Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мультимедійний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.
37.016:004]:001.817(072)
К 93


   
    Курсова робота з методики навчання інформатики : методичні рекомендації / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 37 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання інформатика--Програмування--Методичні посібники

   Комп’ютерні науки--Методичні посібники


   Курсова робота--Методика навчання інформатики--Методичні посібники


Кл.слова (ненормовані):
структурний -- мультимедійний
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики


Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: П860805/2013/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2013р. № 3
Зміст:
Логачевська, Світлана. Підготовка до школи дітей, які не відвідують дитячий садок / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.5-9
Кл.слова: підготовка дітей до школи, підготовка дітей з математики, математичні уявлення
Вар'ян, Ірина. Застосування технології "Збільшення дидактичних одиниць" на уроках української мови у 3 класі / І. Вар'ян. - С.10-13
Кл.слова: 3 клас, українська мова, дидактична одиница
Приходько, Олена. Шевченкове слово (Підсумковий урок читання у 3 класі) / О. Приходько. - С.14-17
Кл.слова: 3 клас, читання, Шевченкове слово
Компаній, Олена. Формування читацьких інтересів молодших школярів із використанням мультимедіа та інтернету / О. Компаній. - С.17-19
Кл.слова: читацькі інтереси, мультимедійний урок, молодші школярі
Трунова, Валентина. Види уроків позакласного літературного читання у 3-4 класах і методика їх проведення / В. Трунова. - С.20-22
Кл.слова: урок позакласного читання, 3 клас, 4 клас
Онопрієнко О,. Компетентнісно зорієнтовані задачі як засіб формування математичної компетентності учнів / О, Онопрієнко. - С.23-26
Кл.слова: математична компетентность учнів, система навчальних завдань
Чмиренко, Наталія. Урок-екскурсія / Н. Чмиренко. - С.27-29
Кл.слова: урок-екскурсія
Туніна, Єлизавета. Птахи - наші друзі (Виховна година) / Є. Туніна. - С.30-31
Кл.слова: виховна робота
Левченко, Олена. Засоби розвитку співацького голосу / О. Левченко. - С.32-35
Кл.слова: спів, співацьке дихання, навички звукоутворення
Майданенко, Світлана. Обдарованість як соціально-педагогічне явище / С. Майданенко. - С.36-37.
Кл.слова: дитяча обдарованість, природа обдарованості, талант
Вашуленко, Оксана. Орієнтоване календарне планування уроків читання, письма і розвитку мовлення у післябукварний період навчання грамоти (1 клас) / О. Вашуленко. - С.38-43
Кл.слова: 1 клас, післябукварний період, орієнтоване календарне планування
Мартиненко, Світлана. Діагностичні методики вивчення особистісно-професійної готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. Мартиненко. - С.44-47
Кл.слова: професійна діяльність вчителя, початкова школа, діагностичні методики
Приходченко, Катерина. Метод ейдетики як розвивальна технологія / К. Приходченко. - С.48-50
Кл.слова: ейдетика, творче освітньо-виховне середовище, розвивальна технологія
Шелудько, Тетяна. Інтегрований урок (математика, читання, природознавство) у 3 класі / Т. Шелудько. - С.51-52
Кл.слова: 3 клас, інтегрований урок
Щебетенко, Наталія. Симетрія як найпростіший засіб композиційної організації (Урок обратворчого мистецтва, 4 клас) / Н. Щебетенко. - С.53-54
Кл.слова: 4 клас, урок обратворчого мистецтва, декоративно-ужиткове мистецтво
Лактіонова, Тетяна. Засідання батьківського клубу / Т. Лактіонова. - С.55-57.
Кл.слова: сім'я, культура виховання, батьківський клуб
Жила, Вікторія. Агресивність школярів як причина виникнення конфліктів / В. Жила. - С.57-59.
Кл.слова: конфлікт, агресивність школярів
Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
   159.9
   П 11


    Пальм, Галина Аркадіївна.
    Загальна психологія : навчальний посібник з мультимедійним курсом / Г. А. Пальм. - Київ : ЦУЛ, 2009. - 256 с. - ISBN 978-966-364-773-9 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія мотивації -- несвідомі процеси -- самосвідомість -- психологія інтелекту -- структура особистості
Анотація: У навчальному посібнику «Загальна психологія» подано сукупність теоретичних і експериментальних досліджень, що виявляють найбільш загальні психологічні закономірності, теоретичні принципи і методи психології, її основні поняття і категоріальний склад. Навчальний посібник та мультимедійний курс до нього утворюють повний комплекс дидактичних матеріалів, призначених для самостійної роботи. Цей комплекс може також використовуватися для проведення лекційних та практичних занять з дисципліни «Загальна психологія».

