Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (62)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=training<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-111 
1.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 19. - 2013. - 130 с. - 43.05 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Мартиросян, Б. П. Образование в структуре национальной инновационной системы / Б. П. Мартиросян. - С .5-9
Высочина, Т. М. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в. / Т. М. Высочина. - С .9-14
Кузьменко, В. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів / В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. - С .14-18
Терентьєва, Н. О. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .18-21
Бабаян, С. Б. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження". / С. Б. Бабаян. - С .22-24
Каракатсаніс, Т. В. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії / Т. В. Каракатсаніс. - С .24-28
Кошарна, Н. В. The genesis of pedagogical education in Sweden / Н. В. Кошарна. - С .28-31
Андрюшина, О. В. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США / О. В. Андрюшина. - С .32-36
Гаврилюк, А. В. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.) / А. В. Гаврилюк. - С .37-38
Канішевська, Л. В. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів / Л. В. Канішевська. - С .39-42
Соколовська, С. В. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine / С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. - С .42-46
Ягеніч, Л. В. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Ягеніч. - С .46-48
Куцан, О. Г. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів / О. Г. Куцан. - С .49-52
Сосницька, Н. Л. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти / Н. Л. Сосницька. - С .52-55
Бобрицька, В. І. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики / В. І. Бобрицька. - С .56-59
Войцехівський, М. Ф. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти / М. Ф. Войцехівський. - С .59-63
Кашпур, Т. О. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах / Т. О. Кашпур. - С .64-66
Носенко, Т. І. Використання служб Google для організації практики студентів / Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. - С .67-69
Покась, В. П. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти / В. П. Покась, Я. С. Фруктова. - С .70-74
Хитра, З. М. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу / З. М. Хитра. - С .74-76
Солошич, І. О. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови / І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. - С .77-79
Клішевич, Н. А. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях / Н. А. Клішевич. - С .80-83
Попов, О. А. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі / О. А. Попов. - С .83-85
Тичина, І. М. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії / І. М. Тичина. - С .86-91
Толкачова, А. С. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе / А. С. Толкачова. - С .91-94
Котлова, Л. О. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці / Л. О. Котлова. - С .95-99
Котловий, С. А. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею / С. А. Котловий. - С .99-104
Цибулько, І. О. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери / І. О. Цибулько. - С .104-109
Сітцева, М. В. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації / М. В. Сітцева. - С .109-112
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
загольна педагогіка -- порівняльна-педагогічні розвітки -- соціальна педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
74.0я43
П 24


    Соколовська, С. В.
    Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine [Текст] / С. В. Cоколовська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 42-46
ББК 74.0я43

Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Переглянути або завантажити 
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
Шифр: І368505/2014/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 4
Зміст:
Палій, Олександр Анатолійович. Основні тенденції та етапи розвитку теорії підручника з іноземних мов / О. А. Палій. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітні навчальні заклади, підручник, німецька мова
Крапчатова, Я. А. Формування в учнів загальноосвітніх шкіл умінь самоконтролю рівня сформованості компетентності в англомовному аудіюванні з використанням комп'ютерного тестування / Я. А. Крапчатова. - С.10-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронна програма-оболонка, самоконтроль, тестове завдання
Osypenko, K. L. Developing English listening skills of secondary / K. L. Osypenko. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне аудіювання, види аудіювання, тексти для навчання аудіювання
Устименко, О. М. Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики / О. М. Устименко, Ю. В. Коваленко. - С.20-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна методика, монологічне мовлення, хотліст
Майєр, Н. В. Види навчально-методичних задач для формування методичних навичок і розвитку методичних умінь майбутнього викладача французької мови / Н. В. Майєр. - С.33-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов, магістрант, методичні навички
Zinukova, N. V. Integrated methodological model of interpreters' training in multilingual society / N. V. Zinukova. - С.40-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання перекладачів, білінгвізм, мовний контроль
Тарнопольський, О. Б. Навчання дорослих на курсах англійської мови / О. Б. Тарнопольський. - С.45-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: програми навчання, позавузівські курси, структура програми
Бігич, О. Б. "Тгісоlіп: ayer, hoy, mаnаnа" : сценарій позакласного заходу з іспанської мови для молодших школярів / О. Б. Бігич. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позакласна робота, іспанська мова, молодший школяр
Шерстюк, Т. О. Урок англійської мови у 6-ому класі на тему "Україна і Велика Британія" / Т. О. Шерстюк. - С.57-60
Кл.слова: план-конспект уроку, виконання тестів, літературний переклад
Соловйова, І. Л. Навчальні ігри на уроках іспанської мови / І. Л. Соловйова. - С.61-64
Кл.слова: лексичні одиниці, граматичні структури, навчальна гра
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (06.01.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.
Шифр: 319835820/2015/1
   Журнал

