Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=європейський досвід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Козак, Л.
    Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід [Електронний ресурс] / Л. Козак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 136-142, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)136142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- європейський досвід -- професійна підготовка
Анотація: У статті розглянуто підготовку майбутніх фахівців дошкільної освіти у Великій Британії, Швеції, Німеччині та Греції. Показано, що підготовка педагогічних кадрів здійснюється в університетах, інститутах вищої освіти, інститутах педагогіки при університетах, педагогічних коледжах; встановлено, що відмінності у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти виявляються у структурі та змісті освітніх програм; розглянуто основні підходи до оновлення змісту, форм і методів підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти у вищих навчальних закладах; визначено спільне в тенденціях підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти в європейських країнах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.
Шифр: Ф260071427/2017/2
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 2
Зміст:
Гебермас, Юрген. До реконструкції історичного матеріалізму / Ю. Гебермас. - С.6-28
Кл.слова: Габермас, легітимація, пізній капіталізм
Рогожа, Марія. Місія університету в західноєвропейській культурі (етичні та соціологічні аспекти) / М. Рогожа, С. Курбатов. - С.29-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська місія, корпорація, громадське служіння
Коделья, Зденко. Деякі думки щодо філософії освіти / З. Коделья. - С.46-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософія освіти, філософська педагогіка, теорія освіти
Буданов, Владимир. Третье рождение синергетики / В. Буданов. - С.57-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міждисциплінарність, синергетика, методологія науки
Горбунова, Людмила. Самість у просторі лімінальності: до обгрунтування трансформативних стратегій вищої освіти / Л. Горбунова. - С.71-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гетерогенна культура, множинна ідентичність, діалогічна самість
Гірний, Олег. На чому будувати теорію виховання для "нової української школи" / О. Гірний. - С.98-114
Кл.слова: етика, цінності, духовні цінності
Гжегорчик, Анджей. Спроба змістового опису світу цінностей та її етичні наслідки / А. Гжегорчик. - С.115-152
Кл.слова: оцінка, ієрархічний закон, класифікація
Штобрин, Славомір. Постійність помилок і мінливість долі. Чи вчимось ми на помилках? / С. Штобрин. - С.153-161
Кл.слова: педагогіка, інтроспекція, біографістика
Гончаренко, Ольга. Освітні контексти конструктивізму (огляд конференції 16-17 березня 2017 року, Щецинський університет, Польща) / О. Гончаренко. - С.162-168
Кл.слова: конференція, освіта, дидактика
Култаєва, Марія. Філософсько-педагогічні розвідки Яна Амоса Коменського і Григорія Сковороди: нагадування про сенс і призначення освіти / М. Култаєва. - С.169-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософська педагогіка, неформальна освіта, дидактика
Гомілко, Ольга. Філософія освіти Григорія Сковороди: відмінність модерної візії / О. Гомілко. - С.194-210
Кл.слова: мобільність освіти, модерна філософія, інтерстиціальність філософії
Корж, Ганна. Під знаком Григорія Сковороди. Зоряний час української культури / Г. Корж. - С.211-218
Кл.слова: Григорій Сковорода, альтруїз, демократія
Бойченко, Михайло. Між "напівосвітою" і "напівдією": у пошуках шляху до дієвої освіти / М. Бойченко. - С.219-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, самоосвіта, елітарна освіта
Тягло, Олександр. Досвід засвоєння критичного мислення в українській вищій школі / О. Тягло. - С.240-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: критичне мислення, мислення вищого порядку, вища школа України
Григорова, Надія. Сучасна школа в європейському філософсько-освітньому дискурсі / Н. Григорова. - С.258-261
Кл.слова: школа, модернізація, європейський досвід
Курбатов, Сергій. Курс на якість: нотатки з VI міжнародної науково-практичної конференції "Болонський процес: врядування у системі вищої освіти України в контексті забезпечення якості" 7 листопада 2017 р. / С. Курбатов. - С.262-265
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта в Україні, якість вищої освіти
Препотенская, Марина. От cafe-philo - к горизонтам практической философии / М. Препотенская. - С.276-288
Кл.слова: практична філософія, кафе-філо, комунікативний дискурс філософії
Власов, Володимир. Нова парадигма у дослідженнях та оцінці процесів і проблем глобалізації / В. Власов. - С.289-296
Кл.слова: глобалізація, системний аналіз, суспільний розвиток
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Григорова, Надія.
    Сучасна школа в європейському філософсько-освітньому дискурсі [Текст] / Н. Григорова // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education. - Київ, 2017. - N 2. - С. 258-261

