман Марини Гримич «Ти чуєш, Марго?.» (2000), у якому простежується проєкція повсякденного досвіду авторки та отриманих нею наукових знань у художніи текст, що наразі є на часі (читацька зацікавленість біографіями знаних і видатних людеи ) і актуально для дослідження подібної репрезентації . Отже, мета розвідки — проаналізувавши факти з біографії Марини Гримич, дослідити один із перших ї ї романів у проєкції наукових знань і наукового досвіду в художніи текст, а предмет дослідження — художня репрезентація наукової біографії письменниці в тексті роману. У результаті дослідження зроблено висновок про гнучкість терміна «автобіографізм»: його застосування, індивідуальних підходів, власне бачення, досвіду життєвого та наукового тощо. Аналіз роману дає змогу говорити, що автобіографізм у ньому виявляється не у відтворенні подіи , які відбувалися в житті письменниці, а в послідовності здобутих наукових знань, що часто накладаються и на власнии життєвии досвід, відтак відображені в художньому тексті. Тому хоча роман «Ти чуєш, Марго?.» не постулюється як автобіографічнии , допускаємо наявність відповідних елементів у втіленні певних деталеи , які могли б свідчити про Гримич-науковицю в художніх текстах Гримич-письменниці. Новизна дослідження полягає в тому, що автобіографізм художнього тексту розглянуто крізь призму студіювання Мариною Гримич історії , антропології , етнології , етнографії , фольклору та народознавства, мандрів Украї ною і світом, навичок польових досліджень тощо. Художня репрезентація наукової біографії письменника дає можливість уповні дослідити біографію митця, яка без належного прочитання и дослідження не матиме цілісного вивчення, а отже, практичне значення розвідки полягає у використанні здобутих знань про письменницю для внесення даних у ї ї біографію та популяризації наукових знань через художніи текст
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Веремеєва, М.
    Перші студентські будівельні загони в повсякденному житті українських студентів / М. Веремеєва // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 6. - P5-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- повсякденне життя -- студентські будівельні загони -- цілина
Анотація: У статті висвітлюється один із аспектів повсякденного життя студентів, а саме: процес становлення та розвитку студентських будівельних загонів (далі - СБЗ), особливості відбору кандидатів, труднощі, з якими молодь стикалася в процесі роботи. Використані спогади реальних учасників СБЗ та офіційні документи керівних органів. Автором залучені архівні джерела, зокрема протоколи засідань студентських загонів, звіти про роботу цілинних загонів, довідки та ін. Підтверджується загальна зацікавленість молоді працювати в лавах СБЗ.

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)