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
   004.03
   Б 81


    Бонч-Бруєвич, Г. Ф.
    Інтерактивний комплекс SMART Board у навчальному процесі : навчальний посібник / Г. Ф. Бонч-Бруєвич, Т. І. Носенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут лідерства та соціальних наук. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010. - 108 с. - 11.21 грн., 11.22 грн., 11.21 грн., 16.00 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні науки--Типи і характеристики систем--Інтерактивні--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
функції SMART -- екран дошки -- мультимедійний проектор
Дод.точки доступу:
Носенко, Т. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут лідерства та соціальних наук


Примірників всього: 42
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (12)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (12)

Знайти схожі

5.
Шифр: І368505/2015/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 2
Зміст:
Першукова, О. О. Навчальні матеріали для багатомовної освіти школярів: Аналіз ситуації у країнах Західної Європи / О. О. Першукова. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільна багатомовна освіта, мультиграмотність, інтеграція Курикулуму з мовних предметів
Шевелько, К. О. Проблема визначення критеріїв оцінювання анотаційного і реферативного перекладу у старших класах шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: анотаційний переклад, реферативний переклад, критерії оцінювання
Мокіна, А. Г. Цифрове розповідання у навчанні дошкільників аудіювання та переказування англійських казок / А. Г. Мокіна. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: старші дошкільники, аудіювання, переказування
Ігнатенко, В. Д. Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів / В. Д. Ігнатенко. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: анотативний/реферативний переклад, науково-технічні тексти, етапи навчання
Майєр, Наталія Василівна. Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності / Н. В. Майєр. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній викладач, методичні знання, методичні навички
Руснак, Д. А. Мультимедійний репортаж як засіб формування іншомовної медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей / Д. А. Руснак. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимудійний репортаж, медіакомпетентність, студенти мовних спеціальностей
Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб формування у студентів філологів компетентності в іспаномовному аудіюванні / О. Б. Бігич. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітній сайт, аудіювання, іспанська мова
Мельник, Є. Ю. Заняття з французької мови на тему "Жити в селі" (Vivre a la campagne) / Є. Ю. Мельник. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сільська місцевість, життя за містом, село
СеньТ., О. Current realities of the teaching profession in England and how to get into teaching / О. СеньТ., І. Л. Джуган. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стипендії, дипломований вчитель, бакалавр освіти
Fombeure, Maurike. Les Ecoliers / M. Fombeure. - С.62
Кл.слова: школярі, поезія, французькою мовою, текст
Careme, Maurike. L'ecoliere / M. Careme. - С.62
Кл.слова: школярка, поезія, французькою мовою, текст
The European Centre for Modern Languages celebrating the European Day of Languages (Європейський центр сучасних мов, святкування дня європейських мов). - С.63-64
Кл.слова: назви заходів, технічне забезпечення, час проведення
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: І368505/2015/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 4
Зміст:
Сєрякова, І. І. Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" / І. І. Сєрякова [и др.]. - С.3-5
Інші автори: Валігура О. P., Черниш В. В., О. В. Кучерина
Кл.слова: міжнародне партнерство, європейські мови, проект ТЕМПУС
Паршикова, О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова З" / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: синтаксична реорганізація, паракомунікація, комунікативно-ігрові прийоми
Осадча, Н. В. Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства / Н. В. Осадча. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, країнознавство, класифікація вправ
Калько, В. О. Developing English reading skills of secondary school students / В. О. Калько. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: види читання, вміння англомовного читання, вправи для навчання читання
Писанко, M. Л. Критерії аналізу елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю / M. Л. Писанко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профільне навчання, філологічний профіль, елективний курс
Курило, Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модель навчання, цикл Навчання, практична дисципліна
Руснак, Д. А. Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia / Д. А. Руснак. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: монологічне мовлення, мультимедійний репортаж, майбутні викладачі
Kvasova, O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop) / O. G. Kvasova. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: читання, конструювання тестових завдань, валідація тестових завдань
Бігич, Оксана Борисівна. Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати / О. Б. Бігич. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наочний посібник, лінгвосоціокультурна компетентність, мультимедіа
Ніколаєва, С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика" / С. Ю. Ніколаєва. - С.52-53
Кл.слова: методична компетентність, майбутні викладачі французької мови, професійно-методична діяльність
Фабрична, Я. Г. Англійсько-український глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур / Я. Г. Фабрична. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійсько-український глосарій, професійна термінологія, іноземна мова
Качкан, О. І. Сценарій позакласного заходу для учнів основної школи на тему : "Традиційна міфологія Японії" / О. І. Качкан, Ю. А. Пономарьова. - С.61-63
Кл.слова: позакласний захід, аудіювання, японська міфологія
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.64
Кл.слова: мовознавство, Європейський центр сучасних мов, публікації 2011-2014 рр.
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Ш697812/2017/5
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 5
Зміст:
Ройз, С. Свято наближається. Ура? : Як зменшити напруженість дітей, підлітків і дорослих під час свят і вистав / С. Ройз. - С.5-8
Головницька, А. Покарання, обмеження й дозволи : Просвітній тренінг для батьків щодо запобігання насильству й жорстокості в сім'ї та дитячому колективі / А. Головницька. - С.9-16
Заруденська, В. "Не любити не можу свою я країну..." : 18 фактів про Уласа Самчука / В. Заруденська. - С.17-21
Яременко, Н. Богдан і Варвара Ханенки - меценати Києва : Мистецька вітальня для учнів 10-11-х класів / Н. Яременко. - С.22-25
Комарницька, Т. Безпека життя - життя в безпеці : Сценарій виховного заходу до Всесвітнього дня охорони праці / Т. Комарницька. - С.26-29
Охріменко, З. Особливості офісних професій : Виховна година для учнів 10-11-х класів / З. Охріменко. - С.30-33
Брюховецька, Н. Добро і зло : Мультимедійний продукт на уроках етики. Урок для учнів 5-го класу / Н. Брюховецька. - С.34-37
Незвиська, Л. Від легенди до пісні : Інтегрований урок для учнів 3-го класу / Л. Незвиська, Л. Січкар. - С.1-4 (вкладка)
Демків, М. Пісня і танець : Конспект уроку музичного мистецтва. 4-й клас / М. Демків. - С.5-12 (вкладка)
Гетьман, О. Діалог музики та живопису : Урок музичного мистецтва з елементами критичного мислення в 5-му класі / О. Гетьман. - С.13-16 (вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
   780.616.432.082/.086
   В 14


    Вербицький, Михайло Михайлович (1815—1870).
    Вибрані твори : мультимедійний проект до 200-річчя від дня народження / М. М. Вербицький ; упоряд.: Й. Созанський, О. Івасюк. - Чернівці : Букрек, 2015. - 336 с. - ISBN 978-966-399-689-9 : 210.00 грн.
ДРНТІ
УДК
ББК 784(477)

Рубрики: Музика--Симфонії--Нотні видання

Дод.точки доступу:
Созанський, Йосип \упоряд.\
Івасюк, Оксана \упоряд.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

9.