Український педагогічний журнал [Текст]/ Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України, 2015 - . - ISSN 2411-1317. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 1
Зміст:
Кремень, Василь Григорович. Проблема якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.8-15
Топузов, Олег Михайлович. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів / О. М. Топузов. - С.16-27. - Бібліогр.: 6 назв.
Тран, Дук Туан. Conception of textbook reorientation and modernisation in Vietnam after 2015 / Дук Туан Тран. - С.28-35. - Бібліогр.: 4 назв.
Локшина, Олена Ігорівна. Порівняльна педагогіка в Україні у вимірі розвитку світової компаративістики / О. І. Локшина. - С.36-46. - Бібліогр.: 16 назв.
Бібік, Надія Михайлівна. Переваги і ризики запровадження компетентнісного підходу в шкільній освіті / Н. М. Бібік. - С.47-58. - Бібліогр.: 7 назв.
Бондар, Володимир Іванович. Методологія та філософія наукового пізнання: подібність, відмінність, взаємозбагачення / В. І. Бондар. - С.59-68. - Бібліогр.: 5 назв.
Арцишевський, Роман Антонович. Методологічні засади гуманістичної педагогіки / Р. А. Арцишевський. - С.69-76. - Бібліогр.: 5 назв.
Мальований, Юрій Іванович. Концептуальні підходи до формування структури змісту профільного навчання / Ю. І. Мальований. - С.77-84. - Бібліогр.: 3 назв.
Савченко, Олександра Яківна. Діагностика і дидактичні умови формування у молодших школярів мотивації уміння вчитися / О. Я. Савченко. - С.85-98. - Бібліогр.: 8 назв.
Величко, Людмила Петрівна. Дидактичний потенціал предметного тезауруса учня / Л. П. Величко. - С.99-106. - Бібліогр.: 9 назв.
Голуб, Ніна Борисівна. Концептуальні засади сучасної методики навчання української мови в загальноосвітній школі / Н. Б. Голуб. - С.107-118. - Бібліогр.: 6 назв.
Гупан, Нестор Миколайович. Деякі суперечності змісту шкільного навчального курсу "Історія України" (7-й клас) / Н. М. Гупан. - С.119-125. - Бібліогр.: 7 назв.
Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна. Modelling the academic space of the junior schoolchildren:a didactic aspect / А. Д. Цимбалару. - С.126-136. - Бібліогр.: 6 назв.
Мацько, Любов Іванівна. Українська мовна особистість Тараса Шевченка як чинник компетентнісно орієнтованої професійної підготовки філологів / Л. І. Мацько. - С.137-149. - Бібліогр.: 14 назв.
Гуржій, Андрій Миколайович. The peculiarities of forming the contents of training manual on information technologies for the future teachers of arts & humanities / А. М. Гуржій, Л. А. Карташова, В. В. Лапінський. - С.150-162. - Бібліогр.: 10 назв.
Ільченко, Віра Романівна. Компетентнісна модель освітньої галузі як необхідна умова єфективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.163-170. - Бібліогр.: 4 назв.
Пометун, Олена Іванівна. Педагогічні засади освіти для сталого розвитку в українській школі / О. І. Пометун. - С.171-182.
Смагін, Ігор Іванович. Особистісно орієнтоване і суб'єктно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі / І. І. Смагін. - С.183-191. - Бібліогр.: 6 назв.
Спірін, Олег Михайлович. Досвід впровадження електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України / О. М. Спірін, С. М. Іванова. - С.192-205. - Бібліогр.: 12 назв.
Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : бібліогр. дослідж. - С.206-214
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
Ф2 (23.06.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
371.134:7/9](477)
Г 95


    Гуржій, Андрій Миколайович.
    The peculiarities of forming the contents of training manual on information technologies for the future teachers of arts & humanities / А. М. Гуржій, Л. А. Карташова, В. В. Лапінський // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 150-162. - Текст англ. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК

