Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сертифікати<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
336.763(075.8)
П 12


    Павлов, В. І.
    Цінні папери в Україні : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Павлов, І. І. Пилипенко, І. В. Кривов'язюк ; Державна академія статистики, обліку та аудиту Держкомстату України, Тернопільська академія народного господарства. - 2-ге видання, доповнене. - Київ : Кондор, 2009. - 398 с. - Бібліогр.: 389-395 с. - ISBN 966-7982-20-3 : 49.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Цінні папери--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
фінансовий ринок -- види акцій -- види векселів -- види облігацій -- казначейські зобов'язання -- приватизаційні папери -- ощадні сертифікати банків -- інвестаційний механізм -- інвестаційні сертифікати -- первинний ринок цінних паперів -- вторинний ринок цінних бумаг -- фондові біржи -- позабіржовий ринок


Дод.точки доступу:
Пилипенко, І. І.
Кривов'язюк, І. В.
Державна академія статистики, обліку та аудиту Держкомстату України
Тернопільська академія народного господарства


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (4)

Знайти схожі

2.
336
К 78


    Кравченко, Ю. Я.
    Ринок цінних паперів : навчальний посібник / Ю. Я. Кравченко. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Дакор, 2009. - 672 с. - ISBN 978-966-8379-34-5 : 106.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Цінні папери--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
акціонерний капітал -- облігації -- хеджування -- сертифікати -- вексель -- форвардні контакти -- вартість грошей -- ризик -- біржові індекси -- інвестування
Анотація: Навчальний посібник призначений для студентів економічних вузів і побудований відповідно до програми підготовки спеціалістів фондового ринку. Також книга може бути корисна усім, хто цікавиться питаннями функціонування і розвитку фондового ринку.

Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


   
    2-й міжнародний інтернет-марафон: натхнення для змін на краще! // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 2-4.

Рубрики: Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради--вебінари

Кл.слова (ненормовані):
2-й міжнародний інтернет-марафон -- освіта в епоху змін -- сертифікати ЄКТС -- міжнародний вебінар

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: П875300957/2019/1/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 1/2
Зміст:
Сисоєва, С. Загальна педагогіка в сучасному науковому дискурсі / С. Сисоєва. - С.7-14
Кл.слова: виховання, методологія, освіта
Дічек, Н. Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні / Н. Дічек. - С.15-28
Кл.слова: діяльнісна парадигма, обдарованість, індивідуальний підхід
Галюка, О. Соціальна мобільність педагога: сутність та зміст поняття / О. Галюка. - С.29-36
Кл.слова: вертикальна мобільність, педагогічна мобільність, соціальна мобільність
Стеченко, О. Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО / О. Стеченко, В. Мельник. - С.37-44
Кл.слова: успішність навчання, сертифікати ЗНО
Стеблюк, С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк. - С.45-51
Кл.слова: освітня програма, професійна компетентність, ступенева освіта
Назаренко, І. Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в майбутніх програмістів: психолого-педагогічні особливості / І. Назаренко. - С.52-59
Кл.слова: особистісні риси, інженери програмного забезпечення, психологічні особливості студентів
Синекоп, О. Диференційоване навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованому англомовному спілкуванню: види і форми контролю / О. Синекоп. - С.60-69
Кл.слова: диференційоване навчання, IT-фахівці, англомовне спілкування
Михайлюк, Г. Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс / Г. Михайлюк. - С.70-77
Кл.слова: японське мовлення, фасилітатор, комунікативна компетенція
Сологуб, В. Особливості впровадження інклюзивної освіти в закладах вищої мистецької освіти / В. Сологуб. - С.78-87
Кл.слова: інклюзивна освіта, нотні редактори, комп’ютерні програми
Альохін, М. Антибулінгові практики в школі: соціально-педагогічний контекст / М. Альохін. - С.93-99
Кл.слова: толерантність, емпатія, насильницька поведінка
Карамишева, О. Вплив сім’ї на емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку / О. Карамишева. - С.93-99
Кл.слова: емоційний розвиток, сімейне виховання
Власова, І. Автономія університетів: аналіз міжнародних документів / І. Власова. - С.100-105
Кл.слова: децентралізація управління, конкуренція, тенденції розвитку освіти
Кристопчук, Т. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу / Т. Кристопчук. - С.106-112
Кл.слова: професійний стандарт, педагогічна діяльність, національний стандарт
Горшкова, Г. Професійна підготовка майб утніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід / Г. Горшкова. - С.113-119
Кл.слова: майбутні логопеди, професійна підготовка, адаптовані фізичні вправи
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Стеченко, О.
    Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО [Текст] / О. Стеченко, В. Мельник // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1/2. - С. 37-44, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.3744 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
успішність навчання -- сертифікати ЗНО
Дод.точки доступу:
Мельник, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
Шифр: У411512/2019/28/30
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 28/30
Зміст:
Остапчук, Т. В. Сертифікати для вчителів: необхідність часу чи модний тренд самоосвіти? / Т. В. Остапчук. - С.2–3.
Шлапак, Г. М. Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи / Г. М. Шлапак. - С.4–6. - Бібліогр.: 8 назв.
Луговська, С. О. Особливості впровадження інтернет-технологій на уроках контролю / С. О. Луговська. - С.7.
Горлова, Т. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках / Т. І. Горлова. - С.8–10.
Зубкова, Н. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі / Н. О. Зубкова. - С.11–14.
Сабат, А. М. Реалізація особистісно зорієнтованих технологій / А. М. Сабат, Н. О. Стовбовенко. - С.15–23.
Кузьміч, Т. О. Парк педагогічних технологій як альтернативна форма навчання дорослих / Т. О. Кузьміч, Н. А. Гмизіна. - С.24–29. - Бібліогр.: 10 назв.
Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва. - С.30–39.
Добровольський, В. В. Використання мультимедійних і дистанційних технологій у професійній діяльності педагога-новатора / В. В. Добровольський. - С.40–50.
Сергєєва, І. М. Використання сучасних інноваційних технологій під час підготовки та проведення масових і виховних заходів / І. М. Сергєєва. - С.51–55. - Бібліогр.: 6 назв.
Жульєва, А. М. Формування в учнів соціалізованих умінь на основі проектних технологій навчання / А. М. Жульєва. - С.56–60. - Бібліогр.: 11 назв.
Руденко, О. М. Проект "Розиток обдарованості учнів школи" / О. М. Руденко. - С.61–75. - Бібліогр.: 7 назв.
Филипська, В. І. Система роботи з обдарованими учнями на уроці й у позаурочний час : (засідання пед. ради) / В. І. Филипська. - С.76–84.
Гончарова, Л. М. Інноваційні технології виявлення, навчання й підтримки розвитку обдарованої молоді / Л. М. Гончарова, С. М. Сінєгіна, В. М. Богомолов. - С.85–93.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Остапчук, Т. В.
    Сертифікати для вчителів: необхідність часу чи модний тренд самоосвіти? / Т. В. Остапчук // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 2–3.

