Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=model<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-53 
1.
Шифр: І368505/2014/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 4
Зміст:
Палій, Олександр Анатолійович. Основні тенденції та етапи розвитку теорії підручника з іноземних мов / О. А. Палій. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітні навчальні заклади, підручник, німецька мова
Крапчатова, Я. А. Формування в учнів загальноосвітніх шкіл умінь самоконтролю рівня сформованості компетентності в англомовному аудіюванні з використанням комп'ютерного тестування / Я. А. Крапчатова. - С.10-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронна програма-оболонка, самоконтроль, тестове завдання
Osypenko, K. L. Developing English listening skills of secondary / K. L. Osypenko. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне аудіювання, види аудіювання, тексти для навчання аудіювання
Устименко, О. М. Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики / О. М. Устименко, Ю. В. Коваленко. - С.20-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна методика, монологічне мовлення, хотліст
Майєр, Н. В. Види навчально-методичних задач для формування методичних навичок і розвитку методичних умінь майбутнього викладача французької мови / Н. В. Майєр. - С.33-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов, магістрант, методичні навички
Zinukova, N. V. Integrated methodological model of interpreters' training in multilingual society / N. V. Zinukova. - С.40-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання перекладачів, білінгвізм, мовний контроль
Тарнопольський, О. Б. Навчання дорослих на курсах англійської мови / О. Б. Тарнопольський. - С.45-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: програми навчання, позавузівські курси, структура програми
Бігич, О. Б. "Тгісоlіп: ayer, hoy, mаnаnа" : сценарій позакласного заходу з іспанської мови для молодших школярів / О. Б. Бігич. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позакласна робота, іспанська мова, молодший школяр
Шерстюк, Т. О. Урок англійської мови у 6-ому класі на тему "Україна і Велика Британія" / Т. О. Шерстюк. - С.57-60
Кл.слова: план-конспект уроку, виконання тестів, літературний переклад
Соловйова, І. Л. Навчальні ігри на уроках іспанської мови / І. Л. Соловйова. - С.61-64
Кл.слова: лексичні одиниці, граматичні структури, навчальна гра
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (06.01.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
   81’42:82-343
   В 55


