Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ващенко, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
37.014(477-25)
П 24


   
    Педагогічні новації столичної освіти: теорія і практика [Текст] : наук.-метод. щоріч. - 4 / Інс-т пед. та психології проф. освіти акад. пед. наук України ; Головне упр. освіти і науки КМДА ; Київ. міськ. пед. ун-т ім Б. Д. Грінченка ; ред.: Л. М. Ващенко, Б. Жебровський. - Київ : [б. в.], 2004. - 199[1] с. - ISBN 966-7766-32-2 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Щорічники

Кл.слова (ненормовані):
новації -- ОСВІТА -- столична
Дод.точки доступу:
Ващенко, Л. М. \ред.\
Жебровський, Борис \ред.\


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: П778229 (Журнал)
Післядипломна освіта в Україні : методологія, педагогіка, психологія, управління, досвід, нормативно-методична база/ Нац. академія пед. наук України. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2001 - . - Виходить двічі на рік
Ред. : Ващенко Л.
Зареєстровані надходження:
     2018 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видавництва
Знайти схожі

4.
378.046-021.68(072)
І 66


   
    Інноваційна модель організації навчального процесу в інститутах післядипломної педагогічної освіти [Текст] : наук.-метод. посібник / Л. М. Ващенко [и др.] ; ред. Л. М. Ващенко ; Нац. акад. пед. наук України, Ун-т менеджменту освіти. - Київ : Педагогічна преса, 2012. - 138 с. ; [1] с. : табл. - ISBN 978-966-644-280-5 : 96.51 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта дорослих

   Післядипломна освіта


Дод.точки доступу:
Ващенко, Л. М.
Чміль, А. І.
Пустова, Т. В.
Гаєвська, Л. А.
Драч, Л. А.
Ващенко, Л. М. \ред.\
Національна академія педагогічних наук України
Університет менеджменту освіти


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

5.
74.04(4Укр)/В 23-516323952

    Ващенко, Л. М.
    Управління інноваційними процесами в загальній середній освіті регіону : монографія / Л. М. Ващенко. - Київ : Тираж, 2005. - 379 с. - ISBN 966-7766-34-9 : 25.00 грн., 15.00 грн., 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Управління в освіті--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
поліструктурність управління -- педагогічне новаторство -- інноваційні процеси -- освіта столиці

Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

6.
37.018
Б 12


    Бабінець, С. І.
    Моніторингові дослідження-організація якісної освіти [Текст] : науково-методичні рекомендації / С. І. Бабінець, Л. М. Ващенко, Л. Ф. Клименко. - Київ : Тираж, 2005. - 79 с. - ISBN 966-7766-35-7 : 1.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Якісна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
Дод.точки доступу:
Ващенко, Л. М.
Клименко, Л. Ф.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
37.014.5
К 63


   
    Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи. Бібліотека з освітньої політики [Текст] / Л. С. Ващенко [та ін.] ; ред. О. В. Оверчука. - Київ : К.І.С., 2004. - 111 с. - ISBN 966-8039-50-5 : 12.00 грн., 3.00 грн.
УДК

Рубрики: Компетентісний підхід в освіті--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
компетенції -- компетентнісний підхід -- моніторинг -- емпіричне дослідження
Анотація: Книга присвячена новим напрямам розвитку змісту освіти в Україні та розвинених країнах світу.
Дод.точки доступу:
Ващенко, Л. С.
Локшина, О. І.
Овчарук, О. В.
Паращенко, Л. І. (канд. пед. наук)
Оверчука, О. В. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
74.03/0/
В 23


    Ващенко, Л. М.
    Школа Зарубіжжя: шляхи реформ : збірник / Л. М. Ващенко, Б. М. Жебровський. - Київ : [Омега-Л], 1999. - 184 с. - ISBN 966-7201-18-Х : Б. ц.
ДРНТІ
ББК 74.03/0/