    Компаній, Олена.
    Формування читацьких інтересів молодших школярів із використанням мультимедіа та інтернету [Текст] / О. Компаній // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 3. - С. 17-19

Кл.слова (ненормовані):
читацькі інтереси -- мультимедійний урок -- молодші школярі

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Руснак, Д. А.
    Мультимедійний репортаж як засіб формування іншомовної медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей [Текст] / Д. А. Руснак // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 2. - С. 45-49. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мультимудійний репортаж -- медіакомпетентність -- студенти мовних спеціальностей

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Руснак, Д. А.
    Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia [Текст] / Д. А. Руснак // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 4. - С. 34-39. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
монологічне мовлення -- мультимедійний репортаж -- майбутні викладачі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Бігич, Оксана Борисівна.
    Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати [Текст] / О. Б. Бігич // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 4. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
наочний посібник -- лінгвосоціокультурна компетентність -- мультимедіа

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Брюховецька, Н.
    Добро і зло [Текст] : Мультимедійний продукт на уроках етики. Урок для учнів 5-го класу / Н. Брюховецька // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 5. - С. 34-37


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Шашенко, Сергій.
    Комунікаційні аспекти сучасних мультимедійних лонгрідів: українська практика [Текст] / С. Шашенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
лонгрід -- візуальна комунікація -- нові медіа -- медіапростір -- мультимедіа -- мультимедійний контент

