Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифрова педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Гаврілова, Людмила.
    Цифрова компетентність учителя: сутність і способи формування / Л. Гаврілова, Я. Топольник // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2018. - № 5. - С. 2-13. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормированные):
цифрова компетентність -- цифрова педагогіка -- цифрова культура -- цифрова грамотність
Дод.точки доступу:
Топольник, Яна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
78.03’06
B31


    Bauer, William I..
    Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music [Текст] / William I. Bauer. - Second edition. - New York : Oxford University Press, 2020. - 194 p. - ISBN 978-0-19-750371-3 : 798.13 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія музики--Вивчення музики

Кл.слова (ненормированные):
цифрова педагогіка -- сучасна музика -- вивчення музики -- цифровий звук -- навчальне програмне забезпечення -- створення музики -- виконання музики -- сприймання музики -- проектне навчання

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.


    Сисоєва, С.
    Педагогічні аспекти цифровізації освіти [Електронний ресурс] / С. Сисоєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 24-32, DOI 10.28925/2312-5829.2021.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормированные):
педагогічні пріоритети -- ризики цифровізації -- цифрова дидактика -- цифрова педагогіка
Анотація: У статті проаналізовано вплив глобалізації і технологічного розвитку суспільства на наукову діяльність, систему освіти, організацію та технології освітнього процесу; визначено педагогічні пріоритети цифровізації освіти: об’єднання зусиль вчених і практиків для всебічного аналізу і міждисциплінарного вирішення сучасних проблем цифрового освітнього простору, педагогічних засад цифровізації освіти; формулювання концептуальних положень цифрової педагогіки і визначення змісту основних педагогічних понять цифрової освіти, розроблення цифрової дидактики, перегляд форм, методів, засобів і технологій навчання, виховання й розвитку здобувача освіти в цифровому просторі; визначення особливостей та напрямів виховання дітей та молоді в цифровому просторі, нових форм і методів організації виховного впливу на дітей та молодь у цифровому середовищі, окреслення ризиків цифровізації освіти та засоби їх подолання. Показано, що місія сучасної освіти полягає в забезпеченні суспільству і кожному громадянину переходу в цифрову епоху, орієнтовану на інші інструменти праці, інше середовище життєдіяльності, та в підготовці не тільки молоді, а й людей середнього й старшого віку до нових типів і видів праці. Прикладом розв’язання проблем цифровізації освіти, які потребують об’єднання зусиль науковців і практиків, є створення і діяльність у Відділенні загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України Консультативно-дорадчої ради з цифрової освіти та педагогіки, яка досліджує актуальні проблеми цифровізації освіти на засадах міждисциплінарності: філософські, теоретико-методологічні, розвитку цифрової освіти і педагогіки; поглиблені дослідження переваг та загроз цифровізації освітньої та наукової діяльності, формування аналітичних висновків і рекомендацій для управлінської ланки сфери освіти. практичні аспекти
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)