Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=книжкові видавництва<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Єжижанська, Тетяна.
    Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України [Текст] / Т. Єжижанська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
комунікація видавництва -- книжкові видавництва -- медіапростір -- імідж -- бренд -- репутація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Єжижанська, Т. С.
    PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції [Текст] / Т. С. Єжижанська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 35-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
книжкові видавництва -- зв’язки з громадкістю -- видавнича комунікація
Анотація: У статті досліджується сучасний стан та перспективи вивчення комунікацій видавництв, зокрема PR-комунікацій книжкових видавництв. Звернено увагу, з одного боку, на недостатню наукову розробку цієї проблеми, а з другого – на очевидне важливе значення в сучасних умовах забезпечення конкурентоспроможності видавництва. Вивчається історія дослідження PR-комунікацій книговидавництв, окреслюються теоретичні та практичні можливості використання PR у їхній діяльності. Визначаються перспективи подальшого наукового вивчення та практичного використання PR-комунікацій у діяльності видавництв.Актуальність теми дослідження полягає в тому, що комунікація в інформаційному суспільстві – це принципово нове явище, яке створює нові цінності, змінює технології й конфігурації продуктів, системи роботи з клієнтами. Компанії завжди намагалися налагодити комунікацію, тобто вибудовували навколо і всередині систему взаємодій, яка допомагала б управлінцям досягти стратегічної мети. Проте сучасні комунікації вирізняються від традиційних. Мета статті – дослідити формування теоретичної бази PR-комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі України. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких дослідницьких завдань: проаналізувати фахову літературу з основної проблематики дослідження; з’ясувати позиції закордонних та вітчизняних дослідників з питань комунікацій у видавничій галузі; розглянути теоретичні дослідження PR- комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі. Для досягнення мети послуговуємося такими загальнонауковими методами, як аналіз, що дав змогу провести поділ актуальних тенденцій комунікації у видавничій галузі для предметного їх вивчення, синтез, за допомогою якого зведено в цілісну картину теоретичну базу дослідження комунікацій видавничої галузі України. Метод узагальнення дав змогу вивчити, систематизувати та структурувати інформацію. Застосовано також описовий метод та метод порівняння, а за допомогою методу наукового прогнозування ми змогли визначити перспективи розвитку PR-комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)