Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=схильності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
159.923(038)
П 86


   
    Психология личности : словарь-справочник / редактор: П. П. Горностай, Т. М. Титаренко. - Київ : Рута, 2001. - 320 с. - ISBN 966-7795-11-Х : 10.20 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- активність -- схильності -- лідер -- індивідуальність -- невроз -- свідомість -- горе -- темперамент -- конфлікт
Дод.точки доступу:
Горностай, П. П. \редактор.\
Титаренко, Т. М. \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
616.89
П 86


   
    Психологія суїциду : посібник / ред. В. П. Москалець. - Київ : Академвидав, 2004. - 288 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-13-5 : 14.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія станів--Суїцид

Кл.слова (ненормовані):
суїцид -- суїцидальна поведінка -- дезадаптація -- депресії -- суїцидогенна ситуація -- патопсихологія суїцидальної поведінки -- корекція суїцидальності
Анотація: У посібнику розкрито психологічний зміст суїцидальності, мотивацію суїцидальної поведінки, біохімічні, соціальні, соціально-психологічні, патопсихологічні чинники самогубства, а також основні напрями психокорекції суїцидальної схильності.
Дод.точки доступу:
Москалець, В. П. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

3.


    Мельник, О.
    Підготовка вчителів початкових класів до формування емоційного інтелекту учнів / Олександр Мельник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 11. - С. 51–55. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Вчителі початкових класів--емоційний інтелект--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкових класів -- емоції -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- емоційне самоусвідомлення -- тренінги -- емоційні схильності -- молодші школярі
Анотація: У статті представлено програму тренінгу, покликаного підготувати вчителів початкових класів для формування емоційного інтелекту молодших школярів. Розглянуто умови формування емоційного інтелекту молодших школярів.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Mikhno, O.
    Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo [Електронний ресурс] / O. Mikhno. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
експериментальна педагогіка -- структура характеристики -- характеристика учня
Анотація: У статті на основі аналізу праць учених – представників експериментальної педагогіки Олександра Нечаєва (1870–1947) та Григорія Россолімо (1860–1928) висвітлено їхній внесок у розроблення проблеми характеристики учня. Доведено, що обидва вчені зазначеній проблемі приділяли особливу увагу, розробляючи її у таких аспектах: обґрунтування необхідності вивчення вчителем учня та підвищення психологічних знань учителя (О. Нечаєв), створення планів вивчення школяра у формі спеціальних питальників з детальним рекомендаціями щодо користування ними (О. Нечаєв, Г. Россолімо), оформлення результатів вивчення учня у вигляді «психологічного профілю», що був наочним (графічним) зображенням характеристики (Г. Россолімо). У статті обґрунтовано, що, розробляючи профіль учня, О. Нечаєв виходив з необхідності враховувати індивідуальні здібності та схильності вихованця в навчальному процесі, які можна було б ефективно здійснити на основі вивчення учень з подальшим складанням профілю учня. Акцентовано, що стосунки між вченими були важливими у розвитку наукових ідей: Г. Россолімо пов’язував виникнення свого методу «психологічного профілю» безпосередньо з ідеями О. Нечаєва. У висновках підкреслено, що психологічні характеристики різних типів, розроблені Россолімо, були його внеском у типологію дитинства, поряд із типологією П. Лесгафта. Ці типології є вагомою допомогою вчителя в процесі навчання школяра та складання його профілю. Акцентовано, що експериментальна педагогіка – це науковий феномен, назва котрого відображає основний метод отримання емпіричних знань – експеримент, який мав гарантувати об’єктивність отриманих даних, виводячи педагогіку на рівень точних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: С794174244/2020/3
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Verbova, R. Self-improvement through the prism of God's cognition in the poetry of Vasyl Stus / R. Verbova. - P.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Dubinina, V. At the Intersection of Psychology, Phenomenology, Logic and Metaphysics: Philosophical Work of Alexius Meinong / V. Dubinina. - P.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Gao, W. Socio-cultural determinants of Malaysia and Singapore innovative development / W. Gao. - P.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Dodonova, V. Transformation of social values during a pandemic and problems of global solidarity / V. Dodonova, R. Dodonov. - P.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Hnasevych, N. Personal development of person in models of cultural creation: ethical-philosophical reflexia / N. Hnasevych, O. Morshchakova. - P.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Maltsev, O. Predisposition and skill dialectics in the human professional activity: philosophical comprehension / O. Maltsev. - P.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Bibik, O. Concepts of Asia in Japanese Pan-Asianism: from cultural to religious and political borders / O. Bibik. - P.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Guzel, B. On selfness (the "I") the key to the Universe / B. Guzel. - P.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Akar, А. G. Overcoming the psychological effects of illnesses and curing via qur'anic relief by commentaries in Risale-i Nur / А. G. Akar. - P.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Н443911884/2020/2
   Журнал

