Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кластерний аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
004(082)
І-74


   
    Інформаційні технології – 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - 231 с. - 41.78 грн.
    Зміст:
Alokhina, A. Evernote for self-organization of student's educational process : тези / A. Alokhina. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Альохіна, Г. М. Chatroulette як засіб вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. - С .5-6. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Волжина М. Г., Журавльова О. А., Попова С. І., Севастьянова С. В.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Альохіна, Г. М. Memrise як сервіс для вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. - С .7-8. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Золотухіна А. В., Миронова Д. А., Пугачева Л. А., Шаламай А. Г.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Беген, О. Cервіси створення інтерактивних завдань у іноземних мовах (демонстрація сервісу на прикладі learningapps) / О. Беген. - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Білоус, О. А. Групові завдання в дистанційному математичному курсі / О. А. Білоус. - С .11-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів та їх роль у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .13-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання он-лайн-сервісу МindМup в освітній діяльності / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .15-16. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Галавіна С., Галавіна С., Ядигіна П., Невмивака В., Нараєвська І.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання відеохостингу YouTube у навчальній діяльності / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .17-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дещиця А. Р., Шульга А. С., Коноваленко М. О., Носенко Д. О.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Keep / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .19-20. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кулик Є. С., Алєксєєва К. М., Гулієва Н. С., П'янкова Є. І., Хорець І. В.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Forms / Д. М. Бодненко [и др.]. - С .21-22. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Нехоца К., Білик В., Варнава В., Резнік Д., Довженок Д., Кобець Д.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Боровська, Б. В. Нові інформаційні технології навчання / Б. В. Боровська. - С .23-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології навчання
Волкова, Є. Використання Google Docs в освітньому процесі / Є. Волкова, П. Добридень, В. Колісник. - С .25-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Волчанська, С. Сервіси для проведення он-лайн-тестування в іноземних мовах / С. Волчанська. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті, іноземні мови
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація проектної діяльності засобами комплекту Flowcode Buggy / М. А. Гладун. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування планшетів та смартфонів у освітньому процесі / О. М. Глушак. - С .34-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Голуб, І. І. Використання інфографіки на уроках англійської мови як умова розвитку інтуїтивного мислення учнів / І. І. Голуб. - С .37-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Гончар, В. Використання інфографіки для візуалізації навчального матеріалу / В. Гончар. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Гуденко, О. Хмарний сервіс Youtube в навчальному процесі / О. Гуденко, М. Сарксян, О. Пантелейчук ; Білоцерковець Л., Боднюк Н. - С .43-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Демчук, І. О. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу / І. О. Демчук. - С .45-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті, музеї світу
Добрянський, С. С. Електронний аналог друкованого видання: вимоги до проектування / С. С. Добрянський. - С .48-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Догадіна, B. C. Використання інформаційних технологій для вивчення іноземних мов (на основі он-лайн-сервісів Lingualeo, Duolingo, Puzzle English) / B. C. Догадіна, Д. М. Бодненко. - С .51-52. - Библиогр. в конце ст.
Жукова, В. М. Масові відкриті навчальні курси у сфері он-лайн-навчання / В. М. Жукова. - С .53-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Жукова, О. Застосування карт знань у процесі вивчення іноземних мов / О. Жукова. - С .55-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Журавська, К. О. Використання відкритих електронних систем у медичних закладах освіти / К. О. Журавська. - С .58-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Ковальчук, О. А. Технологічні аспекти розробки і впровадження дистанційного курсу в професійному становленні майбутніх учителів математики / О. А. Ковальчук. - С .60-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Кондрушина, В. Застосування сервісів для створення інфографіки в навчальному процесі / В. Кондрушина. - С .63-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Коротун, Ольга Володимирівна. Педагогічні принципи змішаного навчання / О. В. Коротун. - С .65-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Кучаковська, Галина Андріївна. Візуалізація навчального матеріалу засобами Web 2.0 / Г. А. Кучаковська. - С .68-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Ларкіна, С. Google Play маркет у навчальній та професійній діяльності / С. Ларкіна, О. Мітропольська, І. Ліщова ; Корчемна І., Крутоус І., Радченко А. . - С .71-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Мазур, Ю. Використання програми