Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=нові медіа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
Шифр: Б005660/2014/6
   Журнал

Бібліотечний вісник [Текст] : науково-теоретичний та практичний журнал/ Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. - Київ, 1993 - . - ISSN 1029-7200. - Виходит раз на два місяця
2014р. № 6 (224)
Зміст:
Попик, Володимир. Створеній фундаментальної електронної бібліотеки "Україніка" як складник формування національного гуманітарного інформаційного простору / В. Попик. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронні ресурси, цифрова бібліотека, національна бібліографія
Давидова, Ірина. Соціально-комунікаційна теорія бібліотечної діяльності: становлення та шляхи розвитку / І. Давидова. - С.8-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, комунікації, суспільство знань
Самохіна, Наталія. Організація повнотекстових електронних ресурсів у Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського / Н. Самохіна. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні продукти НБУВ, електронне періодичне видання, локальна мережа
Гарагуля, Сергій. Бібліотеки в інформаційному суспільстві: орієнтація на користувача / С. Гарагуля. - С.17-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, веб 2.0, електронна бібліотека
Струнгар, Валерія. Бібліотека і соціальні медіа: термінологічно-понятійний аспект / В. Струнгар. - С.23-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа, мас-медія, нові медіа
Бондаренко, Вікторія. Мобільні технології у бібліотеці: QR-код / В. Бондаренко. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мобільні технології, мобільні бібліотеки, QR-код
Ковальчук, Галина. Прижиттєві та посмертні видання Т. Г. Шевченка у фондах відділу стародруків та рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / Г. Ковальчук. - С.33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шевченкознавство, прижиттєві видання Т. Г. Шевченка, посмертні видання Т. Г. Шевченка
Ківшар, Таїсія. Ресурси біографічної інформації: традиційні уявлення, новітні тенденції і перспективи розвитку : [рецензія] / Т. Ківшар. - С.39-40
Кл.слова: біографічна інформація, комунікаційні технології, соціальні комунікації
Поперечна, Лідія. Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору. Інформація / Л. Поперечна. - С.41-42
Кл.слова: Міжнародна наукова конференція, Київ, 2014 р., інформаційний простір, бібліотечно-інформаційні ресурси
Василенко, Ольга. Формування національного інформаційного простору: інтеграція та кооперація зусиль бібліотек України та інформаційних інститутів. Інформація / О. Василенко, Т. Данильченко. - С.42
Кл.слова: взаємодія бібліотек, інформаційні ресурси, ІКТ
Ковальчук, Галина. Рукописна і книжкова спадщина в національному інформаційному просторі: теоретичні і практичні аспекти формування електронних ресурсів. Інформація / Г. Ковальчук, Т. Мяскова. - С.43
Кл.слова: інформаційні технології, інформаційний ресурс, оцифрування документів
Яременко, Лідія. Національна архівна спадщина в інформаційному просторі / Л. Яременко. - С.43-44
Кл.слова: архівні документи, електронні архівні фонди, облікова електронна база
Гранчак, Тетяна. Інформаційно-аналітична діяльність як чинник організації сучасного національного інформаційного простору. Інформація / Т. Гранчак. - С.44
Кл.слова: інформаційно-аналітичний підрозділ бібліотеки, інформаційне середовище, інформаційно-аналітична діяльність бібліотек
Сокур, Олена. Каталогізація бібліотечно-інформаційних ресурсів на сучасному етапі. Інформація / О. Сокур. - С.44-45
Кл.слова: програмне забезпечення АБІС, стандартний опис, електронні ресурси
Котлярова, Тетяна. Біобібліографічна складова національного електронного інформаційного простору. Інформація / Т. Котлярова. - С.45-46
Кл.слова: електронні інформаційні ресурси, біографічна інформація, біобібліографічна інформація
Воскобойнікова-Гузєва, Олена. Бібліотека - освіта - інновації. Інформація / О. Воскобойнікова-Гузєва. - С.46
Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2014 р., інформаційне суспільство, бібліотечно-інформаційна освіта
Добко, Тетяна. Довідково-інформаційне обслуговування в електронному середовищі. Інформація / Т. Добко, В. Шкаріна. - С.46-47
Кл.слова: бібліотечні послуги, взаємодія бібліотек, веб-ресурси
Костенко, Леонід. Бібліотека та бібліометрія: світовий досвід, українська перспектива. Інформація / Л. Костенко, О. Жабін. - С.48
Кл.слова: оцінювання наукових досліджень, статистична обробка даних, геоінформаційна складова
Бодак, Ольга. Формування електронних інформаційних ресурсів наукових бібліотек: прикладний аспект. Інформація / О. Бодак. - С.48
Кл.слова: електронні інформаційні ресурси, взаємодія бібліотек, облік електронних ресурсів
Пономаренко, Лариса. Життя, як творчість (Пам'яті Павли Іванівни Рогової) / Л. Пономаренко. - С.49-50
Кл.слова: Рогова Павла, вшанування пам'яті, бібліотечна справа
Покажчик змісту журналу "Бібліотечний вісник" за 2014 рік. - С.49-50
Кл.слова: бібліотечна справа, бібліографія, наукові події
Вимоги до оформлення статей наукових фахових видань. - С.53
Кл.слова: тематичне спрямування, обов'язковий структурний елемент, класифікація
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (16.01.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.
316.776(082)
С 69


