Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стимулювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
1.
338.2
Б 98


   
    Бюджетна підтримка та податкове стимулювання національної економіки України [Текст] : [монографія] / Державна податкова служба України, Нац. ун-т держ. податкової служби України ; ред. Л. Л. Тарангул. - Київ ; Ірпінь : Фенікс, 2012. - 531 с. - ISBN 978-966-651-987-3 : 23.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Національна економіка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
БЮДЖЕТ -- БЕЗРОБІТТЯ -- ДОХІД -- ПОДАТОК
Дод.точки доступу:
Тарангул, Л. Л. \ред.\
Державна податкова служба України
Національний університет державної податкової служби України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: В353859/2012/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 9
Зміст:
Богініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Богініч. - С.4-8
Кл.слова: БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ, ЗДОРОВ’Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17
Кл.слова: КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНІ НАВИЧКИ, КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ ЗА СТОЛОМ, КУЛЬТУРА ПОБУТУ ТА СПІЛКУВАННЯ
Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25
Кл.слова: БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ОСОБЛИВІСТЬ ДИТИНИ, САМОСТАВЛЕННЯ
Фурова, Сніжана. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурова. - С.26-33
Кл.слова: ЗАДАТКИ, СХІЛЬНОСТІ, ЗДІБНОСТІ
Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44
Кл.слова: КОРЕКТУРНІ ТАБЛИЦІ, ІНФОРМАЦІЙНО-ІГРОВЕ ПОЛЕ, РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ
Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальнгих особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51
Кл.слова: ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ, ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Гавриш, Наталія.
    Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 9. - С. 34-44

Кл.слова (ненормовані):
коректурні таблиці -- інформаційно-ігрове поле -- розвиток креативності

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
37.09(075.8)
К 26


    Карпенчук, С. Г.
    Теорія і методика виховання : навчальний посібник для студентів вищих непедагогічних навчальних закладів / С. Г. Карпенчук. - 2-ге видання доповнене і перероблене. - Київ : Вища школа, 2005. - 343 с. - ISBN 966-642-108-9 : 15.89 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика виховання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
стимулювання -- колектив -- бесіда -- лекція -- прогнозування -- переконання -- громадська думка -- вербальні методи -- змагання -- заохочення -- самопізнання -- метод прикладу
Анотація: Друге видання посібника доповнено розділами "Сучасна школа-школа життя та матеріалами проектування <моделі виховання особистості>.

Примірників всього: 238
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (45),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (188),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (45),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (188),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

5.
Шифр: П860805/2014/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2014р. № 6
Зміст:
Бех, Іван. Виховні приписи у становленні особистості (продовження) / І. Бех. - С.1-3
Кл.слова: ПОТРЕБИ, САМОВИПРОБУВАННЯ, ДУХОВНІ ЦІННОСТІ
Вашуленко, Микола. Методичні орієнтири щодо роботи за підручником: "Українська мова", 3 клас / М. Вашуленко, Н. Васильківська. - С.4-11
Кл.слова: УСНЕ МОВЛЕННЯ, КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ, РОБОТА З ТЕКСТОМ
Захарійчук, Мар'яна. Особливості навчально-методичного комплекту до підручника Захарійчук М. Д., Мовчун А. І. "Українська мова. 3 клас" / М. Захарійчук, А. Мовчун. - С.12-25
Кл.слова: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Науменко, Віра. Методичні рекомендації до навчально-методичного комплекту з літературного читання для 3 класу (авт.В. О. Науменко) / В. Науменко. - С.25-33
Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ПІКТОГРАМИ, СЮЖЕТНІ СХЕМИ
Ступак, Галина. І ще раз про сюжетні задачі в початковій школі / Г. Ступак. - С.34-35
Кл.слова: МАТЕМАТИКА, МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО, МАТЕМАТИКА + КОСМЕТИКА
Ярова, Наталія. Дослідницька діяльність як спосіб стимулювання пізнавальної активності молодших школярів / Н. Ярова. - С.35-39
Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ДОСЛІД, ЕКСПЕРЕМЕНТ
Шевчук, олександра. Як Бог землю ділив (Розробка уроку з природознавства на тему: Україна - моя Батьківщина, 1 клас) / О. Шевчук. - С.40-42
Кл.слова: НАРОДНІ МОТИВИ, ЛЕГЕНДИ
Лишенко, Григорій. Календарне планування уроків математики в 3 класі за підручником: Богданович М. В., Лишенко Г. П. Математика. 3 клас. - К.: Генеза, 2013. - 176 с. / Г. Лишенко. - С.43-45
Кл.слова: НУМЕРАЦІЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ, МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ
Хоролець, Тетяна. Вокальні вправи для сольного співу. Рекомендовано студентам з додаткової спеціалізації "Керівник дитячого (художнього) хорового колективу" / Т. Хоролець ; 46-47
Кл.слова: ВПРАВИ ПО ВИДАХ ВОКАЛІЗАЦІЇ, ВПРАВИ НА РІЗНІ ІНТЕРВАЛИ, СПІВ ІЗ ЗАКРИТИМ РОТОМ
Мартиненко, Світлана. Діагностування психічного мікроклімату в педагогічному колективі / С. Мартиненко. - С.48-50
Кл.слова: СПРИЯТЛИВА АТМОСФЕРА, СОЦІАЛЬНІ ПОТРЕБИ, СТОСУНКИ МІЖ ЛЮДЬМИ
Скрипник, Тетяна. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі / Т. Скрипник. - С.50-52
Кл.слова: БАЗОВИ ПОЧУТТЯ, СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ, БЕЗПЕКА, ДОВІРА
Павлюк, Роман. Теоретичні основи творчої педагогічної взаємодії у сучасному освітньому середовищі / Р. Павлюк. - С.53-55
Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ, СТАДІЇ КОМУНІКАЦІЇ
Мартинюк, Олена. Сучасні підходи до організації навчання та виховання ліворуких дітей / О. Мартинюк. - С.55-58
Кл.слова: ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЛІВОРУКИХ, ОСОБЛИВОСТІ ДИТИНИ-ЛІВШІ, ЛІВОРУКІСТЬ У ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Корнієнко, Сергій. Уроки для батьків / С. Корнієнко. - С.59-63
Кл.слова: ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ЛІКАРСЬКІ РОСЛИНИ, ЗАГАРТУВАННЯ
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі

6.
159.9(075)
Б 81


    Бондарчук, Елена Ивановна.
    Основы психологии и педагогики : курс лекций / Е. И. Бондарчук, Л. И. Бондарчук. - Киев : МАУП, 1999. - 168 с. : ил. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7312-53-4 : 6.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Педагогіка--Навчальні видання для самоосвіти

Кл.слова (ненормовані):
характер -- психіка -- особистість -- темперамент -- здібності -- спілкування -- свідомість -- дидактика -- учбові заклади -- пізнавальні процеси -- емоційно-вольові процеси -- психічні стани -- освіта -- акредитація навчальних закладів -- методи навчання -- навчальна мотивація -- стимулювання навчальної діяльності -- навчальна діяльність -- форми навчання -- методи виховання
Анотація: В курсі лекцій подані основні психологічні та педагогічні поняття та категорії, а також їхня характеристика. Особливу увагу приділено психології особистості; розкрито психологічні механізми становлення особистості та її взаємодії з іншими людьми. Викладено основи педагогіки; розглянуто основні питання дидактики та теорії виховання виходячи з вимог до освіти на сучасному етапі.
Дод.точки доступу:
Бондарчук, Лилия Ивановна


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
159.923.2
П 86


   
    Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості [Текст] : монографія / Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Лабораторія психології творчості ; наук. керівник В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2008. - 208 с. - ISBN 978-966-644-119-8 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Особистість

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- дослідження -- творчий потенціал -- учні -- науково-технічна творчість -- організаційна діяльність -- шкільні гуртки -- шкільні твори -- підлітки -- соціально-комунікативна діяльність -- молодші школярі -- художньо-графічна діяльнсть -- дошкільники
Анотація: У монографії досліджуються проблеми психологічного стимулювання творчої діяльності суб'єкта в конкретних ситуаціях та з огляду на віковий і професійний статус.
Дод.точки доступу:
Моляко, В. О. \кер. роботи.\
Академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка
Лабораторія психології творчості


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

8.
658.8(075)
Б 76


    Божкова, В. В.
    Реклама та стимулювання збуту : навчальний посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет. - Київ : Центр навчальної літератури, 2009. - 200 с. - ISBN 978-966-364-870-5 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- ЗМІ -- рекламна кампанія -- класифікація реклами -- медіа-реклама -- збут
Дод.точки доступу:
Мельник, Ю. М.
Міністерство освіти і науки України
Сумський державний університет