Рубрики: Підготовка вчителів--інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- навчальний посібник -- система навчання -- студент -- майбутній учитель -- гуманітарні спеціальності -- навчальний заклад -- особистість
Анотація: У статті "Особливості формування змісту навчального посібника з інформаційних технологій для майбутніх вчителів-гуманітаріїв" розглядаються проблеми, викликані принципово новими вимогами до педагогічної діяльності сучасних вчителів гуманітарних предметів. Означено умови розроблення навчального посібника як складника авторської системи навчання інформаційних технологій студентів – майбутніх вчителів, завданням якої є формування готовності до використання інформаційних технологій (у професійній діяльності й у самонавчанні) як однієї із неодмінних, на сьогодні, якостей майбутнього вчителя.
Дод.точки доступу:
Карташова, Любов Андріївна
Лапінський, Віталій Васильович

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.
364.2:37
T 82


    Pujol, Jaime.
    Training Needs Assessment : practical methods and tools / International Treining Centre of the ILO ; International Treining Centre of the ILO. - Turin : International Treining Centre of the ILO, 2003. - 95 p. - ISBN 92-9049-390-9 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Оцінювання потреб--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
трудові ресурси -- професійні якості -- трудотерапія
Дод.точки доступу:
International Treining Centre of the ILO


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: О283150799/2015/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3 (11) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів / М. М. Альохін. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Березюк, О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості / О. С. Березюк. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою / В. І. Бобрицька. - С.22-31
Гаврилюк, А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів / О. В. Гладченко. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Гозак, С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії / А. П. Гриценко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Hryshchuk, Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach / Yu. V. Hryshchuk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів / Н. М. Дика. - С.90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі / І. Г. Дудка. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовець, О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Зимовець. - С.112-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи / В. В. Зінченко. - С.127-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу / Г. А. Іваниця. - С.140-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.153-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи / О. М. Кузьменко. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабінцева, Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко. - С.175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіна, Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів / Т. В. Ларіна. - С.186-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації / Т. В. Маркова. - С.211-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Г. Муромець. - С.219-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотніков, Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів / Є. О. Плотніков. - С.228-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн / О. Б. Проценко. - С.238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко. - С.248-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу / С. О. Сисоєва. - С.261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О. М. Хома. - С.270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти / Н. М. Черненко. - С.280-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: П875300957/2016/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 4
Зміст:
Шрамко, Оксана. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти / О. Шрамко. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецтво, мистецька освіта, світоглядна парадигма
Кареліна, Олена. Концепція інтердіяльнісного навчання / О. Кареліна. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, педагогічна технологія, інтердіяльнісне навчання
Фамілярська, Лариса. Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект / Л. Фамілярська. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптування, освіта, особистість
Загородня, Алла. Проблема якості та змісту підготовки фахівців економічної галузі в Україні / А. Загородня. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна галузь, економічна освіта, професійна підготовка
Клопов, Роман. До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах / Р. Клопов, Л. Безкоровайна. - С.25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні фахівці з туризмознавства, вища освіта, професійна компетентність
Ковальський, Роман. Критерії та рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування шкільним естрадно-інструментальним колективом / Р. Ковальський. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, учитель музики, естрадно-інструментальний колектив
Сліпчук, Валентина. Тенденції підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Сліпчук. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фармацевтична освіта, фахівці фармацевтичної галузі
Діденко, Ірина. Особливості роботи педагогічних з'їздів під час революції 1905-1907 років / І. Діденко. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безкоштовна освіта, викладання рідної мови, демократизація освіти
Сисоєва, Світлана. Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) в галузі освіти у США / С. Сисоєва. - С.44-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науковий ступінь, доктор в галузі освіти, освіта в США
Батечко, Ніна. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сполучених Штатах Америки / Н. Батечко. - С.51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в США, магістратура, викладач вищої школи
Mospam, Natalia. Students training tendency in the European Union: legal aspect / N. Mospam. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейський Союз, вища освіта, законодавчі акти
Когут, Світлана. Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять / С. Когут. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка праці, професійна освіта, освіта в Польщі
Євтушенко, Наталія. Перспективи використання польського досвiду в створеннi нацiональної концепції професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв / Н. Євтушенко. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів у Польщі, педагогічна освіта в Україні, учитель
Тригуб, Ілона. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов'янських східно-європейських країнах / І. Тригуб. - С.72-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експерт у галузі освіти, країни Східної Європи, якість освіти
Линьов, Всеволод. Організація освітнього процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання: досвід роботи міжнародних шкіл якості (QSI) / В. Линьов. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська міжнародна школа (KIS), Міжнародна Школа Якості (QSI), таксономія Б. Блума
Карпенко, Ореста. Опіка і виховання дітей у притулках Німеччини / О. Карпенко. - С.83-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: притулки у Німеччині, діти, притулок
Мартиненко, Світлана. Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми / С. Мартиненко, Л. Шкарбан. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійна підготовка, ліворукі діти
Овчаренко, Наталія. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. Овчаренко. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-педагогічна діяльність, професійна підготовка, учитель музичного мистецтва
Лисенко, Олександра. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів / О. Лисенко. - С.99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрові комп’ютерні платформи, Інформаційно-комунікативні технології, контроль
Петрова, Світлана. Обгрунтування моделі інноваційного дитячого будинку / С. Петрова. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина-сирота, інноваційна модель, самореалізація
Olishevych, Violetta. Working specificity of foreign languages teacher with students of different ages / V. Olishevych. - С.109-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, інтерактив, методи роботи вчителя
Кульбашна, Ярослава. Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів / Я. Кульбашна, О. Ткачук. - С.113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища медична освіта, здоров’язбереження, підготовка майбутніх лікарів
Манюк, Любов. Технологія врахування лінгвістичних особливостей фахової комунікації майбутніх лікарів / Л. Манюк. - С.119-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лікар, лікар-пацієнт, студент-медик
Скиба, Марія. Формування умінь еколого-педагогічної діяльності майбутніх учителів біології у процесі тренінгу / М. Скиба. - С.124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні учителі біології , тренінг, структура тренінгу
Майєр, Наталія. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи / Н. Майєр. - С.129-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов, магістрант, методична рефлексія
Ржевська, Наталія. Основи правової компетентності бакалавра з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / Н. Ржевська. - С.135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бакалавр з підприємництва, бакалавр з торгівлі, бакалавр з біржової діяльності
Ван, Яцзюнь. Зміст і структура комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Я. Ван. - С.141-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна культура, майбутній вчитель музичного мистецтва, диригентно-хорове навчання
Веремчук, Олена. Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект / О. Веремчук. - С.145-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна культура, підготовка майбутніх документознавців, професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 3 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 4 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 5 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 6 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 7 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 8 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Mospam, Natalia.
    Students training tendency in the European Union: legal aspect [Текст] / N. Mospam // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 57-61, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.5761. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Педагогічний процес--Зарубіжний досвід

