Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=профілізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
37.04
Д 50


   
    Диференціація навчання на різних ступенях загальної середньої освіти: теорія, практика, перспективи [Текст] : матеріали методологічного семінару 19 лист. 2008 р., м. Київ / ред. В. Г. Кремень ; ред. В. Г. Кремень. - Київ : Педагогічна думка, 2009. - 185 с. - ISBN 978-966-644-152-5 : 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--середня освіта--теорія навчання--методика навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- профільне навчання -- профілізація
Дод.точки доступу:
Кремень, Василь Григорович \ред.\
Академія педагогічних наук України
Відділення загальної середньої освіти
Інститут педагогіки


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

2.
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
    Зміст:
Хоружа, Л. Л. Вступне слово / Л. Л. Хоружа. - С .7-8
Ворначева, Л.Ю. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.) / Л.Ю. Ворначева. - С .9-19. - Библиогр. в конце ст.
Гаврилюк, А. В. Розвиток класичних університетів в умовах об'єднаної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класичний університет, освітня політика, освітні реформи
Заяць, Людмила Іванівна. Економічні механізми розвитку університетської освіти у Нідерландах / Л. І. Заяць. - С .25-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, джерела фінансування вищої освіти, модель фінансування
Леонтьева, Інна Василівна. До питання про становлення і розвиток методу природного експерименту у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки / І. В. Леонтьева. - С .36-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, експеримент природний, Лазурський О.
Літіченко, О. Д. Педагогічна преса як джерельна база історико-педагогічного дослідження / О. Д. Літіченко. - С .46-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний журнал, педагогічна преса, педагогічна публіцистика
Руденко, Н. В. Досягнення О. Муравйової (1867-1939) у сфері вокальної педагогіки і їх використання для розвитку музично-педагогічної думки XXI ст. / Н. В. Руденко. - С .51-59. - Библиогр. в конце ст.
Свириденко, А. Ю. Нормативна дисципліна "Безпека життєдіяльності" як важлива складова змісту вищої освіти / А. Ю. Свириденко. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, безпека життєдіяльності
Талпа, А. О. Проблема мотивації студентів до навчання у сучасній вітчизняній науковій літературі / А. О. Талпа. - С .67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, вступ до ВНЗ, студенти
Шинкар, Т. Ю. Розвиток змісту та форм організації методичної роботи в дитячих садках України / Т. Ю. Шинкар. - С .73-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Бакун, Я. Е. PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері / Я. Е. Бакун. - С .79-87
Кл.слова: PR-технології, дозвілля, розваги
Бодненко, Д. М. Застосування ГКТ у навчально-виховному процесі / Д. М. Бодненко, О. М. Глушак. - С .87-92
Кл.слова: інформатизація, інформаційно-комунікаційні технології, навчально-виховний процес
Веселовська, О. В. Економічна сутність собівартості промислової продукції / О. В. Веселовська. - С .93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: собівартість продукції, витрати виробництва, суспільні витрати
Діденко, Н. М. Форми організації позакласної роботи з української мови з використанням засобів музейної педагогіки / Н. М. Діденко. - С .100-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейна педагогіка, позакласна робота, інноваційні технології
Загарій, В. П. Департамент фінансової безпеки держави НБУ як засіб консолідації грошово-кредитної політики з процесом забезпечення фінансової безпеки України / В. П. Загарій. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фінансова безпека, Національний банк України, монетарні заходи
Закраєвська, О. Ю. Підготовка майбутніх учителів початкових класів / О. Ю. Закраєвська. - С .116-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів, учитель початкових класів
Кучаковська, Г. А. Експертні системи як засіб підвищення ефективності профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профорієнтація, експертна система, інформаційно-комутаційні технології
Мазур, Н. П. Вплив особливостей курсу інформатики профільної школи на процес підготовки майбутніх учителів / Н. П. Мазур. - С .131-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, профіль, профілізація