Google Earth для 3D-моделювання із застосуванням геоінформаційних систем та хмарних технологій / Ю. Мазур, О. Олійниченко. - С .73-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Онищенко, С. В. Використання компаса 3D у навчанні вчителів технологій / С. В. Онищенко. - С .76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Остапенко, М. В. Використання геосервісів у освітній діяльності / М. В. Остапенко. - С .78-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Пічугіна, І. С. Використання електронних соціальних мереж для інформаційного супроводу неформальної освіти дорослих / І. С. Пічугіна. - С .80-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Сабліна, М. А. Інтерактивний додаток Web 2.0 для створення інтерактивних вправ / М. А. Сабліна. - С .83-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Слюсарчук, А. Д. Динамічні презентації у вивченні іноземних мов / А. Д. Слюсарчук. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Співак, С. М. Проектна діяльність як засіб підвищення мотивації та якості навчання студентів (на прикладі виготовлення корпусу настільного годинника) / С. М. Співак, А. М. Леснікова. - С .88-90
Кл.слова: проектна діяльність, інформаційні технології в освіті
Степанюк, B. C. Демонстраційний матеріал з інформатики для молодшої школи з використанням моделюючого середовища Scratch / B. C. Степанюк. - С .91
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Степура, Іван Сергійович. Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes / І. С. Степура, М. А. Сабліна. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Шептицька, І. В. Застосування новітніх інформаційних технологій в набчальному процесі вищих навчальних закладів / І. В. Шептицька. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яринка, Я. О. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу (демонстрація сайту на прикладі Іncognita) / Я. О. Яринка. - С .98-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яськова, Н. В. Деякі аспекти підготовки вчителів і соціальних педагогів до попередження агресивної поведінки учнів початкових класів засобами ІКТ / Н. В. Яськова. - С .100-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яцишин, Анна Володимирівна. Ви користання електрон них систем організації конференцій у підготовці кадрів інформатизації освіти / А. В. Яцишин. - С .103-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Яцишин, Анна Володимирівна. Музична самоосвіта дорослих у сучасному інформаційному суспільстві / А. В. Яцишин, О. М. Коваленко. - С .106-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Антонова, В. Ю. Система управління проектами планфікс / В. Ю. Антонова. - С .109-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології в освіті
Артемчук, В. О. Можливість використання баз даних часових рядів (TSDB) у системах моніторингу стану атмосферного повітря / В. О. Артемчук. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, стан атмосферного повітря
Бойкова, О. Юридичні портали та їх актуальність у XXI столітті. Сервіс он-лайн-програма юридичного порталу ЛІГА: ЗАКОН / О. Бойкова. - С .115-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, юридичні портали
Водолазкіна, К. О. Інформаційна технологія підтримки прийняття рішень з управління ресурсами Іт-стартапу / К. О. Водолазкіна. - С .117--118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, ІТ- стартапи
Гурбан, В. В. Система управління проектами Birdview Projects / В. В. Гурбан. - С .119-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, управління проектами
Данилюк, І. М. Застосування інформаційної системи ProjectMate в управлінні / І. М. Данилюк. - С .122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління проектами
Коваль, С. Ю. Аналіз системи управління TrackStudio Enterprise / С. Ю. Коваль. - С .124-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління проектами
Кордецька, М. Г. Електронне урядування як інструмент управління праці та соціального захисту населення / М. Г. Кордецька. - С .126-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, наукові дослідження, електронна форма урядування
Кравченко, О. А. Програмний пакет Onepoint Project в управлінні проектами / О. А. Кравченко. - С .128-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління проектами
Масловська, Ю. Система управління підприємством Oracle E-business Suite / Ю. Масловська. - С .130-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління підприємством
Москаленко, С. Використання соціальних мереж для залучення потенційних вступників до ВНЗ / С. Москаленко. - С .133-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, інформація про ВНЗ
Назарчук, Б. Г. Огляд програмного забезпечення для управління задачами в соціальній сфері / Б. Г. Назарчук. - С .137136-
Кл.слова: інформаційні технології, соціальна сфера
Редько, Н. С. Використання інструментів Інтернет-мережі з метою проектування та аналізу соціального бізнесу / Н. С. Редько. - С .138-140
Кл.слова: інформаційні технології, аналіз соціального бізнесу
Степура, Іван Сергійович. Використання соціальних мереж редакціями наукових журналів України / І. С. Степура. - С .141-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, журнал в мережі Інтернет
Тафінцева, Т. С. Застосування інформаційної системи Jira в управлінні / Т. С. Тафінцева. - С .144-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління
Tpiпaтxi, В. Х. Генерація автостереограм та їх подальше застосування у зорових тренажерах / В. Х. Tpiпaтxi. - С .146-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, зорові тренажери
Хоменко, А. С. Використання ІКТ у комунікаціях громадських організацій / А. С. Хоменко. - С .148-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, комунікації громадських організацій