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Ісаєва, Л.
    Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків : (3 клас) / Лариса Ісаєва // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 28–30. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Українська література--інтерактивний мультимедійний урок-пазл--міжпредметні зв’язки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- природознавство -- музика -- математика -- методика викладання -- інтерактивний урок -- мультимедійний урок -- урок-пазл -- міжпредметні зв’язки -- український поет -- філософ -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті представлено розробку інтерактивного мультимедійного уроку-пазлу української літератури з використанням міжпредметних зв’язків (природознавство, математика, музика) на тему: "Шляхами життя Григорія Сковороди" для учнів початкової школи.
Дод.точки доступу:
Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: О283150799/2020/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ломачинська, І. Інформаційна культура педагога в системі релігієзнавчої освіти / І. Ломачинська, Б. Ломачинський. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохоньок, З. Історичні етапи становлення національної стратегії канади щодо формування здорового способу життя населення економіка освіти та управління освітою / З. Мохоньок. - С.15-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Жабенко, О. Управлінський персонал університету середньої та нижчої ланки: процедура та критерії добору / О. Жабенко. - С.30-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєв, О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти / О. Сисоєв. - С.48-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Наход, С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз / С. Наход. - С.69-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Потапчук, Т. Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності / Т. Потапчук, М. Клепар. - С.85-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, М. Гейміфікація в підготовці соціальних працівників / М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова. - С.97-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Полєвікова, О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти / О. Полєвікова, Т. Швець. - С.115-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи / Л. Нежива, С. Паламар. - С.129-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Наливайко, О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання / О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков. - С.143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Л. "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги / Л. Назаренко. - С.163-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Яненко, Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки / Я. Яненко. - С.182-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Козьменко, О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова" / О. Козьменко. - С.195-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів / А. Січкар, В. Дем'яненко. - С.214-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ / М. Козир. - С.231-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Вембер, В. П.
    Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі [Електронний ресурс] / В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 19-29, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.1929. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
Net-покоління -- мультимедійний контент -- навчальне відео -- педагогічні інновації -- сприйняття матеріалу
Анотація: У статті розглядаються суттєві зміни у викладацькій діяльності, які пов’язанні із особливостями сприйняття даних та відомостей Net-поколінням; проаналізовано мультимедійний контент, який використовують викладачі при підготовці до різних видів навчальної діяльності; розглянуто особливості різних типів навчального відео.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бучинська, Д. Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Яненко, Я.
    Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки [Електронний ресурс] / Я. Яненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 182-194, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інновації -- змішане навчання -- мультимедійний творчий проект
