Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=товариськість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
141.319.8
Г 32


    Гельвецій, Клод Адріан.
    Про людину, її розумовi здiбностi та її виховання [Текст] / Клод Адріан Гельвецій ; ред. О. Мокровольський ; пер. В. Підмогильний. - Київ : Основи, 1994. - 416 с. - ISBN 5-7707-5608-Х : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Антропологія--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- влада -- лжерелігія -- папізм -- дія -- товариськість
Дод.точки доступу:
Мокровольський, О. \ред.\
Підмогильний, Валер’ян \пер.\


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

2.


    Панова, Наталія
    Прощавай, Зимонько! : фізкультурне свято для старших дошкільнят та їхніх батьків / Наталія Панова, Катерина Жиляєва, Світлана Кобець // Дошкільне виховання. - 2015. - № 2. - С. 31-33 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

   Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра


Анотація: Представлено варіант організації фізкультурного свята для старших дошкільнят, мета якого - розвивати у дітей спритність, швидкість, витривалість; виховувати наполегливість, організованість, товариськість та взаємодопомогу; формувати у дітей інтерес до занять фізичними вправами шляхом використання вправ з предметами, елементів спортивних ігор, змагань, створення незвичних умов; закріплювати практичні вміння запобігання травматизму під час виконання фізичних вправ.
Дод.точки доступу:
Жиляєва, Катерина
Кобець, Світлана


Є примірники у відділах:
Ф2 (12.03.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Харченко, Оксана
    Порядок потрібен скрізь : інтегроване заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи / Оксана Харченко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
математичне заняття -- послідовність
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи, мета якого - розвивати кмітливість, творчі здібності, вміння робити висновки, доводити свою думку; виховувати товариськість, прагнення допомагати іншим; сприяти засвоєнню дітьми тлумачення поняття "порядок" як розміщення побутових речей на певних місцях та як визначеної послідовності елементів у математиці; вправляти дітей у класифікації, порівнянні, вмінні розташовувати предмети від найвищого до найнижчого; закріплювати навички порядкової та кількісної лічби.

Є примірники у відділах:
Ф3 (21.07.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Обадіна, Світлана
    День народження для всіх : заняття-свято для дітей старшої групи / Світлана Обадіна // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- відзначення дня народження -- культура поведінки -- заняття-свято -- етичне виховання
Анотація: Подано розробку нетрадиційного заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про правила відзначення дня народження та культуру поведінки під час свята; закріплювати вміння класифікувати об'єкти, лічити в межах 5, порівнювати групи предметів; продовжувати вчити складати прості речення; створювати позитивну атмосферу; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, увагу, дрібну моторику, мовленнєве дихання; виховувати охайність, організованість, взаємоповагу, товариськість.

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Гено, Наталія
    Подарунок для Даринки : комплексне заняття для дітей молодшої групи / Наталія Гено // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
з'язне мовлення -- дидактична гра -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку комплексного заняття для дітей молодшої групи, мета якого - вчити дітей складати описову розповідь про іграшку за зразком вихователя з опорою на картинки; продовжувати вправляти малят у відгадуванні загадок, промовлянні віршованих текстів; активізувати у мовленні дітей слова-назви (м'яч, машина, лялька), слова-ознаки (круглий, великий, зелений тощо), слова-дії (стрибати, котити тощо), уточнити значення слова "прудкий"; розвивати дрібну моторику, вміння співвідносити рухи з текстом; виховувати культуру спілкування, товариськість, спостережливість.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Гірук, Оксана
    Розваги з Капітошкою : заняття для дітей раннього віку / Оксана Гірук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ранній вік
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - учити дітей будувати речення з 2-5 слів, співвідносити свої дії зі словесною вказівкою дорослого; закріплювати знання про характерні ознаки і властивості води (прозора, тепла/холодна, чиста/брудна, ллється); продовжувати вчити визначати колір, величину, вагу предметів; розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику, координацію рухів; збагачувати сенсорний досвід; виховувати товариськість, витримку, акуратність.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Бідна, Наталія
    Гайда до сонечка! : фізкультурне заняття для дітей раннього віку / Наталія Бідна // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток
Анотація: Подано розробку фізкультурного заняття для дітей раннього віку, мета якого - вправляти дітей у різних видах ходьби; продовжувати вчити ходити по обмеженій площині (гімнастичній дошці), підлізати під дугу, прокочувати м'яч одне одному; стимулювати активність та самостійність у процесі рухових дій; зміцнювати різні групи м'язів; розвивати спритність, рухову координацію; виховувати товариськість; сприяти виникненню у дітей позитивних емоцій.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Балдич, Ольга
    Ігри на асфальті / Ольга Балдич, Ольга Варава // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра

Кл.слова (ненормовані):
рухова активність -- математичні уявлення -- розвивальна гра -- навчально-матеріальна база
Анотація: Педагоги обухівського дитсадка діляться досвідом ефективного використання асфальтованих майданчиків дитсадка для розвивальних ігор. Подано розробку гри "Равлик", мета якої - закріплювати знання дітей про цифри і числа; вміння лічити у прямому та зворотному порядку, орієнтуватися у суміжних числах; розвивати мислення, увагу, фізичні якості (зокрема вміння стрибати на одній нозі з просуванням уперед і назад); виховувати уважність, товариськість.
Дод.точки доступу:
Варава, Ольга


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Галаник, Оксана
    Зимові дарунки для сніговика : заняття для дітей молодшої групи / Оксана Галаник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
образотворчість -- експериментування -- природознавче виховання
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - поглиблювати й розширювати уявлення дітей про зміни в природі; закріплювати їхні знання про воду, її увластивості; залучати до елементарної експерементальної діяльності - виготовлення кольорових крижаних фігурок; вправляти у малюванні на оргсклі; розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять, товариськість та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Шалда, Наталія
    Зимові картини, що випромінюють тепло : цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кірдій / Наталія Шалда, Олена Чаус // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 30-34 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- ІКТ -- художня культура
Анотація: Пропонується цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кордій, мета якого - формувати вміння емоційно сприймати репродукції картин та відчувати їхній настрій; вправляти в умінні розглядати, розуміти твори мистецтва; сприяти розвитку сенсорних аналізаторів; спонукати дітей до фантазування на основі запропонованих сюжетів картин, використовуючи прийоми ТРВЗ; учити комбінувати елементи зимового пейзажу на інтерактивній дошці у єдиній зимовий колаж; стимулювати мовленнєву ініціативу й активність; розвивати уяву, товариськість та ін.
Дод.точки доступу:
Чаус, Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Тимошук, Людмила
    Будиночок для зайчика : заняття в сенсорній кімнаті для дітей середньої групи / Людмила Тимошук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 23 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Сенсорне виховання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- дрібна моторика -- пальчикова гімнастика -- конструювання
Анотація: Подано розробку заняття в сенсорній кімнаті для дітей середньої групи, мета якого - формувати вміння дітей розв'язувати творчі завдання; розвивати сенсорні здібності малюків, креативність, дрібну моторику; виховувати дружелюбність, товариськість; сприяти налагодженню позитивного мікроклімату в групі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)