    Вишницька, Юлія.
    Міфологічні сценарії в сучасному художньому та публіцистичному дискурсах [Текст] : монографія / Ю. Вишницька ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 612 с. - ISBN 978-617-658-020-1 : 104.82 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Українська література--Проза--Міфи--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
ізоморфізм -- isomorphism -- антропогонічні -- есхатологічні -- оніричний -- міфомодель -- myth model
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: П739395/2016/2
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2016р. N 2 (72)
Зміст:
Дурняк, Васильович Дурняк. Розроблення алгоритму функціонування моделі ризику / Б. В. Дурняк, T. М. Майба. - С.11-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модель ризику, оцінка ризику, технологічний процес
Сеньківський, Всеволод Миколаєвич. Удосконалення моделі факторів впливу на композиційне оформлення видання / В. М. Сеньківський, І. В. Піх, О. В. Литовченко. - С.20-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композиційне оформлення, фактор, оптимізація
Soroka, N. V. Optimization of mathematical model of tire impact factors hierarchy of the interface use based on mobile applications / N. V. Soroka, S. P. Vasiuta, О. H. Khamula. - С.28-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фактори, матриця попарних порівнянь, шкала Сааті
Хомета, Тарас Михайлович. Аналіз засобів захисту до заданого рівня в соціальних інформаційних системах / T. М. Хомета. - С.36-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, автентифікація, ідентифікатор
Никируй, В. Е. Калібрування технологічного процесу виготовлення флексографічних друкарських форм / В. Е. Никируй, В. 3. Маїк. - С.45-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: калібрування додрукарського процесу, флексографічні форми, тест-шкали
Тимченко, Олександр Володимирович. Дослідження та оцінка методів корекції геометричних спотворень зобра¬жень текстових документів / О. В. Тимченко [та ін.]. - С.53-65. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кульчицька І. О., Кульчицький Р. О., Тимченко О. О.
Кл.слова: спотворені зображення, системи OCR, зображення текстового документу
Луцків, Микола Михайлович. Нечітка модель інтервалу оптичних густин оригіналів і репродукцій / М. М. Луцків. - С.66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оптична густина, інтервал, діапазон
Верхола, Михайло Іванович. Універсальна інформаційна тривимірна модель фарбодрукарської системи офсетної машини "Speedmaster-74" / М. І. Верхола. - С.72-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривимірна математична модель, фарбоживильна система, розгалужений сигнальний граф
Пановик, Уляна Петрівна. Інформаційна технологія оптимізації процесу підготовки до друку фарбодрукарської системи з трьома накочувальними валиками / У. П. Пановик. - С.84-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фарбодрукарська система, робочий режим роботи, перехідний процес
Гавриш, Б. М. Дослідження алгоритмів бінаризації у вивідних пристроях додрукарської підготовки / Б. М. Гавриш [и др.]. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Тимченко О. В., Поліщук М. Б., Левицька Г. Н., Друк Н. Р.
Кл.слова: алгоритм, бінаризація, процесор растрових перетворень
Маїк, Володимир Зіновійович. Дослідження деформаційних властивостей полімерних шарів форм трафаретного друку / В. 3. Маїк, М. С. Харів. - С.100-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фотополімеризаційноздатні матеріали, трафаретна форма, деформаційні властивості
Гавенко, С. Ф. Дослідження впливу сучасних технологій відтворення шрифту Брайля на процеси тактильного сприйняття інформації незрячими і слабозрячими / С. Ф. Гавенко [и др.]. - С.107-116. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Хаджинова С. Є., Лабецька М. Т., Гавенко М. М.
Кл.слова: шрифт Брайля, трафаретний друк, тиснення
Голубник, Т. С. Аналіз утворення зошитів різної конструкції у фальцапаратах рулонних офсетних машин / Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський. - С.117-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фальцювання, формувач повздовжнього згину, фальцапарат
Книш, Олег Богданович. Експериментальні дослідження крутних моментів при обробці корінців книжкових блоків дисковими ножами / О. Б. Книш. - С.123-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: крутний момент, дослідження, корінець
Кукура, Валентина Валентинівна. Дослідження властивостей спирторозчинних фарб флексографічного друку / В. В. Кукура, Ю. А. Кукура, М. О. Місюра. - С.130-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: флексографія, спирторозчинні фарби, відбитки
Коляно, Ярослав Юрійович. Дослідження поведінки перехідних полів температу ри і потенціалу вологоперенесення в процесі кондуктивного сушіння картону / Я. Ю. Коляно, Т. С. Сасс. - С.136-153. - Библиогр.: с.
Кл.слова: кондуктивне сушіння, конвективне сушіння, нестаціонарна термовологопровідність
Дубневич, Мирослава Миронівна. Кваліметричний аналіз поліграфічного оформлення книжкових видань для дітей / М. М. Дубневич. - С.154-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандарт, дитяче книжкове видання, навчальне видання
Бондаренко, Т. Г. Регіональна практика взаємодії медіа з аудиторією (за результатами соціо¬логічного дослідження) / Т. Г. Бондаренко. - С.162-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа, аудиторія, інформаційна взаємодія
Курбан, Олександр Васильович. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами в соціальних мережах / О. В. Курбан. - С.174-181. - Библиогр. в конце ст.
Афанасьєв, Ілля Юрійович. Методика підготовки спеціалістів зі зв'язків із громадськістю: польський досвід / І. Ю. Афанасьєв. - С.182-190
Прихода, Я. В. Інноваційні методи навчання майбутніх видавців-редакторів / Я. В. Прихода, М. І. Женченко. - С.191-198. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні методи навчання, видавці-редактори, освітні технології
Скібан, О. І. Сучасні технологи книжкової промоції в аспекті мас-медійної взаємодії / О. І. Скібан. - С.199-207. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книжкова промоція, мас-медіа, комунікація
Зелінська, Н. В. Наукове книговидання в українському соціумі: чи є життя під час (після) кризи? / Н. В. Зелінська. - С.208-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукове книговидання, економічна криза, видавничі проекти
Капраль, І. І. Якість художнього твору: між літературно-критичним аналізом і редакторською оцінкою / І. І. Капраль. - С.217-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автор, художній твір, критерії оцінки
Хмельовська, О. Ю. Форми книжкової виставкової діяльності в Україні у XX ст. / О. Ю. Хмельовська. - С.226-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книжкова виставка, книжковий ярмарок, пересувна торгівля
Пелипець, М. І. Публікації Степана Смаль-Стоцького та рецепція його діяльності на шпальтах часопису "Свобода" / М. І. Пелипець. - С.237-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Смаль-Стоцький Степан, про нього, газета "Свобода", публікація
Солодка, Л. І. Дослідження способів популяризації читання на матеріалі регіонального соціокомунікаційного проекту / Л. І. Солодка. - С.245-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокомунікаційний проект, соціальні комунікації, культура читання
Коваль, С. В. Відеоконтент користувачів у новинах / С. В. Коваль. - С.256-265. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контент, згенерований користувачами, українські телеканали
Дутчак, А. А. Особливості онлайн-телебачення в контексті діяльності журналіста і редактора / А. А. Дутчак. - С.266-274. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет, телебачення, масова комунікація
Нестеренко, О. А. Діахронна проекція онлайн-сторителінгу / О. А. Нестеренко. - С.275-284. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультимедійна історія, мультимедійність, лонгрид
Кузьмук, І. В. Мале книговидання в Україні через призму всеукраїнських книжкових рейтингів і відзнак (2009-2013 pp.) / І. В. Кузьмук. - С.285-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: малі видавництва, всеукраїнські рейтинги, всеукраїнські відзнаки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ

Знайти схожі

4.
Шифр: T017777504/2016/1
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Kremen, V. Transformational potential of a classical university model / V. Kremen. - P.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Levovitski, T. About the model of higher education – university tradition, changes, problems and suggestions of solutions / T. Levovitski. - P.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Ognevyuk, V. In search of educational strategy for Ukraine / V. Ognevyuk. - P.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Savchenko, O. Modelling of a lesson in the context of competence approach / O. Savchenko. - P.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Saukh, P. Architectonics and methodological strategies of multicultural education / P. Saukh. - P.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Kaminska, M. Priorities of higher education in Poland and in Europe / M. Kaminska. - P.52-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Gladushyna, O. UNESCO’s strategy for rebuilding higher education in crisis and emergency situations / O. Gladushyna. - P.63-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Dichek, N. The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect) / N. Dichek. - P.74-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Mikhno, O. Pedagogical portrait of Kyiv college student of the early twentieth century as reflected by behaviour lists / O. Mikhno. - P.84-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Sysoieva, S. Training PhDs in education on research methodology. - C. 96-100. / S. Sysoieva. - P.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsekhmister, Y. Postgraduate education of doctors: current state and perspectives / Y. Tsekhmister, O. Lysenko. - P.101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Minchanowska, A. The significance of pedagogical internships in the process of preparing students for the teacher’s profession / A. Minchanowska. - P.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Mospan, N. Students training tendency in the EU and Ukraine: legal aspect / N. Mospan. - P.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Bilola, T. Professionalization for graduate еmployability in Сameroon higher education: old wine in new wineskins / T. Bilola, D. Pascal. - P.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Korchak, L. School environment as a problem of aggression and violence / L. Korchak. - P.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Xiaoxing, Z. Ethnic tolerance formation of students on the principles of multiculturalism / Z. Xiaoxing. - P.141-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Zheyuan, W. Intercultural education technology of students in extracurricular work by means of music / W. Zheyuan. - P.148-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Soroka, N. V.
    Optimization of mathematical model of tire impact factors hierarchy of the interface use based on mobile applications [Текст] / N. V. Soroka, S. P. Vasiuta, О. H. Khamula // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2017. - N 2. - С. 28-35. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
фактори -- матриця попарних порівнянь -- шкала Сааті
Дод.точки доступу:
Vasiuta, S. P.
Васюта С. П.
Khamula, О. H.
Хамула О. Г.
Сорока Н. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Курбан, О. В.
    Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів [Текст] = Structural model of information online network processes / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 26-30

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- онлайн-мережі -- комунікація -- інформація

