Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мотиваційний компонент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
74.00я43
П 24


    Кульбашна, Ярослава Аркадіївна.
    Значущість соціальної складової у процесі формування професійної компетентності майбутніх стоматологів / Я. А. Кульбашна // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 2. - С. 76-81
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Професійна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
медична освіта -- мотиваційний компонент -- соціальна компетентність
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
   373.3
   С 13


    Савченко, Олександра Яківна.
    Уміння вчитися - ключова компетентність молодшого школяра : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / О. Я. Савченко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ : Педагогічна думка, 2014. - 175 с. - ISBN 978-966-644-376-5 : 48.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Молодший шкільний вік--Компетентність--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний досвід -- мотиваційний компонент -- уміння -- комунікативні навички -- самоконтроль -- самооцінка
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
373.3.015.3:37.011.3-052](477)
М 66


    Митник, О.
    Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--соціалізація--емоційний інтелект--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Дяченко, Людмила.
    Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх техніків-технологів легкої промисловості у процесі вивчення природничих дисциплін: константувальний етап експерименту / Л. Дяченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 23-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницька компетентність -- техніки-технологи легкої промисловості -- початковий етап педагогічного експерименту -- мотиваційний компонент -- когнітивний компонент -- особистісний компонент -- діяльнісно-практичний компонент

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Tsiuniak, O.
    Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities [Електронний ресурс] / O. Tsiuniak. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P44-48, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- професійна готовність -- мотиваційний компонент -- майбутні магістри
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Наголошено, що реалії сучасного світу, трансформаційні процеси в системі освіти спонукають переглянути певні сформовані погляди на цілі та завдання вищої освіти загалом та професійну підготовку майбутнього майстри початкової освіти зокрема. У зв’язку з цим існує потреба в організації системи, яка б забезпечувала цілеспрямований процес формування професійної готовності майстрів до інноваційної діяльності. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні компоненти професійної готовності магістрантів до означеної діяльності, а саме: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний. Здійснено аналіз рівня сформованості особистісно-мотиваційного критерію (мотиваційний компонент) професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності на констатувальному етапі експерименту. У контексті проведеного дослідження мотиваційний компонент визначає сформованість мотивів інноваційної діяльності як запоруки самореалізації і саморозвитку магістрантів; зацікавленість інноваційною діяльністю як важливим джерелом професійних потреб, особистісного росту, стійкий інтерес до творчості тощо. Показниками особистісно-мотиваційного критерію визначено: усвідомлене ставлення майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; сформованість мотивів до професійного самовдосконалення та саморозвитку; стійкі орієнтації на гуманістичні цінності у педагогічній інноваційній діяльності; сформованість професійно значущих якостей особистості; потреба в здійсненні інноваційної діяльності; сформованість творчого потенціалу; професійна мобільність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Чернуха, Надія.
    Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку [Електронний ресурс] / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 122-125, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.122125. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
емоційний компонент -- когнітивний компонент -- мотиваційний компонент -- поведінково-вольовий компонент
Анотація: У статті викладено загальну стратегію експериментального дослідження громадянської активності студентів. Представлено діагностичний інструментарій для вивчення рівнів і чинників сформованості громадянської активності студентів. Проаналізовано рівень сформованості громадянської активності у студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Саврасова-В’юн, Тетяна


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)