Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=наратологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
82.0(082)
Л 64


   
    Літературний процес: мова мистецтв і мистецтво мови : матеріали V щорічної Міжнародної наук. конференції : 4-5 квіт. 2014 р., м. Київ. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 323 с. - 46.42 грн.
    Зміст:
Александрова, Г. А. Лірика Івана Стешенка в контексті естетичних тенденцій кінця XIX - початку XX ст. / Г. А. Александрова. - С .3-15. - Библиогр. в конце ст.
Антипова, A. M. Воспитание компетентного читателя в современной российской школе / A. M. Антипова. - С .15-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читацька компетентність, читання, сприйняття
Бровко, 0. 0. Метафора літери крізь призму гіпертексту / 0. 0. Бровко. - С .24-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гіпертекст, алфавіт, метафора літери
Вечоркін, І. О. Письменник і стиль: стильовий детермінізм / І. О. Вечоркін. - С .32-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальний письменницький стиль, стильовий чинник, стильовий носій
Винар, С. М. Українська драма епохи fin de siecle: антична традиція та авторська індивідуальність / С. М. Винар. - С .41-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДРАМА, ХОР, парод
Вісич, O. A. Театр і театралізація у драматичній творчості Лесі Українки / O. A. Вісич. - С .48-55. - Библиогр. в конце ст.
Гайдаш, Анна Владиславівна. Танатичний дискурс персонажів похилого віку в п'єсі Тіни Хау «Портрет родини Черчей» / А. В. Гайдаш. - С .57-64. - Библиогр. в конце ст.
Галич, А. О. Постаті шістдесятників у рецепції Ірини Жиленко: особливості портретування / А. О. Галич. - С .64-71. - Библиогр. в конце ст.
Галич, В. М. Шевченкіана Гончара-публіииста як гіпертекст / В. М. Галич. - С .71-82. - Библиогр. в конце ст.
Галич, Олександр Андрійович. Щоденники О. Довженка у мемуарно-публіцистичній інтерпретації / О. А. Галич. - С .82-91
Гладишев, В. В. Деякі аспекти підготовки кваліфікованого вчителя-читача (спецкурс "Контекстне вивчення художніх творів в основній і старшій школі") / В. В. Гладишев. - С .91-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спецкурс, контекстне вивчення, фахова підготовка
Гребенюк, Т. В. Екфразис як форма міжтекстової комунікації / Т. В. Гребенюк. - С .98-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екфразис, художній образ, художня література
Дмитрук, Л. Л. Дискурс "село - місто" в інтерпретації Олексія Кундзіча / Л. Л. Дмитрук. - С .107-113. - Библиогр. в конце ст.
Донченко, Л. О. Художня модель чужинства у повісті Валерія Шевчука "У пащу Дракона" / Л. О. Донченко. - С .114-122. - Библиогр. в конце ст.
Жданова, O. Л. Бахтін та мистецтво мовчання у літературній освіті / O. Л. Жданова. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Каневская, О. Б. Приемы создания психологизма в пьесах А.В. Сухово-Кобылина / О. Б. Каневская. - С .131-137. - Библиогр. в конце ст.
Карп, М. А. Плюральність форм мультимодальних засобів когезії і когерентності британських художніх текстів / М. А. Карп. - С .138-143
Кл.слова: мультимодальний текст, вербальна складова, гетерогенна складова
Колінько, Олена Петрівна. Модерністські експерименти: новела рубежу ХІХ-ХХ ст .у контексті інтермедіального дискурсу / О. П. Колінько. - С .144-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модерністська новела, інтермедіальність, синтез мистецтв
Кондратенко, Н. В. Мовні ігри у сучасному художньому дискурсі як реалізація ігрового принципу текстотворення / Н. В. Кондратенко. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська проза, художній дискурс, мовна гра
Костильова, Т. М. Мотив блудного сина в оповіданні Френсіса Брета Гарта "Блудний син містера Томсона" / Т. М. Костильова. - С .162-168. - Библиогр. в конце ст.