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

8.
Шифр: В748746/2017/2
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2
Зміст:
Андрущенко, Віктор Петрович. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. П. Андрущенко, Н. В. Хамітов. - С.5-17
Кл.слова: філософська освіта, цивілізаційний проект, методологічні стратегії
Курбатов, Сергій. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22
Кл.слова: університетські рейтинги, індикатори, рейтинги
Вознюк, Олександр Васильович. Розвиток педагогічної дійсності / О. В. Вознюк. - С.23-31
Кл.слова: педагогічна дійсність, педагогічна цивілізація, педагогічна парадигма
Кірик, Тамара. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38
Кл.слова: криза людства, освіта і демократія, неогуманізм Гумбольдта
Силадій, Іван. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-51
Кл.слова: наукова активність, інноваційність, педагог-новатор
Shvets, Valentyna. New model of feedbacks between students and e-leaming platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51
Кл.слова: зворотний зв’язок, освітні технології, платформа електронного навчання MOODLE
Качмар, Олександра. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57
Кл.слова: агресія, агресивність, вища освіта
Коваленко, Оксана. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63
Кл.слова: Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії, вища освіта, адміністративно-правове забезпечення
Опанасюк, Юлія. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70
Кл.слова: людина, освіта, міжнародне академічне співробітництво
Хілько, Юлія. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77
Кл.слова: учитель, консультант, ментор
Подолякіна, Ольга. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82
Кл.слова: дискурс, постмодернізм, комунікація
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: Ж506033380/2018/14/1
   Журнал

Журнал математичної фізики, аналізу, геометрії [Текст] : науковий журнал/ НАН України. - Харків : Національна академія наук України, Фізико-технічний інститут низьких температур ім. Б. І. Вєркіна Національної академії наук України, 2005 - . - ISSN 1812-9471. - Виходить кожного кварталу
2018р. Т. 14 Вып. 1
Зміст:
Бабенко, В. І. Estimates for the gaussian curvature of a strictly convex surface and its integral parameters / В. І. Бабенко. - С.3-15
Кл.слова: строго опуклі поверхні, гаусова кривина, інтегральні параметри
Бак, С. The existence of heteroclinic travelling waves in the discrete sine-Gordon eguation with nonlinear interaction on a 2D-lattice / С. Бак. - С.16-26
Кл.слова: нелінійні осцилятори, двовимірна гратка, критичні точки
Hamdaoui, B. El. Renormalized solutions for nonlinear parabolic systems in the Lebesgue-Sobolev spaces with variable exponents / B. El. Hamdaoui, J. Bennouna. - С.27-53
Кл.слова: параболічні задачі, експонента, перенормовані розв’язки
Гулаков, О. О. The interaction of the maxweii flows of general form for the Bryan-Pidduck model / О. О. Гулаков, В. Д. Гордевський. - С.54-66
Кл.слова: шорсткуваті сфери, максвеллівські потоки, гідродинамічні параметри
Mohammadpouri, A. Hypersurfaces with L-pointwise 1-type gauss map / A. Mohammadpouri. - С.67-77
Кл.слова: лінеаризовані оператори, гауссове відображення, мінімальна гіперповерхня
Erdogan, Sen. Spectral analysis of discontinuous Boundary-Value prodlems with retarded argument / Sen Erdogan. - С.78-99
Кл.слова: умови передачі, асимптотика власних значень, межі власних значень
Tayebi, A. On the class of einstein exponential-type finsler metrics / A. Tayebi, A. Nankali, B. Najafi. - С.100-114
Кл.слова: ейнштейнова метрика, експоненціальна метрика
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Курбан, О. В.
    Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів [Текст] = Structural model of information online network processes / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 26-30


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

11.