Олійник, А. М. Усна перевірка якості знань учнів: бесіда як метод контролю / А. М. Олійник. - С .140-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль знань, усна перевірка, бесіда
Петрик, Л. В. Засоби медіа-освіти на уроках іноземних мов / Л. В. Петрик. - С .146-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-текст, засоби медіа-освіти
Процька, C. M. Педагогічні умови формування професійних комнетентностей у майбутніх філологів засобами комп'ютерно зорієнтованої методичної системи навчання / C. M. Процька. - С .155-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, професійна компетентність, комп'ютерні освітні технології
Руднік, Ю. В. Інноваційні технології навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .162-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія навчання, іноземні мови, структура інноваційної діяльності
Середюк, С. В. "Велика реформа 1861 року" та її вплив на подільське селянство / С. В. Середюк. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформа 1861, Поділля, селяни
Скляр, О. О. Особистісна мотивація майбутнього вчителя музики як основа розвитку професійного інтересу / О. О. Скляр. - С .176-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, потреба, професійний інтерес
Теряєва, Л. А. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема / Л. А. Теряєва. - С .181-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична компетентність, компонентна структура, компетенції
Шеремета, M. M. Фактори, що негативно впливають на здоров'язберігання майбутніх соціальних педагогів, та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні / M. M. Шеремета. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, вищий навчальний заклад, здоров’я
Гладун, М. А. Особливості дітей молодшого шкільного віку "Z-покоління" / М. А. Гладун. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: теорія поколінь, Z-покоління, діти молодшого шкільного віку
Дячок, Н. В. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності студентів / Н. В. Дячок. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна мобільність, професійна мобільність, соціальна стратифікація
Корнят, В. С. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят. - С .206-213. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, діагностичні уміння, студент
Koxaнова, Олена Петрівна. Психологічна культура особистості сучасних студентів / О. П. Koxaнова. - С .213-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічна культура, психологічна компетентність , самовизначення
Лебідь, Н. К. Емпіричне дослідження цілеспрямованої активності студентів / Н. К. Лебідь, Ю. В. Бреус. - С .223-232. - Библиогр. в конце ст.
Терещенко, М. В. Подружні зради як наслідок порушень сімейних стосунків / М. В. Терещенко. - С .232-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: подружня зрада, пробачення, ревнощі
Чечко, Т. М. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку / Т. М. Чечко. - С .238-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, діти з особливостями психофізичного розвитку, соціально-педагогічний супровід
Гавриловська-Задорецька, М. В. Імагологічні аспекти опису молдаван у бессарабському циклі Михайла Коцюбинського / М. В. Гавриловська-Задорецька. - С .243-248. - Библиогр. в конце ст.
Горохова, Т. О. Текст як засіб організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей / Т. О. Горохова. - С .249-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ, НАВЧАЛЬний текст, ДИСКУРС
Груздьова, О. В. Анімалістичні твори Б. Грінченка та М. Загірньої: їх вплив на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Груздьова. - С .256-261. - Библиогр. в конце ст.
Лосевич, Н. С. Застосування фразеологічних одиниць англійської мови у медійному дискурсі з точки зору теорії мовленнєвої комунікації / Н. С. Лосевич. - С .261-265. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паремійний простір, мовленнєвий акт, ілокуція
Поклад, Т. С. Лінгвокогнітивні особливості англомовних дескрипцій запахів у парфумерному інтернет-дискурсі / Т. С. Поклад. - С .266-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запах, дескрипції, номінація
Ульяницька, М. В. Чарівна казка як особливий жанр народної творчості (на матеріалі французьких та англійських казок) / М. В. Ульяницька. - С .272-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр казки, чарівна казка, типологія казки
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
37.07
С 80