   
    Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 343 с. - 78.58 грн., 20.00 грн., 75.00 грн.
    Зміст:
Березенко, В. В. Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні / В. В. Березенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: PR, проблеми, дослідження
Voren, Robert. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. - С .16-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, права людини, протест
Гандзюк, В. О. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. - С .23-29
Кл.слова: Україна, Євромайдан, акції протесту
Гулай, В. В. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи / В. В. Гулай. - С .30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, політична криза, символ
Колєчкіна, Л. М. Перспективи розвитку соціальних комунікацій / Л. М. Колєчкіна. - С .40-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, моделі комунікації, розвиток
Ковальчик, Р. В. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. - С .48-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журналістика, інформація, геополітична ситуація
Макарова, М. В. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. - С .55-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, електронне врядування, місцеві органи влади
Масімова, Лариса Гагіківна. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С .65-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуальний медіа-текст, інтермедіальність, інтертекстуальність
Раренко, Л. А. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу / Л. А. Раренко. - С .72-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗD-реклама, ЗD-друк, брендинг
Сошинська, Вікторія Євгенівна. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. - С .78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна комунікація, комунікаційні процеси, документно-інформаційна сфера
Спрінсян, В. Г. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень / В. Г. Спрінсян. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документаційний менеджмент, управлінські рішення, документознавець-менеджер
Фруктова, Яна Станіславівна. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект / Я. С. Фруктова. - С .88-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, соціальний простір, соціальний смисл
Шафаренко, Ю. М. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. - С .96-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандартизація, рентабельність, PR ROI
Швецова-Водка, Галина Миколаївна. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. - С .106-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна інформація, ноокомунікологія, комунікаційний центр
Шевченко, В. Е. Способи візуалізації журналістської інформації / В. Е. Шевченко. - С .114-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуалізація, інфографіка, інформація
Шевченко, О. В. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України / О. В. Шевченко. - С .124-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лізингові угоди, комерційна діяльність, договір лізингу
Шиян, В. О. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. - С .131-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, Болонський процес, підготовка фахівців
Градюшко, О. О. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі / О. О. Градюшко. - С .138-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-журналістика, інтернет- ЗМІ, нові медіа
Гранчак, Т. Ю. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління / Т. Ю. Гранчак. - С .147-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, управлінська діяльність, комунікація
Грінченко, М. С. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді / М. С. Грінченко. - С .157-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальний простір, мережевий етикет, віртуальне спілкування
Дем'янова, Ю. О. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора / Ю. О. Дем'янова. - С .163-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкритий доступ, наукометричні показники, цитованість
Єжижанська, Т. С. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. - С .170-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративні комунікації, цільова аудиторія, громадкість
Іщук, C. M. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях / C. M. Іщук. - С .179-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, семіотична система, код
Кияниця, Євгенія Олегівна. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації / Є. О. Кияниця. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кодування, культура, менталітет
Лисиця, Н. М. Крос-культурні особливості рекламної комунікації / Н. М. Лисиця. - С .193-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод картування, культура сегмента споживачів, національна культура
Ольховик, М. В. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-текст, мовна девіація, оказіоналізми
Прищепко, С. В. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. - С .207-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламні комунікації, постмодернізм, візуальна мова
Удріс, Н. С. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. - С .216-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламний образ, принцип Парето (80/20), рекламна комунікація
Романова, А. О. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід / А. О. Романова. - С .222-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламна галузь, державне управління, саморегулювання рекламного бізнесу
Владімірська, Р. Л. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. - С .229-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книговидавнича справа, книговидання, соціальні комунікації
Зеленська, Л. М. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.) / Л. М. Зеленська. - С .237-247. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні періодичні видання, музична преса України, типологія періодичних видань
Лойко, P. P. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі / P. P. Лойко. - С .247-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: процесне управління, інформаційні технології, бізнес-процеси