Наука і освіта [Текст] : науково-практичний журнал/ Південноукраїнський Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одесса : Південноукраїнський Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 1997 - . - ISSN 2311-8466. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2
Зміст:
Чебикін, Олексій. Специфіка схильності до ризику у вікові кризові періоди онтогенезу / О. Чебикін, О. Вдовіченко. - С.5-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вовченко, Ольга. Влив емоційного інтелекту на процеси самоідентифікації підлітків з порушеннями розумового розвитку / О. Вовченко. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Чебан, Юрий. Эмоционально-волевой компонент соревновательной установки спортсменов-гребцов / Ю. Чебан, В. Плохих. - С.22-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кічук, Антоніна. Про деякі теоретичні підходи можливості пізнання особливостей емоційного здоров’я студентів / А. Кічук. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Каніболоцька, Марія. Відчуття причетності вчителів як передумова успішності освітньої реформи: методичні засади дослідження / М. Каніболоцька. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Черножук, Юрій. Емоційний інтелект майбутніх педагогів з різним рівнем тривожності / Ю. Черножук, І. Узун. - С.44-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Хорошуха, Михайло. Вплив серологічних маркерів груп крові на розвиток основних психічних функцій юних спортсменів. ( Присвячується пам’яті професора Леоніда Прокоповича Сергієнка) / М. Хорошуха, С. Іващенко, О. Буряк. - С.50-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко-Битенский, Константин. Инновационное направление в терапии психических заболеваний с использованием синергетических эффектов тканей мозга / К. Шевченко-Битенский, В. Битецький. - С.57-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Степанець, Микола. Становлення педагогічної освіти магістрів у контексті реформування системи вищої освіти Канади / М. Степанець. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Лавриш, Юліана. Індивідуалізація навчання у транснаціональних корпораціях Канади: зарубіжний досвід і шляхи імплементації / Ю. Лавриш. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, Тетяна. Педагогічний потенціал міжнародних порівняльних досліджень / Т. Дудка, М. Чумак. - С.84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Чебикін, Олексій.
    Специфіка схильності до ризику у вікові кризові періоди онтогенезу / О. Чебикін, О. Вдовіченко // Наука і освіта = Science and education : науково-практичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 5-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-8466

Кл.слова (ненормовані):
ризик -- психологія ризику -- схильність до ризику -- вікові періоді -- криза -- вікова криза
Дод.точки доступу:
Вдовіченко, Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: Ш872624/2022/1
   Журнал