    Shvets, Valentyna.
    New model of feedbacks between students and e-leaming platform MOODLE [Текст] = Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE / V. Shvets // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 2. - С. 46-51

Кл.слова (ненормовані):
зворотний зв’язок -- освітні технології -- платформа електронного навчання MOODLE

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Гулаков, О. О.
    The interaction of the maxweii flows of general form for the Bryan-Pidduck model [Текст] / О. О. Гулаков, В. Д. Гордевський // Журнал математичної фізики, аналізу, геометрії. - Харків : Національна академія наук України, Фізико-технічний інститут низьких температур ім. Б. І. Вєркіна Національної академії наук України, 2018. - Т. 14, Вып. 1. - С. 54-66

Кл.слова (ненормовані):
шорсткуваті сфери -- максвеллівські потоки -- гідродинамічні параметри
Дод.точки доступу:
Гордевський, В. Д.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: В505452853/2016/2
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2016р. № 2 . - 90.60, 87.00, грн.
Зміст:
Alonso-Diaz, L. A model to assess online learning: analysis and proposal / L. Alonso-Diaz [и др.]. - С.1-5
Інші автори: Tosina Y., Puerto G. D., Esteban P. G., Masa J. A.
Dolynskyi, Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions / Y. V. Dolynskyi. - С.6-13
Gladun, M. A. Using gamification as a way of increasing students motivation0 / M. A. Gladun. - С.14-19
Kuzminska, O. H. Crowdsourcing and higher education / O. H. Kuzminska. - С.20-26
Makhachashvili, R. K. Open verbal e-environment: research pemises and ict tools / R. K. Makhachashvili. - С.27-33
Malach, J. The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning" / J. Malach [и др.]. - С.34-40
Інші автори: Kostolanyova K., Kostolanyova K., Kostolanyova K., Chmura M., Nagyova I., Prextova T.
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]. - С.34-40
Інші автори: Smyrnova-Trybulska E., Drlik M., Alvarez I.
Morze, N. V. Introduction of steam education education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing / N. V. Morze, L. O. Varchenko-Trotsenko, A. V. Tiutiunnyk. - С.41-50
Pavlova, H. Open educational resources development: threats and opportunities / H. Pavlova. - С.51-59
Антошків, М. С. Blended learning як перспективна технологія навчання вищої алгебри майбутніх вчителів математики / М. С. Антошків, О. О. Требенко. - С.76-83
Барна, О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики / О. В. Барна. - С.84-92
Березенська, С. М. Засоби e-learning в організації роботи з теоретичним контентом з технічних дисциплін / С. М. Березенська. - С.93-101
Березуцький, В. І. Електронний конспект лекції у вищої медичної школі / В. І. Березуцький. - С.102-106
Буйницька, О. П. Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету / О. П. Буйницька, І. С. Степура, В. А. Смірнова. - С.107-119
Вембер, В. П. Створення інтерактивного дидактичного матеріалу в процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики / В. П. Вембер. - С.137-144
Воротникова, І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ / І. П. Воротникова. - С.145-155
Гордійчук, Г. Б. Використання інформаційно-освітнього порталу педагогічного університету для надання якісної освіти студентам заочної форми навчання / Г. Б. Гордійчук, Л. Л. Коношевський. - С.156-162
Дєнічєва, О. І. Вплив тенденцій розвитку гуманітарної освіти австрії на формування відкритого освітнього простору / О. І. Дєнічєва. - С.163-169
Іванов, І. С. Інтелект і медіаінформаційна компетентність / І. С. Іванов, Л. С. Іванова. - С.179-191
Кадемія, М. Ю. Дистанційне навчання у віртуальному університеті як спосіб доступу до якісної освіти / М. Ю. Кадемія, В. О. Уманець. - С.192-198
Кожедуб, Л. Г. Використання віртуального інформаційного простору у процесі самостійної підготовки майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.199-203
Кушнір, Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник. - С.204-214
Олійник, Н. Ю. Зворотний зв’язок у електронному навчанні як педагогічна проблема / Н. Ю. Олійник. - С.215-225
Скакаліна, О. В. Застосування інтелектуальних інформаційних технологій в процесі керування інтеграцією наукового та педагогічного профілів ВНЗ / О. В. Скакаліна. - С.226-239
Степура, І. С. Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ" / І. С. Степура. - С.240-243
Фамілярська, Л. Л.[ Ресурси відкритого освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти / Л. Л.[ Фамілярська. - С.244-252
Шовкун, В. В. Використання дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики / В. В. Шовкун. - С.265-272
Шталтовна, Ю. А. Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти / Ю. А. Шталтовна. - С.273-282
Штихалюк, О. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу при використанні дистанційної форми навчання в початковій школі / О. П. Штихалюк [и др.]. - С.283-289
Інші автори: Юхно І. А., Бабич Я. С., Нечаєва О. С.
Василенко, С. В. Використання мультимедійних дощок у процесі формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів / С. В. Василенко. - С.127-136
Бучинська, Д. Л. Використання хмаро-орієнтованих технологій для удосконалення професійної діяльності викладача / Д. Л. Бучинська. - С.120-126
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)