   
    Стратегії управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства : зірник наукових праць. Вип. 1 / ред. Р. П. Вдовиченко. - Київ ; Миколаїв : Іліон, 2008. - 400 с. - ISBN 978-966-2056-46-4 : 40.00 грн.
    Зміст:
Соціально-педагогічні засади стратегічного управління розвитком сучасної освіти
Калініна, Л. М. Стратегія інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Калініна. - С .5
Вдовиченко, Р. П. Стратегія розвитку управлінської компетентності керівників ЗНЗ на субрегіональному рівні / Р. П. Вдовиченко. - С .17
Болгаріна, В. С. Розвиток культурного середовища у системі стратегічного управління освітніми засадами / В. С. Болгаріна. - С .31
Мазан, Р. С. Система стратегічного управління закладами освіти в сучасних умовах / Р. С. Мазан. - С .37
Зінченко, Д. Є. Профілізація навчання - стратегічне завдання ЗНЗ / Д. Є. Зінченко, Е. В. Ніколенко. - С .44
Баранцова, І. О. Культурологічна підготовка майбутнього вчителя як стратегічне завдання освіти / І. О. Баранцова. - С .56
Артюх, М. С. Стратегія діяльності районного відділу освіти з підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів / М. С. Артюх. - С .62
Грушева, А. А. Формування управлінської компетентності у випускників ВНЗ: досвід зарубіжних країн / А. А. Грушева. - С .68
Капустеринська, Т. Д. Стратегічне планування та управління сучасним ЗНЗ: проектний підхід / Т. Д. Капустеринська. - С .77
Онаць, О. М. Науково-методичні основи стратегії управління розвитком професійної компетентності молодого вчителя / О. М. Онаць. - С .84
Стратегія управління якістю освіти в загальноосвітньому навчальному закладі
Тарасюк, Л. В. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів загальноосвітнього закладу / Л. В. Тарасюк. - С .98
Давидова, Т. М. Здоров’яформуюча педагогіка - стратегія майбутнього / Т. М. Давидова, Л. М. Калініна. - С .108
Жеребцова, Т. В. Технології управління якістю освіти в ЗНЗ (з досвіду роботи) / Т. В. Жеребцова. - С .117
Редько, В. Г. Педагогічний програмний засіб "Краєзнавство - шлях до пізнання Великої Британії та США" / В. Г. Редько [и др.]. - С .126
Інші автори: Кохан О. В., Калініна Л. В., Самойлюкевич І. В.
Вдовиченко, Р. П. Організація профільного навчання на субрегіональному рівні / Р. П. Вдовиченко, Г. М. Калініна, Т. Д. Капустеринська. - С .133
вдовиченко, Р. П. Програмно-цільовий метод у бюджетуванні галузі "Освіта" / Р. П. вдовиченко, О. В. Карпенко. - С .152
Інформатизація управління освітою та загальноосвітнім навчальним закладом
Жук, Ю. О. Особливості прийняття управлінських рішень в умовах комп'ютерно орієнтованого обміну в освітньому середовищі / Ю. О. Жук. - С .167
Щекатунова, А. Д. Застосування інформаційних технологій в управлінні розвитком школи / А. Д. Щекатунова. - С .174
Островерхова, Н. М. Інформаційний підхід до аналізу уроку як педагогічної системи / Н. М. Островерхова. - С .181
Іванушкін, К. Ю. Побудова інформаційної інфраструктури профільної школи / К. Ю. Іванушкін. - С .191
Тур, О. М. Роль засобів масової інформації у формуванні здорового способу життя підлітків / О. М. Тур. - С .198