Кочерга, С. О. Хореографічна концепція драматичної поеми Лесі Українки "Оргія" / С. О. Кочерга. - С .169-177. - Библиогр. в конце ст.
Луценко, Л. О. Наративний універсум любовної прози Елізи Гейвуд у перспективі феміністичної теорії оповіді: екстрафікційний голос / Л. О. Луценко. - С .178-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гейвуд Е., феміністична наратологія, імпліцитний автор
Мацевко-Бекерська, Лідія. Домінанта інтенційності в рецептивній парадигмі художнього тексту / Л. Мацевко-Бекерська. - С .185-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтенційність, сугестивний центр, толерантне читання
Мохначова, О. В. Авторский голос как модус интерпретации мифа в романе М. Этвуд "Пенелопиада" / О. В. Мохначова. - С .195-213. - Библиогр. в конце ст.
Новрузов, P. M. Образ забытого пророка в восприятии А. Вельтмана / P. M. Новрузов. - С .205-213. - Библиогр. в конце ст.
Опришко, Тетяна Сергіївна. Боротьба з "ворожою ідеологією" на шпальтах журналу "Молодняк" / Т. С. Опришко. - С .213-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний процес, стиль творчості, пролетарські письменники
Родчин, З. Я. Реалізація міфологеми братовбивства у дискурсі резистансної драми (на матеріалі західноукраїнських п'єс 20-х - 30-х років XX ст.) / З. Я. Родчин
Кл.слова: міф, резистанс, міфологема
Сардарян, К. Г. Художні та стильові особливості книги спогадів Ірини Жиленко "Homo feriens" / К. Г. Сардарян. - С .227-235. - Библиогр. в конце ст.
Сердюк, O. K. Залучення учнів до шкільного театру як засіб формування читацької культури / O. K. Сердюк. - С .235-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театральна інтерпретація, інсценування, художній твір
Сізова, Ксенія Леонідівна. Жанр життєвої історії: на перетині публіцистики та літератури / К. Л. Сізова. - С .241-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр, жанрова модифікація, життєва історія
Стародубцева, Любов Олександрівна. Роль внутрішнього спілкування в комунікативній парадигмі драми Лесі Українки "Кассандра" / Л. О. Стародубцева. - С .248-255. - Библиогр. в конце ст.
Тищук, Дар'я Сергіївна. Денотативне значення слова-основи як компонент структури асоціоніма / Д. С. Тищук. - С .255-262. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асоціонім, денотативне значення, тропи
Цепкало, Тетяна Олександрівна. Архетипний образ місяця в поезіях П. Карманського та В. Свідзинського / Т. О. Цепкало. - С .263-272. - Библиогр. в конце ст.
Цокол, Олена Олександрівна. Рецептивне поле сучасної драми у критиці та літературознавстві / О. О. Цокол. - С .272-279. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна драматургія, рецепція, критика
Червинский, Гжегож. Из Львова в Северную Африку. Анализ репортажной прозы Т. М. Ниттмана / Г. Червинский. - С .279-290. - Библиогр. в конце ст.
Штейнбук, Ф. М. Конверґенція топосу чутливості у творах сучасної світової літератури / Ф. М. Штейнбук. - С .291-301. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конверґенція, тілесно-міметичний метод аналізу, топос чутливості
Шульган, Віра Володимирівна. Pluralia tantum поетичного ідіостилю І. Я. Франка / В. В. Шульган. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Шулькова, Катерина Ігорівна. Від "Братів Гарді" до "Чорного кошеняти" : феномен серійності в сучасному дитячому детективі / К. І. Шулькова. - С .307-315. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Брати Гарді, Чорне кошеня, дитячий детектив
Ярошенко, Роман Васильович. Вплив художньої літератури на свідомість читача середньої та вищої школи / Р. В. Ярошенко
Кл.слова: видавнича продукція, свідомість читача, вплив літератури
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--матеріали конференцій--Україна