Озеранська, М. Р. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. - С .254-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: видавництво, навчальна література, серіальна література
Пикалюк, Р. В. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань / Р. В. Пикалюк. - С .260-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колективна монографія, дискурсивні практики, змістова культура видання
Полковенко, Т. В. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід / Т. В. Полковенко. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книга, видавнича діяльність, видавничий бізнес
Бондар, С. К. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, коледж, студенти
Веретеннікова, Н. В. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті / Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. - С .278-284. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, користувач, інтерфейси комунікування
Давидова, І. О. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. - С .284-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, комунікації, суспільство знань
Дроздовська, О. Є. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. - С .293-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, нові функції, електронні інновації
Зотова, Вікторія Анатоліївна. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С .300-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна діяльність, вузівська бібліотека, бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка
Макарова, Марія Володимирівна. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, інформаційно-бібліотечні системи, інформаційно-комунікативні технології
Прокопенко, Л. С. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі / Л. С. Прокопенко. - С .316-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародні бібліотечні організації, професіійна бібліотечна комунікація, міжнародне бібліотечне співробітництво
Салата, Г. В. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. - С .322-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, соціальна комунікація, когнітивний аспект
Чуканова, C. O. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова. - С .329-335
Кл.слова: вищі навчальні заклади, США, бібліотекознавство
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки--Соціологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
3D-друк -- герменевтика -- інтернет-видання -- комунікації
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.
Шифр: В890024/2015/2
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2015р. N 2 (223)
Зміст:
Мураховський, Анатолій. Державне регулювання у сфері видавничої справи / А. Мураховський. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нормативні документи, форми регулювання, норми регулювання
Геращенко, Михайло. Вагомий внесок у вітчизняне документознавство та книгознавство : [рецензія] / М. Геращенко, Л. Добровольська. - С.9-10
Кл.слова: документ, книга, нормативні видання
Кепін, Дмитро. Музейний портрет Білорусі : [рецензія] / Д. Кепін. - С.10-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейна справа, приватне збиральництво, колекції
Сербін, Олег. Аспекти реформування та вдосконалення сучасної бібліотечної освіти / О. Сербін, Т. Ярошенко. - С.12-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотекознавство, вища бібліотечна освіта, освітні акредитаційні стандарти
Білько, Євгенія. Комплектування фондів НБУВ обов'язковим примірником документів України: шляхи оптимізації / Є. Білько, Л. Чайковська. - С.15-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: обов'язковий примірник, комплектування фондів, заповнення лакун
Мар’їна, Олена. Моделювання поведінки користувачів електронних бібліотек: із досвіду реалізації зарубіжних проектів / О. Мар’їна. - С.19-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронна бібліотека, юзабіліті, користувачі бібліотек
Рогова, Павла. Дослідження інформаційних ресурсів на відповідність потребам користувачів у контексті перетворень бібліотечного середовища / П. Рогова, Ю. Артемов. - С.22-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні потреби, експрес-опитування, контент-аналіз
Назаровець, Сергій. Вплив відкритого доступу на цитованість робіт молодих українських науковців / С. Назаровець. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкритий доступ, наукова комунікація, українські науковці
Соколов, Віктор. Історико-філософські погляди Гавриїла Бужинського на тлі розвитку історичної думки Росії першої чверті XVIII століття : Закінчення. Початок див. : Вісник Книжкової палати. - 2015. - №1. - С.28-31 / В. Соколов. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: праці з історії Росії, Бужинський Гавриїл, час Петра I
Шумілова, Анжела. Текстові аркушеві видання 1917—1921 рр. як унікальні першоджерела історії України : Закінчення. Початок див. : Вісник Книжкової палати. - 2015. - №1. - С. 32-35 / А. Шумілова. - С.33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історикознавчий аналіз, текстові аркушеві видання, церква
Київська весна - 2015 року. Інформація. - С.38
Кл.слова: книжкова виставка, книговидання, книгорозповсюдження
Давидова, Ірина. Патерни інформаційних потреб управлінців у системі інформаційного менеджменту / І. Давидова. - С.39-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні потреби, кадри управління, інформаційний менеджмент
Киричок, Андрій. Використання нових медіа у формуванні іміджу ВНЗ / А. Киричок. - С.42-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нові медіа, соціальні мережі, імідж навчального закладу
Чекштуріна, Вікторія. Еволюція графічних засобів символьної комунікації / В. Чекштуріна. - С.45-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: знак-символ, артефакт, руна
Гусєва, Олена. Внутрішньожанрова типологія нарису / О. Гусєва. - С.49-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр, внутрішньожанровий різновид, типологія
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.05.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Киричок, Андрій.
    Використання нових медіа у формуванні іміджу ВНЗ [Текст] / А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2015. - N 2(223). - С. 42-45. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
нові медіа -- соціальні мережі -- імідж навчального закладу

