Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кругообіг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
330.101.541
К 84


    Круш, П. В.
    Макроекономіка : навчальний посібник / П. В. Круш, С. О. Тульчинська ; Міністерство освіти і науки України. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 396 с. - ISBN 966-364-098-7 : 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
економічний кругообіг -- цінові індекси -- держава -- кейнсіанська теорія -- рівновага -- безробіття -- інфляція -- циклічні коливання -- ринок праці -- фінанси -- грошовий ризик -- економічне зростання
Дод.точки доступу:
Тульчинська, С. О.
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.
Т465626091/1997/1

    Тема: на допомогу вчителю зарубіжної літератури [Текст] : громадський науково-методичний журнал / Українська асоціація викладачів зарубіжної літератури.
   № 1/2 : Технэ майевтике : теория и практика анализа литературного произведения / Е. Волощук, Б. Бегун. - Житомир : [б. в.], 1997. - 248 с.
    Зміст:
Литературовеление - в школу! (Введение в "Технэ майевтике") . - С .3-14
Кл.слова: літературознавство, єстетическая специфіка, теоретико-методологічні проблеми
Проблемы методики преподавания зарубежной литературы = Старые стереотипы урока литературы. - С .15-26
Кл.слова: Лжекомпаративний анализ, Стереотипи дитячого сприйняття тексту, гиперморалізм
Цели и задачи литературного образования школьников. Формирование целостного подхода к тексту . - С .26-28
Кл.слова: освіта школярів, цілісний підхід до тексту, принципи роботи з шкільною аудиторією
Основные этапы работы над художественным произведением в школе . - С .28-68
Кл.слова: підготовка до сприйняття тексту, идентифікация текста, аналіз тексту
Анализ художественной реальности в школе = Образ человека. - С .69-72
Кл.слова: образ людини, аналіз портрета героя, внутрішній світ героя
Образы природы и вещей . - С .72-74
Кл.слова: образ природи, гармонія людини, зарубіжна література
Образ автора . - С .74-76
Кл.слова: образ автора, зарубіжна література
Сюжет, фабула, композиционный ритм . - С .76-80
Кл.слова: композиційний ритм, фабула, сюжет
Художественное время и художественное пространство . - С .81-85
Кл.слова: художній час, простір, зарубіжна література
Образ человека. Анализ текста Ставка на чудо (Образ Германна в "Пиковой даме" А. С. Пушкина) . - С .86-94
Кл.слова: образ Германна, Пікова дама, Пушкін О.
План-конспект урока "Ставка на чудо: анализ образа Германна в "Пиковой даме" А. С. Пушкина . - С .95-104
Кл.слова: образ Германа, Пушкін Олександр, Піковая дама, про твір, план-конспект уроку
Вещный мир и природа в романе Ф. М. Достоевского "Преступление и наказание" . - С .105-137
Кл.слова: природа, Преступление и наказание, зарубіжна література
План-конспект уроку "Вещный мир и природа в романе Ф. М. Достоевского "Преступление и наказание" . - С .137-146
Кл.слова: план-конспект уроку, Преступление и наказание, вічний мир та природа
Анализ текста. Образы автора в контексте булгаковской концепции творчества (На метериале романа "Мастер и Маргарита") . - С .146-164
Кл.слова: булгаківська концепція, Мастер і Маргарита, зарубіжна література
План-конспект уроку "Образы автора и концепция творчества в романе М. А. Булгакова "Мастер и Маргарита" . - С .164-175
Кл.слова: образ автора, Мастер і Маргарита, зарубіжна література
Сюжет. Фабула. Композиционный ритм. Анализ текста "Легкое дыхание" И. А. Бунина: преодоление трагедии . - С .175-182
Кл.слова: Легкое дыхание, сюжет, фабула, композиціоний ритм, зарубіжна література
План-конспект уроку "Легкое дыхание" И. А. Бунина:преодоление трагедии. . - С .182-189
Кл.слова: план-конспект уроку, Легкое дыхание, зарубіжна література
Анализ художественного времени и пространства. "Медленный водоворот": особенности пространственно-временной организации стихотворения О. Э. Мандельштама "сестры тяжесть и нежность, одинаковы ваши преметы" . - С .190-211
Кл.слова: кругообіг, синтетичні образи, мандельштамська концепція
План-конспект уроку. "Художественное время и художественное пространство стихотворения О. Э. Мандельштама "Сестры тяжесть и нежность, одинаковы ваши приметы . - С .212-225
Кл.слова: час, простір вірша, зарубіжна література
Основные тенденции литературоведческого анализа . - С .226-229
Кл.слова: соціальнедослідження, структуралістский метод аналізу, рецептивний підхід до тексту
Уровни литературы . - С .229-232
Кл.слова: рівень творця, рівень читача, рівень творіння
Литературное произведение как художественная реальность . - С .232-235
Кл.слова: художня реальність, зарубіжна література
Основные составляющие уровня творения . - С .235-236
Кл.слова: літературний твір, художня система, літературний процес
Контекстуальний аспект художественной реальности . - С .236-245
Кл.слова: сфера автора-творця, соціоісторичний фон, релігіозний контекст
Основные категории анализа художественной реальности . - С .245-248
Кл.слова: образ людини, речей, природи, автора, фабула та сюжет, композиціоний ритм, художній час, простір
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--Навчальні видання

