Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бінницька, К.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: Н057263/2019/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Соколова, І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети / І. Соколова. - С.7-15
Кл.слова: інтернаціоналізація, стандартизація, триплет стандартів
Дембіцька, С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект / С. Дембіцька. - С.16-21
Кл.слова: працеохоронна діяльність, фахова підготовка
Діденко, І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова. - С.22-27
Кл.слова: педагогічні курси, педагогічний з’їзд
Machynska, N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach. - С.28-34
Кл.слова: навантаження, потенціал, професійне вигорання
Hladkova, V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova. - С.35-40
Кл.слова: акмеологія, кадровий резерв, акмесинергетичне забезпечення
Budak, V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk. - С.41-45
Кл.слова: патріотизм, лідер-патріот, критичне мислення
Стеблюк, С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк. - С.46-51
Кл.слова: мораль, ступенева освіта, наукове дослідження
Сліпчук, В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук. - С.52-57
Кл.слова: іноземні студенти, комунікативні компетентності, вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева, О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева. - С.58-62
Кл.слова: інформаційні технології, магістерська програма, міждисциплінарна підготовка
Кристопчук, Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук. - С.63-67
Кл.слова: національний стандарт, нормативно-правове забезпечення
Бінницька, К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька. - С.68-71
Кл.слова: економічна галузь, професійна підготовка
Коломієць, А. Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць. - С.72-77
Кл.слова: доба бароко, якість освіти, Septem Artes Liberales
Tsyuk, O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk. - С.78-82
Кл.слова: імпліментація, освіта Швеції, рейтинги
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бінницька, К.
    Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 68-71, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6871. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
економічна галузь -- професійна підготовка -- професійний тренінг -- економічний сектор
Анотація: У статті розглянуто проблему професійної підготовки спеціалістів у економічному секторі Республіки Польща з педагогічної теорії. У статті розглянуто проблеми професійної підготовки спеціалістів у економічному секторі Республіки Польща у галузі педагогічних досліджень вітчизняних та польських науковців. Автор узагальнює, що в сучасних педагогічних дослідженнях значна увага приділяється особливостям та умовам професійної підготовки майбутніх економістів; автор звертає увагу на фактори, що впливають на професійну підготовку фахівців у галузі економічної підготовки. Виявлено, що вітчизняні вчені активно проводять наукові порівняльно-педагогічні дослідження з проблем підготовки професійної підготовки фахівців з економічного сектору в Україні та Республіці Польща. Підкреслюється, що предметом наукових досліджень польських вчених є: проблеми методики професійної підготовки в університетах країни; загальні принципи підготовки майбутніх фахівців економічної галузі в контексті потреб польських фінансових установ. Зазначається, що незважаючи на значну кількість педагогічних досліджень вітчизняних дослідників з проблем розвитку професійної підготовки спеціалістів в економічному секторі в Республіці Польща, в контексті потреб сучасної економіки вона не стала цілісною рішення. Зокрема, є тенденції розвитку професійної підготовки спеціалістів в економічному секторі Республіки Польща, відповідно до вимог єдиного європейського простору вищої освіти, поза увагою науковців. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями. поза увагою вчених. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями. поза увагою вчених. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2023/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Debych, М. Internationalization Of Higher Education In The Context Of Recovery Of Ukraine: Goals And Challenges / М. Debych. - С.7-15
Мельниченко, О. Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект. / О. Мельниченко. - С.16-24
Durdas, A. Higher Education Quality Assurance: Contemporary Tendencies / A. Durdas [и др.]. - С.25-32
Інші автори: Harbuza T., Borshchovetska V., Radchenko Y., Starosta H.
Mospan, N. Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse / N. Mospan. - С.33-42
Покотило, П. Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості / П. Покотило. - С.43-52
Бінницька, К. Особливості цифровізації в процесі професійної підготовки фахівців у галузі туризму / К. Бінницька. - С.53-60
Стойка, О. Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України / О. Стойка. - С.61-76
Баценко, С. Дистанційне навчання фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти: методичний аспект / С. Баценко. - С.77-89
Чорнойван, Г. Особливості реалізації підтримки академічної кар’єри та працевлаштування випускників у США / Г. Чорнойван. - С.90-101
Бульвінська, О. Механізми реалізації соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.102-112
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Бінницька, К.
    Особливості цифровізації в процесі професійної підготовки фахівців у галузі туризму [Електронний ресурс] / К. Бінницька. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 53-60, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
алузь туризму -- онлайн-навчання -- ифровізація -- професійна підготовка -- фахівці
Анотація: У статті проаналізовано особливості цифровізації в процесі професійної підготовки фахівців туристичної галузі в закладах вищої освіти. Узагальнено, що цифровізація у вищій освіті є важливою для викладання та вивчення особливості функціонування галузі туризму, що забезпечить конкурентоспроможність випускників для індустрії туризму. З’ясовано, що форми навчання, які використовуються в процесі професійної підготовки фахівців туристичної галузі в закладах вищої освіти повинні бути інтегрованими до потреб туристичних організацій та направлені на генерування інноваційних діджитал-ідей, де будь-яка особа в організації може запропонувати для впровадження нові виробничі процеси або застосовувати нові технологій, щоб бізнес створював додаткові матеріальні цінності та послуги, які дозволять отримати прибутки, а також мати вигідну конкурентну позицію на ринку. Акцентовано, що із форм підготовки фахівців спеціальності туризм у закладах вищої освіти є можливість використання неформальної освіти, зокрема онлайнових туристичних курсів, стажувань, практичних курсів у готелях та навчальні (екскурсійні) подорожі. З’ясовано, що практичні дослідження та навчання в режимі реального часу допомагають студентам краще зрозуміти ситуації та проблеми «реального життя» в галузі туризму. У статті нами узагальнено шляхи діджиталізації професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі, які сьогодні можуть використовувати заклади вищої освіти. Цифровізація у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців галузі туризму зумовлена розвитком науково-технічного прогресу та активної цифровізації самої галузі. Активна цифровізація освітнього процесу дозволяє застосовувати цифрові технології та водночас використовувати змішане навчання, що є викликом для викладачів та студентів. Тому, зважаючи на підвищені вимоги до фахівців галузі туризму, у студентів в освітньому процесі повинні бути сформовані цифрові компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)