Шведун, В. О. Використання інформаційних технологій в державному регулюванні інноваційної рекламної діяльності 150 / В. О. Шведун. - С .150-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, рекламна діяльність
Шинкарук, Х. М. Оцінка можливості контролю теплотворної здатності природного газу з використанням методу кондуктометрії / Х. М. Шинкарук. - С .152-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, кондуктометрії
Білоус, В. В. Система керування віддаленими об'єктами на Android / В. В. Білоус. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, програмне зебезпечення
Булана, Т. М. Розробка комплексу автоматизованого управління артилерійською батареєю "Artos" / Т. М. Булана, І. О. Яцуба, О. О. Самойлов. - С .158-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, управління артилерійською батареєю
Горбатовський, Д. В. Розробка базових алгоритмів керування механічною кистю руки-маніпулятора / Д. В. Горбатовський. - С .160-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, керування механічною кистю руки
Горлова, О. В. Система кластерного аналізу даних "Divide еt Impera" / О. В. Горлова, М. Г. Сидорова. - С .163-165
Кл.слова: інформаційні технології
Гуртовой, Н. А. Обзор Google Application Engine / Н. А. Гуртовой. - С .166-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, сервіс Google Application Engine
Зіньков, І. О. Дослідження ергономічних характеристик цифрових індикаторів / І. О. Зіньков. - С .168-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, ергономічні характеристики, цифрові індикатори
Ізмайлов, А. В. Застосування трійкових симетричних функцій у вейвлет-аналізі цифрових сигналів / А. В. Ізмайлов. - С .170-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, трійкові симетричні функції, вейвлет-аналіз
Ісаєв, М. С. Ансамбль алгоритмів у задачах нечіткої кластеризації даних / М. С. Ісаєв, М. Г. Сидорова. - С .173-174
Кл.слова: інформаційні технології
Кобзарь, А. И. Гибридный алгоритм распознавания речи / А. И. Кобзарь. - С .175-176
Кл.слова: інформаційні технології
Коваленко, Д. В. Построение современных сенсорных сетей контроля микроклимата помещений / Д. В. Коваленко, М. Д. Сыч, Д. О. Плешкановський. - С .177-178
Кл.слова: інформаційні технології
Корнійчук, Н. І. Nos?l рішення для розробки розподілених веб-додатків / Н. І. Корнійчук. - С .179-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Лайтер, В. А. Засоби захисту web-cepвepa / В. А. Лайтер. - С .181-182. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Леснікова, А. М. Прототип системи моніторингу та керування для "розумного будинку" з використанням хмарного сервісу Blynk / А. М. Леснікова. - С .183-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Матвийцив, А. И. Мультиагентная система управления крупномасштабными сетями передачи данных / А. И. Матвийцив. - С .186-187
Кл.слова: інформаційні технології
Мищенко, Р. Г. Мультиагентная система контроля и диагностики пациентов / Р. Г. Мищенко. - С .188-189
Кл.слова: інформаційні технології
Парій, Д. Ю. Методи підвищення захищеності мереж за рахунок ефективного збільшення функціональної стійкості / Д. Ю. Парій. - С .190-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Радченко, Л. Д. Аналіз системи управління проектами Microsoft Project Professional / Л. Д. Радченко. - С .192-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Янчук, В. Р. Особливості та перспективи сучасних інновацій у хмарних технологіях / В. Р. Янчук. - С .194-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Андрущак, И. Е. Технологии системного анализа задачи организации системных медицинских исследований / И. Е. Андрущак. - С .197-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медичні дослідження
Бережанський, В. М. Уточнена двовимірна модель росту плівки діоксиду кремнію для кремнієвих підкладок складної конфігурації / В. М. Бережанський. - С .200-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моделювання росту плівки
Білоченко, О. М. Використання нейронної мережі Кохонена для розпізнавання символів цифр / О. М. Білоченко. - С .202-203
Кл.слова: мережі (шари) Кохонена
Зоричев, В. Э. Агентное моделирование системы заказов и поставок товаров / В. Э. Зоричев. - С .204-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моделювання системи замовлень
Крисюк, Є. В. Імітаційне моделювання як інструмент дослідження складних систем / Є. В. Крисюк. - С .207-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імітаційне моделювання
Локазюк, О. Пакетний метод створення матриць з наперед заданим рангом / О. Локазюк. - С .210-212
Кл.слова: теорія матриць
Маковецька, С. Застосування кластерного аналізу в умовах невизначеності / С. Маковецька. - С .213-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кластерний аналіз
Маковецька, С. Застосування генетичних алгоритмів для розв'язування задач оптимізації / С. Маковецька, О. Сєдих. - С .216-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: генетичні алгоритми
Мельник, І. С. Застосування конструктивного підходу до перетворення форми інформації / І. С. Мельник, M. Л. Петришин. - С .219-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології
Сичікова, Я. О. Математичне моделювання процесу нітридизацїї фосфіду індію / Я. О. Сичікова. - С .221-223
Кл.слова: математичне моделювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Наука--Інформаційні технології--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
системи управління -- вебінар -- інфографіка -- планшет -- смартфон
Дод.точки доступу:
Попова С. І., Севастьянова С. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Кизим, М. О.