Учбова література:
ФПО / КНМ / 011 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 9 / ОСН
ФПО / КНМ / 011 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФПО / КНМ / 012 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФПО / КНМ / 013 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: С932878503/2018/4
   Журнал

Системні дослідження та інформаційні технології [Текст] : міжнародний науково-технічний журнал/ Інститут прикладного системного аналізу Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського. - Київ : Політехніка, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2002 - . - ISSN 1681-6048. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Згуровський, Михайло Захарович. Якісні властивості та скінченновимірність з точністю до малого параметра слабких розв’язків кліматологічної моделі Будико-Селлерса / М. З. Згуровський [и др.]. - С.7-18
Інші автори: Касьянов П. О., Горбань Н. В., Палійчук Л. С.
Зак, Юрий Александрович. Построение двухстадийных расписаний обработки изделий на одной машине / Ю. А. Зак. - С.19-36
Zaychenko, Yu. Medical images of breast tumors diagnostics with application of hybrid CNN–FNN network / Yu. Zaychenko, G. Hamidov, I. Varga. - С.37-47
Kopp, A. M. Estimation and analysis of business process models similarity in enterprise continuum repository / A. M. Kopp, D. L. Orlovskyi. - С.48-57
Prodan, Аnastasiia. A parallel search algorithm for formal grammar data types / A. Prodan. - С.58-66
Berezovsky, S. A. 3D Frame models switching elements by Berezovsky for software-configurable switching structures / S. A. Berezovsky. - С.67-81
Поліщук, Олександр Дмитрович. Мережеві структури та системи: III. Ієрархії та мережі / О. Д. Поліщук, М. С. Яджак. - С.82-95
Панкратова, Наталия Дмитриевна. Связь параметров множества возможных состояний наблюдаемой системы с параметрами уравнения измерений и размерностью пространства состояний системы / Н. Д. Панкратова, А. В. Шолохов. - С.96-103
Романенко, Виктор Демидович. Подавление ограниченных внутренних и внешних возмущений при управлении процессами в когнитивных картах сложных систем / В. Д. Романенко, Ю. Л. Милявский. - С.104-114
Бідюк, Петро Іванович. Прогнозування сонячної активності альтернативними методами / П. І. Бідюк [и др.]. - С.115-132
Інші автори: Караюз І. В., Варава В. С., Жиров О. Л.
Osaulenko, V. M. Simple model for sequence prediction based on dendritic spatiotemporal integration / V. M. Osaulenko. - С.133-141
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Osaulenko, V. M.
    Simple model for sequence prediction based on dendritic spatiotemporal integration / V. M. Osaulenko // Системні дослідження та інформаційні технології : міжнародний науково-технічний журнал. - 2018. - № 4. - P133-141 . - ISSN 1681-6048

Кл.слова (ненормовані):
передбачення послідовностей -- дендритна нелінійність -- асоціативна пам’ять

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: К667665926/2019/5
   Журнал