Рубрики: Педагогіка--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- основні напрямки реформування зарубіжної школи -- структурно-типологічні характеристики шкільної системи -- модернізація навчального змісту в системі шкільної освіти -- шкільне самоврядування
Анотація: Робота присвячена актуальним проблемам реформування загальної середньої освіти економічно-розвинених країн. Особлива увага приділяється питанням освітньої політики, характеру змін у шкільних та управлінських системах, особливості виховання дошкільнят, аналізується навчальний зміст, а також інноваційні процеси в системі роботи зарубіжно школи.
Дод.точки доступу:
Жебровський, Б. М.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
37.014.5
Т 38


   
    Технології впровадження освітньої політики [Текст] : навчально-методичні матеріали для підготовки керівників освіти районного (міського) рівня до ефективного впровадження державної освітньої політики. Кн. 1 / ; Міністерство освіти і науки). - Київ : [б. в.], 2010. - 95 с. - 16.00 грн.
Назва на обкл.: Навчально-методичні матеріали для підготовки керівників освіти районного (міського) рівня за програмою "Технології впровадження освітньої політики".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітня політика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- управління -- українське суспільство -- трансформації -- управлінські впливи -- загальна середня освіта -- інноваційний розвиток -- освітні новації -- інноваційний процес -- суб'кти -- планування -- управління освітою -- громадськість -- місцева громада -- ЗСО -- школа -- партнерство -- громадсько орієнтована освіта -- інтерактивні технології -- самоврядування -- громадські організації -- суспільні відносини
Анотація: Навчальний посібник розрахований для підготовки керівників освіти до повноцінної реалізації цілей і завдань освітньої політики на місцевому рівні.
Дод.точки доступу:
Ващенко, Л. М. \упоряд.\
Гавлітіна, Т. М. \ упоряд.\
Єльникова, Г. В. \упоряд.\
Куценко, В. І. \упоряд.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)

Знайти схожі

10.
37.014.5
Т 38


   
    Технології впровадження освітньої політики : навчально-методичні матеріали для підготовки керівників освіти районного (міського) рівня до ефективного впровадження державної освітньої політики. Кн. 2 / Міністерство освіти і науки України ; упоряд. Л. М. Ващенко [и др.]. - Київ : [б. в.], 2010. - 120 с. - 16.00 грн.
Назва на обкл.: Навчально-методичні матеріали для підготовки керівників освіти районного (міського) рівня за програмою "Технології впровадження освітньої політики".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітня політика--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
кадрова політика -- кадровий менеджмент -- персонал -- резерв кервників освіти -- розвиток персоналу -- керіники освіти -- районний рівень -- міський рівень -- атестація -- колектив організації -- кадрове планування -- кадровий потенціал -- освітня політика -- інформаційне забезпечення -- якість освіти -- інформаційна база -- районний відділ освіти -- моніторингово-маркетингові дослідження -- інтернет-ресурси -- інформаційні технології -- управлінські рішення -- управління освітніми закладами -- комп’ютерні технології навчання -- електронні технології навчання -- керіники освіти -- ресурси -- матеріально-технічна складова -- кадровий ресурс -- фінансовий ресурс
Анотація: Навчальний посібник розрахований для підготовки керівників освіти до повноцінної реалізації цілей і завдань освітньої політики на місцевому рівні.
Дод.точки доступу:
Ващенко, Л. М. \упоряд.\
Гавлітіна, Т. М. \упоряд.\
Єльникова, Г. В. \упоряд.\
Куценко, В. І. \упоряд.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

11.
37.018
П 84


   
    Професійна етика вчителя: час і вимоги [Текст] : збірка / Головне управління освіти Київської міської державної адміністрації ; Головне управління освіти Київської міської державної адміністрації. - Київ : [б. в.], 2000. - 60 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна етика--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- вчитель -- допомога
Дод.точки доступу:
Жебровський, Б. М. \ред.\
Ващенко, Л. М.
Головне управління освіти Київської міської державної адміністрації