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

9.
   37.01(075)
   К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 445 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-7767-92-2 : 36.00 грн.
    Зміст:
Загальні основи педагогіки . - С .15
Учитель і суспільство . - С .15
Людина і сусупільство . - С .15-16
Роль учителя у суспільному розвитку . - С .16-17
Функції учителя . - С .17-19
Якості учителя-вихователя . - С .19-22
ПЕдагогічні вміння учителя-вихователя . - С .22-24
Педагогічна майстерність . - С .24-25
Предмет і завдання педагогіки . - С .33
Предмет педагогіки, її категорії . - С .33-34
Педагогіка в системі наук . - С .34
Джерела розвитку педагогіки . - С .34-35
Структура педагогічних наук . - С .35-37
Методи науково-педагогічних досліджень . - С .37-39
Розвиток і формування особистості . - С .42
Поняття про розвиток і формування . - С .42-43
Біологічне і соціальне у розвитку людини . - С .43-46
Акселерація та ретардія . - С .46-47
Вікова періодизація дітей . - С .47
Мета і завдання виховання . - С .50
Сутність виховання, його мета . - С .50-51
Завдання складових виховання . - С .51-54
Комплексний підхід до виховання . - С .54-55
Система освіти в Україні . - С .57
Поняття системи освіти, її структура . - С .57-59
Принципи освіти в України . - С .59
Завдання закладів освіти . - С .59-61
Управління системою освіти в Україні . - С .61-62
Теорія навчання (дидактика) . - С .64
Дидактика, її категорії . - С .64
Сутність і завдання дидактики . - С .64-65
Категорії дидактики . - С .65-66
Зв'язок дидактики з іншими науками . - С .66-67
Актуальні завдання дидактики . - С .67-68
Процес навчання . - С .70
Сутність навчання, його методологічна основа . - С .70-72
Рушійні сили навчального процесу . - С .72-74
Функції навчання . - С .74-75
Логіка навчального процесу . - С .75
Структура процесу учіння . - С .75-77
Типи навчання . - С .77-81
Модульне навчання . - С .81-87
Мотиви навчання . - С .87-88
Оптимізація процесу навчання . - С .88-89
Інтенсифікація процесу навчання . - С .89-90
Принципи навчання . - С .97
Принципи і закономірності навчання . - С .97-98
Принципи науковості . - С .98-99
Принципи систематичності й послідовності . - С .99-101
Принцип свідомості . - С .101
Принципи активности та самостійності у навчанні . - С .101-102
Принцип наочності . - С .102-104
Принцип ґрунтовності . - С .104-105
Принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю . - С .105-106
Принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів . - С .106-108
Принцип емоційності навчання . - С .108-109
Зміст шкільної освіти . - С .113-114
Сутність і завдання змісту освіти . - С .113-114
Концепції освіти . - С .114-115
Види освіти . - С .114-115
Рівні освіти . - С .117-118
Компоненти загальної освіти . - С .118-119
Нормативні документи змісту освіти . - С .119-123
Методи і засоби навчання . - С .127
Сутність методів, прийомів і засобів навчання . - С .127-128
Класифікація методів навчання . - С .128-129
Методи навчання за джерелом знань . - С .129-133
Методи навчання за характером логіки пізнання . - С .133-135
Методи навчання за рівнем самостійної розумової діяльності . - С .135-136
Вибір методів навчання . - С .136-138
Форми організації навчання . - С .141
Форми організації навчання, їх становлення . - С .141-144
Класно-урочна форма навчання в її історичному розвитку . - С .144-145
Вимоги до сучасного уроку в школі . - С .145-149
Типи уроків, їх структура . - С .149-151
Позаурочні форми навчання . - С .151-157
Підготовка учителя до уроку . - С .157-159
Педагогічний аналіз уроку . - С .159-160
Програма спостереження і аналізу уроку . - С .160-162
Аналіз і оцінка навчальної діяльності учнів . - С .167
Місце і роль аналізу й оцінки знань, умінь та навичок у системі навчального процесу . - С .167-169
Види контролю знань, умінь і навичок учнів . - С .169-170
Методи контролю знань, умінь та навичок . - С .170-171
Оцінка зань, умінь і навичок . - С .171-176
Рейтингова система оцінювання навчальної діяльності учнів . - С .176-177
Правила і техніка контролю успішності навчальної діяльності . - С .177-178
Теорія виховання . - С .180
Сутність, зміст і процес виховання . - С .180
Людина і виховання . - С .180-181
Закономірності процесу виховання . - С .181-182
Рушійнй сили процесу виховання . - С .182-183
Фактори виховання . - С .183-184
Концепції виховання . - С .184-186
Мотиви виховання . - С .186-187
Структура виховного процесу . - С .187-189
Самовиховання і перевиховання . - С .189-191
Зміст виховання . - С .191-192
Принципи виховання . - С .192-195
Критерії вихованості особистості . - С .195-197
Загальні методи виховання . - С .201
Поняття методу, прийому і засобу виховання . - С .201
Класифікація методів виховання . - С .201-202
МСетотди формування свідомості й переконань . - С .202-210
Методи організації діяльності і формування поведінки . - С .210-213
Методи стимулювання поведінки і діяльності . - С .213-217
Педагогічні умови використання методів виховання . - С .217-219
Формування колективу, його вплив на виховання особистості . - С .222
Поняття колективу, його види . - С .222-226
Діалектика розвитку колективу . - С .226-230
Фактори розвитку колективу . - С .230-234
Моральне виховання . - С .238
Завдання і зміст морального виховання . - С .238-240
Шляхи і засоби морального виховання . - С .240-242
Виховання моральної свідомості та громадянської відповідальності . - С .242-243
Виховання національної гідності й менталітету . - С .243-245
Патріотичне й інтернаціональне виховання . - С .245-247
Виховання дисциплінованості . - С .247-248
Статеве виховання . - С .248-251
Екологічне виховання . - С .251-252
Правове виховання . - С .252-254
Розумове виховання . - С .257
Завдання розумового виховання . - С .257-258
Шляхи, засоби і методи розумового виховання . - С .258-259
Трудове виховання . - С .261
Значення праці в житті людини . - С .261-264
Завдання та принципи трудового виховання . - С .265-266
Зв’язок трудового виховання з політехнічною освітою й економічним вихованням . - С .266-268
Професійна орієнтація молоді . - С .268-273
Естетичне виховання . - С .277
Місце і роль естетичного виховання в житті людини . - С .277-278
Зміст естетичного виховання . - С .278-280
Шляхи, засоби і форми естетичного виховання . - С .280-283
Фізичне виховання . - С .286
Здоров’я людини- запорука життєвого успіху . - С .286-287
Напрямки, засоби і форми фізичного виховання . - С .287-289
Педагогічне спілкування . - С .292-293
Педагогічне спілкування, його функції . - С .293-294
Структура, рівні, види спілкування . - С .294-297
Стилі спілкування . - С .297-298
Психолого-педагогічні умови ефективності спілкування . - С .298-301
Робота класного керівника . - С .303-304
Функції класного керівника . - С .304-306
Напрямки і форми роботи класного керівника . - С .306
Робота класного керівника з вивчення учнів . - С .306-316
Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної роботи . - С .316-327
Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми . - С .330
Поняття "педагогічного занедбані діти" . - С .330-332
Соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей . - С .332-334
Принципи, шляхи і засоби перевиховання . - С .334-337
Місце і роль сім'ї у вихованні. Форми зв'язку школи і сім'ї . - С .340
Сім’я як соціальний інститут суспільного розвитку . - С .340-342
Функції сім’ї . - С .342-344
Вимоги до батьків . - С .344-348
Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків . - С .348-350
Форми роботи класного керівника з батьками учня . - С .350-360
Основи школознавства . - С .362
Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .362
Принципи керівництва шкільною справою . - С .362-364
Структура управління освітою в Україні . - С .364-366
Управління загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .366-372
Планування й облік роботи . - С .372-373
Критерії оцінювання управлінської діяльності директора школи . - С .373-374
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
занедбані діти -- виховання -- навчання -- сім'я -- школознавство -- оцінювання
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Дод.точки доступу:
Омеляненко, Віталій Лукіч