Кл.слова (ненормовані):
Європейський Союз -- вища освіта -- законодавчі акти
Дод.точки доступу:
Мосьпан Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
Шифр: T017777504/2016/1
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Kremen, V. Transformational potential of a classical university model / V. Kremen. - P.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Levovitski, T. About the model of higher education – university tradition, changes, problems and suggestions of solutions / T. Levovitski. - P.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Ognevyuk, V. In search of educational strategy for Ukraine / V. Ognevyuk. - P.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Savchenko, O. Modelling of a lesson in the context of competence approach / O. Savchenko. - P.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Saukh, P. Architectonics and methodological strategies of multicultural education / P. Saukh. - P.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Kaminska, M. Priorities of higher education in Poland and in Europe / M. Kaminska. - P.52-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Gladushyna, O. UNESCO’s strategy for rebuilding higher education in crisis and emergency situations / O. Gladushyna. - P.63-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Dichek, N. The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect) / N. Dichek. - P.74-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Mikhno, O. Pedagogical portrait of Kyiv college student of the early twentieth century as reflected by behaviour lists / O. Mikhno. - P.84-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Sysoieva, S. Training PhDs in education on research methodology. - C. 96-100. / S. Sysoieva. - P.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsekhmister, Y. Postgraduate education of doctors: current state and perspectives / Y. Tsekhmister, O. Lysenko. - P.101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Minchanowska, A. The significance of pedagogical internships in the process of preparing students for the teacher’s profession / A. Minchanowska. - P.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Mospan, N. Students training tendency in the EU and Ukraine: legal aspect / N. Mospan. - P.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Bilola, T. Professionalization for graduate еmployability in Сameroon higher education: old wine in new wineskins / T. Bilola, D. Pascal. - P.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Korchak, L. School environment as a problem of aggression and violence / L. Korchak. - P.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Xiaoxing, Z. Ethnic tolerance formation of students on the principles of multiculturalism / Z. Xiaoxing. - P.141-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Zheyuan, W. Intercultural education technology of students in extracurricular work by means of music / W. Zheyuan. - P.148-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Гусак, О. П.
    Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців [Текст] = Event analysis: A Component in Training of Modern PR Professionals / О. П. Гусак // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 21-25

Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадськістю -- комунікація -- реклама

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

13.
378.016:81](075.8)
П 69


   
    Практикум з методики навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі [Текст] : навчальний посібник / за ред. О.М. Горошинської та С.О. Караман. - Київ : АКМЕ ГРУП, 2015. - 248 с. - ISBN 978-617-7354-07-8 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика навчання --Мовознавство--Вища школа--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методика навчання -- teaching methodology -- новітні педагогічні технології -- the latest pedagogical technologies -- організація навчання -- organization of training -- засоби навчання -- learning tools
Дод.точки доступу:
Горошинська , О. М.
Караман, С. О.


