Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бойко, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
347
Б 77


    Бойко, М. Д.
    Цивільно-правові документи. Зразки заяв, скарг, договорів, заповітів, доручень, контрактів, актів з цивільно правових питань / М. Д. Бойко, В. М. Співак , М. А. Хазін ; редактор В. Д. Гвоздецький. - 5-те видання, виправлене й доповнене. - Київ : Наукова думка, 2002. - 319 с. - ISBN 966-00-0015-4 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Право--Цивільне право--Нормативні документи

Кл.слова (ненормовані):
договірні зобов'язання -- цивільні права -- право власності -- спадкове право -- позадоговірні зобов'язання -- авторське право -- захист честі гідності ділової репутації -- шлюбно-сімейні відносини -- житлові спори -- земельні спори -- господарські спори
Анотація: У книзі подаються розроблені відповідно до вимог законодавства України та з урахуванням практичного досвіду більше ста зразків юридичних документів з найбільш поширених цивільно-правових питань, які виникають у повсякденному житті: про стягнення боргу, заміну товару неналежної якості, спадкування, авторства, захист честі, гідності та ділової рупутації громадянина, про шлюбний контракт, купівлю-продаж квартири, поновлення на роботі тощо.
Дод.точки доступу:
Співак , В. М.
Хазін, М. А.
Гвоздецький, В. Д. \редактор.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
908(477)
К 90


   
    Культурне відродження в Україні / А. І. Комарова [та ін.]. - Львів : Астериск, 1993. - 221 с. - ISBN 5-8326-0022-3 : 3.00 грн., 1.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культура України--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
міфологія -- фольклор -- міфопоетичні традиції -- релігія -- поліконфесійність -- освіта -- філософія -- соціокультурний розвиток
Анотація: Розглядаються джерела української національної самосвідомості і культури, багатство культурних надбань українського народу, роль і місце національної культури и розвитку особистості, типологія української національної культури.
Дод.точки доступу:
Комарова, А. І.
Алексієвець, М. М.
Більчук, М. М.
Бойко, М. С.


Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
821.161.1
Т 53


   Толстой, Л. Н.

    Собрание сочинений в двадцати двух томах [Текст] / Лев Николаевич Толстой . - Москва : Художественная литература, 1983 - .
   Т. 14. : Повести и рассказы : 1903-1910 / ред.: М. Б. Храпченко, Н. Н. Акопова ; коммент. М. Н. Бойко. - 511 с. : ил., портр. - ). - 2.50 грн., 2.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Російська література--Повісті--Розповіді--Навчальні видання