    Оцінювання рівня економічної безпеки України та країн Європейського Союзу [Текст] / М. О. Кизим, Ю. Б. Іванов, І. О. Губарєва // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2018. - № 4. - С. 7-18. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
економічна безпека країни -- інтеграційні процеси -- інтегральна оцінка -- кластерний аналіз
Дод.точки доступу:
Іванов, Ю. Б.
Губарєва, І. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
159.98
В 67


    Волков, В. О.
    Математичні методи в психології [Текст] : практикум / В. О. Волков, В. П. Яковець ; НАПН України , Університет менеджменту освіти. - Горлівка : Ліхтар, 2013. - 188 с. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Математичні методи--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
теорія ймовірностей -- описова статистика -- статистичний висновок -- кореляційний аналіз -- лінійна регресія -- факторний аналіз -- дисперсійний аналіз -- кластерний аналіз
Дод.точки доступу:
Яковець, В. П.
НАПН України
Університет менеджменту освіти


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

4.


    Шірінян, Л. В.
    Вплив розмірів активів страховиків на ефективність їхньої діяльності на прикладі компаній Німеччини [Текст] / Л. В. Шірінян, А. С. Шірінян, Г. О. Роганова // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2019. - № 8. - С. 45-60. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
страховий ринок Німеччини -- активи страховиків -- страхування здоров’я -- страхування життя -- страхування майна -- кластерний аналіз -- кореляційний аналіз
Дод.точки доступу:
Шірінян, А. С.
Роганова, Г. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Лазебник, Ю. О.
    Оцінка диференціації розвитку підприємств сільського господарства за регіонами України / Ю. О. Лазебник, О. С. Корепанов, Д. Л. Хавалиць // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 21. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
аналіз диференціації -- сільське господарство -- сільськогосподарські підприємства -- кластерний аналіз -- аграрний сектор
Дод.точки доступу:
Корепанов, О. С.
Хавалиць, Д. Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Горіна, Г. О.
    Ієрархічна кластерізація регіональних ринків готельних послуг України за інфраструктурними складовими / Г. О. Горіна // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 23. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
ринок готельних послуг -- регіональний ринок -- інфраструктура -- кластерний аналіз -- туризм -- ринок туристичних послуг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Подольчак, Назар.
    Кластерний підхід до підвищення престижу публічної служби / Н. Подольчак, В. Карковська // Публічне управління та регіональний розвиток : науковий журнал. - 2020. - № 8. - С. 511-514. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2616-6216

Кл.слова (ненормовані):
престиж публічної служби -- кластерний аналіз -- показники забезпечення престижності публічної служби -- кластеризація країн -- рівень престижності публічної служби
Дод.точки доступу:
Карковська, Вероніка


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Рак, Ю. М.
    Районування гірської річки для цілей цивільного захисту та екологічної безпеки (на прикладі р. Тисмениця) [Текст] / Ю. М. Рак, В. В. Карабин, В. І. Мірненко // Наука і оборона : науково-теоретичний та науково-практичний журнал. - 2020. - N 2. - С. 55-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2618-1622

Кл.слова (ненормовані):
надзвичайна ситуація -- кластерний аналіз -- хімічний склад вод -- управління ризиками
Дод.точки доступу:
Карабин, В. В.
Мірненко, В. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Радівілова, Тамара Анатоліївна.
