Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ранньоновоанглійська мова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 312 с. - 58.02 грн.
    Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. Вступне слово / Л. Л. Хоружа. - С .3-4
Кл.слова: привітання, побажання
Антоненко, О. В. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці / О. В. Антоненко. - С .5-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегічний план, пріоритети розвитку вищої освіти, підготовка вчителів
Богатирчук, К. О. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр. / К. О. Богатирчук. - С .14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: повсякденне життя, школа, трудове виховання
Кабанова, О. О. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960) / О. О. Кабанова. - С .19-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педологія, дитяча дисципліна, дитячий рух
Кумар, Б. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. - С .28-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, сімейні ролі, індійська сім'я
Літіченко, Олена Дмитрівна. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. - С .35-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільне виховання, методичний супровід, дитячий садок
Руденко, Н. В. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога / Н. В. Руденко. - С .44-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокальна школа, педагогічні традиції, виконавські традиції
Рябкина, Л. М. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.) / Л. М. Рябкина. - С .54-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти-сироти, дитячі будинки, соціальне виховання
Запорожець, Л. М. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. - С .63-70. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Браславська О. В., Рожі І. Г., Ї. М. Макаревич
Кл.слова: навчально-ігрові технології, ігрові технології, ігрова діяльність
Глушак, Оксана Михайлівна. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент" / О. М. Глушак, Н. П. Мазур. - С .71-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна інформатика, інформаційна система, бізнес-планування
Вовк, О. І. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. - С .77-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: схема, ментальна репрезентація, когнітивна структура
Зайцева, Вероніка Іванівна. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова) / В. І. Зайцева. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, ілюстрація, духовна цінність
Кипиченко, Н. С. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. - С .93-100
Кл.слова: вчителі початкової школи, комунікативна взаємодія, учні 1 - 4 класів
Коломієць, Т. В. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін / Т. В. Коломієць. - С .101-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, фахове мовлення, спілкування
Матвієнко, A. M. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість / A. M. Матвієнко. - С .107-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маніпуляція, психологічний вплив, свідомість
Мельник, О. П. Формування економічної компетентності на уроках географії / О. П. Мельник. - С .116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, економічна компетентність, географія
Петрик, Лада Вікторівна. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі / Л. В. Петрик. - С .122-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, інтернет-медіа, іноземна мова
Процька, Світлана Миколаївна. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .130-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно орієнтоване навчання, комп'ютерно орієнтоване навчання, професійно-освітній процес
Руднік, Юлія Вікторівна. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .135-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: критеріальний підхід, інноваційні технології, навчання іноземних мов
Сінельнікова, Наталія Олегівна. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів / Н. О. Сінельнікова. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура мислення, майбутні вчителі, особистість учителя
Тінькова, Д. С. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. - С .151-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математична компетентність, педагогічний програмний засіб, газозварник
Якименко, Анастасія Вікторівна. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. - С .159-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: юнацький вік, діяльність, самодетермінація
Безкровний, Ю. О. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика / Ю. О. Безкровний. - С .165-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журнал "Украинский вестник", національне питання, Державна Дума
Бондар, Олександра Юріївна. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. - С .176-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інвектива, гендер, діалогічне мовлення
Вєтров, А. І. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. - С .185-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ранньоновоанглійська мова, граматика, сильні дієслова
Зізінська, А. П. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові / А. П. Зізінська. - С .192-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєвий акт, прохання, директив
Каленик, Т. М. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії / Т. М. Каленик. - С .197-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: прототип, історичний прототип, засіб вираження
Коноваленко, І. Ю. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру / І. Ю. Коноваленко. - С .201-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детектив, міський простір, міський текст
Коптіла, О. В. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. - С .209-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, пастиш, інтертекст
Лазаревич, Н. Ю. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. - С .214-224. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: роман-метафора, хронотоп, час
Мельник, Валентина Іванівна. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. - С .225-230. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політичний дискурс, маніпуляція, маніпуляторні технології
Мішана, O. E. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза / O. E. Мішана. - С .231-235. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, еллінізм, містифікація
Пильщик, C. B. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. - С .236-243. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституційний дискурс, комунікативна стратегія, лінгвістичні інтервенції
Порядченко, Леся Анатоліївна. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: опис, портрет, пейзаж
Ригус, В. В. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. - С .249-256. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аргумент, аргументація, аргументаційна стратегія
Сандакова, Н. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. - С .256-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дискурс, кінотекст, кінодискурс
Сікорака, В. І. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу / В. І. Сікорака. - С .261-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізми, професійний сленг, військовослужбовці
Суворова, Т. М. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад) / Т. М. Суворова. - С .269-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: архетипна схема, концептуальна образ-схема, образність
Димитров, В. Ю. До питання про інноваційні стратегії в управлінні / В. Ю. Димитров. - С .279-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, управління, стратегія
Рафіков, Олександр Римович. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму / О. Р. Рафіков. - С .288-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, оптимізм, соціальний оптимізм
Срібняк, М. І. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. - С .294-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театр, табір, п'єса
Tyutyunnyk, Rostyslav. Actual problems of anticorruption activity / R. Tyutyunnyk. - С .300-308. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сінгапур, Лі Куан Ю, корупція
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Конференції

