Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=371.31(477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
371.31(477)
Х 73


    Холтобіна, О.
    Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / Олександра Холтобіна, Катерина Юр’єва, Вадим Зданюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 60–64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Технології навчання--Здоров’язбереження

Кл.слова (ненормовані):
здоров’я -- здібні діти -- обдаровані діти
Анотація: У статті висвітлено сутність понять "здоров'язбереження" і "здоров'язбережувальні освітні технології". Узагальнено погляди сучасних науковців щодо їх трактування. Схарактеризовано досвід застосування здоров'язбережувальних освітніх технологій у загальноосвітніх навчальних закладах України. запропоновано практичні розробки комплексів вправ, що можуть застосовуватися на уроках у проектних класах.
Дод.точки доступу:
Юр’єва, Катерина
Зданюк, Вадим


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.
371.31(477)
С 17


   
    Наративний підхід до навчання і виховання : рекомендаційний бібліографічний список / упоряд. Л. І. Самчук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 79-80. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Наративний підхід--виховання--бібліографічний список

Кл.слова (ненормовані):
наративний підхід -- рекомендаційні бібліографічні списки -- бібліографія
Анотація: Подається рекомендаційний бібліографічний список по темі: "Наративний підхід до навчання і виховання".
Дод.точки доступу:
Самчук, Л. І. (зав. відділу ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського) \упоряд.\


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
371.31(477)
А 66


    Андросова, Наталя.
    Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 41-45. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Методи навчання--загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- словесні методи навчання -- наочно-візуальні методи навчання
Анотація: Автор статті зазначає, що методи навчання як одна з вихідних категорій дидактики є тим ланцюгом, що пов'язує обгрунтування підходу до організації навчально-виховного процесу зі змінами у суспільстві та економіці.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)