   Мовознавство


Кл.слова (ненормовані):
гіпертекст -- метафора -- конверґенція

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.


    Зінченко, Ольга.
    Наративні стратегії в "Денних записках" Якова Марковича [Текст] / О. Зінченко // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2015. - № 10. - С. 86-92. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--Персоналія--аналіз творчості

Кл.слова (ненормовані):
щоденник -- наратологія -- наратор -- оповідь -- текст -- діарист -- поданні записи

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (26.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.
Шифр: С707612/2016/6
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2016р. № 6
Зміст:
Костенко, Наталія. Про досвід міжнародного проекту "Слов’янська порівняльна метрика" : на матеріалі публікації Люцилли Пщоловської в ж. "Слово і час", 2009, №1 / Н. Костенко. - С.3-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слов’янська порівняльна метрика, силабіка, силабо-тоніка
Гребенюк, Тетяна. Феномен недостовірної нарації в системі сучасних наративних студій / Т. Гребенюк. - С.12-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: недостовірна нарація, ненадійний оповідач, когнітивна наратологія
Горболіс, Лариса. Яке воно - "Літо-АТО" ? / Л. Горболіс. - С.22-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна ідентичність, герой початку XXI ст., ментальність
Борисюк, Ірина. Міфологічні мотиви й образи у збірці "Абрикоси Донбасу" Любові Якимчук / І. Борисюк. - С.34-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Якимчук Любов, Абрикоси Донбу, про збірку, міфологічний сюжет, міфологічний образ
Приліпко, Ірина. Художня інтерпретація постаті Мельхіседека Значко-Яворського в українській літературі / І. Приліпко. - С.42-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Значко-Яворський Мельхіседек, про нього, гайдамаччина, ігумен
Меркулов, Максим. Античні образи у творах українських письменників барокової доби (На матеріалі віршів Григорія Сковороди та Феофана Прокоповича) / М. Меркулов. - С.56-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сковорода Григорій, про творчість, Прокопович Феофан, про творчість, античні образи
Ковалець, Лідія. В епоху Федьковича, в епоху ранньої Кобилянської... До проблеми актуалізації спадщини інших учасників літературного процесу на Буковині / Л. Ковалець. - С.63-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Буковина, літературна епоха, творча спадщина
Калинчук, Алла. Василь Білозерський і Кириломефодіївці (на матеріалах слідчої справи) / А. Калинчук. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Білозерський Василь, про нього, братство, "Записка" (пояснення до "Статуту..."
Жулинський, Микола. Український пастир культури й науки / М. Жулинський. - С.74-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мушинка Микола, про нього, творча біографія, творча діяльність
Рачук, Микола. Рефрен по спіралі / М. Рачук. - С.81-88
Кл.слова: Тименко Григорій, На вулиці мертвого сонця, про збірку, поезія Григорія Тименка, творчість Григорія Тименка
Гаврилюк, Надія. Поетичне суцвіття Слобожанщини / Н. Гаврилюк. - С.89-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Тимченко Антоніна, Гарячі нитки, про збірку, Мардус Оксана, Біла осінь, про збірку, Скринникова Ірина, про творчість
Володимир та Розалія Винниченки: родинне листування (1921-1949 роки) : Продовження. Початок див. : Слово і Час. - 2015. - № 1-12; 2016. - 1-5 / уклад. Н. Миронець. - С.98-106
Кл.слова: Винниченко Володимир, листування, Винниченко Розалія, листування, епістолярій
Сулима Микола. Місто письменниць : [рецензія]. - С.107-110
Кл.слова: словесність, жіноча проза, права жінок
Жилін, Михайло. Літературне інобуття думи : [рецензія] / М. Жилін. - С.111-114
Кл.слова: дума в українській літературі, поетикальний аналіз, еклектика
Жлуктенко, Наталія. Літературний скептицизм: докса і /або ностальгія : [рецензія] / Н. Жлуктенко. - С.115-117
Кл.слова: гуманітарна думка, британська словесність, англістика
Астаф’єв, Олександр. Лірична проза: автономія синтезу : [рецензія] / О. Астаф’єв. - С.118-120
Кл.слова: лірична проза, епос, архітектонічні особливості прози
Рева-Лєвшакова, Людмила. Неореалізм як теоретична проблема : [рецензія] / Л. Рева-Лєвшакова. - С.121-123
Кл.слова: неореалістичні твори, літературознавство, неореалістичний тип творчості
Заверталюк, Нінель. Конференція, присвячена Валер’яну Підмогильному : Інформація / Н. Заверталюк, Н. Олійник. - С.124-125
Кл.слова: проза Валер’яна Підмогильного, Підмогильний Валер'ян, про нього
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Гребенюк, Тетяна.
    Феномен недостовірної нарації в системі сучасних наративних студій [Текст] / Т. Гребенюк // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2016. - № 6. - С. 12-21. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
недостовірна нарація -- ненадійний оповідач -- когнітивна наратологія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Степанова, Олена Анатоліївна.
    Трансформація християнської етики початку XXI століття [Текст] / О. А. Степанова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
етика цінностей -- етика чеснот -- деонтологічна етика -- наратологія -- сучасна християнська культура -- релятивізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Бацевич, Ф. С.
    Лінгвонаративні аспекти ідентифікації оповідних інстанцій у художньому тексті [Текст] / Ф. С. Бацевич // Мовознавство : наук.-теорет. журнал. - 2020. - N 1. - С. 55-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0027-2833