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
94(367)
Б 24


    Барабан, В. Д.
    Походження слов’ян / В. Д. Барабан, Д. Н. Козак, Р. В. Терпиловський ; ред. Л. Л. Ващенко. - Київ : Наукова думка, 1991. - 144 с. : іл. - ISBN 5-12-002110-7 : 2.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія слов’ян--Історія України--Росія--Україна

Кл.слова (ненормовані):
походження слов’ян в історіографії -- словяни в середньовіччі -- господарство -- культура та побут слов’ян
Дод.точки доступу:
Козак, Д.Н.
Терпиловський, Р.В.
Ващенко, Л. Л. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

13.
37.014.5(072)
Н 15


   
    Навчально-методичні матеріали для підготовки керівників освіти районного (міського) рівня до ефективного впровадження державної освітньої політики [Текст] : технології впровадження освітньої політики. Кн. 1 / ред. Л. М. Ващенко. - [Б. м. : б. в.]. - 95 с. - 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
управління -- технологія управління -- планування
Дод.точки доступу:
Ващенко, Л. М. \ред.\


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)

Знайти схожі

14.
37.014.5(072)
Н 15


   
    Навчально-методичні матеріали для підготовки керівників освіти районного (міського) рівня до ефективного впровадження державної освітньої політики [Текст] : технології впровадження освітньої політики. Кн. 2 / ред. Л. М. Ващенко. - [Б. м. : б. в.]. - 119 с. - 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
управління -- технологія управління -- планування
Дод.точки доступу:
Ващенко, Л. М. \ред.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)

Знайти схожі

15.
Шифр: П225817115/2017/28
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2017р. № 28 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ващенко, Л. М. Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку / Л. М. Ващенко. - С.4-11
Хоружа, Л. Л Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко) / Л. Л Хоружа. - С.12-15
Калініченко, Л. М. Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення / Л. М. Калініченко. - С.16-22
Богуш, А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності / А. М. Богуш. - С.23-27
Ogrodzka-Mazur, E. Janusz reykowski’s concept of moral development as an multi-dimensional phenomenon and its applications in intercultural studies / E. Ogrodzka-Mazur. - С.28-33
Астаф’єва, М. М. Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову / М. М. Астаф’єва, В. В. Прошкін, С. С. Радченко. - С.34-42
Дика, Н. М. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції нової української школи (10-11 класи) / Н. М. Дика. - С.43-48
Козир, М. В. Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки / М. В. Козир. - С.49-53
Мельник, Н. І. Феномен "професійної компетентності" в українській та європейській педагогічній теорії: порівняльний аспект / Н. І. Мельник. - С.54-60
Мельниченко, О. В. Проблеми створення підручника з гендерних студій для студентів вищих навчальних закладів / О. В. Мельниченко. - С.61-65
Сливка, Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід / Л. В. Сливка. - С.66-72
Стеблецький, А. Л. Розвиток науково-педагогічної спільності вищого навчального закладу / А. Л. Стеблецький. - С.73-78
Сопова, Д. О. Феномен академічної чесності у контексті якості сучасної вищої освіти / Д. О. Сопова. - С.79-84
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Ващенко, Л. М.
    Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку [Електронний ресурс] / Л. М. Ващенко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 4-11