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.05.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Шашенко, Сергій.
    Комунікаційні аспекти сучасних мультимедійних лонгрідів: українська практика [Текст] / С. Шашенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
лонгрід -- візуальна комунікація -- нові медіа -- медіапростір -- мультимедіа -- мультимедійний контент

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Манделіна, Олександр Сергійович.
    До питання про природу нових медіа / О. С. Манделіна // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство = International journal: Culturology. Philology. Musicology : [збірник наукових праць]. - 2017. - Вип. 9. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-4679

Кл.слова (ненормовані):
нові медіа -- цифрові технології -- медіасфера -- Маклюен -- Мановіч

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Дроботун, Д. С.
    Тенденціївикористання ЗМІ під час парламентських виборів в Україні у 2019 році / Д. С. Дроботун // Держава і право : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 85. - С. 384-392. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3349

Кл.слова (ненормовані):
нові медіа -- засоби масової інформації -- парламентські вибори -- телебачення -- виборча компанія -- політична реклама -- політична агітація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Тормахова, Анастасія Миколаївна.
    Аудіовізуальні практики нових медіа та їх комунікативний характер [Текст] / А. М. Тормахова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
нові медіа -- аудіовізуальні практики -- інтернет -- онлайн -- комунікація -- інтерактивність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Кальченко, Т.
    Концептуалізація української історії в полімодальному дискурсі нових медіа / Т. Кальченко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 1, DOI 10.28925/2311-259X.2017(1)0149. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
прецедентний феномен -- мем -- дискурс -- полімодальність -- нові медіа
Анотація: У пропонованій статті проаналізовано особливості актуалізації прецедентних одиниць у полімодальному інтернет-дискурсі на прикладі публікації інтернет-журналу «Платформа», присвяченої 25-річчю незалежності України. Увагу зосереджено на вербальній репрезентації прецедентних одиниць. Дослідження актуальне з огляду на продуктивність їх використання у дискурсі нових медіа та на соціокультурну значущість прецедентних феноменів, сферою-джерелом яких є національна історія. Розкрито аксіологічну, національно-ідентифікаційну та організаційну функції досліджуваного явища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Боярин, А. А.
    Медіа-середовище сучасної бібліотеки [Текст] / А. А. Боярин // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2018. - Вип. 2. - С. 33-40. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіа-середовище -- нові медіа -- засоби масової інформації -- засоби масової комунікації -- соціальні медіа -- бібліотека -- користувач -- медіа-простір
Анотація: Актуальність теми дослідження полягає в тому, що медіа-середовище сучасної бібліотеки є багатогранним, а розширення власного медіа-простору дає можливість бібліотеці стати центром життя громади та залучити молодь, в тому числі й через нові медіа. Метою дослідження є вивчення та аналіз медіа-середовища бібліотек України, перспективи розвитку елементів журналістської діяльності в сучасній бібліотеці та необхідність впровадження нових форм комунікації в інформаційному суспільстві. Завданнями дослідження визначено: аналіз джерельної бази з теми дослідження; дослідження медіа-середовища українських бібліотек шляхом анкетування працівників бібліотечної сфери; розроблення проекту та запис радіо-інтерв’ю «Медіа-простір сучасної бібліотеки» з представниками бібліотек Києва. За допомогою методів джерелознавчого аналізу, контент-аналізу сайтів установ, узагальнення, а також методом соціокомунікації проведено анкетування та досліджено медіа-середовище бібліотек України, їх взаємодію зі ЗМІ та новими медіа. Медіа-простір сучасної бібліотеки – це доволі широка тема, яку можна вивчати з різних позицій. Бібліотечна робота поступово відходить від стандартного обслуговування лише в межах книгозбірні та починає активно опановувати нові медіа. Тому в своїй роботі вона часто використовує сучасні методи комунікації з користувачем, як то web-сайти та соціальні мережі. У дослідженні з’ясовано, що ефективність присутності бібліотеки в нових медіа залежить від мети та завдань самої книгозбірні, розширення її медіа-простору та потреби залучення нових читачів. Визначено, що на популярність сторінок у соціальних медіа та зростання кількості читачів впливає періодичність оновлення повідомлень та створення власного медіа-продукту.