Рубрики: Вчителі--сертифікація--Україна

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- сертифікати -- вчителі -- сертифікація -- професійна компетентність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Ковальчук, Трохим.
    Монетарна політика як вагомий інструмент стимулювання економічного розвитку / Т. Ковальчук // Банківська справа : науково-практичне видання. - 2020. - № 1. - С. 70-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1605-2005

Кл.слова (ненормовані):
монетарна політика -- банківська система -- депозитні сертифікати -- блокчейн-технології -- криптовалюта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Братко, М.
    Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 200-218, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.204. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ступінь асоціата -- громадський коледж -- професійні сертифікати -- дворічні коледжі -- професійні дипломи
Анотація: У статті представлені результати наукових досліджень особливостей комм’юніті (громадських) коледжів США як особливого феномену американськкої вищої освіти. Автор відслідковує розвиток коледжів в Америці з ранніх днів до сучасності, описуючи соціальні, політичні, релігійні та економічні чинники, що впливають на їх розвиток. Звертає увагу, як освітні інновації кожного історичного періоду від кінця ХІХст. до початку ХХІ ст. змінювали ландшафт комм’юніті коледжів. Автором встановлено, що комм’юніті (громадські) коледжі – це заклади, які пропонують шестимісячні професійні дипломи; одно- і дворічні професійні, технічні та передпрофесійні сертифікати; і дворічні програми загальної та ліберальної освіти, що дають право отримати диплом асоціата. Комм’юніті коледжі в США мають значну популярність, яка зростає з кожним роком. Автор вважає, що позитивний досвід комм’юніті (громадських) коледжів в сфері управління, фінансування, доступу до вищої освіти та співпраці з роботодавцями може стати у нагоді вітчизняним освітнім менеджерам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Karpus, Z.
    Education of interned soldiers of Ukrainian People’s Army in Poland: the case of the camp in Aleksandrow Kujawski = Освіта інтернованих військових армії УНР В Польщі: на прикладі табору в Александрові Куявському / Z. Karpus, O. Humeniuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 6. - P65-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
табір інтернованих військових -- військовий -- культурно-освітня діяльність -- емігрант
Анотація: Мета роботи передбачає аналіз освітньої діяльності - системи організації та її напрямків, характерних для військових Армії Української Народної Республіки (УНР), інтернованих в таборах Польщі на початку 1920-х років. На прикладі організації освіти в таборі в Александрові Куявському зроблено порівняльний зріз і для інших таборів в Польщі, де були розміщені військові Армії УНР. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні загальноісторичних методів наукового дослідження, а саме: історико-порівняльного, типологізації (історико-типологічний) та системного аналізу. Вперше проводиться аналіз особливостей організації, методологічних засад освітньої роботи інтернованих військових як частини загальної культурно-освітньої діяльності української міжвоєнної еміграції, а також визначається їх ефективність для здобуття вищої освіти або ж з можливістю подальшої професійної діяльності поза межами табору. У результаті проведеного дослідження було встановлено, що культурно-освітня робота в таборах пожвавилась та набула системного характеру після з'їзду представників культурно-освітніх відділів 20-21 березня 1921 р. Зокрема освітні програми почали розроблятися під керівництвом Міністерства народної освіти УНР; Єдиною Державною Школою, окрім практичної освітньої допомоги, видавались сертифікати про закінчену середню освіту, що дозволяли вступати до вишів випускникам останніх ступенів (класів). На прикладі освітньої роботи в таборі інтернованих військових Армії УНР в Александрові Куявському показано, що злагоджена взаємодія шкіл, студентських громад та Міністерства народної освіти УНР підвищувала успішність освітнього процесу і забезпечувала швидкий перехід військових до лав студентства.
Дод.точки доступу:
Humeniuk, O.
Олена Гуменюк
Збігнєв Карпус