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
574(075)
Д 41


    Джигирей, Віктор Степанович.
    Екологія та охорона навколишнього природного середовища : навчальний посібник / В. С. Джигирей. - 5-те вид., випр. та допов. - Київ : Знання, 2007. - 422 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 421-422. - ISBN 966-620-251-4 : 45.00 грн., 57.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Екологія--Охорона навколишнього середовища--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
біосфера -- екосистема -- екологія популяцій -- екологічні закони -- радіоактивне забруднення -- забруднення грунтів -- екологічна економіка
Анотація: Основні концепції екології та наслідки впливу діяльності людини на довкілля. Розкриваються основи взаємодії промислових підприємств із навколишнім середовищем, методи і засоби охорони та раціонального використання землі, водних ресурсів, атмосферного повітря, методи контролю та стимулювання природоохоронної діяльності.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

11.
378.126(477)
К 82


    Кривошапка, І.
    Стимулювання толерантної поведінки майбутніх викладачів під час навчання в магістратурі / Ірина Кривошапка // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 60–65 : табл. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- толерантна поведінка -- освітнє середовище -- професійна підготовка -- педагогічна майстерність
Анотація: Статтю присвячено обгрунтуванню теоретичних засад формування толерантності майбутнього викладача вищого навчального закладу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

12.
74.00я43
П 24


    Сошенко, Світлана Михайлівна.
    Еволюція методів викладання іноземної мови / С. М. Сошенко, Б. С. Коломієць // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 1. - С. 22-27
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
гуманістичний підхід -- західноєвропейські мови -- методи вивчення -- особливості викладання -- стимулювання здібностей
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Коломієць, Богдан Сергійович
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