Маленко, О. Д. Засоюи масової інформації та процес формування загальнокультурної компетентності учнів / О. Д. Маленко. - С .203
Калініна, Л. М. Інтернет як джерело отримання інформації та засіб підвищення професійної майстерності вчителів і керівників закладів освіти / Л. М. Калініна, О. Л. Губаш. - С .209
Калініна, Л. М. Використання педагогічними кадрами можливостей Інтернет у процесі професійної діяльності / Л. М. Калініна, К. М. Картузов. - С .221
Технології управління освітою та загальноосвітнім навчальним закладом
Доротюк, В. І. Професійне самовизначення старшокласників в інформаційному суспільстві / В. І. Доротюк. - С .254
Кнорр, Н. В. Обласний ліцей інтернатного типу - заклад майбутнього для обдарованих учнів / Н. В. Кнорр. - С .260
Петренко, Л. М. Організація самостійної роботи студентів:досвід роботи / Л. М. Петренко. - С .267
Рябуха, І. М. Зміст діяльності ліцею з соціальної адаптації учнів у гетерогенному суспільстві / І. М. Рябуха. - С .275
Мазур, О. М. Профілізація старшої школи в МЗОШ № 56:тздобутки та перспективи / О. М. Мазур. - С .282
Овчаренко, В. М. Управління самоосвітою педагога сучасної школи / В. М. Овчаренко. - С .292
Горобець, О. В. Модернізація управлінської діяльності на сучасному етапі розвитку освіти / О. В. Горобець. - С .302
Звоник, В. І. Компетентісний підхід до управління сучасним освітнім закладом / В. І. Звоник. - С .310
Щербань, Т. О. Психолого-педагогічні аспекти профдіагностики школярів / Т. О. Щербань. - С .319
Калініна, Л. М. Правові акти як основа діяльності верівника загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Калініна, Г. М. Калініна, В. О. Прядко. - С .325
Стемковська, Я. Є. Психологічний супровід процесу розвитку особистості в умовах художньо-естетичної освіти / Я. Є. Стемковська. - С .349
Управління науково-методичною роботою в сфері освіти
Тимошко, Г. М. Генезис проблеми підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .358
Ковальчук, Н. М. Розвиток професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи / Н. М. Ковальчук. - С .370
Удовиченко, О. О. Роль методичної служби в умовах переходу на новий зміст освіти / О. О. Удовиченко. - С .377
Сергієнко, О. В. Управління методичною роботою в Миколаївській загальноосвітній школі №52 / О. В. Сергієнко. - С .385
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Стратегія управління--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
управління -- інформатизація -- технології управління
Анотація: У збірнику наукових праць репрезентовано теоретичні,теоретико-прикладні та прикладні статті, які були представлені на 5 Міжнародній науково-практичній конференції "Стратегії управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства". За змістом - класифіковані в аспектному ракурсі: соціально-педагогічні засади стратегічного управління розвитком освіти, стратегії підвищення якості освіти в ЗНЗ, технології управління освітою і ЗНЗ, управління науково-методичною роботою в галузі освіти. Адресується широкому загалу управлінських кадрів системи освіти України.
Дод.точки доступу:
Вдовиченко, Р.П. \ред.\
Калініна, Л.М.
Самойлюкевич, І. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
37.014.3
М 74


