Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=свідоме<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
37.016:003-028.31(075)
О-75


   
    Особливості уроків читання у сільській початковій школі : посібник для студентів та учителів початкових класів / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Київ : Знання України, 2001. - 77 с. - ISBN 966-616-141-Х : 6.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика навчання читання--Початкова школа--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
свідоме читання -- виразне читання
Дод.точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: З659149/2014/12
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 12
Зміст:
Туряниця, Вікторія Георгіївна. Компаративний аналіз літературних об'єктів на етапі модернізації шкільної літературної освіти / В. Г. Туряниця. - С.2-3
Кл.слова: компаративний підхід, порівняльний аналіз, систематизація інформації
Тіхоненко, Світлана Олегівна. Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту / С. О. Тіхоненко. - С.3-4
Кл.слова: аналіз художнього тексту, людська особистість, хронотопічний аналіз
Голяс, Світлана Євгенівна. Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури / С. Є. Голяс. - С.4-5
Кл.слова: свідоме мислення школярів, смислові одиниці тексту, створення кластера
Кущ, Олег Миколайович. Авторські освітні інтернет-ресурси / О. М. Кущ. - С.5-6
Кл.слова: персональні сайти, педагогічний досвід, класифікація сайтів
Самініна, Олена Вікторівна. Формування культурологічної компетентності учнів на уроках світової літератури / О. В. Самініна. - С.6-7
Кл.слова: культурні запити особистості, моделювання культурно-освітнього середовища, культурологічна компетентність
Ніколенко, Ольга. Нові переклади творів зарубіжної літератури. Літературна вітальня «Зелена лампа» / О. Ніколенко. - С.8-11
Кл.слова: історія перекладу, прямий переклад, точний переклад
Кониш, Н. М. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер "Полліанна" / Н. М. Кониш. - С.12-13
Кл.слова: план-конспект уроку, Портер Елеонор, радість життя
Ряба, 3. В. Уславлення всеперемагаючої сили любові і дружби, добра і мужності в казці Г. К. Андерсена "Снігова королева" / 3. В. Ряба. - С.14-16
Кл.слова: план-конспект уроку, Андерсен Г. Х., дружба
Палчей, М. В. Засудження рабства в романі Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан" / М. В. Палчей. - С.17-19
Кл.слова: план-конспект уроку, Верн Жуль, рабство
Петричко, І. 3. Засудження війни у творчості Генріха Белля / І. 3. Петричко
Кл.слова: план-конспект уроку, Белль Генріх, війна
Лобзіна, С. В. Поетичний світ Артюра Рембо. Урок-відкриття найзагадковішої постаті французького символізму / С. В. Лобзіна. - С.24-25
Кл.слова: план-конспект уроку, Рембо Артюр, символізм
Богосвятська, А. І. Професійний статус учителя світової літератури / А. І. Богосвятська. - С.26-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: критерії професійного статусу, напрями професійної діяльності, професійний портрет
Гузь, Ольга Олександрівна. Нова програма: людські стосунки. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки № 33-41 / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко. - С.31-42
Кл.слова: навчальна програма, аналіз твору, план-конспект уроку
Девдюк, І. В. Основні тенденції розвитку світової літератури 40-50-х pp. XX ст. / І. В. Девдюк. - С.43-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екзистенціалізм, герой-протагоніст, абсурдизм
Глібовець, В. В. Сторінками поезії Джорджа Гордона Байрона (літературно-критична збірка) Урок-презентація книжки із використанням методу проектів / В. В. Глібовець. - С.46-49
Кл.слова: план-конспект уроку, Байрон Джордж, коментарі до віршів
Корнійчук, О. С Вишиванка на подіумі / О.С Корнійчук [и др.]. - С.50-51
Інші автори: Курманчук О.С., Мельник О. А., Т. В. Мазуркевич
Кл.слова: позакласна робота, сценарій свята вишиванки, народна творчість
Простяк, Л. М. Геніальний англійський драматург і поет доби Відродження - Вільям Шекспір / Л. М. Простяк. - С.52-58
Кл.слова: модуль уроку, доба Відродження, шекспірівське питання
Мудрак, Л. В. Оповідання Роберта Шеклі "Запах думки" / Л. В. Мудрак. - С.59-60
Кл.слова: план-конспект уроку, Шеклі Роберт, гуманізм
Котова, І. С. Конспект тренінгового заняття з формування довіри. Для батьків та учнів-старшокласників / І. С. Котова. - С.61-64
Кл.слова: класний керівник, потреби, очікування
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (16.01.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.
159.9(075.8)
З-14


