Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=якість освітнього процесу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


   
    Основні критерії оцінювання якості освіти / Ю. Сафонов [та ін.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 49-57 . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- якість освітнього процесу -- стандарти вищої освіти -- освітня програма -- дуальна освіта
Дод.точки доступу:
Сафонов, Юрій
Дараган, Тетяна
Власюк, Оксана
Тимошенко, Н.


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: У411512/2020/7/9
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 7/9
Зміст:
Григораш, О. В. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти / О. В. Григораш. - С.2–23. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: якість освіти, оцінювання освітньої діяльності, якість освітнього процесу
Гречаник, О. Є. Академічна доброчесність учасників освітнього процесу / О. Є. Гречаник. - С.24–33. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: академічна доброчесність, письмові роботи, оцінювання результатів діяльності учнів
Огородницька, Н. В. Оцінювання освітнього середовища закладу освіти / Н. В. Огородницька. - С.34–42.
Кл.слова: якість освіти, кваліметрична модель, розвиток освітнього середовища
Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва. - С.43–54.
Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень, оцінювання якості знань, багатобальне оцінювання
Перехейда, О. М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень / О. М. Перехейда. - С.55–65.
Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень, портфоліо учня, самооцінювання
Калошин, В. Ф. Наслідки тільки правильної відповіді / В. Ф. Калошин. - С.66–74.
Кл.слова: емоційна напруга, поведінка учнів, зауваження вчителя
Кельнер, С. Оцінювання знань як стимул розвитку / С. Кельнер. - С.75–77.
Кл.слова: перевірка знань, успішність навчальної діяльності, види порівняльної оцінки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Григораш, О. В.
    Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти / О. В. Григораш // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 7/9(631-633). - С. 2–23. - Бібліогр.: 3 назви.

Рубрики: Якість освіти--оцінювання освітньої діяльності--заклади загальної середньої освіти

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- оцінювання освітньої діяльності -- якість освітнього процесу -- нормативні засади -- заклади загальної середньої осіти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Паламар, С.
    Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм [Електронний ресурс] / С. Паламар, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 105-120, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вихователь дітей дошкільного віку -- вища школа -- конкурентоздатність -- освітні парадигми -- професійна компетентність -- освітній процес -- якість освітнього процесу
Анотація: У статті визначено вплив зміни освітніх парадигм на організацію освітнього процесу в закладах вищої освіти України, в умовах входження її до Європейського освітнього простору. Проаналізовано сучасні дослідження з визначеної теми, з’ясовано, що якість освітнього процесу у вищій школі визначається фахівцем (випускником ЗВО), що володіє знаннями у визначеній галузі на високому рівні, вміє та активно використовує ці знання у практиці своєї діяльності, має сформовані уміння і навички відповідно до обраної ним професії, є компетентним та конкурентоздатним на світовому ринку праці. Опрацьовано результати досліджень Світового банку «Навички для сучасної України» (2015 р.), які показали, що актуальними є когнітивні уміння, самоорганізація, стійкість, командна робота та бажання вчитися, а у перспективі до 2030 року успішними будуть фахівці, що матимуть критичне мислення та проектний підхід до вирішення завдань. Здійснено огляд сучасних освітніх парадигм та представлено їх класифікацію (за Т. Поповою). Визначено чинники, що впливають на якість професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку за результатами опитування студентів 4–5 курсів спеціальності «Дошкільна освіта» Київського університету імені Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)