13.
Шифр: О283150799/2015/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 2 (10) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів / М. М. Альохін. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття) / О. А. Венгловська. - С.12-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.) / В. А. Вербицький. - С.23-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів / М. М. Галицька. - С.39-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій / С. Ю. Головчук. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Голубенко, Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності / Т. О. Голубенко. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови / Ю. В. Грищук. - С.67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Губіна, А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії / А. М. Губіна. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Диба, Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології / Т. Г. Диба. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Долинський, Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови / Є. В. Долинський. - С.101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Доценко, О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей / О. Л. Доценко. - С.109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.117-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващук, О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle / О. В. Іващук. - С.132-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології / М. В. Козир. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Колісник-Гуменюк, Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів / Ю. І. Колісник-Гуменюк. - С.150-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Куземко, Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей / Л. В. Куземко. - С.159-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Мілова, О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки / О. Є. Мілова. - С.170-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості / О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова. - С.182-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Некрутенко, О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями / О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова. - С.193-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Нітенко, О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету / О. В. Нітенко. - С.205-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.217-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти / Л. Б. Паламарчук. - С.229-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.241-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидорчук, М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків / М. С. Сидорчук. - С.255-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики / Л. А. Теряєва. - С.264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016. - 27 с.
    Зміст:
Бардік, М. А. Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття / М. А. Бардік. - С .3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Києво-Печерська лавра, Успенський собор, монументальний живопис
Ван, Яцзюнь. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми / Яцзюнь Ван. - С .10-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерпретаційна компетентність, музикант-виконавець, вчитель музичного мистецтва
Вєтринська, А. В. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення / А. В. Вєтринська. - С .17-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітня модель, модернізація, хореографічні спеціальності
Davidovitch, Nitza. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages / N. Davidovitch. - С .23-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єрусалим, єврейський народ, художні твори
Демидович, A. B. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков / A. B. Демидович. - С .36-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білоруська історіографія, російська історіографія, ренесансний стиль
Ізваріна, Олена Миколаївна. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами) / О. М. Ізваріна. - С .49-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сокальський Петро, про нього, українська музична культура, лекції з історії музики
Kaniowska, Malgorzata. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .56-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, диригування, інтерпретація
Карась, Г. В. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен / Г. В. Карась. - С .70-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кошиць Олександр, про нього, хорова культура, диригентсько-хорова школа
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття / Т. О. Ланіна. - С .85-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-вокальний ансамбль, біг-біт, ансамблеве виконання
Лисіна, Н. І. Витоки французької клавірної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .92-99
Кл.слова: орган, клавесин, французька клавірна школа
Медвідь, Т. А. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі / Т. А. Медвідь. - С .100-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній хореограф, компетенція, компетентність
Остапенко, Н. І. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект) / Н. І. Остапенко. - С .109-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна освіта, музично-педагогічні факультети, вчителі музики і співів
Петрикова, Оксана Петрівна. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу / О. П. Петрикова. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна самосвідомість, майбутній викладач вокалу, педагогічний репертуар
Пилипенко, І. Я. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років / І. Я. Пилипенко. - С .121-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: монументальний живопис, реформи, методи викладання
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності / Л. Й. Проців. - С .127-136. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, софійність, музично-педагогічна думка
Румянцева, С. В. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст. / С. В. Румянцева. - С .137-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мархлевський Анатолій, про нього, хорове мистецтво, методичні розробки
Садовенко, Світлана Миколаївна. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей / С. М. Садовенко. - С .142-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етнонаціональне виховання, родинне виховання, особистість
Uchyta-Zroski, Jadwiga. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment) / J. Uchyta-Zroski. - С .155-166. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитячий голос, музична освіта, спів
Урсу, Наталья Олексіївна. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.) / Н. О. Урсу. - С .166-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кам'янеччина, мистецтвознавство, художня діяльність
Черкасов, В. Ф. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження / В. Ф. Черкасов. - С .175-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-освітня галузь, музична освіта, майбутній учитель музики