   
    Загальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Скрипченко та ін. - Київ : Каравела, 2009. - 464 с. - (Серія "Українська книга"). - Бібліогр. в кінці глав. - Слов.: с. 449-463. - ISBN 978-966-96914-2-2 : 50.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
психіка людини -- психика человека -- свідомість -- сознание -- психічні процеси -- психические процессы -- відчуття -- ощущения -- сприймання -- восприятие -- мислення -- мышление -- пам'ять -- память -- уява -- воображение -- почуття -- чувства -- емоції -- эмоции -- увага -- внимание -- активність -- активность -- особистість -- личность -- діяльність -- деятельность -- психологія особистості -- психология личности -- темперамент -- характер -- здібності -- способности -- воля -- спілкування -- общение -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- історія психології -- история психологии -- методи психології -- методы психологии -- психологічне дослідження -- психологическое исследование -- надійність -- надежность -- валідність -- валидность -- психологічні методики -- психологические методики -- мова тварин -- язык животных -- спілкування тварин -- общение животных -- психіка тварин -- психика животных -- свідоме -- сознательное -- ментальність -- ментальность -- несвідоме -- бессознательное -- інтелект -- интеллект -- спрямованість особистості -- направленность личности -- самосвідомість -- самосознание -- Я-концепція -- обдарованість -- одаренность -- талант -- Я-концепция
Анотація: Висвітлюються загальні питання психології як науки та закономірності формування і розвитку психіки як особливої форми життєдіяльності.
Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович
Долинська, Любов Василівна
Огороднійчук, Зоя Василівна
Лисянська, Таїсія Миколаївна


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
37.091.31:001.895
Б 55


    Бех, І. Д.
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 21 (7 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ПАРАДИГМА -- СМИСЛОВА ЦІННІСТЬ -- ОСОБИСТІСНА РЕФЛЕКСІЯ -- РЕФЛЕКСИВНА ТЕХНІКА -- ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ -- ГУМАНІСТИЧНИЙ ДІАЛОГ -- ДУХОВНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певною духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети. Головним гальмівним механізмом, на думку автора, є явище невідповідності спонукально-цільового компонента Я особистості його результативному компоненту. З огляду на це проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводиться поняття "людський образ" та розкривається феномен "бажання бути собою" як орієнтири духовного розвитку вихованця.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
821.161.2.09Кобилянська
К 95


    Кутова, Тетяна.
    Колір у психологічні характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля" / Т. Кутова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 47–51. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Українська література--персоналії--літературна критика

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- персоналії -- літературна критика -- емоції -- мовно-виражальний засіб -- психологічна характеристика -- колірна ознака -- читацька компетентність -- контекстуальний аналіз
Анотація: У статті обгрунтовано важливість ролі кольору в осмисленні повісті О. Кобилянської "Земля". Наголошується, що колір є мовно-виражальним засобом психологічної характеристики, оскільки забезпечує розкриття внутрішнього світу героїв, їх поведінки, психологічного стану, внутрішніх переживань, душевних хвилювань. Використання різних барв дає змогу зрозуміти силу людських переживань, свідоме і несвідоме в хактерах людей.
Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця ; 1863-1942)


Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Морозова, Світлана
    Сплетемо віночок дружби : заняття для старших дошкільнят / Світлана Морозова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання -- національно-патріотичне виховання -- національне вбрання кримських татар
Анотація: Подано розробку заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати у дітей інтерес до культури інших народів, мовленнєві здібності, креативність, сприйняття себе як частини людства; виховувати почуття патріотизму, толерантне ставлення до представників інших національностей, свідоме прагнення жити в мирі з іншими народами; ознайомлювати малят з особливостями культури, традицій кримських татар.