   Молоді науковці--Конференції


   Професійна освіта


   Історія освіти


   Філологія


   Педагогіка--Соціальна


   Психологія соціальна


Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- історія освіти -- соціальна педагогіка -- соціальна психологія -- філологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Прошкін, Володимир Вадимович \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Макаревич, Ї. М.
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
811.111’364(043.5)
О-95


    Очковська, Анна Павлівна.
    Становлення рейзингової конструкції з суб’єктом в англійській мові XII - XVII ст.: структкрний та функціональний аспект : дисертація ... канд. філол. наук : 10.02.04 / А. П. Очковська ; наук. керівник М. В. Полховська ; Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - 249 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Германське мовознавство--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
рейзингові конструкції -- рейзингове дієслово -- евіденційність -- середньоанглійська мова -- ранньоновоанглійська мова
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Полховська, Марина Володимирівна \наук. керівник.\
Міністерство освіти і науки України
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
811.111’367.2/.625’06(043.3)
Т 81


    Тугай, Олександра Миколаївна.
    Складне речення з дієсловами волевиявлення в ранньоновоанглійській мові: структурно-функціональний аспект : дисертація ... доктора філософії : 035 / О. М. Тугай ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2021. - 253 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філологія--Англійська мова, рання--Синтаксис--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
складне речення -- дієслова волевиявлення -- комплементарна клауза -- генеративна граматика -- комунікативний динамізм -- ранньоновоанглійська мова
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.


    Тугай, О. М.
    Модальність волевиявлення складного речення у синхронії [Текст] / О. М. Тугай // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 65-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
складне речення -- модальність волевиявлення -- суб’єктивна волітивна модальність -- об’єктивна пропозитивна модальність -- волюнтативний / оптативний модус -- пропозитивний диктум -- ранньоновоанглійська мова
Анотація: У пропонованій статті схарактеризовано модальність волевиявлення складного речення в історичному розвитку англійської мови у синхронії, а саме в ранньоновоанглійській мові. Модальність складного речення визначено як функціонально-семантичну категорію із відношенням змісту висловлення до дійсності з урахуванням предикативних ознак категорії часу та волітивної модальності як реалізації події або ситуації. Синтаксичну категорію модальності волевиявлення зафіксовано в парадигмі модусно-диктумних відношень з виділенням предикатів модусу для фіксації факту наявності мовленнєвої ситуації та вираження пропозиції адресанта. Комунікативне призначення модальності волевиявлення складного речення окреслено з погляду відношення мовця до пропозитивної або диктумної основи змісту висловлення. Виокремлено категорії суб’єктивної та об’єктивної модальностей у складному реченні вольової семантики ранньоновоанглійської мови. Суб’єктивну модальність визначено як волітивну у головній клаузі речення із розмежуванням на волюнтативну та оптативну модальності зі значеннями прояву волі наказу, команди, бажання, прохання, інтенції адресанта тощо. Об’єктивну модальність визначено як пропозитивну у підрядній фінітній або інфінітивній предикаційній клаузі як реалізації пропозиції висловлення. Окреслено модально-прагматичну перспективу складного речення з фінітною та інфінітивною предикацією дієслів волевиявлення. Встановлено, що суб’єктивна волітивна (волюнтативна та оптативна) модальність реалізується в модусній модально-прагматичній рамці, тоді як об’єктивна пропозитивна модальність експлікується в диктумній модально-прагматичній рамці досліджуваного речення. Проаналізовано реалізацію суб’єктивно-об’єктивних модальних відношень в ранньоновоанглійському складному реченні. Доведено, що волюнтативні модальні відношення виражаються в парадигмі «волюнтативний модус — пропозитивний диктум», тоді як оптативні модальні відношення актуалізуються в парадигмі «оптативний модус — пропозитивний диктум». Засвідчено реалізацію волюнтативної та оптативної модальностей прояву волевиявлення адресанта та модально-часову парадигму актуалізації ситуації в реченняхвисловленнях. Встановлено, що волюнтативна модальність визначає модальні відношення як «актуальні (потенційні) — реальні / реальні (ірреальні)» на позначення актуальної / потенційної реальної або нереальної здійсненої ситуації. Модальні відношення оптативної модальності окреслено як «актуальні (потенційні) — ірреальні (реальні) / ірреальні» на позначення актуальної / потенційної нереальної або реальної, але не можливої здійсненої ситуації. Модально-часову парадигму реалізації ситуації в складних реченнях зафіксовано в парадигмі «індикатив / імператив — суб’юнктив / інфінітив».

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)