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток освіти -- управління інноваційними процесами -- інноваційне середовище
Анотація: У дослідженні обґрунтовано методологічні підходи до оцінювання результативності й ефективності змін у системі загальної середньої освіти; розкрито методи і процедури наукового підходу до аналізу інноваційного розвитку освіти; наведено приклади інтерпретації даних різних об’єктів аналізу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.
Шифр: Н057263/2021/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Саух, П. Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу / П. Саух. - С.7-15
Рябченко, В. Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету / В. Рябченко. - С.16-24
Chervona, L. Social and cultural determinants of the university social responsibility / L. Chervona, O. Bulvinska. - С.25-31
Мурзіна, О. Методологія формування медіакомпетентності майбутніх лікарів / О. Мурзіна. - С.32-39
Волинець, К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті / К. Волинець. - С.40-47
Дика, Н. Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови / Н. Дика, О. Глазова. - С.48-54
Ващенко, Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу / Л. Ващенко. - С.55-63
Козир, М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти / М. Козир, Т. Калініченко. - С.64-71
Родіна, Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами / Н. Родіна. - С.72-78
Сисоєв, О. Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.79-85
Durdas, A. Modern approaches to teaching foreign languages at french universities / A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska. - С.86-91
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Ващенко, Л.
    Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу [Електронний ресурс] / Л. Ващенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 55-63, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
самооцінювання -- система оцінювання -- результати навчальної діяльності -- зворотній зв’язок
Анотація: У статті розглянуто питання, пов’язані з необхідністю модернізації чинної системи оцінювання навчальних досягнень учнів базової та старшої профільної школи, що зумовлено переходом на навчання за новими державними освітніми стандартами. Подано результати дослідження поглядів вчителів та учнів на чинну систему оцінювання, на її роль в індивідуальному підході до особистості учня в процесі навчання. Здобуті результати свідчать про розуміння учасниками навчального процесу недоліків чинної системи оцінювання та необхідність розроблення такого підходу до оцінювання навчальних досягнень, який дозволив би ліквідувати існуючі протиріччя. Виокремлені в статті проблеми чинної системи оцінювання можна вирішити шляхом імплементації сучасної світової практики запровадження так званого формувального оцінювання у вітчизняне освітнє середовище, яке забезпечить відстеження індивідуального поступу школярів у процесі навчання для своєчасної корекції, активного залученням учнів до процесу оцінювання власної діяльності. Звертає увагу розуміння учнями того, що об’єктивність оцінювання, самооцінювання навчальної діяльності, діалогічність зворотного зв’язку мають стати інструментами сучасної освіти. Результати опитування школярів свідчать про різницю в поглядах на оцінювання в залежності від їх вікових особливостей. На підставі порівняння результатів опитування учасників навчального процесу показано схожість їх поглядів на проблеми діючої системи оцінювання. Ця стаття є продовженням наукових пошуків шляхів удосконалення системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.
Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Ващенко, Л.
    Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки [Електронний ресурс] / Л. Ващенко, О. Карбованець. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 104-111, DOI 10.28925/2312-5829.2022.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
причинне мислення -- система понять -- причинність
Анотація: У статті подано результати аналізу шкільних підручників біології для 9 класу, пов’язані з їх можливістю формувати причинно-наслідкові зв’язки в учнів закладів загальної середньої освіти на уроках біології. Причинність подано як зв’язок між подіями, де одна подія є причиною, а інша – наслідком. Аналіз підручників біології щодо можливості формувати причинно-наслідкові зв’язки здійснювався за такими критеріями: структурування основного змісту підручника, його систематизація та класифікація; використання термінів та понять, які складають фундамент кожного навчального предмета і є основною формою знань і мислення учнів у предметній галузі; типи завдань як обов’язкові складники методичного апарату підручника біології. Аналіз навчальної книги (на прикладі трьох підручників біології) дає підстави зробити висновок, про те, що вони містять певні матеріали, які сприяють формуванню в учнів причинно-наслідкових зв’язків. Однак у жодному підручнику ми не спостерігали комплексної побудови змісту та методичного апарату на основі розкриття причинності біологічних процесів та явищ. Проблема відбору і виокремлення головного, встановлення причинно-наслідкових зв’язків між будовою і функцією об’єктів та процесів у підручниках біології потребує вивчення та вирішення. Побудова змісту підручника на основі причинності сприятиме формуванню причинного мислення, більш ефективного вивчення предмету, його розвантаженню, умінню школярів співвідносити причинно-наслідкові зв’язки в природніх процесах із власним життям.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Карбованець, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)