Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=цільові потреби<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Eshete, Mekie M.
    Efl teachers’ continuous professional development: reflections on and target needs [Електронний ресурс] / Mekie M. Eshete, G. Gezahegn. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P51-67, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- безперервний -- цільові потреби -- викладачі -- англійська мова
Анотація: У дослідженнях з питань освіти все більше уваги приділяється безперервному професійному розвитку вчителів, оскільки він може вплинути на якість викладання. Незважаючи на це, дослідження потреб вчителів англійської мови як іноземної у безперервному професійному розвитку були обмеженими. Щоб подолати цю прогалину, у цій статті досліджувалися роздуми вчителів англійської мови як іноземної щодо цільових потреб безперервного професійного розвитку. У цьому роботі використовувався змішаний метод дослідження, який включає як кількісний, так і якісний підходи для відповіді на завдання дослідження. Учасники дослідження включали 20 викладачів англійської мови як іноземної, які викладають у державних середніх школах, а дані збирали за допомогою тесту, анкет та інтерв’ю. Висновки показали, що вчителі англійської мови як іноземної мають різні погляди на свої професійні недоліки, бажання та потреби. Крім того, вчителі англійської мови як іноземної зазначили, що поточна програма безперервного професійного розвитку, яка практикується в їхній школі, ніколи не проводилася з метою допомоги їм розвивати свою професійні уміння. На двосторонньому рівні 0,01 спостерігалася сильна негативна кореляція між цільовими потребами вчителів англійської мови як іноземної у безперервному професійному розвитку та їхніми рефлексіями щодо поточного безперервного професійного розвитку (rs = -0,961, n = 20, p = 0,01). Нарешті, дослідження рекомендує переглянути програму безперервного професійного розвитку; зацікавлені сторони повинні провести оцінку програми, а потім включити в неї міркування вчителів і цільові потреби для безперервного професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Gezahegn, G.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)