Є примірники у відділах:
Ф3 (16.08.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Марущенко, Тетяна
    Скажемо "Ні" сміттю в рідному місті : заняття для дітей старшї групи / Тетяна Марущенко, Олена Степанова, Лариса Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 33-35 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток мовлення -- чистота довкілля -- екологічна культура
Анотація: Подано розробку екологічного заняття для дітей, мета якого - з'ясувати уявлення дітей про значення чистоти на вулицях рідного міста; привернути увагу до необхідності дотримання чистоти в будинку, місті, природному оточенні; формувати свідоме дієве ставлення до прирди рідного краю; навчити дітей сортувати сміття і збирати побутові відходи в роздільні баки для майбутньої переробки; розвивати мислення, мовлення, допитливість, увагу, творчі здібності; виховувати культуру поведінки та ін.
Дод.точки доступу:
Степанова, Олена
Ковальчук, Лариса


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
88.69я031
Ф 84


    Франчук, Олександра Юріївна.
    Діалог у глибинній корекції майбутнього психолога : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Ю. Франчук ; наук. керівник Т. С. Яценко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 88.69я031

Рубрики: Педагогічна психологія--психологія особистості--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
свідоме -- несвідоме -- інформаційний еквівалент -- цілісність психіки -- візуалізований самопрезентант
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Яценко, Т. С. \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

9.


