Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=симуляція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: К249688/2007/XI/4
   Журнал

Критика [Текст] : часопис. - Київ, 1997 - . - ISSN 1563-6461. - Виходить щомісячно
2007р. Год XI Число 4 (114)
Зміст:
Возняк, Тарас. Указ про третю республіку / Т. Возняк. - С.2-3
Речицький, Всеволод. Між правом і свободою / В. Речицький. - С.3-6
Маринович, Мирослав. Політична доцільність покояння / М. Маринович. - С.7-8
Гриценко, Олександр. Міт про Авгієві стайні / О. Гриценко. - С.8-13
Фабрикування науки. - С.14-19
Маслійчук, Володимир. Повернення в добре знану країну / В. Маслійчук. - С.20-23
Вилєгала, Анна. Різні обличчя львівської російсько(мовно)сти / А. Вилєгала. - С.24-26
Цимбал, Ярина. Привиди урбанізму / Я. Цимбал. - С.27-29
Івашина, Олександра. Симуляція Бодріяна / О. Івашина. - С.30-31
Маронж'ю, Жан-Батист. Лаку-Лабарт, платонічна смерть / Ж-Б. Маронж'ю. - С.31
Діброва, Володимир. Переказки: Луїс і Карлос / В. Діброва. - С.32-35
Івченко, Богдан. Історіографія колаборації : Листи / Б. Івченко. - С.36
Кирчанів, Максим. Колаборація історіографії : Листи / М. Кирчанів. - С.36
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
74.58я43
І 74


    Knyshevytska, L. V.
    Teaching English with Games and Simulations [Текст] = Викладання англійської мови з гри і симуляції / L. V. Knyshevytska // Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - С. 99-103
ББК 74.58я43

Кл.слова (ненормовані):
мовні навички -- цілісний підхід -- симуляція
Дод.точки доступу:
Книшевицька Л. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Івашина, Олександра.
    Симуляція Бодріяна [Текст] / О. Івашина // Критика. - Київ, 2007. - Год XI, Число 4(114). - С. 30-31


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Чернюк, Сніжана.
    Тодось Осьмачка: жахливий, божевільний, геніальний [Текст] / С. Чернюк // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 6. - С. 48-54. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
біографія -- символізм -- імажинізм -- експресіонізм -- екзистенціалізм -- симуляція божевілля -- еміграція

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Рева, Тетяна Сергіївна.
    Симулятивний характер соціокультурних трансформацій у культурологічній думці другої половини XX століття [Текст] / Т. С. Рева // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 173-177. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
культура -- симуляція -- суспільство -- модерніті -- консьюмеризм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Домбругова, Наталія Михайлівна.
    Семіотика саунд-дизайну в кіно / Н. М. Домбругова // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 34. - С. 182-190. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
кінематограф -- саунд-дизайн -- звуковий образ фільму -- звукорежисура -- звукозапис -- симуляція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Хорошайло, О. С.
    Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду) [Електронний ресурс] / О. С. Хорошайло. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 24-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота студентів -- симуляція -- веб-квест -- розумова карта -- бортовий журнал -- подвійні (двочастинні) щоденники
Анотація: У статті розглядається проблема організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів і можливості використання провідного закордонного досвіду в Україні. Автор аналізує деякі інноваційні технології та прийоми, що можуть бути використані у навчальному процесі ВНЗ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Мошенченко, Микита Сергійович.
    Модель безпровідної мережі інтерактивної інфраструктури Smartcity / М. С. Мошенченко, Б. Ю. Жураковський // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 13. - С. 63-80, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.6380. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
інфраструктура -- робот -- безпроводова мережа -- модель -- інформаційна безпека
Анотація: У данній статті розглянуто проблему процесу застосування роботів та керування ними у закладах харчування за допомогою безпроводових мереж, показано основні особливості існуючих рішень у сферах робототехніки та мереж, їх переваги та недоліки. Досліджено безпроводові мережі для застосування їх у керуванні роботами.Основним завданням безпроводових мереж є забезпечення на певній території високошвидкісного локального доступу до сервісів і даних, обмін інформацією між користувачами, що знаходяться в межах даної території. Побудова мереж Wi-Fi (IEEE 802.11) бездпроводової передачі даних на данийчас є широко затребуваною за рахунок маси переваг. Серед основних переваг даної технології найбільш привабливі такі: низька вартість обладнання; гнучкість застосування обладнання; висока швидкість передавання даних. Ця технологія надає можливість для роботи цілого ряду користувацьких додатків. Інфраструктура безпроводових мереж -це основа, на якій будується подальше впровадження призначених для користувача додатків і забезпечується підтримка ключових для компанії сервісів. До таких сервісів відносяться мережеве управління, інформаційна безпека і механізми гарантії якості сервісу (QoS).Було налаштовано віртуальне середовище з відповідним програмним забезпеченням, проведена симуляція мережі, та записані її результати. Дане рішення може бути використане у закладах харчування. Дозволяє впровадити нові технології у сферу людського життя та збільшити прибутки власникам закладів харчування
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жураковський, Богдан Юрійович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)