Кл.слова (ненормовані):
школа -- модернізація -- європейський досвід

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Кравців, В. С.
    Розвиток гірських територій України у парадигмі Європейського досвіду [Текст] / В. С. Кравців, П. В. Жук // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2018. - № 5. - С. 61-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
гірські території -- соціально-економічний розвиток -- інструменти -- європейський досвід
Дод.точки доступу:
Жук, П. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Батечко, Н.
    Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик [Електронний ресурс] / Н. Батечко, М. Лут. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 133-138, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.133138. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- європейський досвід
Анотація: У статті висвітлено технології забезпечення якості вищої освіти в контексті сучасних європейських практик. Проаналізовано об’єктивістичний, релятивістичний підходи щодо забезпечення якості вищої освіти та концепцій розвитку. Наведено приклади систем оцінювання якості освітнього процесу, побудова та реалізація яких притаманна європейському освітньому простору. У контексті практик наведено реалізацію технологій забезпечення якості вищої освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лут, М.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Годушник, Юлія.
    Зразкове освітнє середовище: європейський досвід / Ю. Годушник // Сучасна школа України. - 2019. - № 1. - С. 18-21

Кл.слова (ненормовані):
зразкове освітнє середовище -- європейський досвід -- школа

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Мельник, Олеся.
    Правові аспекти регулювання відносин у сфері поводження з побутовими відходами на муніципальному рівні в Україні та ЄС в умовах децентралізації / О. Мельник, Н. Обіюх // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 127-131. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
побутові відходи -- поводження з відходами -- муніципальні відходи -- сталий розвиток -- регіональний розвиток -- децентралізація -- європейський досвід
Дод.точки доступу:
Обіюх, Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
   37(091)
   Д 43


    Дзвінчук, Дмитро.
    Освіта в історико-філософському вимірі: тенденції розвитку та управління [Текст] : монографія / Д. Дзвінчук ; Інститут вищої освіти, Академія правових наук України. - Київ : Начлава, 2006. - 379 с. - ISBN 966-9839-11-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія освіти--Філософія освіти--Розвиток та управління--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- суспільство -- держава -- освіта -- модернізація -- європейський досвід -- теорія -- практика -- history of education -- education philosophy
Дод.точки доступу:
Інститут вищої освіти
Академія правових наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.


    Красівський, Орест.
    Європейський досвід державної політики в сфері юстиції [Текст] / О. Красівський, О. Мерза // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 4. - С. 55-63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
юстиція -- органи юстиції -- європейський досвід -- правові сім’ї -- держава -- захист прав людини і громадянина -- виконавча влада
Дод.точки доступу:
Мерза, Орися


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
   378:373.3
   Є 24


   
    Європейські та вітчизняні тренди підготовки майбутніх учителів початкової школи: тезисна теорія та варіативна практика з е-навчанням = European and Domestic Trends in the Training of Future Primary Shool Teachers: Thesis Theory and Variable Practice with E-learning : монографія / Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут ; авторський колектив: Г. Л. Бондаренко [та ін.] ; редактор Т. І. Мієр. - Карлсрує : ScientificWorld-NetAkhatAV, 2020. - 250 с. : іл., табл., схеми. - Текст українською та англійською мовами. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-3-949059-01-8 : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителя--Початкова школа--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- компетентісний контекст -- емоційна компетентність -- засоби е-навчання -- математична підготовка -- літературна освіта -- музична освіта -- громадянські уміння -- віртуальні кскурсії -- арт-терапія
Анотація: Представлено теоретичні та практичні напрацювання, які розроблено під час дослідження проблеми "Нова стратегія професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроїнтеграції".
Дод.точки доступу:
Бондаренко , Г. Л. \авторський колектив.\
Ващенко, О. М. \авторський колектив.\
Вишнівська , Н. В. \авторський колектив.\
Друць, І. В. \авторський колектив.\
Дубовик , С. Г. \авторський колектив.\
Клим-Климашевська, А. \авторський колектив.\
Мієр, Т. І. \авторський колектив.\
Нежива, Л. Л. \авторський колектив.\
Паламар, С. П. \авторський колектив.\
Порядченко, Л. А. \авторський колектив.\
Романенко, К. А. \авторський колектив.\
Романенко, Л. В. \авторський колектив.\
Руденко, Н. М. \авторський колектив.\
Сакалюк, О. П. \авторський колектив.\
Сухопара, І. Г. \авторський колектив.\
Широков, Д. Л. \авторський колектив.\
Шкуренко, О. В. \авторський колектив.\
Шпіца, Р. І. \авторський колектив.\
Мієр, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

11.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)