Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Реформування освіти -- Нова українська школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
371.121(477)
У 95


    Ушмарова, В.
    Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепціх "Нова українська школа" / Вікторія Ушмарова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 1–5. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Науково-методична робота--вчителі--початкова школа

   Реформування освіти--Нова українська школа


Кл.слова (ненормовані):
науково-методична робота -- реформування освіти -- Концепція Нової української школи -- вчителі початкових класів -- компетентнісний підхід -- технологія коучингу -- академічно здібні учні -- партнерська взаємодія
Анотація: У процесі дослідно-експериментальної роботи апробовано коучинг як інноваційну форму науково-методичної роботи, створено програму групових й індивідуальних коуч-сесій, авторські анкети для моніторингу результатів коуч-сесії. За результатами моніторингу використання коучингу встановлено, що він сприяє усвідомленню учителями своїх професійних і особистих переваг ; визначенню індивідуальних мотивуючих факторів для підвищення ефективності роботи з академічно здібними учнями.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
373.3/.5.01:001.895](477)
Ч-44


    Чепурна, Н.
    Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Наталія Чепурна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 7–10. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційний розвиток--концептуальні основи

   Реформування освіти--Нова українська школа


Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- концепція інноваційного розвитку -- інноваційний потенціал -- загальноосвітні навчальні заклади -- концептуальні основи -- реформування освіти -- Нова українська школа -- якість освітньої діяльності -- інноваційний процес -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні концепти, на яких базується інноваційний розвиток навчального закладу, що забезпечує його поступальний рух, а також організацію функціонування школи з урахуванням прогресивних світових тенденцій, підвищення конкурентоспроможності та якості освітньої діяльності.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
373.3/.5.014.3(477)
Н 19


    Назаренко, Г.
    Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 11–16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа

   Загальноосвітні навчальні заклади--управління


Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- освітня діяльність -- Нова українська школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- партнерська взаємодія -- паритетні відносини -- управління -- піклувальна рада -- батьківська рада -- учнівське самоврядування
Анотація: У статті конкретизовано зміст діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо реалізації пріоритетних аспектів демократизації шкільного життя, налагодження демократичної взаємодії всіх самоврядних органів навчального закладу в контексті Концепції Нової української школи. Упровадження демократичних форм управління загальноосвітнім навчальним закладом сприяє реальному набуттю всіма учасниками освітнього процесу досвіду паритетної партнерської взаємодії, яка базується на цінностях демократії.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
373.3/.5.014.3(477)
К 84


    Крутенко, О.
    Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 17–20. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа

   Загальноосвітні навчальні заклади--авторські школи


Кл.слова (ненормовані):
авторська школа -- Нова українська школа -- виховне середовище -- виховна система -- учнівське самоврядування -- реформування освіти -- педагогічна спадщина
Анотація: У статті обстоюється актуальність педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи. Визначено, що Сахнівська школа Корсунь-Шевченківського району Черкаської області може слугувати прикладом організації роботи сучасного навчального закладу.
Дод.точки доступу:
Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \про нього\
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)