    Виявлення аномалій в телекомунікаційному трафіку статистичними методами / Т. А. Радівілова, Л. О. Кіріченко, М. Х. Тавалбех // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 11. - С. 183-194, DOI 10.28925/2663-4023.2021.11.183194. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
виявлення аномалій -- трафік -- дерева рішень -- фрактальний аналіз -- кластерний аналіз -- атаки -- помилкові спрацьовування
Анотація: Виявлення аномалій є важливим завданням у багатьох сферах людського життя. Для виявлення аномалій використовується множинастатистичних методів. У даній роботі для виявлення аномалій були обрані статистичні методи аналізу даних, такі як аналіз виживання, аналіз часових рядів (фрактальний), метод класифікації (дерева прийняття рішень), кластерний аналіз, ентропійний метод. Також наводиться опис вибраних методів. Для аналізу аномалій були взяті реалізації трафіків і атак з відкритого датасету. Для аналізу описаних методів було використано понад 3 млн. пакетів з набору даних. Датасет містив легітимний трафік (75%) і атаки (25%). Проведено імітаційне моделювання обраних статистичних методів на прикладі реалізацій мережного трафіку телекомунікаційних мереж різних протоколів. Для реалізації імітаційного моделювання були написані програми на мові програмування Pyton. Як аномаліїбули обрані DDoS-атаки, UDP-flood, TCP SYN, ARP-атаки і HTTP-flood. Був проведений порівняльний аналіз продуктивності обраних статистичнихметодів щодовиявленняаномалій (атак) за такими параметрами як ймовірність виявлення аномалій, ймовірність хибнопозитивного виявлення, час роботи кожного методу для виявлення аномалії. Результати експериментів показали працездатність кожного методу. Метод дерева рішень є найкращим за ймовірністю ідентифікації аномалій, меншій кількості хибнопозитивних спрацьовувань і часу виявлення аномалій. Метод ентропійного аналізу дещо повільніше і дає трохи більше помилкових спрацьовувань. Далі слідуєметод кластерного аналізу, який дещо гірше виявляє аномалії. Тоді як метод фрактального аналізу показав меншу ймовірність виявлення аномалій, велику ймовірність помилкових спрацьовувань і більший час роботи. Найгіршимвиявився метод аналізу виживання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кіріченко, Людмила Олегівна
Тавалбех, Максим Хаджарович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Лахно, Валерій Анатолійович.
    Розробка системи підтримки прийняття рішень для аналізу надзвичайних ситуацій на міському транспорті / В. А. Лахно, Б. С. Гусєв, А. І. Блозва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 12. - С. 6-18, DOI 10.28925/2663-4023.2021.12.618. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
система підтримки прийняття рішень -- кластерний аналіз -- міський транспорт -- аналіз аварій і надзвичайних ситуацій
Анотація: У статті розглянуті деякі аспекти проектування модуля системи підтримки прийняття рішень (СППР) в ході аналізу великих аварій або НС на міському транспорті в великих містах, мегаполісах, а також в Smart City. Показано, що обчислювальне ядро подібної СППР може базуватися на методах кластерного аналізу (КА). Показано, що реалізація навіть базових алгоритмів КА в обчислювальному ядрі СППР дозволяє здійснювати ітераційний пошук оптимальних рішень для запобігання великої кількості НС на міському транспорті за рахунок встановлення характерних ознак аварій і НС та заходів близькості між двома об'єктами. Показано, що такий інструментарій як СППР, може надати всім зацікавленим особам науково обґрунтовану класифікацію багатовимірних спостережень, які узагальнюють сукупність відібраних показників і дозволяють виявляти внутрішні зв'язки між НС на міському транспорті. Описано модуль СППР для аналізу НС на міському транспорті. Встановлено, що для вирішення такого завдання можна застосовувати в обчислювальному ядрі СППР «зважену» евклідову відстань. Саме цей параметр дозволяє враховувати значущість кожної характеристики НС на міському транспорті, що, в свою чергу буде сприяти отриманню достовірних результатів аналізу. Показано, що методи КА також можуть бути затребувані, коли поряд з аналізом НС на громадському транспорті, паралельно вирішуються завдання з проектування та реконструкції конфігурацій міських вулично-дорожніх мереж. Це завдання, зокрема, вимагає проведення фази аналізу (не в останню чергу з застосуванням методівКА) для того, щоб мінімізувати зайві витрати, які не можуть бути компенсовані в разі помилок в дорожньої мережі. При вирішенні такого завдання аналізу піддають ділянки міської вулично-дорожньої мережі з метою виявлення проблемних місць, які потребують реконструкції або перепланування. Застосування методів КА в подібних пов'язаних завданнях обумовлено відсутністю апріорних гіпотез щодо класів, які в результаті будуть отримані.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гусєв, Борис Семенович
Блозва, Андрій Ігорович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Лахно, Валерій.