    Сисоєв, О.
    Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 100-107, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- циркулярна економіка -- цілі сталого розвитку
Анотація: У статті розглядається економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам суспільства; зазначається, що економічна освіта для сталого розвитку є цілісною і охоплює зміст навчальних програм, результати навчання, методи навчання і учіння, освітнє середовище. Саме освіта в інтересах сталого розвитку надає можливість побудови «зелених» економік і суспільств, оскільки забезпечує розвиток в учнів навичок, необхідних для «зелених» робочих місць; формує мотивацію людей до життєдіяльності відповідно до цілей сталого розвитку. Питання охорони середовища, налагодження чистої економіки почали набирати значної актуальності після того, як Республіка Польща приєдналася до Європейського Союзу. В умовах ринкової економіки вагомого значення має інноваційний підхід до вищої економічної освіти, оскільки особливої актуальності набуває підготовка фахівців нової формації для економічної галузі в умовах модернізації економічних відносин, утвердження ринкових принципів господарювання, суспільних і соціальних перетворень. Циркулярна економіка та підготовка фахівців із циркулярної економіки – це шлях до вирішення економічних завдань і проблем навколишнього середовища. Свідоме ставлення до збереження навколишнього середовища й впровадження відповідних технологій господарювання формується в дітей Польщі ще на етапі навчання підприємництву в старшій школі. Показано, що циркулярна економіка своїми коренями базується на гуманістичній і демократичній освіті, реалізуючи принцип людиноцентризму.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Синюкова, О.
    Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти / О. Синюкова, О. Чепок // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 78-86, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
учитель математики -- освітній процес -- практико-орієнтоване навчання
Анотація: Практико-орієнтоване навчання є одним із сучасних світових освітніх трендів для всіх рівнів і всіх напрямків освіти. У той же час, зрозуміло, що, як невід’ємна складова будь-якого сучасного освітнього процесу, для різних рівнів і різних напрямків освіти воно передбачає різне змістове наповнення та різні форми впровадження. Це залежить як від предмету навчання і загальної мети його опанування на кожному окремому рівні і напрямку освіти, так і від вікових та психофізичних особливостей тих, хто навчається. Автори розглядають практико-орієнтоване навчання на рівні вищої освіти як навчання, спрямоване на свідоме застосування його результатів на наступних етапах навчання та у подальшій професійній діяльності. У роботі представлено авторську концепцію сутності практико-орієнтованого навчання при підготовці у закладах вищої освіти майбутніх викладачів математики закладів загальної середньої освіти. Концепцію створено на основі аналізу різних можливих напрямків організації практико-орієнтованого процесу навчання математики учнів закладів загальної середньої освіти. Автори вважають, що, на даний час, доцільно було би перерозподілити кредити і відповідний навчальний матеріал між дисциплінами вищої математики і дисциплінами елементарної математики та методики викладання математики у закладах загальної середньої освіти таким чином, щоб унеможливити неминуче на даний час дублювання будь-якого навчального матеріалу. Це, безумовно, створило би необхідні передумови для організації цілісної системи практикоорієнтованого навчання за відповідним напрямком вищої освіти, суттєво покращило би якість усього процесу навчання. Запропоновано можливі шляхи впровадження представленої концепції у реальний навчальний процес. На думку авторів, результатами подальших досліджень у визначеному напрямку може бути розробка відповідних навчальних планів визначених інтегрованих начальних дисциплін, створення відповідної експериментальної ОПП підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти у педагогічних закладах вищої освіти з метою їх наступної апробації у реальному навчальному процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чепок, О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Видайчук, К. В.
    Маніпулятивні тактики в заголовках сучасних українських інтернет-видань [Текст] / К. В. Видайчук, Т. Л. Видайчук // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 21-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва маніпуляція -- мовленнєвий вплив -- медіадискурс -- українська мова -- заголовок -- інтернет-видання
