Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільне навчання -- Розвиток математичних уявлень<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Стеценко, Ірина
    Фрактали: математика, мистецтво, винахідництво. Впроваджуємо STREAM-освіту / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 8-9 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
фрактали і мистецтво -- фрактали і винахідництво -- фрактали в природі -- фрактали в техніці -- STREAM-освіта -- геометричні фігури -- фрактальна геометрія
Анотація: В статіі йдеться про формування нестандартного інженерного мислення дітей, інтересу до точних наук і винахідницьких здібностей засобами STREAM-освіти. Зацікавити малят математикою, показати красу ліній, кольору, геометричних фігур, двовимірного і тривимірного простору допоможуть математичні візерунки - фрактали.

Є примірники у відділах:
Ф3 (29.01.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (26.01.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
Ф1 (26.01.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (виданий)
Прим.3 (Ф1) зайнятий


Знайти схожі

2.


    Спіркіна, Тетяна
    Прямокутник. Цікаво познайомитись! : заняття для дітей середньої групи / Тетяна Спіркіна // Дошкільне виховання. - 2016. - № 5. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
геометричні фігури -- дидактична вправа -- рухлива гра -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - розвивати спостережлиість та увагу дітей, уміння аналізувати й узагальнювати; виховувати бажання допомагати іншим; ознайомлювати малят з геометричною фігурою - прямокутником; учити розпізнавати чотирикутники серед інших відомих фігур та у довкіллі; порівнювати групи предметів за кількістю.

Є примірники у відділах:
Ф3 (01.06.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (31.05.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Харченко, Оксана
    Порядок потрібен скрізь : інтегроване заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи / Оксана Харченко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
математичне заняття -- послідовність
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи, мета якого - розвивати кмітливість, творчі здібності, вміння робити висновки, доводити свою думку; виховувати товариськість, прагнення допомагати іншим; сприяти засвоєнню дітьми тлумачення поняття "порядок" як розміщення побутових речей на певних місцях та як визначеної послідовності елементів у математиці; вправляти дітей у класифікації, порівнянні, вмінні розташовувати предмети від найвищого до найнижчого; закріплювати навички порядкової та кількісної лічби.

Є примірники у відділах:
Ф3 (21.07.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Митник, Олександр
    Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша / Олександр Митник, Світлана Задніпрянець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 4-7 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
дисципліна розуму -- розвиток мислення і мовлення -- блоки Золтана Дьєнеша -- ігрові методи -- логічне мислення
Анотація: Статтю присвячено опису використання логічних блоків Золтана Дьєнеша у роботі з дошкільнятами для засвоєннями ними математичних понять і розвитку логічного мислення.
Дод.точки доступу:
Задніпрянець, Світлана


Є примірники у відділах:
Ф3 (08.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (11.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Нестерук, Наталія
    Веселий ґудзичок : заняття для дітей середньої групи / Наталія Нестерук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
математичне заняття -- засоби навчання -- пальчикова гра -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з предметами найближчого побутового оточення - ґудзиками, їх видами, фукціональним призначенням; закріплювати навички кількісної і порядкової лічби, вміння співвідносити число з цифрою; вправляти в орієнтуванні у просторі; вдосконалювати вміння добирати дієслова з протилежним значенням; розвивати мислення, пам'ять, зосередженість, дрібну моторику; виховувати уважність, самостійність та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Храмичева, Олена
    Кольоровий світ навколо : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Олена Храмичева // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване заняття -- ознайомлення з навколишнім світом -- математична освіта -- дидактична гра
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - закріплювати знання дітей про різні типи ландшафтів, їх позначення на глобусі; вправляти в умінні співвідносити число і цифру, орієнтуватися у просторі, розпізнавати площинні геометричні фігури та називати їх, ділити ціле на 2 та на 4 рівні частини, вимірювати об'єм рідких та сипких речовин умовною мірою; розвивати мислення, увагу, уяву, мовлення; сприяти зниженню нервового напруження, активізації чуттів, оздоровленню дітей; виховувати самостійність, інтерес до занять з математики.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Новіцька, Тетяна
    Пригоди на Острові Математики : квест для дітей старшої групи / Тетяна Новіцька, Оксана Небежицька // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- квест -- дидактична гра
Анотація: Автори поданої розробки пропонують приклад застосування квестової технології на занятті з математики з використанням завдань навчального розвивального курсу Ірини Стеценко "Логіки світу", мета якої - закріплювати знання дітей про геометричні фігури; формувати уявлення про відповідність "кількість-число"; вправляти у серіації об'єктів за величиною, диференціації за шириною; закріплювати вміння користуватися планом, орієнтуватись у просторі; вчити знаходити нестандартні підходи до розв'язування задач, аналізувати отриману інформацію, обґрунтовувати власну думку; розвивати логічне, асоціативне, функціональне, творче мислення, самостійність; виховувати ініціативність, уміння працювати у команді.
Дод.точки доступу:
Небежицька, Оксана


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Анісімова, Олена
    Казка про те, як куб, циліндр і куля піраміду будували : ознайомлення дітей з дидактичним матеріалом Ф. Фребеля / Олена Анісімова, Агафія Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень


Кл.слова (ненормовані):
дидактичний матеріал Ф. Фребеля -- педагогічна спадщина -- математична казка
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Агафія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Зайцева, Лариса
    Світ у виміри математики : компетентнісний підхід до освіти дошкільнят / Лариса Зайцева // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 2-4 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- міжпредметні зв'язки
Анотація: "Часто і діти, і педагоги вважають математику складною, відірваною від реального життя. Однак усе зовсім навпаки - вона оточує нас, де б ми не були. Дбаючи про логіко-математичний розвиток дітей, ми маємо навчити їх помічати закономірності в довкіллі, узагальнювати і робити висновки, мислити чітко, системно, застосовувати набуті математичні знання у різних видах діяльності й у повсякденні." Ці завдання розглядаються у статті.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Кац, Євгенія
    Математика в іграх : для дітей старшої групи / Євгенія Кац // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
підготовка до школи -- старша група -- ігрові методи -- лічильні палички -- математичний масаж -- лічба
Анотація: Подано добірку простих і веселих ігор математичного спрямування.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)