Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ритейл<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: М772184/2018/2/3
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 2/3
Зміст:
Абудихина, Лариса. Омниканальность и многоканальность - технологии непростые, но эффективные (результаты блиц-опроса экспертов) / Л. Абудихина. - С.10-17
Вергун, Дмитрий. Успешность реализации омниканальности в Украине сдерживается недостатками стратегического планирования / Д. Вергун. - С.20-23
Холод, Ирина. В омникальность стремится весь украинский ритейл! / И. Холод. - С.24-26
Попова, Татьяна. На сеголняшний день каждая вторая компания в Украине использует омниканальность / Т. Попова. - С.28-29
Фокин, Вячеслав. Интегрированность - основа омниканальности! / В. Фокин. - С.30-31
Шехайтли, Кристина. Омніканальні стратегії телевізійних компаній / К. Шехайтли. - С.32-34
Макаров, Тимофей. Омниканпльность - это мировой тренд, и Украина амеет все возможности не отставать / Т. Макаров. - С.38-39
Петриченко, Наталья. Омниканальность - это ориентированность на клиента и подбор инструментов коммуникаций / Н. Петриченко. - С.40-41
Корнилов, Дмитрий. Омниканальность в маркетинге / Д. Корнилов. - С.44-45
Романченко, Татьяна. Омниканальность не является панацеей для всех ритейлеров / Т. Романченко. - С.48-49
Как изменится облик розничной торговли к 2030 году. - С.50-51
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Холод, Ирина.
    В омникальность стремится весь украинский ритейл! [Текст] / И. Холод // Маркетинг и реклама. - Київ, 2018. - N 2/3. - С. 24-26


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Тарлопов, Ігор Олегович.
    Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку / І. О. Тарлопов // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 4-8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
споживчі товари -- торговельні мережі -- ритейл -- інфраструктура -- конкурентне середовище -- цифрові технології
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)