Анотація: У статті висвітлено маніпулятивні тактики і засоби, які найчастіше використовують у заголовках; встановлено наслідки маніпуляцій у засобах масової комунікації. Виокремлено лінгвістичні прийоми і механізми мовленнєвого впливу, окремо проаналізовано вербальні та невербальні прийоми. Мовленнєва маніпуляція трактується як свідоме й цілеспрямоване використання тих або інших особливостей побудови і застосування мови задля вигідної або успішної комунікації, а мовленнєвий вплив — як маніпуляція особистістю слухача чи читача в конкретній комунікативній ситуації задля досягнення найбільшого ефекту. Проаналізований матеріал дозволяє твердити про те, що саме лінгвістичні явища лексичного, граматичного і стилістичного рівнів мови мають потужний впливовий потенціал і здатні сфокусувати увагу адресата мовлення (читача/слухача) на тих чи інших смислах, тобто за їх допомогою здійснюється мовленнєва маніпуляція і мовленнєвий вплив. Лінгвістичні маніпулятивні методи і прийоми побудови заголовків базуються на добре продуманій структурі заголовка (словосполучення, вдале речення), на підборі специфічної лексики, на застосуванні стилістичних засобів і прийомів, якими можна здійснювати вплив та стимулювати різні почуття людини, за рахунок чого в неї формуватиметься той чи інший погляд на подану ситуацію. Одним із методів маніпуляції є створення анонімного авторитету чи відволікання уваги від змісту повідомлення чутками, сенсаціями, рекламою, плітками і под., що ускладнює процес критичного осмислення прочитаного. Прийом контрасту служить для привертання читацької уваги. Встановлено, що частими засобами є одиниці і прийоми створення суб’єктивної модальності на рівні заголовка. Типовими мовностилістичними засобами аналізованих заголовків є використання фразеологізмів, емоційно забарвленої лексики, стилістично та соціально маркованих одиниць, стилістичних прийомів антитези, тавтології. Серед невербальних засобів впливу на читача, які можна віднести до структури заголовків, помічено і проаналізовано «гру» шрифтами та кольором, підкріплення заголовків зображеннями та використання лапок.
Дод.точки доступу:
Видайчук, Т. Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Ладоня, К. Ю.
    Оказіоналізми в українськомовній сегменті соцмережі Facebook як засіб негативної оцінки [Текст] / К. Ю. Ладоня // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 52-57. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
неологізми -- оказіоналізми -- конотація негативної оцінки -- зневаги -- Інтернет-дискурс
Анотація: У статті проаналізовано неологізми (оказіоналізми), які функціонують в українськомовному сегменті соціальної мережі Facebook — найпоширенішої на сьогодні в Україні — і мають конотацію негативної оцінки (найчастіше — зневаги). З’ясовано, що вони становлять найбільшу групу серед виокремлених у процесі дослідження оказіоналізмів. Як найпоширеніші серед неологізмів, що виникли для позначення негативної оцінки, проаналізовано новотвори, маркер неологічності яких виникає як результат дериваційної трансформації плану вираження твірної одиниці. Визначено, що доволі продуктивними та характерними для мови інтернет-дискурсу способами їх утворення є такі як: а) свідоме написання власної назви з малої літери, серед яких трапляються назви країн (офіційні, історичні, народнорозмовні чи запозичені) і територій, полісоніми, антропоніми, назви найвищих державних органів або установ; б) заміна літер як вияв мовної гри, серед яких можна виокремити зневажливе спотворення слова, парономазійне додавання літер, парономазійна заміна літер, парономазійна капслокізація, «графічне транскрибування» тощо. Проаналізовано одиниці неологічної природи на позначення негативної оцінки, що виникли у результаті вторинної (опосередкованої) номінації, серед них виявлено неолексеми на позначення назв країн, громадянства, індивідуальні призвиська тощо. Зроблено висновок, що доволі обсягова група неологізмів, утворених і використаних в українськомовному сегменті Facebook як відповідь на потребу втілення авторських інтенцій щодо вираження оцінки певного суб’єкта чи об’єкта довколишньої дійсності, транслює конотацію зневаги (негативної оцінки). Здебільшого такі одиниці утворюються специфічним для мови інтернетдискурсу графічним способом, способом повторної номінації, з використанням мовної гри.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Маслов, Р. В.
    Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / Р. В. Маслов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 141-148. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
формування -- здоров'я -- свідоме ставлення -- майбутні фахівці -- навчальний процес -- форми -- методи -- інновації
Анотація: У статті розглядаються теоретичні та методичні аспекти формування свідомого ставлення до власного здоров'я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. Висвітлено сутність, основні підходи спрямовані на збереження і зміцнення здоров'я особистості. Визначено інноваційні форми і методи, які сприяють формуванню свідомого ставлення особистості до власного здоров'я. Розкрито суттєві зв’язки і залежності, які існують між станом здоров’я людини та її способом життя, рівнем знань про здоров’я, настроєм, стосунками з іншими людьми. Розглянуто основні положення фізіології, психології людини, соціології, інших суміжних дисциплін, що в сукупності дозволять реалізувати необхідні технології, які зберігають, зміцнюють здоров'я, формують свідоме ставлення до власного здоров'я і виявляються у відповідних позитивних вчинках і діях особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