Школа [Текст] : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2006 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 1
Зміст:
Конфлікт чи насильство. - С.6-16
Психологічна характеристика кривдника / групи кривдників. - С.18-21
Психологічна характеристика жертви мобінгу. - С.22-26
Інструментарій для психодіагностування. - С.28
Аналіз й оцінювання соціально-психологічного клімату в колективі (Л. М. Карамушка). - С.29
Соціометрія: дослідження міжособистісних відносин у групі. - С.30-33
Діагностування ворожості (за шкалою Кука-Медлей). - С.34
Опитувальний М. Ранко "Поведінкові особливості антисоціальної креативності". - С.35
Експрес-опитувальник "Індекс толерантності". - С.36-38
Діагностування схильності до віктимної поведінки. - С.39-42
Експрес-діагностика рівня соціальної ізольованості особистості. - С.43
Методика дослідження стилю поведінки в конфлікті К. Томаса (адаптація Н. В. Грішиної). - С.44-45
Методика дослідження самооцінки С. Будасі, інтегрована Ю. Я. Кисельовим. - С.46
Діагностуваня страху виглядати смішним. - С.47
Етика на роботі. Тренінгове заняття. - С.49-52
Створюємо позитивну атмосферу в колективі. Тренінгове заняття. - С.53-59
Стратегії й тактики переговорів. Ділова гра. - С.60-64
За опущеними завісами особистості. Психотерапевтичне заняття. - С.65-67
Усвідомлення власних меж. Психорапевтичне заняття. - С.68-70
Справляємось із труднощами. Психотерапевтичне заняття. - С.71-72
Пошук ресурсів. Психотерапевтичне заняття. - С.73-74
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Діагностування схильності до віктимної поведінки // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2022. - № 1. - С. 39-42


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: Ш872624/2022/3
   Журнал

Школа [Текст] : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2006 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 3
Зміст:
Назустріч долі. Класна година. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Ваш вибір: можу + хочу + треба. Виховний захід. - С.15-19
Без права на помилку. Тренінг. - С.20-27
Як вибрати майбутню професію. - С.28-32
Особливості правового регулювання праці підлітків. Виховний захід. - С.33-38
Безробіття. Право на працю. Тренінг. - С.39-45
Гроші - поганий хазяїн чи гарний слуга. Година-спілкування. - С.46-53
Що можна купити за гроші? Година спілкування. - С.54-61
Про кишенькові гроші. Година спілкування. - С.62-67
Плануємо свій бюджет. Тренінг. - С.68-78
Чи треба платити за оцінки? Круглий стіл. - С.79-81
10 правил поводження з грошима. Міні-лекція. - С.82-84
Поклоніння золотому тільцю. Дискусія. - С.85-86
Крекс, фекс, пекс, або торг тут недоречний! Вікторина. - С.87-89
Сім притч про гроші й не тільки. Матеріали для роздумів. - С.90-93
Технологія пошуку та отримання роботи. - С.94-98
Тест " Схильності й риси характеру, що впливають на пошук роботи". - С.99-100
Тест "Прагнення успіху чи страх невдачі в пошуку нової роботи". - С.101-103
Тест "Як стати мільйонером". - С.104-106
Професії майбутнього. - С.107-110
Невідомі професії відомих людей. - С.111-113
Незвичайні професії. - С.114-115
Найнебезпечніші професії у світі. - С.116-118
Найнервовіші й найдепресивніші професії. - С.119-120
Дивні професії стародавнього світу. - С.121-122
Цікаві факти про різні професії. - С.123-125
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


   
    Тест " Схильності й риси характеру, що впливають на пошук роботи" // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2022. - № 3. - С. 99-100