    Кластерний аналіз для дослідження цифрових слідів студентів закладів освіти / В. Лахно, С. Волошин, С. Мамченко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 31-41, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.3141. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
цифрові сліди -- кластерний аналіз -- цифрове освітнє середовище закладу освіти -- інформаційна безпека
Анотація: Показано, що Кластерний Аналіз (КА) може використовуватися в процесі дослідження Цифрових Слідів (ЦС) студентів закладу освіти, а також інших закладів освіти, які впроваджують у навчальний процес Цифрове Освітнє Середовище (ЦОС). Кластерний аналіз може дозволити виявити патерни поведінки здобувачів освіти. Також застосування методів КА дозволить покращити персоналізацію навчання та підвищити ефективність освітніх програм. Показано, що в контексті забезпечення Інформаційної Безпеки (ІБ) ЦОС закладів освіти технології та методи аналізу ЦС також можуть бути корисними, наприклад, для: моніторингу мережевої активності студентів; аналізу журналів авторизації та автентифікації студентів; виявлення шкідливих програм та атак на ЦОС; аналізу загроз ІБ ЦОС в цілому; прогнозування вразливостей. Показано, що застосування методів КА може бути корисним при вивченні ступеня інформаційної безпеки ЦОС університетів та інших закладів освіти. Встановлено, що методи КА можуть допомогти виявляти групи студентів зі схожими образами активності з погляду ІБ, як ЦОС закладу освіти в цілому, так і його комп’ютерних мереж і систем. Встановлено, що з допомогою КА ЦС можна виявляти аномальну поведінку студентів, виявляти незвичайні патерни активності, факти несанкціонованого використання ресурсів чи інші відхилення від типової поведінки студентів у мережі закладу освіти. У статті також наведено результати експериментальних досліджень рівня компетентностей студентів різних спеціальностей в університеті з ІБ та захисту інформаційних активів ЦОС. У цьому були використані методи КА у процесі вивчення ЦС студентів. На основі КА ЦС різних груп студентів, зареєстрованих у ЦОС університету, було виділено шість типів користувачів. В результаті застосування методів КА студенти, зареєстровані в ЦОС університету, були розбиті на відповідні кластери за критеріями, що впливають на ризики ІБ
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Волошин, Семен
Мамченко, Сергій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Шевченко, Світлана.
    Математичні методи в кібербезпеці: кластерний аналіз та його застосування в інформаційній та кібернетичній безпеці / С. Шевченко, Ю. Жданова, С. Спасітєлєва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 258-273, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.258273. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
математичні методи -- кластерний аналіз -- інформаційна безпека -- кібербезпека
Анотація: Величезна кількість інформаційних загроз та їх складність спонукає до досліджень та моделювання нових методологій та систем захисту інформації. Розробка та удосконалення систем інформаційної та кібернетичної безпеки включає в себе створення та обробку математичних моделей з використанням інформаційних технологій. Ця стаття є наступним дослідженням щодо застосування математичних методів та технологій в кібербезпеці, а саме: методів кластерного аналізу. Сучасний розвиток комп’ютерної техніки, зростання їх потужності сприяли широкому впровадженню алгоритмів Data Mining для обробки великих обсягів інформації у різних галузях суспільства та науки, зокрема і в сфері кібербезпеки. Кластерний аналіз дозволяє множину розбити на підмножини, щоб елементи кожної підмножини були схожі між собою, а елементи різних підмножин були найбільш відмінними. Це надає можливість усунити недоліки якісного підходу в оцінці інформаційних ризиків. У роботі здійснено огляд наукових джерел щодо прикладного аспекту застосування методів кластеризації в системах безпеки, адже своєчасне прогнозування можливих інцидентів дозволяє керувати інформаційними ризиками та приймати ефективні рішення в забезпеченні конфіденційності, доступності та цілісності інформації. Охарактеризовані етапи процедури кластеризації, висвітлені питання вибору міри відстані та міри подібності для об’єктів, які вивчаються. Представлена порівняльна характеристика найбільш популярних методів кластерного аналізу: алгоритм «найближчого сусіда», «k-means», «fuzzy c-means», «cosine similarity», визначені їх переваги та недоліки. Це дослідження може бути корисним та використаним у навчальному процесі студентів спеціальності 125 «Кібербезпека та захист інформації».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жданова, Юлія
Спасітєлєва, Світлана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)