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

14.
Шифр: T017777504/2017/2
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Houston, M. Partnership and collaboration in work-oriented learning in higher education / M. Houston, K. Krueger, M. Osborne. - P.8-27
Hruzd-Matuszczyk, A. Collaboration of parents and teachers – from theoretical assumptions to their practical implementation (the case of polish school abroad) / A. Hruzd-Matuszczyk. - P.28-35
Sysoieva, S. Teacher educators: from “the hidden profession” to revealed profession / S. Sysoieva, I. Sokolova. - P.36-46
Holubek, V. The changing idea of higher education / V. Holubek. - P.47-57
Trotsko, H. Modernization of educational practices in pedagogical universities / H. Trotsko. - P.58-64
Kulbashna, Y. Methodology of future dentists’ foreign language competence formation on the base of cambridge methods of english language teaching / Y. Kulbashna, V. Zakharova. - P.65-73
Dereka, T. Professional training of physical education specialists: the historical aspect (end of the 19th - the beginning of the 20th century) / T. Dereka. - P.76-83
Hryshchuk, Y. Implementation of educational reforms during the 1990s in Poland: obstacles and conditions / Y. Hryshchuk. - P.84-89
Batechko, N. Higher education, quality of higher education, expert support and its assurance: the canonization of concepts (theoretical and methodological discourse) / N. Batechko. - P.92-100
Durdas, A. Contemporary development tendencies of higher education in France / A. Durdas. - P.101-109
Antony-Newman, M. Ukrainian university students in canada: cultural capital and educational experiences / M. Antony-Newman. - P.112-122
Nicas, A. Greek in ukraine: results of work and prospects for the development of the Greek philology and translation department at mariupol state university / A. Nicas, E. Macri. - P.123-127
Bobrytska, V. Educational portal seen as a key component of informatisation of contemporary tertiary education / V. Bobrytska. - P.130-137
Kosteva, T. The impact of modern pedagogical conditions on the information competence formation of social work graduate students / T. Kosteva, E. Faichuk. - P.138-144
Proshkin, V. The modern trends in future foreign language teachers` training to ict usage in their future career / V. Proshkin, O. Glushak, N. Mazur. - P.145-153
Ogrodzka-Mazur, E. Students training – future teachers of early school education for work in culturally diversified environment / E. Ogrodzka-Mazur. - P.156-167
Onishchuk, I. Foreign language education as a philosophical, social, psychological and pedagogical category / I. Onishchuk. - P.168-172
Zheyuan, W. Technology experimental implementation of intercultural education of students by music activities / W. Zheyuan. - P.173-177
Bartosiak, L. The role of father in child care in the rural family: provision of material needs / L. Bartosiak. - P.178-183
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі

16.


    Заскалєта, С.
    Professional training of economists: direction of realization = Професійна підготовка економістів: напрями реалізації / С. Заскалєта // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - P66-70, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)6670 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійна -- модернізація освіти -- фахівець -- якість освіти -- міждисциплінарний підхід -- інноваційна система освіти -- національна система освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Гуржій, Андрій Миколайович.
    The peculiarities of forming the contents of training manual on information technologies for the future teachers of arts & humanities [Текст] / А. М. Гуржій, Л. А. Карташова, В. В. Лапінський // Український педагогічний журнал = Ukrainian educational journal. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 150-162. - Бібліогр.: 10 назв.

Дод.точки доступу:
Карташова, Любов Андріївна
Лапінський, Віталій Васильович


Є примірники у відділах:
Ф2 (23.06.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

18.


    Гусак, О. П.
    Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців [Текст] = Event analysis: A Component in Training of Modern PR Professionals / О. П. Гусак // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 21-25


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

19.


    Dereka, T.
    Professional training of physical education specialists: the historical aspect (end of the 19th - the beginning of the 20th century) / T. Dereka // The Modern Higher Educational Review. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv University, 2017. - № 2. - С. 76-83DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.7

Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


    Proshkin, V.
    The modern trends in future foreign language teachers` training to ict usage in their future career / V. Proshkin, O. Glushak, N. Mazur // The Modern Higher Educational Review. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv University, 2017. - № 2. - С. 145-153DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.15

Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Glushak, O.
Mazur, N.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-111 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)