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Шинкарук, О. А.
    Спадкові та набуті ознаки в процесі спортивного відбору / О. А. Шинкарук // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 65-73, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
відбір -- задатки -- схильність -- критерії -- генетично детерміновані показники -- набуті ознаки
Анотація: Сучасним завданням в спорті є досягнення найвищих результатів на основі поєднання природних задатків спортсменів із сучасними методами їх розвитку. Мета – дослідити особливості спадкових та набутих ознак для визначення спортивних здатностей і схильності та їх використання в процесі спортивного відбору. Аналіз літератури та мережі «Інтернет», нормативних документів, практичного досвіду, узагальнення, систематизація. Прогнозувати спортивні здібності можна тільки в окремому виді або групі видів спорту, виходячи із загальних положень, характерних для системи відбору. Використання комплексної методики виявлення схильності дозволяє здійснити відбір дітей для занять спортом. Показниками, від яких залежать спортивні досягнення і які можуть слугувати як критерії під час визначення спортивної придатності є стан здоров’я, фізичні і координаційні здатності, конституція тіла, психічний склад особистості, генотип, функціональні можливості, мотивація. Для відбору особливе значення набувають фактори, що детермінують успішність спортивної діяльності, які найбільше обмежені спадковістю.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Makarova, A.
    Archetypical approach to activity: legitimation by practice = Архетиповий підхід до діяльності: легітимація практикою / A. Makarova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P75-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
архетип -- архетиповий підхід -- діяльність -- брендинг -- роль -- педагогіка -- дипломатія
Анотація: Сучасна реальність потребує імплементації у практику, ствердження як програми практичної діяльності нових розроблених теоретично підходів, серед яких архетиповий підхід видається одним із найбільш перспективних, оскільки враховує реальні мотиви діячів як суб'єктів. У статті висвітлено особливості архетипового підходу до діяльності в окремих сферах суспільної практики з точки зору реалізації в повсякденному житті, а не лише в теорії. Розглядаються приклади застосування архетипового підходу в практиці маркетингу, зокрема, брендингу, у педагогічній практиці та практиці політичної дипломатії. Наголошується на важливості врахування архетипової схильності об'єктів впливу в цих сферах та побудови адекватної їм схеми діяльності в тому числі на цих засадах. Наводиться розгорнутий перелік окремих архетипових класифікацій, диференціюються архетипи та ролі. В якості методологічної бази використано модель дванадцяти архетипів М. Марк и К. С. Пірсон, серед яких акцентовано типи "Простодушний", "Славний малий", "Дбайливий", "Творець", "Мудрець", "Шукач", "Бунтар", "Блазень", "Герой", "Маг", "Правитель". Окреслено різницю між змістом світогляду цих архетипів на прикладі їх актуальної або потенційної легітимації у практиці брендингу, педагогіки та дипломатії. Автор звертається до українських реалій, зокрема, проводить архетиповий аналіз дипломатичних переговорів між керівництвом Росії та глав європейських держав з приводу припинення війни на сході України. Запропоновано власну оцінку причин неефективності таких переговорів з точки зору архетипового підходу. Наведено огляд доробків сучасних українських учених у напрямку легітимації архетипового підходу в різних сферах практики.
Дод.точки доступу:
Алла Макарова


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

14.


    Maltsev, O.
    Predisposition and skill dialectics in the human professional activity: philosophical comprehension = Філософське осмислення діалектики схильності і навички в професійній діяльності людини / O. Maltsev // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P34-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
феноменологія пам'яті -- середовище пам'яті -- схильність -- навичка -- вибір професії -- смартпідхід
Анотація: У статті аналізується протиріччя схильностей та навичок як джерело розвитку феномену пам'яті, та закономірності, які обумовлюють розвиток професійної діяльності людини. Обґрунтовано напрямок орієнтації людини у світі, тих можливостей, що змінюються під впливом розвитку інформаційного суспільства, гіперреальності та смарт-суспільства в когнітивно інноваційній перспективі, що проявляється у XXI столітті у змінах ринку праці, появі нових професій, у стрімкому технологічному розвитку, діджиталізації та переходу у віртуальний світ комунікаційних мереж та Інтернету. Дослідження середовища пам'яті відображає і пошук "визначеного простору нахилів," так само як і "відповідних особливостей кожного блоку" середовища пам'яті, що визначає закономірності професійного відбору та перспективи зростання діяча, як суб'єкта не тільки діяльності зокрема, а й життя в цілому. Співвіднесення розробок діяльнісного підходу в розробці суб'єкта життя та моделі реалізації схильності М. Ахтніха, як цілісного й оптимального в конкретно-історичних умовах діяча, і визначило ключову невирішену проблему, якій присвячена дана стаття. Мета розвідки полягає в філософському осмисленні діалектики схильності і навику у професійній діяльності людини (на прикладі моделей Мартіна Ахтніха і Григорія Попова). Здобутки теоретичної моделі Григорія Попова репрезентують суттєві результати вирішення цього питання, до якого значно пізніше самостійно дійшов П. Друкер у своєму формулюванні "смартпідходу". Саме цей концепт є визначальним для обговорення перспектив "розумного суспільства" у різних сферах діяльності. Розглядається праксеологічна перспектива застосування знання закономірностей вирішення протиріччя "схильності - навички" на основі моделіей Г. Попова та П. Друкера
Дод.точки доступу:
Олег Мальцев