Дод.точки доступу:
Бегун, Б.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: Т893832/2018/1/2
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2018р. № 1/2
Зміст:
Гришина, І. І. Наш 2017 / І. І. Гришина. - С.2-4
Кл.слова: компетентнісний підхід, дистанційне навчання, реформа освіти
Садкіна В. І. Кругообіг ідей, статей і досвіду / Садкіна В. І. - С.4
Кл.слова: новорічний квест, досвід, розробка уроку
Коміссарчук, А. І. Арт-майстерня "Хобі-клас" - проект зі створення творчої майстерні / А. І. Коміссарчук. - С.5-9
Кл.слова: вчитель трудового навчання, конкурс, підприємницька компетенція
Гаврилюк, Г. М. Специфіка розробки завдань практичного туру для Всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання (технологій) на засадах компетентнісного підходу / Г. М. Гаврилюк. - С.10-14
Кл.слова: учнівська олімпіада, компетентнісний підхід, розробка завдань
Уланович, Г. В. Розробка композиції для вишивання виробу з використанням комп"ютера / Г. В. Уланович. - С.15-19. - Бібліогр.: 7 назв
Кл.слова: урок трудового навчання, виишивання, комп"ютер
Бахніна, В. В. Чарівний сад : урок-змагання у 6 класі / В. В. Бахніна. - С.20-25
Кл.слова: урок трудового навчання, методичні поради, гра
Поляков, О. О. Хай живуть майстрині та майстри! : урок-гра для учнів 6 класу / О. О. Поляков. - С.26-28
Кл.слова: урок-гра, конкурс, безпека праці
Ступак, Н. Б. Патріотичні листівки-кіригамі (Pop-up) / Н. Б. Ступак. - С.29-37
Кл.слова: листівка, патріотичне виховання, креслення
Вовк, С. Б. Технологія виготовлення мандали / С. Б. Вовк. - С.38-43
Кл.слова: творча діяльність, сакральний символ, паличка
Шпагіна, І. О. Аксесуари для волосся зі шкіри / І. О. Шпагіна. - С.44
Кл.слова: прикраса для волосся, художній виріб, шкіра
Дідусенко, Н. В. Інформаційні картки для роботи над проектом. Технологія виготовлення аплікації з текстильних та природних матеріалів : 5-6 класи / Н. В. Дідусенко. - С.45-54
Кл.слова: інформаційна картка, аплікація, текстильний матеріал
Олійник, О. М. Дивовижний птах : настінне панно в техніці кінусайга / О. М. Олійник. - С.55-66. - Бібліогр.: 24 назви
Кл.слова: настінне панно, творчий проект, свято птахів
Тараненко, Л. О. Проектування професійного успіху : уроки для 10 класу / Л. О. Тараненко. - С.67-75
Кл.слова: урок трудового навчання, майбутня професія, 10 клас
Зарайська, Д. К. Голлівуд ходить у вишиванках. Традиції українського декоративно-ужиткового мистецтва у світі / Д. К. Зарайська. - С.76-78
Кл.слова: вишивання, декоративно-ужиткове мистецтво, традиції
Олішевська, Н. Д. Писанкарство як вид культурної спадщини України / Н. Д. Олішевська. - С.79-82. - Бібліогр.: 5 назв
Кл.слова: писанка, культурна спадщина, пташине яйце
Марченко, О. І. Виготовлення контурної моделі автомобіля ЗІЛ із гумовим двигуном / О. І. Марченко. - С.83-93. - Бібліогр.: 5 назв
Кл.слова: контурна модель, автомобіль, гумовий двигун
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Садкіна В. І
    Кругообіг ідей, статей і досвіду / Садкіна В. І // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 1/2. - С. 4

Рубрики: Педагогіка--педагогічна преса

Кл.слова (ненормовані):
новорічний квест -- досвід -- розробка уроку -- комп"ютер -- передплата журналу

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Мельник, О. І.
    "Хлюп-хлюп, водиченька, хлюп-хлюп на личенько" (до Всесвітнього дня води) / О. І. Мельник // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2017. - N 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: 8 назв

Кл.слова (ненормовані):
Всесвітній день води -- кругообіг -- вода -- правила поведінки на воді

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

6.


    Садкіна В. І
    Кругообіг ідей, статей і досвіду [Текст] / Садкіна В. І // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2018. - № 1/2. - С. 4

Кл.слова (ненормовані):
новорічний квест -- досвід -- розробка уроку

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Рагуля, Вікторія
    Врятуймо річку! : інтегроване заняття для дітей старшої групи (економічне виховання+екологія+розвиток мовлення) / Вікторія Рагуля, Інна Ратинська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- розвиток мислення -- екологічне виховання -- економічне виховання -- розвиток мовлення
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - сприяти усвідомленню дітьми необхідності дбайливого ставлення до води як до природного ресурсу; закріплювати знання про різні явища природи, стани води в довкіллі (рідкий, твердий, газоподібний); уточнювати уявлення про властивості води, її кругообіг у природі; формувати навички екологічно доцільної поведінки в побуті, економічного споживання води; розвивати зв'язне і доказове мовлення дітей; виховувати прагнення до бережливого використання води.
Дод.точки доступу:
Ратинська, Інна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)