Андрейко, О. І. Акмеформування виконавської культури музиканта / О. І. Андрейко. - С .184-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмемоделювання виконавської культури, музикант, особистість виконавця
Афанасьєв, Юрій Львович. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти / Ю. Л. Афанасьєв. - С .195-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, професійна культура, професійна освіта
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя / О. А. Комаровська. - С .206-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, культуротвірна компетентність, мистецькі дисципліни
Лобова, Ольга Владимировна. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи / О. В. Лобова. - С .214-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна підготовка, музична культура, вчитель початкових класів
Локарєва, Г. В. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва / Г. В. Локарєва. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, сприйняття
Музика, О. Я. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .234-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча діяльність, мотивація, саморозвиток
Олексюк, Ольга Миколаївна. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти / О. М. Олексюк, Н. М. Попович. - С .242-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовний потенціал, музичне мистецтво, неперервна мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності / Г. М. Падалка. - С .248-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, функції, особистість
Полубоярина, І. І. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю / І. І. Полубоярина. - С .258-269. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія, професійна підготовка, студенти-музиканти
Рахманова, О. К. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / О. К. Рахманова. - С .269-279. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня свідомість, синестезія, інтермодальні асоціації
Реброва, О. Є. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки / О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. - С .280-289. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна діяльність, майбутні учителі мистецьких дисциплін , фахова підготовка
Сверлюк, Я. В. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .289-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, диригент, виконавство
Стратан-Артишкова, Т. Б. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Т. Б. Стратан-Артишкова. - С .299-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчо-виконавська підготовка, креативність, композиторсько-виконавська діяльність
Ткач, Марія Михайлівна. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти / М. М. Ткач. - С .310-319. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурний діалог, вища мистецька освіта, постнекласична дидактика
Чжан, Цзінцзін. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. - С .320-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька рефлексія, майбутній вчитель музики, формування мистецької рефлексії
Шип, С. В. Категория духовной музыки в педагогическом контексте / С. В. Шип. - С .329-338. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна музика, релігійна музика, культова церковна музика
Щолокова, О. П. Мистецьке проектування як педагогічна проблема / О. П. Щолокова. - С .339-346. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецьке проектування, проективно-цільовий підхід, вчитель мистецьких дисциплін
Белічко, Н. Ю. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття / Н. Ю. Белічко. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, виставкова діяльність, музей
Блажевич, В. О. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи / В. О. Блажевич. - С .353-360. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гітара, музично-виконавські традиції, гітарна школа
Вишинський, Віталій Володимирович. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства / В. В. Вишинський. - С .361-367. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поняття "драматургія", поняття "музична драматургія", музичне мистецтво
Жихарєва, Є. М. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття / Є. М. Жихарєва. - С .368-375. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: масова культура, масове мистецтво, масова музика
Зайцева, Вероніка Іванівна. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва / В. І. Зайцева. - С .376-384. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідження, культура, книга
Зінська, Тетяна Володимирівна. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. - С .384-395. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-виконавське мистецтво, музичний конкурс, мистецький освітній проект
Ivanovska, N. V. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon / N. V. Ivanovska. - С .396-404. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, сучасне мистецтво, бієнале
Каблова, Т. Б. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі / Т. Б. Каблова. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, музика, живопис
Коновалова, Ольга Володимирівна. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України / О. В. Коновалова. - С .410-415. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: декоративно-прикладне мистецтво, Трипілля-Кукутень, Скіфія
Кужелев, Д. О. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва / Д. О. Кужелев. - С .415-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, баянна творчість, постмодернізм
Папета, С. П. Іконосфера митця Степана Рябченка / С. П. Папета. - С .424-429. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рябченко Степан, про нього, іконосфера, візуальний образ
Полянський, Тимур В’ячиславович . Типологія раннього джазу : поняття та підходи / Т. В. Полянський. - С .429-437. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джаз, архаїчний джаз, класичний джаз
Редя, В. Я. Професія -музикознавець: горизонти очікування / В. Я. Редя. - С .437-443. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музикознавець, практичне музикознавство
Cвириденко, Н. С. Music for a while / Н. С. Cвириденко. - С .444-453. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, культура, історія
Стороженко, А. М. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля / А. М. Стороженко. - С .453-463. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художні критерії, метод спіралі, рольовий показ
Чекан, Ю. І. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти / Ю. І. Чекан. - С .464-472. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композитор, виконавець, слухачі
Stern, Max. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition / М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. - С .472-479. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, національна ідентичність, музика для молоді
Ягодзинська, І. О. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці / І. О. Ягодзинська. - С .479-487. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фрейм, концепт, фреймова семантика