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Muzhanova, T. M.
    International vendor-neutral certification for information security professionals = Міжнародні незалежні від виробників сертифікаційні програми для фахівців з інформаційної безпеки / T. M. Muzhanova, Y. M. Yakymenko, M. M. Zaporozhchenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 16. - С. 129-141, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.129141. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
сертифікаційні програми -- інформаційної безпеки -- сертифікація спеціалістів -- інформаційна безпека в Україні
Анотація: Шукаючи кваліфікованих спеціалістів у сфері ІТ та інформаційної безпеки роботодавці віддають перевагу кандидатам з професійними сертифікатами від надійних та всесвітньо визнаних організацій. Залучення сертифікованих фахівців дозволяє компанії максимально ефективно використовувати свій персонал і тим самимпідвищувати конкурентоспроможність бізнесу. Для кваліфікованого спеціаліста сертифікат є запорукою його компетентності та основою впевненості в успішній професійній кар’єрі. Сьогодні ринок професійної сертифікації з ІТ та інформаційної безпеки пропонує якпрограми сертифікації від відомих виробників програмного або апаратного забезпечення, так і незалежні сертифікати, розроблені експертними організаціями в цій галузі і не пов’язані з продукцією окремих виробників. Незалежні сертифікації забезпечують комплексний підхід до інформаційної безпеки та гарантують, що сертифіковані спеціалісти є компетентними з технічних та управлінських аспектів захисту інформації, а також володіють широким спектром різноманітних знань і практичних навичок. У статті досліджено найбільш популярні й затребувані на ринку професійні сертифікаційні курси з інформаційної безпеки від (ISC)2, ISACA, EC-Council та CompTIA. Встановлено, що розглянуті сертифікації мають такі спільні риси: короткий термін навчання за програмами сертифікації, зазвичай 5-7 днів; поєднання в межах курсів як базових, так і спеціалізованих компонентів; використання під час навчання переважно відкритих апаратних і програмних засобів; поєднання різноманітних форм і методів навчання: очне або дистанційне навчання з інструктором, самостійне навчання, онлайн-тести та використання спеціальних навчальних платформ; проведення комплексного іспиту з подальшою видачею сертифіката; трирічний термін дії сертифіката, який необхідно підтверджувати шляхом участі в наукових та практичних заходах за спеціальністю. Дослідження ринку міжнародної сертифікації фахівців з інформаційної безпеки в Україні показало, що існує кілька компаній -акредитованих постачальників послуг професійної сертифікації: Треніговий центр ISSP, група компаній Fast Lane, Київське відділення ISACA, компанія PwC в Україні, які сертифікують фахівців із інформаційної безпеки шляхом проведення незалежних від виробників курсів, а також сертифікаційних програм від розробників програмного та апаратного забезпечення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Yakymenko, Y. M.
Якименко Юрій Михайлович
Zaporozhchenko, M. M.
Запорожченко Михайло Михайлович
Мужанова Тетяна Михайлівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)