14.


    Batechko, N.
    Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс] = Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 169-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- академічна нечесність -- академічне шахрайство -- плагіат -- студенти -- якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Дурдас Алла
Kishchak, T.
Кіщак Тетяна
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

15.
П360033802/2012/Спец. вип.

    Психологічні перспективи : науковий журнал / Волинський державний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. - Київ : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2001 - .
   Спец. вип. : Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери. - 2012. - 347 с. - Б. ц.
    Зміст:
Горбунова, Вікторія. Простір командної взаємодії: місце в життєвому світі особистості / Вікторія Горбунова. - С .5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: життєвий світ, простір комендної інтерпретації, життєві події
Ковальчук, Зоряна. Розвиток особистості - сутнісна ознака генетичної психології / З. Ковальчук. - С .13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток особистості, детермінанти розвитку, генетична психологія
Невах, Євгенія. Проблема якості життя в Україні: психологічний та медичний аспекти / Є. Невах. - С .25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість життя, компоненти і параметри, опитувальники
Павлік, Юлія. Гедонізм та аскетизм як культурні опозиції ставлення людини до власного тіла / Ю. Павлік. - С .32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аскетизм, гедонізм, мотив задоволення
Семиліт, Микола. Квантування часу життя студентами та людьми похилого віку групи активного довголіття / М. Семиліт. - С .38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування житлового шляху, поляризація, квантування
Тоба, Маріанна. Психологічні особливості засвоєння "другої" мови дітьми-іммігрантами / М. Тоба. - С .45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, розуміння мови, мовна особистість
Хоріна, Олена. Ситуаційні чинники особистісного розвитку підлітків, що відбувають покарання / О. Хоріна. - С .54-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підлітки, особистісний розвиток, ресурсні потреби
Чорна, Лідія. Рольові уявлення старшокласників про креативну особистість / Л. Чорна. - С .65-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рольові уявлення, ідентичність, креативна особистість
Шахова, Наталія. Психологічні особливості стресу в період професійного самовизначення майбутніх психологів (під час навчання в ВНЗ) / Н. Шахова. - С .76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стрес, стресостійкість, стресогенні фактори
Батраченко, Іван. Методологічні засади генетико-психологічного дослідження антиципації / І. Батраченко, Т. Мозгова. - С .85-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антиципатія, преадаптація, соціогенез
Бєлавін, Сергій. Опозиція "свій-чужий" в умовах співіснування та взаємодії етнолінгвістичних спільнот / С. Бєлавін. - С .93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: категоризація, імітація, етнічні стереотипи
Вознесенська, Олена. Спільне медіа-дозвілля родини / О. Вознесенська. - С .100-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, взаємодія з медіа, медіа-уподобання
Горностай, Павло. Методи дії в роботі з груповою ідентичністю / П. Горностай. - С .110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: групова ідентичність, сімейна система, соціодрама
Духневич, Віталій. Практика когнітивного спілкування: формування групи / В. Духневич. - С .118-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, нормоутворення, самовизначення
Єсип, Мар’яна. Особливості міжособових стосунків людей, схильних використовувати різні релігійні копінг-стратегії / М. Єсип. - С .126-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжособові взаємини, релігійні копінг-стратегії, християни
Іщук, Ольга. Становлення професійної ідентичності студентської молоді в процесі професіоналізації / О. Іщук. - С .133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна ідентичність, особистість, самореалізація
Кальницька, Юлія. Витоки соціально-психологічної думки в Україні: творча спадщина Івана Франка / Ю. Кальницька. - С .140-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Келепко, Олександра. Взаємодія в сім’ї як чинник структурування політичної картини світу студентської молоді / О. Келепко. - С .147-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: взаємодія, політична картина світу, студенство
Коробанова, Ольга. Ціннісно-рольові детермінанти мотивації політичної участі / О. Коробанова. - С .153-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цінності, рольові моделі, мотивація
Лучинкіна, Анжелика. Психологічна модель процесу соціалізації в інтернет-середовищі / А. Лучинкіна. - С .160-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-соціалізація, міфи, архетипи
Найдьонова, Любов. "Як працює рефлексія", або дискурсивні функції рефлексивного капіталу / Л. Найдьонова. - С .167-174
Кл.слова: рефлексивний капітал, метапізнання, інформаційний потік
Осадько, Олеся. Проблеми стресостійкості особистості в професійному спілкуванні / О. Осадько. - С .175-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стресостійкість, саморозвиток, психологічне благополуччя
Плетка, Ольга. Особливості гендерних аспектів групової ідентичності в навчальних групах / О. Плетка. - С .183-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна ідентичність, групова ідентичність, навчальні групи
Скрипник, Олександр. Лояльність та прояви конформізму в малій фаховій групі / О. Скрипник. - С .190-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лояльність, комфортна поведінка, модель лояльності
Ставицький, Олег. Експериментальне дослідження ставлення до інвалідизованих / О. Ставицький. - С .198-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гандикапізм, людина з особливими потребами, інвалідність
Циганенко, Галина. Довіра в груповому процесі / Г. Циганенко. - С .212-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: недовіра, саморозкриття, спротив
Бєлавіна, Тетяна. Правове самовизначення особистості як соціально-психологічна умова відтворення та подолання бідності / Т. Бєлавіна. - С .227-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: правосвідомість, субкультура, правове самовизначення
Меджитова, Зарема. Психологічний аналіз смислової сфери школярів з різними рівнями професійної соціалізації / З. Меджитова. - С .244-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна соціалізація, старший шкільний вік, суб’єкт спілкування
Мілютіна, Катерина. Психолого-педагогічний супровід пошуку власної життєвої траєкторії в умовах безперервної освіти / К. Мілютіна. - С .249-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безперервна освіта, адаптація, життєва перспектива
Логвінова-Бик, Тетяна. Врахування індивідуальних особливостей учнів під час вивчення біології / Т. Логвінова-Бик. - С .257-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фобії, соціалізація, емоційні стани
Сіверс, Зінаїда. Особливості застосування прийомів підвищення ефективності зворотного зв’язку в процесі фахового удосконалення вчителів / З. Сіверс. - С .265-272. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: післядипломна освіта, професійне спілкування, діалогічний простір
Гридковець, Людмила. Розвиток психосексуальної культури молодої сім’ї засобами психологічної тренінгової програми / Л. Гридковець. - С .281-289. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психосексуальна взаємодія, комунікативні навички, ставлення
Лазоренко, Борис. Взаємовз’язок несвідомого і свідомого в практиках особистісного життєконструювання проблемної молоді / Б. Лазоренко. - С .290-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: свідоме, несвідоме, проблемна молодь
Подкоритова, Лариса. Дослідження особливостей близьких стосунків з протилежною статтю за допомогою проективної методики "Двоє" / Л. Подкоритова. - С .304-313. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: близькі стосунки, розлука, проективний малюнок
Покладова, Вікторія. Сім’я та сучасні методи її підтримки / В. Покладова. - С .313-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, пелепрограми, мультидисциплінарна команда
УДК
Дод.точки доступу:
Засєкіна, Лариса


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)