Бабіченко, Н. О. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах / Н. О. Бабіченко. - С .488-495. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навички, вокально-хорове навчання, хоровий спів
Бондаренко, Людмила Анатоліївна. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С .496-501. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бузоні Феруччо, про нього, фортепіанна техніка, музичне мистецтво
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК / Г. В. Брюханова. - С .502-508. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, поліграфічне виробництво, ЕНК
Василевич, М. О. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти / М. О. Василевич. - С .508-519. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, виконавці-інструменталісти, концертний виступ
Гаркуша, Людмила Іванівна. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта / Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. - С .520-529. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, музична освіта, методи художнього синтезу
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу / С. В. Гмиріна. - С .529-535. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концертний виступ, хвилювання, сценічне хвилювання
Грозан, С. В. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень / С. В. Грозан. - С .535-540. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель, дослідження, компетентність
Денисюк, І. С. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики / І. С. Денисюк. - С .541-548. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпровізація, вчитель музики, інструментально-виконавська діяльність
Дубровіна, І. В. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект / І. В. Дубровіна. - С .549-556. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічне дослідження, професіограма, науково-дослідна діяльність
Качмар, О. В. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики / О. В. Качмар. - С .556-562. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: урок, методи, музичний розвиток
Кифенко, Анна Миколаївна. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу / А. М. Кифенко. - С .563-570. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слухова діяльність, співацький слух, вокальний слух
Коваль, А. С. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті / А. С. Коваль. - С .571-577. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод, арт-терапія, позашкільна освіта
Ковальський, Р. І. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики / Р. І. Ковальський. - С .577-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграційний процес, музичне мистецтво, поліфункціональна діяльність
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету / Г. Г. Кондратенко. - С .585-595. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, особистість, майбутній вчитель музики
Кочержук, Д. В. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису / Д. В. Кочержук. - С .595-601. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадний спів, вокаліст, звукопис
Куришев, Євген Володимирович. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення / Є. В. Куришев. - С .601-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська підготовка, фортепіанний клас, музичне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С .613-618. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-педагогічна освіта, інноваційні технології, сучасні тенденції
Мережко, Ю. В. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності / Ю. В. Мережко. - С .619-625. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самореалізація, вчитель музики, вокально-виконавська діяльність
Павленко, О. М. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій / О. М. Павленко. - С .625-632. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, професійна підготовка, музично-комп'ютерні технології
Покатильська, Г. В. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики / Г. В. Покатильська. - С .633-638. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-грамотність, професійна підготовка
Проворова, Є. М. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі / Є. М. Проворова. - С .638-646. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація в освіті, педагогічна праксеологія, методична підготовка
Растригіна, А. М. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля / А. М. Растригіна. - С .647-656. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асистентська практика, професійно-творча діяльність, фаховий модуль
Руденченко, А. А. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах / А. А. Руденченко. - С .656-667. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, етнодизайн, обдаровані студенти
Світайло, Світлана Валеріївна. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти / С. В. Світайло. - С .667-673. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригентсько-хорова підготовка, аналіз хорового твору, вчитель музики
Селезньов, М. Я. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування / М. Я. Селезньов. - С .673-680. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: новації, інформаційно-комунікаційні технології, вчитель музики
Смоляк, О. С. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки") / О. С. Смоляк. - С .681-692. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колядки і щедрівки, ладозвукоряд, ритмічна форма
Соболь, Наталія Віталіївна. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. В. Соболь. - С .692-701. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча толерантність, майбутній вчитель музики, толерантність особистості
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С .701-706. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хорове диригування, компетентність, вчитель музики
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С .707-713. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонічний слух, музичний слух, майбутні вчителі музики
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів / В. І. Ходоровський. - С .713-720. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, комп'ютерні технології, майбутні вчителі музики
Чирчик, С. В. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти / С. В. Чирчик. - С .720-726. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн-освіта, діагностика креативності, компетенції
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. М. Чугунова. - С .727-734. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригентсько-хорова підготовка, хорова партитура, аналіз хорової партитури
Щербініна, О. М. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів / О. М. Щербініна. - С .734-741. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, фортепіанна підготовка, електронні засоби навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- живопис -- хорове мистецтво -- вокал -- особистість
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