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Филипчук, С.
    Трансформації нових медіа християнських конфесій України / С. Филипчук // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P92-98. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
нові медіа -- християнські конфесії -- релігійна діяльність -- медіатизація
Анотація: Авторка досліджує видозміни нових медіа українських церков. Доведено, що інтернетсередовище спричинило сплеск діяльності електронних конфесійних ЗМІ різних видів, що зробило їх новими засобами для донесення місії церкви в українському суспільстві. Проаналізовано офіційні сайти конфесій, соціальні мережі, блогосферу та ін. на предмет окреслених Е. Тоффлером ознак нових медіа, як-то: інтерактивність, мобільність, зворотність і можливість взаємозв'язку. Зроблено висновок, що християнські нові медіа - групи-спільноти в соціальних мережах, форуми, сайти, блоги тощо - органічно поєднують виконання медійних та конфесійних функцій, трансформують зовнішню і внутрішню комунікацію в церковному середовищі, адже на їхніх платформах активно творять контент не лише церковні прес-служби, відповідальні за ті чи інші напрямки церковного служіння, але й прості віряни, а також невоцерковлені, утім зацікавлені духовними питаннями користувачі. Із новими медіа пов'язані явища віртуалізації та консюмеризму релігії. Медіатизація християнських конфесій України через призму інтернет-середовища відбувається через глобальну зміну людини, відтак і церкви, яка прагне діалогу з людиною та спільнотами людей засобами нових медіа

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Гудошник, Оксана.
    Усна історія і медіа: платформи для збору історій свідків / О. Гудошник // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 2. - С. 139–145, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
«голоси війни» -- російсько-українська війна -- нові медіа -- усна історія -- сторітелінг -- Музей Голоси мирних
Анотація: Актуальність аналізу українського «тексту війни», де окремі голоси є частиною цілісного наративу, пов’язана зі швидкістю змін воєнного дискурсу та необхідністю наукового осмислення. Метою статті було описати найбільш показові приклади платформ та онлайн-ресурсів, які збирали інтерв’ю свідків із початку війни. Для досягнення мети було використано інтердисциплінарний метод і метод оперативного збору матеріалу. Створення платформ зі збору історій війни, їх структура, цілі й методи роботи стали предметом нашого наукового інтересу. Відкритість, доступність, наскрізне тегування, спрощена каталогізація, легка навігація сайтом чи платформою, можливість завантажити власну історію зумовили популярність таких ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Дрок, Ніко.
    Професійна журналістика в часи соціальних мереж [Текст] / Н. Дрок // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 6-12DOI 10.28925/2524-2644.2023.151. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійна журналістика -- соціальні медіа -- класична схема журналістської роботи -- нові медіа
Анотація: Стаття присвячена аналізу сучасного стану професійної журналістики в епоху розквіту соціальних мереж. Автор підкреслює, що контекст, у якому працює професійна журналістика, багато в чому змінився у ХХІ столітті. Ці зміни різноманітні й іноді суперечливі, але їх можна підсумувати як перехід від середовища масової інформації до середовища мережі. У статті описано чотири основні сценарії розвитку та співіснування соціальних мереж і професійної журналістики. Існує сценарій синтезу, додатковий сценарій, сценарій витіснення та сценарій заміни. Автор зазначив, що реалізація найімовірнішого сценарію залежить від багатьох факторів. Окремо наголошено на проблемах і сильних сторонах соціальних мереж. У статті представлено класичну схему журналістської роботи. Її основними компонентами є конкретний процес, продукт, платформа та аудиторія. Автор робить висновок, що професійна журналістика, безперечно, має майбутнє в епоху соціальних мереж. Це майбутнє значною мірою залежить від того, наскільки журналістика та журналістська освіта зможуть адаптуватися до нового цифрового середовища. Головне, що потрібно – це журналістика, яка пропонує перспективу, готова співпрацювати з громадськістю та слухати її. Це було б чудовою відповіддю на тенденцію, згідно з якою соціальні медіа поступово захоплюють частину того, що раніше було сферою медіа, тобто стислих і швидких новин. Отже, професійна журналістика повинна спеціалізуватися розслідуваннях та більш якісних формах. За професійною журналістикою в епоху соціальних мереж майбутнє.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)