Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мультикультурне суспільство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Нестеренко, Олена.
    Підвищення рівня правової та етичної культури державних управлінців як один із пріоритетів правового виховання в умовах соціальної мобільності / О. Нестеренко // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 230-234. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
правове виховання -- соціальна мобільність -- правосвідомість -- правова культура -- мультикультурне суспільство

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 1. - 2019. - 719 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
    Зміст:
Кремень, Василь. Освіта як запорука миру: шлях до людини / В. Кремень. - С .13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інновації, інтеграція, людський розвиток
Śliwerski, Bogusław. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci / B. Śliwerski. - С .22-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, виховання, тероризм
Андрущенко, Віктор. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті / В. Андрущенко. - С .37-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людство, цивілізація, збережиння миру
Максименко, Сергій. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості / С. Максименко. - С .51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, генетична психологія, внутрішній світ особистості
Szlosek, Franciszek. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju / F. Szlosek. - С .64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: виховання, культура миру, колективний переказ
Саух, Петро. Філософія толерантності: урок освіті для миру / П. Саух, І. Саух. - С .70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нетерпимість, політика рівного визначення, концепт рівної гідності
Solak, Adam. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor / A. Solak. - С .83-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людина, суспільство, відповідальність
Матвієнко, Ольга. Освіта для миру / О. Матвієнко. - С .92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта для миру, толерантність, гібридна війна
Ващенко, Костянтин. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні / К. Ващенко. - С .100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державний службовець, професійна підготовка, управлінська діяльність
Засенко, В'ячеслав. Інклюзія: філософія освіти для миру / В. Засенко, Л. Прохоренко. - С .109-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми проблемами, інклюзивне навчання, компетентнісний підхід
Коцур, Віктор. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні / В. Коцур. - С .121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація, ародисіоналізація, академічний обмін
Przybylska, Ewa. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej / E. Przybylska. - С .128-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культурне розмаїття, мультикультурне суспільство, міжкультурна освіта
Сисоєва, Світлана. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування / С. Сисоєва. - С .142-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дисциплінарні дослідження, освітологія, цілісність
Jankowska, Dorota. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016) / D. Jankowska. - С .152-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розуміння діалогу, освітній діалог, маркетинг
Топузов, Олег. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості / О. Топузов, М. Головко. - С .167-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, базова середня освіта, природничі предмети
Ляшенко, Олександр. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування / О. Ляшенко. - С .178-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: результати навчання, навчальні досягнення учнів, адаптивне тестування
Гужвій, Андрій. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень / А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. - С .190-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онтологія, інформаційні ресурси, трансдисциплінарність
Groenwald, Maria. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych / M. Groenwald. - С .201-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дидактичні парадигми, теорія і практика виховання для миру
Гордієнко, Валентина. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури / В. Гордієнко. - С .213-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: літературна освіта, українська освіта, національна самоідентифікація
Чернов, Борис. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі / Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. - С .226-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видатні дидакти Польщі, традиційні методи, методи проблемного навчання
Степаненко, Микола. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру / М. Степаненко. - С .240-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманістично зорієнтована педагогіка, гуманістичні цінності, міжособистісні взаємини
Janicka-Panek, Teresa. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej / T. Janicka-Panek. - С .251-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотична освіта, європейська освіта, цілі патріотичного виховання
Помиткін, Едуард. Миротворча роль освіти у XXI столітті / Е. Помиткін, Л. Помиткіна. - С .264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: результативність освіти, духовний розвиток особистості, толерантне спілкування
Kopsztejn, Maria. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki / M. Kopsztejn. - С .274-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманізм, культура, особистість
Васянович, Григорій. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст / Г. Васянович, А. Щеглов. - С .283-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманітарна освіта, філософсько-педагогічний екзистенціалізм, філософсько-педагогічна герменевтика
Дічек, Наталія. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні / Н. Дічек. - С .293-306. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна освітня політика, гуманізація, національна школа
Регейло, Ірина. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів / І. Регейло. - С .307-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічний персонал, академічні цінності, стандарти професійного розвитку
Skotna, Nadia. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine / N. Skotna, M. Klym. - С .325-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дитина, німецька педагогіка, педагогічна парадигма
Kotun, Kyryl. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland / K. Kotun. - С .336-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: консультанти-наставники, освіта дорослих, службовці забезпечення соціального добробуту
Кучай, Олександр. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України / О. Кучай, Т. Кучай. - С .351-363. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка вчителя, освіта, виховання
Губань, Радим. Миробудівництво як концепт наукової освіти / Р. Губань. - С .365-376. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, освіта, толерантність
Лісничий, Василь. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України) / В. Лісничий, В. Дунець. - С .377-389. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта, політична освіта, громадянське суспільство
Slipuhina, Iryna. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab" / I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. - С .390-403. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: спеціалізована освіта наукового спрямування, цифрова дидактика, навчальна експедиція
Мельник, Марина. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи / М. Мельник. - С .404-414. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: обдарованість, інтелектуальна обдарованість, естетична обдарованість
Міленіна, Мілєна. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру / М. Міленіна. - С .417-429. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагоічна антропологія, біопсихоаналіз, культурна еволюція
Хоменко, Гліб. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку / Г. Хоменко. - С .441-452. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, проектний підхід, фасилітатор
Свириденко, Денис. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку / Д. Свириденко. - С .453-464. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, педагогічна освіта, модернізація вищої освіти
Вовк, Мирослава. Рідномовна освіта як чинник збереження миру / М. Вовк. - С .486-500. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рідномовна освіта, багатомовна освіта, полікультурність
Грищенко, Іван. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід / І. Грищенко, Т. Власюк. - С .546-556. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, економічна діяльність, економічна освіта
Філіпчук, Георгій. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри / Г. Філіпчук. - С .588-606. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, цінності, демографічна політика
Бех, Іван. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах / І. Бех. - С .607-618. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відповідальне ставлення до народу, громадянське виховання, соціально-моральне виховання
Нежива, Ольга. Національна ідея як підґрунтя української освіти / О. Нежива. - С .629-642. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, національна ідея, суспільство
Коцур, Леся. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи / Л. Коцур. - С .643-660. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотизм, громадянська освіта, космополітичний патріотизм
Кушерець, Василь. Освіта для миру в умовах війни на Сході України / В. Кушерець. - С .661-671. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітництво, інформаційні конфесійні війни, сучасні форми освіти і просвітництва
Гюлерче, Хакан. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства / Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. - С .672-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національно-патріотичне виховання, громадянське суспільство, патріотизм
Дяченко, Людмила. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків / Л. Дяченко. - С .685-698. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: емоційний інтелект, булінг, освітня програма позитивного розвитку
Лоха, В’ячеслав. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму / В. Лоха, А. Лоха. - С .699-713. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти, вихованці, навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)