   
    Модернізація освіти в Україні : аналітичний огляд результатів всеукраїнського опитування керівників загальноосвітніх навчальних закладів у 2004 р. / ред. О. Овчарук. - Київ : К.I.С., 2004. - 32 с. - ISBN 966-8039-48-3 : 1.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- правове забеспечення -- профілізація -- керування навчальним закладом
Дод.точки доступу:
Овчарук, О. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Рощупкіна, Т.
    "Сходами професійного зростання" : авторська технологія профорієнтаційної діяльності Запорізького колегіуму "Елінт" / Т. Рощупкіна, І. Патрушева // Соціальний педагог : всеукраїнська газета для фахівців. - 2018. - N 10. - С. 30-34

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтація -- профілізація -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Патрушева, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Стельмах, А. Г.
    Допоможемо нашим учням у професійному самовизначенні / А. Г. Стельмах // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 16/18. - С. 64–68.

Рубрики: Учні--професійне самовизначення--Україна

Кл.слова (ненормовані):
профілізація -- управлінський супровід -- професійне самовизначення -- профільне навчання
Анотація: Науково-методичний супровід удосконалення професійно зорієнтованої підготовки учнів в опорному закладі – Хорошівській гімназії Житомирської області.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: В748746/2019/4
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Екологічна парадигма української освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Півняк, Геннадій. Дніпровська політехніка 120 років міжнародного визнання / Г. Півняк, О. Шашенко. - С.13-16
Бешта, Олександр. Наукові традиції Дніпровської політехніки / О. Бешта, І. Нікітенко. - С.17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Шабанова, Юлія. Дніпровська політехніка: гуманітарний розвиток як виклик часу / Ю. Шабанова. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочергін, Ігор. Заснування Катеринославського вищого гірничого училища (за матеріалами Катеринославської преси) / І. Кочергін. - С.32-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбатов, Сергій. Якість вищої освіти в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного університету / С. Курбатов. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, Костянтин. Основи ноофутурології для захисту і порятунку людства / К. Корсак, Є. Суліма. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестерова, Мар’я. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України / М. Нестерова, А. Цимбал. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябека, Євгенія. Історичні особливості позиціювання демократії / Є. Рябека. - С.59-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Любарець, Владислава. Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти / В. Любарець, Ж. Верьовкіна. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Біденко, Євген. Європейський вимір системи освітніх цінностей / Є. Біденко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Любарець, Владислава.
    Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти / В. Любарець, Ж. Верьовкіна // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 4. - С. 68-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
профілізація -- заклади середньої освіти -- художньо-естетичний профіль
Дод.точки доступу:
Верьовкіна, Жанна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: У411512/2020/1/3
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 1/3
Зміст:
Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12.
Кл.слова: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність
Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом
Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація
Орешкіна, О. В. Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26.
Кл.слова: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг, артскрайбінг
Кучеренко, Т. Л. Особливості виявлення, навчання та підтримання розвитку здібностей (обдарувань) учнів / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56.
Кл.слова: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід, методичне забезпечення
Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58.
Кл.слова: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями
Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69.
Кл.слова: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота, профілізація старшої школи
Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76.
Кл.слова: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю
Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79.
Кл.слова: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Савіцька, Т. Г.
    Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 59–69.

Рубрики: Профільне навчання--профорієнтаційна робота--старші класи

Кл.слова (ненормовані):
профільні класи -- профільне начання -- допрофільна підготовка -- профілізація старшої школи -- профорієнтаційна робота -- профіль навчання -- трудова діяльність -- професії -- старші класи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Пастух, Т. В.
    Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 70–76.

Рубрики: Профільне навчання--профорієнтаційна робота

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційна робота -- профілізація -- визначення профілю -- технологічна карта

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Бурміс, Ірина Валеріївна.
    Формування моделі публічної бібліотеки в умовах об’єднаних територіальних громад Півдня України [Текст] / І. В. Бурміс // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 12-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
публічні бібліотеки -- південь України -- об’днані територіальні громади -- модернізація -- профілізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Гуменчук, Анатолій.
    Вплив Шіалі Ранганатана на розвиток вищої бібліотечної освіти Індії [Текст] / А. Гуменчук // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 9. - С. 49-52 . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
вища-бібліотечно-інформаційна освіта -- історія -- сткпені вищої освіти -- профілізація бібліотекознавчих освітніх програм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Гуменчук, Анатолій.
    Вплив Шіалі Ранганатана на розвиток вищої бібілотечної освіти Індії [Текст] / А. Гуменчук // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 10. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
вища бібліотечно-інформаційна освіта -- історія -- ступені вищої освіти -- профілізація бібліотекознавчих освітніх програм
Анотація: Висвітлено організаційні та когнітивні особливості ступеневої системи вищої бібліотечно-інформаційної освіти Індії; визначено роль видатного індійського бібліотекознавця Шіалі Рамамріта Ранганатана як фундатора бібліотечної освіти університетського рівня; з'ясовано його вплив на запровадження в країні англійської освітньої моделі підготовки бібліотечних фахівців. На основі контент-аналізу освітніх програм підготовки бібліотечних фахівців різних освітніх ступенів, які діють у провідних індійських університетах, доведено, що сучасна модель ступеневої бібліотечно-інформаційної освіти Індії загалом відповідає світовим тенденціям її розвитку, але має національну специфіку. З'ясовано, що негативним аспектом розвитку індійської системи підготовки бібліотечно-інформаційних фахівців є прагнення заощадити на ступеневій освіті та скорочення термінів підготовки бакалавра, магістра й доктора філософії до одного року. Обґрунтовано, що в умовах стрімкої цифровізації інформаційної галузі та підвищення інтелектуалізації бібліотечної професії такий підхід суттєво знижує якість підготовки фахівців і зумовлює потребу доповнення їхньої базової фахової освіти подальшою неперервною, а також розширення профілізації освітніх програм, модернізації їхнього змісту й структури

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)