Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=371.123:005.336.5](477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
371.123:005.336.5](477)
Т 80


    Труханенко, Ганна.
    Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування інформаційної компетентності вчителя ліцею / Г. Труханенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 68-71 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Педагогічна майстерність--вчителі--загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології навчання -- інформаційна компетентність вчителя -- інформаційно-освітнє середовище -- ліцеї
Анотація: У статті розглянуто умови формування інформаційної компетентності вчителя засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Наголошується: в організації методичної роботи необхідно прагнути, щоб її зміст був не лише джерелом навчально-методичної інформації, а й засобом подальшого розвитку професіоналізму вчителів ліцею.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
371.123:005.336.5](477)
Д 58


    Довженко, Т.
    Тетяна Довженко: "Важливими якостями справжнього вчителя мають бути безмежна повага і любов до кожної дитини" : інтерв'ю з деканом ф-ту початкового навчання Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди Тетяною Довженко / інтерв'ю підгот. спец. кор. журн. "Рідна школа" // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 31. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Вчителі--педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- педагогічна майстерність -- Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
371.121(477)
Г 52


    Глєбова, Лариса.
    Організація роботи творчих груп у контексті підвищення професійної майстерності вчителя / Л. Глєбова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 28–31. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Методична робота--творчі групи--організація роботи

   Професійна майстерність--вчителі--підвищення


Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- творчі групи -- майстерність вичтелів -- професійна майстерність -- підвищення професійної майстерності -- організація роботи -- технологій менеджменту
Анотація: У статті розглядаються теоретичні аспекти поняття "творчі групи вчителів", здійснюється загальний огляд проблеми доослідження. Акцентується увага на важливості організації роботи творчих груп учителів як засобу підвищення фахової майстерності. Описуються етапи роботи цих методичних формувань. Аналізується досвід роботи творчих груп учителів початкових класів Одеського НВК "Гімназія № 7".

Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

4.
371.124:373.3](477)
К 60


    Колесник, Л.
    Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Лариса Колесник, Анна Шапошнікова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 48–52. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вчителі початкових класів--управлінська компетентність--пошуково-апробаційна гра

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- управлінська компетентність -- компетентність вчителів -- управлінські уміння -- тренінгові технології навчання -- пошуково-апробаційні ігри -- організаційно-діяльнісні ігри -- громадянська система освіти -- післядипломна освіта -- тренінгові засоби
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання розвитку управлінської компетенції вчителя початкової школи тренінговими засобами, а саме за допомогою організаційно-діяльнісних ігор.Описується методика пошуково-апробаційної гри "Реформа", яка розроблена та апробована авторами з метою реформування громадянської системи освіти у початковій школі. Розкривається її значення та можливості застосування у системі післядипломної освіти вчителів початкової школи для розвитку фахівців управлінських знань, умінь та навичок.
Дод.точки доступу:
Шапошнікова, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)