15.
005:001.895(075)
Д 81


    Дудар, Т. Г.
    Інноваційний менеджмент [Текст] : навчальний посібник / Т. Г. Дудар, В. В. Мельниченко ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний економічний університет. - Київ : Центр учбової літератури, 2009. - 254 с. - ISBN 978-966-364-916-0 : 38.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- інноваційна діяльність -- планування -- проект -- мотивація -- стимулювання -- управління ризиками
Дод.точки доступу:
Мельниченко, В. В.
Міністерство освіти і науки України
Тернопільський національний економічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

16.
658.8(075)
А 83


    Армстронг, Гарі.
    Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту
Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: Ф375529/2016/10
   Журнал

Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал/ М-во фінансів України. - Київ, 1995 - . - ISSN 2305-76452522-4662. - Виходить щомісячно
2016р. № 10
Зміст:
Любіч, О. О. Аналіз бізнес-моделі державних банків в Україні / О. О. Любіч, Г. П. Бортніков, Г. О. Панасенко. - С.7-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модель бізнесу, стратегія бізнесу, державні банки
Рязанова, Н. С. Фінансове рахівництво як інформаційно-інфраструктурна підсистема сучасної мікроекономіки / Н. С. Рязанова, В. М. Федосов. - С.39-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фінансове рахівництво мікроекономіки, інститут фінансового рахівництва, фінансовий екаунтинг
Диба, М. І. Концесія: сутність та форми фінансового забезпечення / М. І. Диба. - С.65-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фінансове забезпечення, приватна власність, інвестиції
Ковальчук, А. Т. Запобігання та протидія відмиванню коштів: ризик-орієнтований підхід у контексті міжнародного співробітництва / А. Т. Ковальчук, Я. В. Котляревський. - С.77-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відмивання брудних грошей, тіньовий капітал, детінізація
Леоненко, Петро Михайлович. Інституційні аспекти інноваційного підприємництва та конкурентоспроможності економіки України / П. М. Леоненко. - С.89-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституціоналізм, неокласична економічна теорія, конкурентоспроможність
Нікітішин, А. О. Податкова політика стимулювання розвитку людського капіталу / А. О. Нікітішин. - С.113-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людський капітал, податкова політика, податкове регулювання
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
659
М 19


    Маргерисон, Ч. Дж.
    "Колесо" командного управления. Путь к успеху через систему управления командой : пер. с англ. / Ч. Дж. Маргерисон. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Бук, 2004. - 208 с. - ISBN 966-8644-17-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
управління командою -- консультативна робота -- новаторство -- стимулювання роботи


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

19.


    Гурковська, Т.
    Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 34–37. - Зміст: Оцінювання дорослими діяльності дитини як чинник формування її самоставлення ; Гордість за досягнення – головне особистісне новоутворення раннього віку ; Як дорослим варто реагувати на дитячу допитливість.

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- самоставлення -- дошкільники -- діти -- ставлення до себе -- формування -- симптомокомплекс -- гордість за досягнення -- самостійність -- допитливість -- стимулювання -- оцінювання -- дорослі -- особистість -- пізнання -- навчання -- спілкування
Анотація: У статті йдеться про фомування у дітей адекватного сталення до себе і своєї діяльності та роль дорослих у цьому процесі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.
Шифр: П163564/2017/1
   Газета

Психолог дошкілля [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, вихователів/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2009 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2017р. № 1
Зміст:
Собчишина, Леся. Хлопчик і дівчинка - психологія розбіжностей: гендерний ракурс. Семінар-практикум для педагогів ДНЗ та батьків вихованців / Л. Собчишина. - С.9-16
Кл.слова: дитячий аутизм
Собчишина, Леся. Біля плями сімейного виховання. Година спілкування батьків із психологом / Л. Собчишина. - С.17-23
Кл.слова: сім'я, виховання, психологічна грамотність
Федорова, Марія. Стимулювання пізнавальної активності дитини з використанням інтерактивних ігрових вправ / М. Федорова. - С.24-25
Кл.слова: розвивальні заняття, дошкільна освіта
Каліман, Олена. Розвивальна програма "Розумні малюки". Розвиток сенсорних відчуттів і мовлення дітей в умовах ДНЗ / О. Каліман. - С.вкладка
Кл.слова: ранній вік, дошкільники
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)