Анотація: Статтю присвячено визначенню особливостей мультимедійних творчих проєктів як інноваційної освітньої технології. У результаті проведеного дослідження визначено основні складові сучасних мультимедійних творчих проєктів, зокрема, графічні макети; матеріали для соціальних мереж; проекти сайтів; текстові матеріали, призначені для розповсюдження у сучасних медіа тощо. З’ясовано можливості впровадження мультимедійних творчих проєктів у процес змішаного навчання студентів університетів, зокрема як додаткових інструментів модульного та семестрового контролю, адже мультимедійні творчі проекти є одним із ефективних способів вирішення проблеми раціонального використання часу, відведеного на дисциплінах для самостійної роботи студентів, і його ефективного поєднання з лекціями і практичними заняттями. У статті відзначено, що публічний захист мультимедійних творчих проєктів є сучасним та ефективним способом перевірки знань і умінь студентів, чому сприяє те, що у відкритих захистах студентами мультимедійних творчих проєктів беруть участь фахівці місцевого медіа-ринку і керівники медіа-відділів Сумського державного університету, відповідно, це дозволяє студентам ефективно презентувати себе потенційним роботодавцям. Наголошено на особливостях використання мультимедійних технологій в творчих проектах та взаємозв’язку студентських творчих проєктів з аудиторними заняттями. Мультимедійні творчі проекти доповнюють лекції та практичні заняття з метою формування професійних компетенцій майбутніх фахівців і дозволяють студентам зосередитися на конкретних темах або питаннях курсу. У статті уточнено роль мультимедійних творчих проєктів у підготовці майбутніх фахівців, зокрема, це застосування студентами теоретичних знань на практиці, це отримання ними нових практичних навичок в обраній галузі, це вплив на формування професійних студентських портфоліо, які можна використовувати при пошуку майбутньої роботи. При створенні творчих проєктів студенти використовують різні мультимедійні технології, що дозволяє майбутнім професіоналам розробляти повідомлення, призначені для поширення в сучасних ЗМІ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Zhenchenko, M.
    Specificity of editorial and publishing training of electronic textbooks for the New Ukrainian School [Текст] = Специфіка редакційно-видавничої підготовки електронних підручників для Нової української школи / M. Zhenchenko // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійний інтерактивний підручник -- електронний підручник -- концепція Національної освітньої електронної платформи -- мультимедійний контент
Анотація: У статті на основі аналізу десяти електронних підручників для 1 класу закладів Нової української школи, поданих видавцями на конкурс і представлених в електронній бібліотеці Інституту модернізації змісту освіти (чотири підручники «Я досліджую світ», три підручники з мистецтва, два – з математики і один електронний підручник «Українська мова. Буквар. Частини 1 та 2») визначено та описано дві моделі редакційно-видавничої підготовки проєктів мультимедійних інтерактивних електронних підручників: 1) «аутсорсингова модель»: залучення до створення електронних підручників технологічної компанії або мультимедійного видавництва на умовах аутсорсингу; 2) «автономна модель»: самостійне створення мультимедійних електронних підручників фахівцями традиційного видавництва за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення сторонніх розробників. Зроблено висновок, що подальший розвиток ринку інтерактивних мультимедійних електронних підручників може відбуватися у кількох напрямах: вихід на ринок більшої кількості видавців друкованих підручників (за умови наявності доступних для українських видавництв за критерієм «ціна – якість» технологічних платформ, програмного забезпечення для розроблення мультимедійних інтерактивних навчальних видань) або ж заняття цієї ринкової ніші технологічними компаніями та цифровими мультимедійними видавництвами (яскравий приклад – мультимедійне видавництво «Розумники»).
Дод.точки доступу:
Женченко М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Харченко, Олег.
    Американський гумористичний дискурс. Стратегія маніпуляції [Текст] / О. Харченко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 21-25DOI 10.28925/2524-2644.2022.2-14.4. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
американський гумористичний дискурс -- стилістична фігура -- троп -- когнітивний патерн -- рефреймінг
Анотація: Здійснене дослідження засвідчує, що комунікативна стратегія маніпуляції широко поширена в американському гумористичному дискурсі. Комунікативна стратегія маніпуляції може бути реалізована через тактику двозначності, тактику неправильної логіки, тактику комічної брехні та тактику стриманості. Це може бути реалізовано за допомогою тактики двозначності та різних типів двозначних комунікативних актів, які використовують такі варіанти подвійного значення: «фінальний каламбур оповідання», «ураган каламбурів», «скритий каламбур», «подвійний натяк», «невинний натяк», «випадкові натяки», «подвійний зміст з уточненням» тощо. Принаймні частково вони базуються на такому когнітивному патерні, як патерн фон Ресторфф (von Restorff) або «неординарність» (Extraordinarity). Сучасність характеризується процесом номінації та стандартизації американської термінології, що застосовується для американської літератури, літературної журналістики та кіно, при цьому вона активно проникає у мультимедійний контент усього світу.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)