Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стилістичні засоби<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
80я43
S90


    Чувардинська, Олена Володимирівна.
    Стилістичні засоби реалізації експресивності в сучасній англомовній рекламі / О. В. Чувардинська, В. В. Даниленко // : збірник наукових праць / Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. ГрінченкаStudia Philologica = Філологічні студії, Вип. 4. - С. 41-45. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 80я43

Рубрики: Рекламування

Кл.слова (ненормовані):
рекламний текст -- експресивність -- стилістичні засоби -- рекламне повідомлення
Дод.точки доступу:
Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна \ред.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \ред.\
Васьків, Микола Степановаич \ред.\
Гладуш, Надія Федорівна \ред.\
Єременко, Олена Володимирівна \ред.\
Кузьменко, Володимир Іванович \ред.\
Поліщук, Ярослав Олексійович \ред.\
Даниленко, Віра Володимирівна
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.


    Палійчук, Е. О.
    Стилістичні засоби створення гумористичного ефекту: лінгвоемпіричне дослідження (на матеріалі виступів TED Talks) [Текст] / Е. О. Палійчук, Ю. О. Лукіна // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 60-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
виступ TED Talks -- гумористичний ефект -- стилістичні засоби -- емпіричне дослідження -- емоційна реакція
Анотація: У статті наведено результати лінгвоемпіричного дослідження засобів створення гумористичного ефекту англомовних виступів TED Talks. Виокремлено типові риторичні мовні особливості виступів TED Talks. Найбільш уживаними є метафора, гра слів, іронія, оксиморон, зевгма, хіазма, паралелізм, перифраз, тощо. Установлено ступінь реакції на способи пред’явлення виступів TED Talks, тобто текстовий (стенограми живого мовлення) та аудіовізуальний. Різниця в реакціях читачів і глядачів є статистично незначущою, що свідчить про те, що текст є самодостатнім, у ньому закладено високий прагматичний потенціал, а вживання вказаних мовних одиниць стимулює виникнення певних емоційних реакцій аудиторії (сміх, радість, ентузіазм, тощо) завдяки їх особливому й неочікуваному поєднанню.
Дод.точки доступу:
Лукіна, Ю. О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)