Дод.точки доступу:
Храпченко, М. Б. \ред.\
Акопова, Н. Н. \ред.\
Бойко, М. Н. \коммент.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: А951813/2018/1/3
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 1/3
Зміст:
Бойко, М. І. Розвиток ключових надпредметних компетентностей засобами англійської мови / М. І. Бойко. - С.5-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, ключові компетентності, загальнокультурна компетентність
Коваль, В. М. Зміст навчання іноземних мов у контексті реалізації європейського вибору України / В. М. Коваль. - С.8-16
Кл.слова: іноземна мова, багатомовність, розвиток сучасної шкільної освіти
Мачуха, Л. О. English in test (8 fopm) / Л. О. Мачуха. - С.17-23
Кл.слова: комунікативна компетентність, засоби іноземної мови
Харченко, Ю. Ю. Формування ключових життєвих компетентностей в умовах сучасної модернізації освіти засобами ІКТ / Ю. Ю. Харченко. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, соціальні навички, інтернет платформа
Козаренко, О. В. Здобуття тестологічних знань в контексті нових вимог до виконання завдань ЗНО та умінь XXI ст. / О. В. Козаренко. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання, англійська мова
Рудакова, О. І. тренувальні тестові завдання з аудіювання для підготовки до ЗНО / О. І. Рудакова. - С.31-34
Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання, тестові завдання
Бороніна, Ж. В. Системні підходи до розвитку в учнів інтересу з предмета "англійська мова" у професійно технічних навчальних закладах / Ж. В. Бороніна, І. А. Гаврилюк. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, виховання фахівця
Дяченко, С. Л. Формування мовленнєвої компетентності учнів шляхом використання інтегрованих уроків / С. Л. Дяченко. - С.40-50
Кл.слова: інтегровані уроки, комунікативно-діяльницький підхід, англійська мова
Радчик, Л. В. Поняття про середовище існування. Шляхи пристосування організмів до середовища існування (бінарний урок біологія + англійська мова) / Л. В. Радчик, І. М. Кравчук. - С.51-55
Пуха, З. Д. Магнетизм (9 клас, інтегрований урок фізики та англійська мова) / З. Д. Пуха, С. К. Юрченко. - С.56-62
Олексієнко, І. А. Music in my life (8 form) / І. А. Олексієнко. - С.63-66
Крюкова, С. В. The influence of borrowings on the formation of modern engrish / С. В. Крюкова. - С.68-72
Зайцева, В. А. Граматичні завдання "Present simple or continuous" / В. А. Зайцева. - С.77
Кл.слова: граматичні завдання
Бабенко, Н. А. Граматичні вправи для молодших школярів / Н. А. Бабенко. - С.78-79
Кл.слова: граматичні вправи
Дорофеєва, Л. Г. Тематичні кросворди до НМК "Access 2" / Л. Г. Дорофеєва. - С.80-91
Кл.слова: англійська мова, кросворди
Астапова, І. В. Динамічна пауза з використанням елементів народного танцю / І. В. Астапова. - С.92-93
Кл.слова: урок англійської мови, традиції Великої Британії
Клименко, М. В. Використання пальчикових ігор та вправ на уроках іноземної мови / М. В. Клименко. - С.97-101
Кл.слова: пальчиков ігри
Котик, І. Т. Warming-upnactivities as an efficient basis in tne development of pupil’s skills and abilities / І. Т. Котик. - С.102-104
Вовк, А. С. Some extracurricular ideas for various ages / А. С. Вовк. - С.105-113
Коман, С. В. It is your life (захід присвячений боротьбі проти СНІДУ) / С. В. Коман. - С.115-119
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Бойко, М. І.
    Розвиток ключових надпредметних компетентностей засобами англійської мови [Текст] / М. І. Бойко // Англійська мова та література. - Київ : Основа, 2018. - № 1/3. - С. 5-7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- ключові компетентності -- загальнокультурна компетентність

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
351.862(075.8)
Ч-49


    Черних, В. П.
    Цивільний захист [Текст] : навчальний посібник для студентів внз / В. П. Черних, О. І. Зайцев, В. І. Вельма, М. М. Бойко ; М-во освіти і науки України, Національний фармацевтичний університет. - Харків : Оригінал, 2015. - 160 с. - ISBN 978-966-649-463-0. - ISBN 978-966-649-103-2 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Цивільний захист--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
надзвичайні ситуації -- осередки ураження -- медична допомога
Дод.точки доступу:
Зайцев, О. І.
Вельма, В. І.
Бойко, М. М.
Міністерство охорони здоров’я України
Національний фармацевтичний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: П860805/2018/11
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. № 11
Зміст:
Фалько, Я. Нові іноземні слова і терміни: мовна практика та їх українські відповідники / Я. Фалько. - С.61–62.
Войналович, Т. Конкурс знавців української мови / Т. Войналович. - С.60.
Бойко, М. Вивчення якості води річки Дніпро у м. Києві / М. Бойко. - С.59.
Гурова, О. До доброї справи долучаємось разом / О. Гурова [и др.]. - С.57–58.
Інші автори: Вербіна О., Суржук Г., Шепотіленко Г.
Постовітенко, Н. Здоров’язбережувальний аспект – важливий напрям педагогічної діяльності / Н. Постовітенко. - С.54–56. - Бібліогр.: 10 назв.
Городна, О. Фізичне виховання дітей у сім’ї / О. Городна. - С.53.
Ґолибарт, Є. Суперечлива суть логічного ряду / Є. Ґолибарт. - С.51–52.
Лобанчук, О. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі : (з досвіду роботи) / О. Лобанчук, Н. Чембержі. - С.47–50. - Бібліогр.: 15 назв.
Чупріна, І. Урок з трудового навчання та музичного мистецтва у 3 класі / І. Чупріна. - С.46.
Жолудь, Н. Інтегрований математичний день у 1 класі / Н. Жолудь, І. Серьоженко. - С.42–45.
Маротчак, В. Подорож до Країни чистоти і здоров’я : (година спілкування у 4 класі) / В. Маротчак. - С.40–42.
Овлах, В. Урок-конференція з природознавства у 3 класі / В. Овлах. - С.37–40.
Діхтяренко, Л. Урок природознавства у 1 класі / Л. Діхтяренко. - С.32–34.
Петрова, Н. Урок з природознавства та основ здоров’я у 2 класі / Н. Петрова. - С.34–37.
Новик, Л. Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування задач : (урок з математики у 4 класі) / Л. Новик. - С.31–32.
Собковська, О. Формування дослідницьких і пошукових навичок у процесі виконання курсових робіт з методики навчання математики : (з досвіду роботи) / О. Собковська, О. Захарко. - С.23–30. - Бібліогр.: 16 назв.
Приходько, А. Вивчаємо словникові слова / А. Приходько. - С.22–23.
Балютіна, К. Засоби превенції та коригування графічних відхилень у першокласників / К. Балютіна. - С.13–17. - Бібліогр.: 5 назв.
Якимець, Л. Тематичний день у 1 класі. Зима-чарівниця / Л. Якимець. - С.18–22. - Бібліогр.: 4 назви.
Прищепа, О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти / О. Прищепа. - С.5–12.
Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / О. Митник. - С.1–4. - Бібліогр.: 3 назви.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
373.3.015.31:502/504](477)
Б 77