Кл.слова (ненормовані):
наратологія -- лінгвонаратологія -- наратор -- дієгетичний нара­тор -- недієгетичний наратор -- розподілений наратор -- фокус емпатії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Марущак, Н.
    Наративна перспектива у поетиці Едгара По: лінгвістичний аспект [Текст] / Н. Марущак // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 84-91. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
поетика -- ідіолект -- ідіостиль -- наратологія -- наративна перспектива
Анотація: Статтю присвячено виявленню компонентів поетики американського поета, прозаїка, есеїста, літературного редактора й критика Едгара Аллана По, характеру їх взаємодії та особливостей наративної перспективи як компонента поетики автора. У роботі систематизовано існуючі підходи до вивчення поетики; комплексно розглянуто її складники, а саме: ідіолект та ідіостиль; висвітлено фактори, що впливають на наративну різноманітність художніх творів, та розглянуто такі поняття, як «наративна перспектива», «зміна перспективи» та «фокалізація».

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Вещикова, О.
    Асиметрія пам’яті і спогадів у художньому творі: наратологічний аспект / О. Вещикова // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 46-53, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
пам’ять -- наратив -- когнітивна наратологія -- мімезис пам’яті -- ретроспекція -- недостовірний наратор
Анотація: Актуальність статті полягає в теоретичному узагальненні філософсько-естетичних і наратологічних підходів до експлікації феномена індивідуальної пам’яті наратора и персонажа, а саме взаємодії запам’ятовування, забування і спогадів як необхідних складників єдиного когнітивного процесу. Предметом дослідження є асиметрія пам’яті та спогадів у гомодієгетичному наративі. Методологія аналізу ґрунтується на працях А. Ассман, Арістотеля, М. Баль, Я. Бистрова, А. Ерлл, Б. Нои манн, А. Нюннінга, В. Рендалла та інших науковців, посткласичних наратологів. Розглядаються три основні підходи до концепції пам’яті в сучасніи наратології : 1) «пам’ять літератури»; 2) «мімезис пам’яті»; 3) література як посередник колективної пам’яті. Основну увагу у статті зосереджено на «мімезисі пам’яті». Мета розвідки — репрезентувати романи Рут Веа «У лісі-лісі темному» та Поли Гоукінз «Глибоко під водою» як наративну експлікацію когнітивного феномена пам’яті. У результаті аналізу романів, обраних як об’єкт дослідження, робиться припущення, що будь-якии першоособовий наратор, а особливо травмовании у минулому, якии будує історію на власних спогадах, є недостовірним, що зумовлюється суб’єктивною оцінкою наратором описуваних подій , суттєвою часовою відстанню між подіями й моментом ї хньої фіксації , намаганням наратора трансформувати спогади, тобто модифікувати події та повірити в цю нову версію. Наративне інсценування запам’ятовування і забування досягається завдяки суб’єктивності оповіді гомодієгетичних нараторів, наявності двох і більше часових площин, різних версій подій , прийомів аналепсису тощо. Невідповідність спогадів, які демонструють наратори, реальним подіям є характеристикою механізмів пам’яті та чинником, якии суттєво впливає на розвиток сюжету в романах. Новизна дослідження полягає в застосуванні когнітивного підходу до аналізу гомодієгетичного мнемічного наративу. Результати дослідження мають перспективу для подальшого аналізу окремих творів, що являють художню презентацію взаємодії пам’яті і спогадів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)