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Козубцов, Ігор Миколайович.
    Підходи до класифікації кіберсоціальності військовослужбовців за ступенем інтегрованості в кіберпростір та можливі наслідки / І. М. Козубцов, Л. М. Козубцова, О. Г. Саєнко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 83-95, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.8395. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
підходи -- класифікація -- кіберсоціальність -- військовослужбовці -- Збройні Сили України -- ступень інтегрованості -- кіберпростір -- наслідки -- кібербезпека
Анотація: Сучасні досягнення науки і техніки дозволили людині створити не тільки обчислювальну техніку, але і вибудувати новий віртуальний простір "кіберпростір”. З появою кіберпростору одночасно розпочався процес кіберсоціалізації особистості доповнює цю властивість взаємодією і комунікацією людини з іншими людьми за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних, комп’ютерних, електронних і інтернет-технологій, що суттєво розширює область соціальних відносин і способів спільної діяльності, сприяє безпосередньому мобільному співробітництву, суттєво збільшуючи кількість трансакцій у часі, дозволяє задовольняти потребу в спілкуванні, забезпечуючи при цьому відносну психофізичну безпеку і комфорт. Метою статті є огляд становлення класифікації кіберсоціальності військовослужбовців за ступенем інтегрованості особистості в кіберсоціумі та найбільш ймовірні наслідки. Матеріали й методи. Для вирішення поставлених завдань використовується сукупність методів теоретичного дослідження: аналізу та узагальнення наукової літератури щодо проблеми дослідження: метод сходження від абстрактного до конкретного; метод порівняльного аналізу при оцінюванні новизни результатів дослідження; синтез та узагальнення –формулювання висновків та рекомендацій щодо продовження подальших досліджень. Результат дослідження. Розглянуто відомі підходи до класифікацій кіберсоціальності людей за ступенем інтегрованості особистості в кіберсоціумі. Визначено найбільш визнані класифікації кіберсоціальності людей ступенем інтегрованості особистості в кіберсоціумі. З’ясовано їх смисловий зміст. За результатами аналізу запропоновано найбільш ймовірну класифікацію кіберсоціальності військовослужбовців за ступенем інтегрованості особистості в кіберсоціумі. Запропоновано ймовірні рівні найбільшої схильності військовослужбовців до порушень в кіберпросторі Встановлено, що кіберсоціалізовані військовослужбовці в залежності від внутрішньої мотиваційної характеристики можуть перейти від розряду захисників в розряд інсайдерів. Від цього принципово залежить національна безпека та кібероборона. Наукова новизна полягає в тому, що вперше запропоновано одну з можливих класифікацій кіберсоціальності військовослужбовців за ступенем інтегрованості особистості в кіберсоціумі і кіберпросторі з метою в подальшому прогнозувати ймовірні порушення кібербезпеки у Збройних Силах України. Практичне значення дослідження полягає в накопиченні статистичних даних по гуртуванню військовослужбовців за критеріями схильності до кіберсоціалізації. В сукупності із можливими наслідками прогнозувати розвиток подій у кіберпросторі. Перспективи подальших досліджень. Теоретичні результати, отримані в процесі наукового пошуку, складають основу для подальшого вивчення тенденції кіберсоціалізації військовослужбовців
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Козубцова, Леся Михайлівна
Саєнко, Олександр Григорович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)