Кібербезпека: освіта, наука, техніка [Електронний ресурс] : електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2663-4023. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 5
Зміст:
Котенко, Наталія Олексіївна. Дослідження основних тенденцій сучасної розробки веб-сайтів / Н. О. Котенко, Т. О. Жирова, В. І. Чубаєвський. - С.6-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколов, Володимир Юрійович. Порівняльний аналіз пропускної здатності малопотужних безпроводових iot-комутаторів / В. Ю. Соколов, Б. В. Вовкотруб, Є. О. Зоткін. - С.16-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Світлана Миколаївна. Математичні методи в кібербезпеці: фрактали та їх застосування в інформаційній та кібернетичній безпеці / С. М. Шевченко, Ю. Д. Жданова, С. О. Спасітєлєва. - С.31-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Alla, A. Havrylova Mathematical model of authentication of a transmitted message based on a mceliece scheme on shorted and extended modified elliptic codes using umac modified algorithm / A.Havrylova Alla, Korol OlhaH., Milevskyi StanyslavV. - С.40-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Бржевська, Зореслава Михайлівна. Критерії моніторингу достовірності інформації в інформаційному просторі / З. М. Бржевська, Н. М. Довженко, Г. І. Гайдур. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Борсуковський, Юрій Володимирович. Визначення вимог щодо побудови концепції інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз / Ю. В. Борсуковський. - С.62-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Абрамов, Вадим Олесійович. Захищені кабельні інтерфейси сенсорних мереж інтернету речей / В. О. Абрамов. - С.73-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільницький, Анатолій Іванович. Статистичні критерії оцінювання інформативності ознак джерел радіовипромінювання телекомунікаційних мереж і систем при їх розпізнаванні / А. І. Ільницький, О. І. Бурба. - С.83-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Мелешко, Єлизавета Владиславівна. Дослідження робастності рекомендаційних систем з колаборативною фільтрацією до інформаційних атак / Є. В. Мелешко, В. Д. Хох, О. С. Улічев. - С.95-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: Н057263/2019/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Шумигора, Л. Концептуальні основи моделювання інтегрованого освітнього середовища закладу вищої освіти / Л. Шумигора. - С.7-12
Муращенко, О. Створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти / О. Муращенко. - С.13-18
Сисоєв, О. Ліцензування та акредитація закладу вищої освіти: потенціал та ефективність діяльності / О. Сисоєв. - С.19-25
Купрій, Т. Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів") / Т. Купрій, С. Щудло. - С.26-31
Мартиненко, С. Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти / С. Мартиненко. - С.32-37
Kudlay, A. Tutor’s role in professional training of the police officers / A. Kudlay. - С.38-41
Ракітянська, Л. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту / Л. Ракітянська. - С.42-46
Sholihati, A. The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking / A. Sholihati, W. Wuri. - С.47-51
Kurniasari, W. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity / W. Kurniasari, E. Purwanta. - С.52-56
Alizunna, D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity / D. Alizunna, E. Zubaidah. - С.57-61
Галицька, M. Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches / M. Галицька, Н. Рекун. - С.62-67
Bulvinska, O. Interactive methods in communicative education / O. Bulvinska, N. Khanykina. - С.68-73
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Kurniasari, W.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / W. Kurniasari, E. Purwanta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P52-56, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5256. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена експериментальному дослідженню впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів. Творче мислення розуміємо як розумову діяльність, що сприяє породженню ідей та нових розумінь, тобто здатність створювати нові ідеї на основі існуючих ідей та проблем, які потребують розв’язання. Проблемне навчання в статті розглядається як модель з метакогнітівним підходом до розвитку умінь студентів розв’язувати проблему з використанням певних стратегій. Дослідження щодо впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів було проведене з метою перевірки впливу цієї моделі на творчі здібності учнів початкових класів четвертого класу. Експериментальне дослідження проводилось з використанням кількісного методу. Учасниками контрольної та експериментальної груп у цьому дослідженні були учні четвертого класу початкових шкіл. Для дослідження був використаний тестовий метод. Тестування для вимірювання творчого мислення учнів проводилось у контрольних та експериментальних групах двічі: до впровадження моделі проблемного навчання і після нього. Для перевірки валідності тестів був вирахуваний коефіцієнт альфа Кронбаха. Отримані результати були проаналізовані за допомогою порівняння двох незалежних вибірок (ANOVA) за допомогою програми SPSS. Результати, отримані в цьому дослідженні, свідчать про позитивний та істотний вплив моделі проблемного навчання на творче мислення учнів початкових класів четвертого класу. Результати тестування за допомогою ANOVA, показали значення F 55,329 і p 0,000 0,05. Отже, модель проблемного навчання розвиває у студентів здатність творчо розв’язувати проблеми, і озброює їх досвідом цієї діяльності для майбутнього використання в житті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Purwanta, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)