    Бойко, М.
    Вивчення якості води річки Дніпро у м. Києві / Марія Бойко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 59. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Екологічне виховання--метод проектів--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- природознавство -- метод проектів -- творчий проект -- проектна діяльність -- екологічна культура -- збереження навколишнього середовища -- забруднення водойм -- очищення водойм -- якість води -- початкова школа
Анотація: У статті представлено проект екологічного спрямування для учнів початкових класів. Мета: формулювання екологічного знання та екологічної культури учнів. Завдання проекту: залучення учнів до вирішення проблеми забруднення водойм; реалізація міжпредметних екологічних зв’язків; формування активної позиції школярів щодо питання навколишнього середовища.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: В505452853/2020/8
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 8
Зміст:
Chaikovska, O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: подкасти, цифрова грамотність, особливості
Девін, В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: будівельна механіка, опір матеріалів, механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк, М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологія, засоби комп’ютерної візуалізації, візуально інформаційна культура
Koryakin, O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art / O. Koryakin. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедіа, музичне мистецтво, звукорежисура
Кулімова, Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології
Лугова, Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова. - С.42-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетенції, прийняття управлінських рішень, наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв, М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, вищий навчальний заклад, інтеграція
Морзе, Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська. - С.72-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти, цифровізація, самооцінювання
Морзе, Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко. - С.88-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистема STEAM-навчання, STEAM-освіта, STEAM-заняття
Nalyvaiko, O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin. - С.107-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вивчення іноземних мов, мобільний додаток Drops, освітня програма
Cоломаха, А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха. - С.121-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна граматична компетентність, раннє навчання іноземних мов, педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька, Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька. - С.136-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс, дистанційне навчання, освітній процес
Тітаренко, С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко. - С.147-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, рухова активність, фізичне виховання
Волошина, Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування, платформи для формування практичних навичок з програмування, критерії добору
Воробець, О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук. - С.165-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, культура мовлення, мобільні технології
Тимофєєва, Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко. - С.174-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікаційна активність, рейтинг публікаційної активності, цитованість
Морзе, Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.191-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: SMART-університет, компоненти е-простору сучасного університету, цифрові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2021/17
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2021р. Вип. 17
Зміст:
Бойко, М. І. Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження) / М. І. Бойко. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, О. В. Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект / О. В. Бойко. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Видайчук, К. В. Маніпулятивні тактики в заголовках сучасних українських інтернет-видань / К. В. Видайчук, Т. Л. Видайчук. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Заботнова, М. В. Інтернет-меми як засіб реалізації стратегічної комунікації / М. В. Заботнова. - С.30-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайченко, О. В. Wie Feuer und Wasser: відмінності і подібності образних порівнянь в німецькій і українській мовах / О. В. Зайченко. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Kulish, A. Speech personality: communicative aspect (the analysis of speech acts by sheldon lee cooper in "the big bang theory” tv series) / A. Kulish. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Ладоня, К. Ю. Оказіоналізми в українськомовній сегменті соцмережі Facebook як засіб негативної оцінки / К. Ю. Ладоня. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипкару, Д. В. Семантичний вимір дискурсивного простору (на матеріалі англомовного телесеріалу "Як уникнути покарання за вбивство") / Д. В. Скрипкару, О. С. Колесник. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Тугай, О. М. Модальність волевиявлення складного речення у синхронії / О. М. Тугай. - С.65-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Gaidash, А. "Sprightly at eighty-two": growing old in amy herzog’s plays / А. Gaidash, Y. Ivanova. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Popova, S. Dystopian vision of 2052 in henley’s "signature" / S. Popova, V. Bilokon. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Морзе, Н. В.
    Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 88-106, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
екосистема STEAM-навчання -- STEAM-освіта -- STEAM-заняття -- КА2
Анотація: У статті окреслено проблему підготовки майбутніх вчителів до впровадження STEAM-освіти за допомогою інноваційних моделей навчання та нових підходів до організації освітнього процесу. Автори здійснили аналіз особливостей використання інноваційного класу для організації STEAM-навчання майбутніх учителів початкової школи на основі застосування інноваційних педагогічних технологій та інноваційних форм організації навчальної діяльності студентів, що базуються на ротаційній моделі. Зокрема, визначено об’єкти екосистеми STEAM-навчання, місце та роль навчальних середовищ на прикладі інноваційного класу (ICR) в них. В статті представлено результат дослідження визначених студентами Київського університету імені Бориса Грінченка освітніх трендів, інноваційних педагогічних технологій та методів для використання в інноваційному класі, який буде задовольняти потреби учасників освітнього процесу. Описано характеристики інноваційного класу, його структура та організація залежно від моделі ротації та кількості ротаційних станцій, їх переваги та недоліки. Подано опис інноваційного класу в Університеті Грінченка, який спроектовано як інноваційний освітній центр для підготовки майбутніх учителів початкової школи, навчання вчителів інноваційним технологіям, зокрема з метою реалізації завдань STEAM-освіти. Наведено сценарій тренінгу проведення STEAM-заняття з використанням вказаних інноваційних технологій та моделей. Учасники тренінгу виконували навчальний проєкт, застосовуючи дослідницько-пізнавальний метод, кожен етап якого здійснювався на окремій ротаційній станції інноваційного класу. Дослідження, результати якого викладені в статті, проведено в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2- CBHE-JP.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Вембер, В. П.
Бойко, М. А.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Бойко, М. І.
    Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження) [Текст] / М. І. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовна ситуація -- заклади освіти -- мовні деформації -- білінгвізм -- освітній простір
Анотація: Статтю присвячено мовній ситуації в закладах середньої освіти Східної України. Мета дослідження — комплексно проаналізувати мовну ситуацію в закладах середньої освіти Донеччини, простежити внутрішньомовні деформації, зумовлені впливом російської мови на українську та схарактеризувати роль освіти в національній консолідації України. Об’єктом дослідження є мовна ситуація у сфері освіти Донеччини, функціонування української мови в ситуації українсько-російського білінгвізму. Предмет аналізу — стан реального використання української мови в освітньому просторі Донеччини й тенденції розвитку деформованої мовної ситуації в закладах середньої освіти Донецької області на початку ХХІ ст. Увагу приділено висвітленню результатів соціологічного дослідження, головне завдання якого — визначити тенденції розвитку білінгвізму у сфері освіти. Розглянуто основні причини активного використання української мови молоддю. Зроблено всебічний соціолінгвістичний аналіз мовної ситуації закладів середньої освіти Донецької області, схарактеризовано кількісні, якісні та оцінні показники функціонування української та російської мов, окреслено шляхи розвитку мовної ситуації на Донеччині. Матеріалом для дослідження є результат проведеного нами анкетування. Загальна кількість анкет — 603. Аналіз відповідей на питання анкети показав, власна оцінка мовцями свого ступеня володіння мовами відмінна від реального використання мови в процесі комунікації. У закладах середньої освіти Слов’янська кількість українськомовних учнів та вчителів найбільша. Водночас, відповіді школярів з Маріуполя та Покровська доводять, що під час занять учні та педагогічні працівники досі послуговуються російською мовою. Як засвідчили результати соціологічного дослідження, сучасні школярі усвідомлюють, українська мова повинна стати ключовою у всіх сферах спілкування, бо саме українська мова є важливим чинником консолідації українського суспільства, гарантією збереження національної ідентичності українського етносу й державної єдності України. Українська нація й держава повинні забезпечити відродження українського мовного простору й зробити спробу захистити українську мову. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розглянуті теоретичні положення й інтерпретований емпіричний матеріал дають змогу відстежити мовну ситуацію в закладах освіти Східної України.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)